• Linija za prijavo nepravilnosti (Whistleblower Hotline)

    Whistleblower HotlineHeroSlider

Konica Minolta daje velik poudarek na poštenost, integriteto in pravičnost v vseh vidikih svojih poslovnih dejavnosti ter pričakuje, da se te vrednote in etično ravnanje vedno spoštujejo. Enako pričakujemo od vseh naših poslovnih partnerjev in deležnikov.

Vloga prijave nepravilnosti

Prijava nepravilnosti nam omogoča pravočasno prepoznavanje kršitev naših vrednot in etičnih standardov ter na ta način zmanjšanje ali preprečevanje škode za Konico Minolto, naše zaposlene, poslovne partnerje, posredne dobavitelje in druge deležnike. Zato smo vzpostavili linijo za prijavo nepravilnosti, ki zaposlenim, poslovnim partnerjem in tretjim osebam omogoča prijavo vseh znakov neetičnega vedenja ali nezakonitih dejanj.

Postopek prijave nepravilnosti

Uporabljamo elektronski sistem za prijavo nepravilnosti NAVEX, ki zagotavlja anonimnost in zaupnost – razen če se prijavitelj izrecno odloči drugače.

Prejem prijave je potrjen v roku sedmih (7) koledarskih dni. Nato se izvede preverjanje utemeljenosti prijave in se sprejmejo potrebni pripravljalni ukrepi. Če je potrebno, se nemudoma sprejmejo nujni ukrepi.

Ob vključevanju specializiranih oddelkov se prijavljeni primer razišče in oceni. Po analizi vzrokov se sprejmejo ustrezni ukrepi za rešitev situacije in spremlja njihova izvedba. Komunikacija med Konico Minolto in prijaviteljem se odvija prek sistema za prijavo nepravilnosti.

Diskriminatorno ravnanje do oseb, ki prijavijo nepravilnosti v zvezi z morebitnim neprimernim vedenjem, je strogo prepovedano.

Prijave morajo temeljiti na veljavnih razlogih, zaradi katerih prijavitelj verjame, da so prijavljene informacije resnične (prijava v dobri veri). Če se ugotovi, da je prijavitelj namerno podal napačne informacije, se lahko zoper njega, odvisno od veljavnega pravnega sistema, sprejmejo ustrezni ukrepi.

Kdaj ne uporabljati linije za prijavo nepravilnosti

Ne uporabljajte linije za prijavo nepravilnosti:

  • Kot službo za nujne primere. Za prijavo vsega, kar predstavlja neposredno nevarnost za življenje, telo ali zdravje, se obrnite na ustrezne službe, kot so gasilci ali policija.
  • Za podajanje povpraševanj ali pritožb uporabnikov. Namesto tega se obrnite na svojega osebnega svetovalca za stranke.

Dostop do linije za prijavo nepravilnosti

Dostop do naše linije za prijavo nepravilnosti: EthicsPoint - Konica Minolta.

Kontakt

Za dodatne informicije nas lahko pokličete na: +386 (0)1 568 05 00.