Ko vzdrževanje ne predstavlja glavobola

| 19 april 2021

Ko vzdrževanje ne predstavlja glavobola


Ko se odločamo o nakupu je vzdrževanje pomemben dejavnik, ki ga vsekakor ne smemo prezreti. Odzivni čas, prijaznost in številčnost strokovnih servisnih tehnikov, razvejanost servisne mreže, razpoložljivost potrošnega materiala in rezervnih delov, vse to so dejavniki, ki vplivajo na kvaliteto storitve servisa, s tem posledično, koliko časa bo vaš aparat stal. Samozavestno lahko trdimo, da imamo vse zgoraj navedeno pokrito. Se je pa v zadnjem času, ob COVID situaciji, pokazal še en pomemben vidik in to je izvajanje servisnih storitev na daljavo.


Želite zmanjšati čas in stroške, ki jih porabite za popravila multifunkcijskih tiskalnikov? Želite povečati razpoložljivost svojih tiskalnikov,  avtomatizirati posodobitve programske opreme (firmware) in ne več skrbeti za pravočasno dostavo potrošnega materiala? Vse to lahko  dosežete s Konica Minolta storitvami na daljavo. Glavne koristi, ki jih boste imeli so:

Manjše število klicev
Ne bo vam več treba več klicati v servis samo zato, da bi naročili potrošni material, sporočili stanje števca ali da bi izvedli konfiguracijo nastavitev. Z našimi storitvami na daljavo lahko izkoristite samodejno sporočanje števcev in optimizirano dobavo potrošnega materiala. Še več, tudi konfiguracije lahko spremenimo na daljavo.

Manj obiskov Konica Minolta servisnih tehnikov
Naše storitve na daljavo znatno zmanjšajo obiske na lokaciji: po predhodnem prejemu natančnih podatkov o vaših aparatih, naši servisni tehniki prispejo optimalno pripravljeni. Številna vprašanja in težave pa lahko rešijo kar na daljavo. Za dejanske obiske se je treba dogovoriti le za popravila ali ko se odločite za zamenjavo aparata.

Maksimalen čas delovanja
Vsaka težava z vašimi aparati se registrira in samodejno sporoči platformi za podporo (RSP - Remote Service Platform). Zbrani podatki nam omogočajo, da hitro analiziramo in rešimo morebitne težave. To nam omogoča, da delujemo proaktivno - preden je naprava v nevarnosti, da se pokvari. Na ta način vam lahko zagotovimo najboljše možno delovanje aparata.

Vedno na zadnji verziji
S takojšnjim dostopom naših storitev na daljavo zagotavljamo takojšnje posodobitve vaših aparatov z najnovejšimi varnostnimi vidiki in funkcijami, takoj ko so na voljo. Pri večjem številu aparatov spremenimo nastavitve v vsakem aparatu na želeno konfiguracijo na vašo zahtevo.


NAGRADE IN PRIZNANJA

NAGRADE IN PRIZNANJA
@BLI-2021-2023-Award-KM-Colour-Consistency-A3-SEAL-(1).png
@BLI-Award-2020-2021-PaceSetter-Ease-of-Use-Seal-(1).jpg
@BLI-Line-of-the-Year-Award-2021-KM-A3-SEAL-(1).png

Želite o tej tematiki več informacij?

Da, želim prejemati informacije po:

o trenutnih izdelkih in storitvah podjetja Konica Minolta Slovenija in drugih povezanih družb znotraj skupine, ki so prilagojena mojim osebnim interesom . Vaši podatki bodo obdelani v skladu z našim pravilnikom o zasebnosti .

Polja z * so obvezna!

Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, update your cookie settings