Konica Minolta je prejela BLI 2021-2023 Most Colour Consistent A3 Brand nagrado

Ljubljana, Slovenija | 25 januar 2021

Doslednost barv je že več kot dve desetletji ključni vidik laboratorijskega testiranja Keypoint lntelligence.

Merjeno z barvnimi kartami IT8, med testiranjem tehniki količinsko opredelijo in analitiki razčlenijo rezultate ter tako dobijo celotno sliko o tem, kako stabilen je barvni izpis skozi čas. Da je lahko določil prejemnike teh novih, prvič podeljenih nagrad, je Keypoint lntelligence analiziral testne podatke zadnjih pet let. A3 strojno opremo se testira do največjega mesečnega delovnega cikla, z barvnimi grafikoni, natisnjenimi in izmerjenimi na 25%, 50%, 75% in 100% testnih točkah. Vsak vzorec se nato primerja s prvim izpisom. Za prejem te nagrade je bilo na Konica Minolta osmih A3 aparatih, ki vključujejo tudi novo bizhub i serijo, natisnjen več kot 1,5 milijona strani.


"Nabor Konica Minolta bizhub aparatov je močno presegla konkurenco pri produkciji najbolj ponovljive barve, kar glede na zapletenost postopka digitalnega tiska ni lahka naloga," je povedal Joe Tischner, analitik za produkcijski tisk pri Keypoint lntelligence. "Linija aparatov bizhub je v mesečnem ocenjevanju vsakega modela prinesla nižje Delta E (ΔE) vrednosti od povprečja. V praksi to pomeni, , da bi večina ljudi težko odkrila kakršne koli barvne razlike med posameznimi izpisi, kar velja omeniti ne samo za doslednost barvnega izpisa, ampak posledično tudi zaradi manj zapravljenega časa in potrošnega materiala. Stranke se na A3 barvne multifunkcijske tiskalnike zanašajo tudi zaradi sposobnosti skladne reprodukcije barv. Pri bizhub seriji je stopnja zaupanja v skladnost barvnih izpisov zagotovljena."

O BLI Most Colour Consistent A3 Brand nagradah.
Kot vodilni testni laboratorij, Keypoint lntelligence izvaja testiranja skladnosti barv v povezavi z zmogljivostmi vsake naprave. Na podlagi Delta E (ΔE) odčitkov in spektrofotometričnih podatkov, zbranih iz ameriških in britanskih laboratorijev, to posebno nagrado Buyers Lab Awards podeljuje le enkrat na tri leta.

O Keypoint lntelligence
Stranke se že 60 let zanašajo na Keypoint lntelligence za neodvisno testiranje opreme, laboratorijske podatke in obsežne tržne raziskave v segmentu poslovnega digitalnega tiskanja in digitalne obdelave. Keypoint lntelligence je bil zaradi več desetletnih izkušenj na področju analitičnega ocenjevanja priznan kot najbolj zaupanja vreden vir za nepristranske informacije, analize in nagrade. Kupci dnevno koristijo to kritično znanje za strateško odločanje, nabavo in operativno odličnost za izboljšanje lastnih poslovnih ciljev. Z osrednjim fokusom na strankah, se Keypoint lntelligence z razvojem tehnologije, s širjenjem ponudbe in posodabljanjem metod stalno razvija, hkrati pa strankam ponuja izjemno količino podatkov v segmentu digitalnega tiskanja in digitalne obdelave, s čimer podjetjem pomaga tudi pri njihovi digitalni preobrazbi.

Konica Minolta je od podjetja Keypoint lntelligence prejela nagrado za blagovno znamko, ki ima najboljšo barvno skladnost ...

... v segmentu A3 barvnih multifunkcijskih tiskalnikov (BLI 2021-2023Most Colour Consistent A3 Brand) zahvaljujoč ...
• izjemni doslednosti, ki prinese daljše čase delovanja in manj odpadnih izpisov,
• izredno doslednim meritvam Delta E (ΔE pod 3,5) pri kar osmih bizhub modelih,
• vrednostim Delta E (ΔE), ki so za 22,2% boljše od konkurenčnega povprečja.

