Deli
"Haptična tehnologija" vam omogoča simulacijo dotika v digitalnem okolju in današnje najuspešnejše komercialne tiskarne že nadgrajujejo svoje storitve s to tehnologijo in ponujajo privlačnejše in ustvarjalnejše izkušnje. Z novo revolucionarno haptično "tehnologijo digitalnega laka" je ta otipljivi pristop podjetja MGI do potencialnih naročnikov povsem logičen iz tržnega vidika.
Mnogi današnji ponudniki storitev tiskanja – tako ofsetnega kot digitalnega – nudijo "samo tiskanje" kot standardno storitev. Vizionarji na trgu iščejo načine, kako izboljšati in ponuditi bolj raznolike izdelke z novim, privlačnejšim postopkom tiskanja. Posebne učinke, kot so na primer sijoči deli, tridimenzionalni tisk ali kovinski svetleči videz, je bilo vedno mogoče ustvariti. Toda z običajnimi proizvodnimi metodami je bilo to pogosto neučinkovito in časovno potratno – zato to kot storitev ni bilo na voljo, zlasti ne pri opravilih z manjšo naklado in kratkimi dobavnimi roki. Z novo tehnologijo digitalnega laka priznanega francoskega podjetja in strateškega partnerja MGI ima Konica Minolta zdaj priložnost, da korenito spremeni panogo za ponudnike, ki želijo tako neposrednim kupcem kot tudi končnim uporabnikom ponuditi nekaj posebnega (in pri tem povečati svoj dobiček).
Nova tehnologija vam omogoča obdelavo natisov z lakom, označevanje določenih območij in dodajanje 3D-učinkov za svoje naročnike – izdelavo popolnoma drugačne, otipljive izkušnje in živahnega natisnjenega izdelka, s katerim bosta ime in ugled vašega podjetja izstopala iz množice nezanimivih tiskovin. Digitalna tehnologija MGI spremeni natisnjena opravila v spektakularne izdelke, ki se jim je težko upreti in bodo pritegnili pozornost vaših in njihovih naročnikov.
Tehnologija digitalnega laka je kot nalašč za najrazličnejše namene uporabe – od knjig do ekskluzivnih vizitk, vrhunskih vabil, embalaže, gradiva na prodajnih mestih in še več. Ponuja neprekosljiv nabor funkcij, vključno s celostranskim optičnim bralnikom, visoko produktivnostjo s tiskanjem z enim prehodom, enostavno uporabo in še več, zaradi česar bo celotna komercialna izkušnja prijetnejša za vaše neposredne naročnike. (In zanjo bodo pripravljeni odšteti nekaj več.)
Tiskalni trg se hitro razvija. Z izdelki, ki so enaki konkurenčnim, ni več mogoče ustvariti velikih dobičkov. Zato vizionarji na trgu trenutno vlagajo v tehnologijo digitalnega laka, novo metodo olepšave tiska, ki dviga ravni ustvarjalnosti, razlikuje izdelke in omogoča naročnikom, da ponudijo privlačnejše in nepozabne izdelke – hkrati pa poskrbi, da je postopek tiskanja donosen za vse vpletene.
TEHNOLOGIJA MGI JETVARNISH 3D vam pomaga privabiti nove možnosti in uresničiti donosne tržne priložnosti, saj naročnikom zagotavlja ultra natančne sijoče premaze, vam pa obdelavo digitalnih ali ofsetnih izvirnikov v večjih ali manjših nakladah in različne debeline premazov za privlačne natise z otipljivo globino, ki poveča komunikacijski vpliv. Nova in vznemirljiva tehnologija je zanimiva za vse ponudnike storitev tiskanja s tonerskimi, ofsetnimi ali tiskalnimi sistemi in uporabniku omogoča ustvarjalni pristop pri najrazličnejših namenih uporabe.
Tisk je morda samo črnilo na papirju, izdelku ali nalepki, toda z olepšavo ga pretvorite v čutno, otipljivo izkušnjo in naredite korak pred konkurenco. Ko stranke "občutijo" reliefno pisavo na embalaži, obstaja večja verjetnost, da se je bodo dotaknili, in še večja, da bodo izdelek kupili. Olepšave je mogoče sproti dodati na izbranih digitalnih tiskarskih strojih ali brez povezave z uporabo namenskih rešitev za olepšanje tiska.
Ponudniki storitev tiskanja in tržniki želijo ob tem vse pogosteje razlikovati svoje izdelke od drugih znamk z uporabo spektakularnih učinkov ter tako dodati "otipljivo" vrednost svojim natisnjenim izdelkom. Postopki spreminjanja izdelkov v običajno potrošno blago vplivajo na mnoge izdelke in z olepšavami lahko vsak izdelek izstopa in se razlikuje od drugih ter se izogne upadanju cen. V preteklosti smo olepšave lahko našli samo v vrhunskih izdelkih, danes pa se ti učinki pojavljajo v osebkih za osebno nego in nego las, živilih in slaščicah, kozmetičnih izdelkih in vrsti drugih panog.
