UPRAVLJANJE UPORABNIKOV IN STROŠKOV

Samodejna analiza uporabe in napredno obračunavanje stroškov

Odkrijte sodobno tiskalno okolje, prilagojeno vašim potrebam


Med malimi, srednje velikimi in mednarodnimi podjetji so številne razlike.

ŠTUDIJA PRIMERA

GOSPODARSKA ZBORNICA SLOVENIJE
“Projekta optimizacije tiskanja pri nas sem se kar malo ustrašil, saj nisem bil prepričan, kakšen bo odziv uporabnikov. Po analizi ponudnikov, so nas z najbolj celovito in učinkovito ponudbo prepričali v podjetju Konica Minolta Slovenija. Rešitev, ki so jo implementirali pri nas je rešila vrsto problemov, s katerimi smo se soočali v preteklosti. Poleg same programske opreme in multifunkcijskih aparatov, ki so mimo grede res vrhunski, smo s sodelovanjem s podjetjem Konica Minolta Slovenija pridobili resnega in zanesljivega poslovnega partnerja, ki nas je (in nas še) poslušal in reševal naše dejanske potrebe. Na koncu se je izkazalo, ker je rešitev robustna in enostavna za uporabo, da so jo uporabniki sprejeli brez težav”
Uroš Snedic, Direktor digitalizacije in splošnih zadev

preberite si študijo primera
Kontaktirajte nas za celovito rešitev tiskanja bizhub po meri vašega podjetja in optimizirajte svoje poslovanje
ŽELITE VEČ INFORMACIJ? KONTAKTIRAJTE NAS!

Pri nas ne gre le za prodajo tiskalnikov, ampak dolgoročno partnersko podporo za vaš poslovni uspeh

Kadar je vaš cilj najti poceni tiskalnik, je dobro, da se poleg cene pozanimate tudi o samih stroških uporabe naprave, zagotavljanja servisne podpore in dobave potrošnega mateirala. Pri podjetju Konica Minolta v središče postavimo vaše potrebe, želje in delovno-procesne izzive, na katere vam pomagamo odgovarjati s celovitimi rešitvami po meri vašega poslovanja. 

Pri nas odgovor na vaše vprašanja, kot so: Kateri tiskalnik kupiti? Je bolje tiskalnik kupiti ali najeti? Kako pa posrkbeti za servis in material? odgovarjamo suvereno. Na podlagi številnih izkušenj ter sodelovanj z zadovoljnimi strankami in s popolno osredotočenostjo na uspeh, konkurenčnost in produktivnost vašega podjetja pa vam omogočimo, da se popolnoma osredotočite na svoje poslovanje. 

Vsakdo ima svoj slog upravljanja, potrebe, stranke in cilje. Ne glede na to, katero organizacijo predstavljate, vam Konica Minolta nudi rešitev upravljanja uporabnikov in stroškov, ki bo izpolnila vaše zahteve. Prilagodljiva programska oprema bo zadovoljila vaše dejanske potrebe tudi po spremembah, do katerih pride z razvojem podjetja.

Rešitve

Rešitve

Upravljanje uporabnikov in stroškov

Centralizirano upravljanje uporabnikov in stroškov v podjetju občutno zmanjša vašo porabo sredstev za storitve tiskanja – pogosto celo za 30 %. S pomočjo te nadzorne rešitve lahko uživate v donosnem in sodobnem tiskalnem okolju. Ni potrebe po velikih vlaganjih v tiskalno infrastrukturo: programska oprema podpira večfunkcijske tiskalnike Konica Minolta in celo manjše pisarniške tiskalnike. Vse to pripomore k enostavnemu in učinkovitemu nadzoru nad vsemi vašimi napravami – ne glede na to, ali ste malo podjetje z nekaj večfunkcijskimi napravami ali mednarodno podjetje s pisarnami po vsem svetu.