Prenesite KEYPOINT INTELLIGENCE poročilo

Konica Minolta Slovenija in Konica Minolta

Konica Minolta Slovenija, d.o.o. s sedežem v Ljubljani je hčerinsko podjetje družbe Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH s sedežem v Langenhagnu v Nemčiji, ki je hčerinsko podjetje v popolni lasti družbe Konica Minolta Inc. s sedežem v Tokiu na Japonskem. Konica Minolta s svojim edinstvenim strokovnim znanjem na področju slikovne obdelave, obdelave podatkov in odločanja na podlagi podatkov ustvarja ustrezne rešitve za svoje stranke - mala in srednje velika podjetja, velika podjetja in javni sektor - ter rešuje vprašanja, s katerimi se sooča družba.

 

Konica Minolta kot ponudnik rešitev za digitalno delovno okolje svojim strankam pomaga prepoznati in izkoristiti potencial, ki ga skriva digitalizacija, ter doseči naslednjo stopnjo digitalne zrelosti organizacije s ponovnim razmislekom o delovnem okolju. V podporo 'inteligentnemu povezanemu delovnemu mestu' Konica Minolta ponuja storitve v oblaku, IT, upravljanje tiskanja in video rešitev za delo na daljavo, sodelovanje, upravljanje delovnih procesov ter avtomatizacijo in varnost. Uspešnost podjetja pri spodbujanju preobrazbe je potrdila tudi družba IDC, saj je v raziskavi 'IDC MarketScape: Worldwide Print Transformation 2023 Vendor Assessment' družbo Konica Minolta imenovala za 'vodilno' na področju transformacije tiskanja. Konica Minolta je od leta 2021 Microsoftov globalni partner (Microsoft Global Managed Partner).

 

Konica Minolta s ponudbo Igniting Print Possibilities pomaga ponudnikom tiska, grafičnim ustvarjalcem in lastnikom blagovnih znamk maksimalno izkoristiti avtomatizacijo delovnega procesa za povečanje učinkovitosti. Podjetje zagotavlja svetovanje v vseh komunikacijskih zadevah ter vrhunske sisteme za profesionalni tisk za proizvodnjo, pakiranje in etikete. Naprave za dodelavo ustvarjajo tiskarske izdelke, ki izstopajo in ustvarjajo dodano vrednost. Konica Minolta se že več kot desetletje uveljavlja kot vodilna na trgu produkcijskega tiska v Evropi (InfoSource).

 

Za vse več organizacij je uspeh danes več kot le ozka opredelitev finančne blaginje - vključuje tudi varovanje okolja in pozitiven vpliv na zaposlene ter družbo. Konica Minolta se je s svojo zavezanostjo ciljem trajnostnega razvoja (Sustainable Development Goals - SDG) zavezala, da bo dosledno sledila svojim ciljem na področju trajnosti in družbene odgovornosti.

 

Podjetje je bilo večkrat prepoznano zaradi svoje bogate zgodovine družbenega prispevka ter zaradi prizadevanj za doseganje ciljev trajnostnega razvoja v celotni poslovni in dobavni verigi. Konica Minolta je prejela zlato priznanje 'GOLD Level Recognition Medal' v okviru trajnostnih ocen EcoVadis za leto 2024.

 

Konica Minolta je za svoje storitve na daljavo prejela prestižno nagrado 'Buyers Lab (BLI) 2023-2024 Pacesetter Award in Remote Service for the Western European market', ki jo podeljuje Keypoint Intelligence.

 

Podjetje Konica Minolta Business Solutions Europe je zastopano s podružnicami in distributerji v več kot 80 državah v Evropi, Srednji Aziji, na Bližnjem vzhodu in v Afriki. Konica Minolta Europe z več kot 8.800 zaposlenimi (od aprila 2024) je v poslovnem letu 2023/2024 ustvarila več kot 2,13 milijarde EUR čistih prihodkov od prodaje.

 

Po vsem svetu ima podjetje več kot 40.000 zaposlenih in posluje v več kot 150 državah.

 

Izrazi in imena izdelkov so lahko blagovne znamke ali registrirane blagovne znamke ustreznih lastnikov in so s tem priznani.

Kontakt

Kontakt

Matjaž Babnik

Vodja marketinga

Stiki z javnostjo

matjaz.babnik@konicaminolta.si

KONTAKTIRAJTE NAS