Tactile sensation increases impulse purchases
Po mnenju Joann Peck in Jennifer Wiggins z dotikanjem izdelka vplivate na odnos in željo po nakupu izdelkov ter na svoje prepričanje v pravilno oceno teh izdelkov.
Ob upoštevanju tega se uvajajo nove tehnologije tiskanja, ki nudijo otipljive učinke, ki spodbujajo potrošnike k dotikanju.Po nekaterih dokazih lahko otipljivi elementi embalaže celo pripomorejo k celostni podobi znamke izdelka. Nedavna raziskava je pokazala, da je očitno, da daljše razmišljanje posameznika o izdelku vpliva na njegovo nagnjenost k izbiri tega izdelka in k temu, da mu je izdelek bolj všeč. Če so izdelki vizualno privlačni, se jih bodo potrošniki verjetneje tudi dotikali; in če se jih dotaknejo, obstaja večja verjetnost, da jih kupijo.
Ob današnji ponudbi različnih izdelkov v trgovinah morajo lastniki znamk zagotoviti, da se njihovi izdelki razlikujejo od blaga konkurence. Zato mora embalaža najprej pritegniti pozornost kupcev. Po mnenju Joann Peck in Jennifer Wiggins lahko embalaža izdelka, ki je zanimiva na dotik, poveča prodajo izdelka, tudi če z dotikom te embalaže ne dobimo nobenih dodatnih informacij o izdelku.
(Vir: Joann Peck in Jennifer Wiggins; It Just Feels Good: Customers' Affective Response to Touch and Its Influence on Persuation; Aradhna Krishna, Luca Cian, Nilüfer Z. Aydınoglu; "Sensory Aspects of package design"; 2017)
Ko kupec fizično občuti in se dotakne učinkov, kot je dvignjen tisk z UV-premazom, se zdi, da ga ta takoj prepriča. In to je dobra novica za vse.
"The Effect of Mere Touch on Perceived Ownership" je še ena raziskava, ki sta jo opravili Peckova in Suzanne B. Shu v letu 2013, ki prikazuje, da sta pogled na izdelek in dotik izdelka povečala psihološko lastništvo in oceno izdelka v primerjavi s samo pogledom na izdelek za 22 oziroma 24 %. Raziskava iz leta 2017 z naslovom "Sensory Aspect of Package Design" avtorjev Aradhne Krishne, Luce Ciana in Nilüfer Z. Aydinoglu odkriva, da je embalaža z olepšano folijo za 2,5-krat privlačnejša za kupce.
Nove metode olepšave in tehnologije digitalnega laka, kot so digitalni tisk z UV-lakiranjem, poudarjanje določenih območij in dodajanje 3D-učinkov, tudi omogočajo ponudnikom tiskarskih storitev, da dvignejo svojo ustvarjalnost na višjo raven in posledično zaračunajo visoko ceno za to. Če natisnjenemu izdelku dodate tridimenzionalni lak in folijo, ga spremenite v vrhunski izdelek.
Naročniki tiskovin cenijo inovativni pristop k temu in so zanj pripravljeni plačati več. V raziskavi iz leta 2016 z naslovom "Beyond CMYK: The Use of Special Effects in Digital Printing, Keypoint Intelligence" so ponudnike tiskarskih storitev vprašali: "Koliko več lahko zaračunate za olepšan tisk v primerjavi z digitalnim tiskom z barvnim modelom CMYK?" Evropski kupci tiskovin so dejali, da so za olepšave digitalnega tiska pripravljeni plačati do 89 % več v primerjavi s tiskanjem z barvnim modelom CMYK. Kupci tiskovin pravijo, da bi sprejeli najvišje cene za teksturirane (do 89 %), obdelane s folijo (82 %), in kovinske učinke (51 %), ki jih je mogoče izdelati s to tehnologijo. Posebne barve (28 %), folije (28 %) in teksturirana končna obdelava (27 %) je pokazala najvišji odstotek odgovorov, da so zaračunali za vsaj 50 % višjo ceno.
Od pritegnitve pozornosti na prodajnih mestih do zaračunavanja višjih cen podjetjem, ki so odgovorna za trženje izdelkov, olepšave tiska predstavljajo veliko korist za vse v tiskarski panogi.
Podjetje MGI je od vstopa v panogo omogočila, da so olepšave tiska cenovno dostopne za vse, ne samo za prestižna opravila. Serija MGI JETvarnish 3D nudi dinamično nadgradnjo digitalnega in ofsetnega tiska z edinstvenim brizgalnim tiskanjem dimenzionalnih tekstur laka in folije. Tisk so uporabili v privlačnih in vpadljivih notranjem oblikovanju, katalogih izdelkov in brošurah v turističnem in potovalnem sektorju, jedilnih listih in dnevnih ponudbah v gastronomiji, luksuzni embalaži blaga za široko porabo, reklamnih letakih in oglasih v marketinških kampanjah ter v mnogih drugih panogah.