Strojna oprema
hardware icon
Tiskalna strojna oprema Konica Minolta

Želite najboljše zmogljivosti digitalnega tiskanja? Ravnokar ste jih našli. Strojna oprema za tiskarsko proizvodnjo in pisarne Konica Minolta postavlja panožne standarde z napravami, ki nudijo revolucionarno kakovost barvnih slik, ultra hitro črno-belo tiskanje, možnosti sprotne končne obdelave profesionalne kakovosti, ki ustrezajo kompleksnim specifikacijam vaših opravil, in še več. Ne glede na obseg ali območje specializacije vašega podjetja vam naša tiskarska strojna oprema omogoča izdelavo lastne tiskalne infrastrukture, upravljanje digitalnih vsebin, uvajanje najsodobnejših merilnih instrumentov in iskanje drugih rešitev, zasnovanih za revolucionarno spreminjanje vašega poteka dela.

Programska oprema
software icon
SafeQ Print Management

SafeQ predstavlja rešitev upravljanja tiskanja v podjetju, ki vam omogoča nadzor nad vsemi vašimi tiskalnimi navadami in podatki ter vam pomaga pri odločanju na podlagi dejstev glede tiskalnega okolja in infrastrukture v vaši organizaciji. S tem orodjem lahko znižate stroške tiskanja, kopiranja in optičnega branja. SafeQ zabeleži vse dejavnosti večfunkcijskega tiskalnika ne glede na njihovo lokacijo, s čimer boste lahko brez skrbi, poskrbljeno pa bo tudi za varnost in produktivnost.

Storitve
service icon
Vedno na voljo

Naše izkušeno in poučeno strokovno osebje vam bo odgovorilo na vsa morebitna vprašanja in vam pokazalo, kako uporabljati izdelek. Naše storitve vam bodo koristile v okviru sistema podpore, ki vam in vašemu podjetju zagotavlja, da boste lahko v celoti izkoristili vse rešitve. Nudimo vam vrsto različnih storitev, vključno z optimiziranimi rešitvami tiskanja v kombinaciji s svetovanjem, uvajanjem strojne in programske opreme, upravljanjem poteka dela z namenom zmanjšanja porabe sredstev za dokumente in pametnimi varnostnimi storitvami, s katerimi boste zaščitili svoje poslovanje.

Ključne značilnosti

Uvedite rešitev upravljanja tiskanja v podjetju YSoft in naredite korak naprej. Pomagajte predstaviti sodobno tiskalno okolje, ki je prilagodljivo, donosno in varno. S tem orodjem za upravljanje uporabnikov in stroškov boste spremenili način, na katerega nadzirate svojo tiskalno infrastrukturo. Prevzemite nadzor nad proračunom s spremljanjem vseh stroškov optičnega branja, tiskanja in kopiranja na uporabnika, napravo ali pisarno. Zaznajte problematično tiskarsko ravnanje in ustrezno prilagodite svoja pravila. V centraliziranem tiskalnem okolju strežniška aplikacija poveže vse vaše omrežne naprave s poslovnim imenikom, kar vam omogoča, da nastavite pravila upravljanja ali uvedete precej učinkovitejše poteke dela. 


S to nadzorno rešitvijo boste na tekočem, tudi če v svoji organizaciji opravljate številne projekte za mnoge stranke. Vsaki stranki lahko namenite kodo za obračunavanje in dodelite stroške ustreznim projektom. Na ta način je precej lažje zaračunati vaši stranki natančne stroške tiskanja, namesto da jih vedno znova sami pokrivate. Analizirajte pregledne grafikone in poročila o upravljanju, da dobite hiter in podroben pregled. Za večjo preglednost in učinkovitost lahko ustvarite tudi svoja lastna prilagojena poročila. 


YSoft SafeQ je učinkovito, prilagodljivo in popolno orodje za upravljanje uporabnikov in stroškov, ki vam nudi vse funkcije, ki jih potrebujete za poenostavitev svojega poteka dela, z njim pa boste tudi prihranili denar ter prejeli preglednejša stroškovna poročila.

   

   

Technology feature icon

Napredno obračunavanje stroškov

Productivity feature icon

Samodejna analiza uporabe

Touch feature icon

Centralizirano upravljanje

Finishing feature icon

Hitri in jasni pregledi nad stroški

Customization feature icon

Povečana varnost