Če želite biti na čelu tiskarske industrije, potrebujete tehnologijo digitalnega laka. Morda se boste vprašali, kam to vodi. Katera čutila bodo naslednja tarča tehnologije? Ali bodo nove metode tiskanja pričarale zvok valov, ki nežno pljuskajo ob obalo v turistični brošuri, ali pa morda vonj po okusnem obroku, ki bo vel iz jedilnega lista? To gotovo zveni neverjetno, toda enako so nekoč govorili za otipljivi tisk.
Podjetje MGI nudi širok izbor možnosti lakiranja, s katerimi čez noč dobite vse prednosti olepšav in z eno potezo povečate stopnjo dobička. Če želite izvedeti več o vlaganju v prihodnost tiska z našimi revolucionarnimi metodami olepšave – in pri tem morda preizkusiti našo strojno opremo – kliknite Obrnite se na nas in neposredno vas bomo kontaktirali.
S TEHNOLOGIJO LAKIRANJA MGI JETVARNISH 3D lahko strankam ponudite zavidljivo in varčno novo metodo UV-lakiranja, s katero lahko lakirate vse svoje digitalne natise, poudarite določena območja in dodate spektakularne reliefne 3D-učinke, s katerimi ustvarite vrhunsko podobo. Vse to pripomore k živahnejši in otipljivi izkušnji, za katero bodo vaše stranke z veseljem plačale več. V kombinaciji z modulom za sprotno žigosanje folije pa boste dosegli še bolj glamurozno končno obdelavo, ki bo kot nalašč za opravila z majhno in srednje veliko naklado.
Tehnologija UV-lakiranja vam omogoča nadgradnjo storitev, s katero izboljšate njihovo kakovost in raznolikost, in predstavlja popolno rešitev tako za ofsetni kot tudi za digitalni tisk. Inovativni novi sistem je zasnovan tako, da se razvija skupaj z vašim podjetjem, obilo drugih funkcij pa zagotavlja, da bo nova naložba popolnoma skladna z vašim obstoječim proizvodnim okoljem.
Raziščite neštete različne načine, na katere lahko programski izdelki Konica Minolta izboljšajo vaše delo. Konica Minolta razreši težave vašega podjetja, saj je njihove izdelke mogoče uskladiti z različnimi delovnimi slogi, ponujajo pa tudi programske rešitve, ki izpolnjujejo potrebe v vaši panogi. V družbi Konica Minolta postavljajo vaše potrebe na prvo mesto in izpolnjujejo zahteve najzahtevnejših globalnih organizacij. Z uporabo sistema lahko ohranite stroške tiskanja ali kopiranja pod nadzorom, ustvarite napredne varnostne ukrepe, s katerimi zagotovite, da občutljivi dokumenti ne padejo v nepooblaščene roke, in še več.
Naše izkušeno in poučeno strokovno osebje vam bo odgovorilo na vsa morebitna vprašanja in vam pokazalo, kako uporabljati izdelek. Naše storitve vam bodo koristile v okviru sistema podpore, ki vam in vašemu podjetju zagotavlja, da boste lahko v celoti izkoristili vse rešitve. Nudimo vam vrsto različnih storitev, vključno z optimiziranimi rešitvami tiskanja v kombinaciji s svetovanjem, uvajanjem strojne in programske opreme, upravljanjem poteka dela z namenom zmanjšanja porabe sredstev za dokumente in pametnimi varnostnimi storitvami, s katerimi boste zaščitili svoje poslovanje.
Rešitve digitalnega lakiranja MGI družbe Konica Minolta vam omogočajo, da svojim strankam ponudite donosne nove izdelke in storitve, ponudite dodatne izdelke in storitve ob vsakodnevnih tiskalnih opravilih ter povečate stopnjo dobička. Ta tiskarski postopek vam omogoča, da prilagodite storitve in privabite nove stranke, dodate vrednost obstoječim storitvam, ponudite precej pestrejši osnovni izbor, vključno z matiranimi in sijajnimi plastificiranimi površinami, večplastni papir, plastiko, PVC in druge premazane materiale, s čimer poenostavite svoj potek dela, skrajšate roke, znižate stroške in še mnogo več.
Katere so torej osnovne prednosti nove tehnologije digitalnega laka, ki jo nudijo sistemi JETVARNISH 3DS, JETvarnish 3D in JETvarnish 3D Evolution?
Varnishes digital and offset prints
Funkcija naprave AIS SmartScanner
Visoka produktivnost
Čudoviti reliefni 3D-učinki, ustvarjanje vrhunskih slik in luksuzna otipljiva končna obdelava
Premaz
Tiskalne glave Konica Minolta
Program za analizo proizvodnih stroškov, zbirka programske opreme in HubManager
Obdelava spremenljivih podatkov z lakom in folijo
Vpadljivi 3D-učinki
Digitalizacija UV-lakiranja
Uporaba lučk LED za zmanjšanje nizke porabe energije
Our experts are happy to tell you more about highlights and advantages of the digital varnish technology
Prokom is the Konica Minolta User Community where you can find market research, information and practical tools, which will help you become better informed, more productive and ultimately more profitable. At Prokom we believe it’s not just about what you make, it’s about what you make possible