Otipljivi 'wow' učinki na papirju

Ljubljana, Slovenija | 11 marec 2024

Tehnologija točkovnega lakiranja znižuje ceno in čas izvedbe za zapletene otipljive in vizualne zaključne učinke tiskovin.

Otipljivi odtisi in metalizirane površine vzbujajo čustva, ustvarjajo takojšen odziv in pomagajo vašim strankam bolje prodajati. Preberite si, kako delujejo privlačne tehnike dodelave in kako nad njimi navdušiti stranke. Pritegnili boste pozornost in roke k svojim tiskarskim izdelkom, namesto da bi se izgubili v poplavi drugih, enakih izdelkov.


Klobuk s tančico iz črne čipke krasi naslovnico knjige. Nežni čipkasti okraski se na matirani podlagi vzvišeno svetijo in so videti, kot da bi bili izrezani - prvi odziv: kupci se želijo dotakniti knjige, da bi začutili in se dotaknili strukture. Čutna izkušnja, ki sproži čustva in celo željo po nakupu knjige. Joann Peck in Jennifer Wiggins sta raziskali to povezavo. Ameriški profesorici trženja sta v študiji o taktilnih občutkih dokazali, da lahko embalaža izdelka, ki je na otip zanimiva, poveča prodajo.
 
Rast prodaje je cilj, ki ga imajo tiskarji in lastniki blagovnih znamk vedno v mislih, skupaj z zadovoljstvom strank. Trenutno mlajši tržniki dajejo prednost spletnim postopkom in digitalni vsebini. To je upravičeno, saj zmogljivi algoritmi spremljajo odzive strank, samodejno sprožijo interakcije in merijo ali so bili cilji doseženi. Poleg teh digitalnih procesov pa se je treba zavedati, da so ljudje čutna bitja, ki želijo listati kataloge in se dotikati ovitkov brošur. Študije kažejo, da dlje ko ljudje preživijo z izdelkom, bolj se zanimajo za njegov nakup. Če torej želite izstopati iz množice in doseči izjemne čutne odzive med svojimi strankami, poskusite embalažo, ovitke knjig ali celo pošiljke za stranke za izbrane priložnosti natisniti z otipnimi posebnimi učinki.
 
Izhod iz tržne niše
Na področju tiska so že nekaj časa mogoči posebni učinki na otip, kot so točkovni sijaj, tridimenzionalni tisk in vizualni kovinski, sijajni videz. Vendar so bili dolgo časa rezervirani za premijski segment. Z običajnimi proizvodnimi metodami so bili ekstravagantni zaključki pogosto neučinkoviti in dolgotrajni, tako da kot storitev niso prišli v poštev, zlasti za kratke serije s kratkimi roki. Z novo digitalno MGI 3DJetvarnish tehnologijo Konica Minolta sedaj revolucionarno spreminja panogo za ponudnike tiskarskih storitev, ki želijo lastnikom blagovnih znamk ponuditi posebej ustvarjalne in privlačne rešitve. Rezultat je povsem nova, haptična (čutna, taktilna, oprijemljiva) izkušnja, ki že na prvi pogled izstopa iz množice običajnih tiskarskih izdelkov. Hkrati tehnologija omogoča individualizacijo okrašenih tiskarskih izdelkov v enaki meri kot digitalna. Tako personalizirani paketi ali brošure pritegnejo pozornost strank in povečajo odzivnost.
 
Otipljivi in okolju prijazni kovinski učinki
Nova tehnologija tiskanja z natančnim točkovnim lakiranjem poudarja določena območja in dodaja 2D ali 3D učinke. Skrivnost je v dobri pripravi podlage za lakiranje ali vroče ovijanje. Za to je primerna tako imenovana predobdelava s koronami. Ta na primer na folijah ustvari funkcionalno plast, ki zagotavlja optimalno vlažnost in dovolj dobro pritrditev črnila. Glede na zasnovo se pigmenti za premazovanje z UV-žarki nanesejo selektivno v plasteh. Več kot je nanesenih slojev laka, lažje je začutiti motiv. Pri Braillovi pisavi, na primer, je zagotovljeno največje možno število slojev za tisk.
 
Dodaten odziv je mogoče doseči z učinki zlata, srebra in drugih zlitin, ki jih je mogoče nanesti z vročimi folijami. Ko vaše stranke slišijo besedo folija, jih morda skrbi okolje. Tehnologija, ki jo uporablja Konica Minolta, folije ne nanaša na tiskani izdelek: služi le kot nosilec za metalizirane pigmente. Samo ti pigmenti se prenesejo na lak; folija ostane v tiskarskem stroju in se reciklira. To pomeni, da pri metalizaciji ne nastajajo škodljivi plastični odpadki niti med proizvodnjo niti med kasnejšo razgradnjo končnih tiskarskih izdelkov.
 
Doplačila se izplačajo
Konica Minolta je z MGI stroji omogočila cenovno dostopno dodelavo tiskovin. Kljub temu so stranke, ki se zaradi višjih stroškov in daljših rokov izvedbe v primerjavi s standardnimi tiskovinami upirajo tej tehnologiji. "Ena od naših strank se je odločila za stroškovno učinkovitejši sitotisk svojega kataloga. Nato smo na lastne stroške izdelali vzorec s 3D-lakirnim zaključkom za naslovnico. Stranka je bila nad predlogom takoj tako navdušena, da je ustavila celotno proizvodnjo v sito tiskarni in nam naročila dodelavo tiskanih listov na MGI JETvarnish 3D Evolution," poroča zaposleni pri podjetju druckpartner v Essnu.
 
Primer kaže, da stranke, ki so videle in občutile možne učinke cenijo inovativni pristop in so zanj pripravljene plačati višjo ceno. V študiji "Beyond CMYK: The Use of Special Effects in Digital Printing, Keypoint Intelligence" so evropski kupci tiska navedli, da so pripravljeni plačati do 89 % premijo za izboljšave digitalnega tiska v primerjavi s CMYK tiskom. Izboljšave so torej za tiskarsko industrijo obojestransko koristne, od večje prepoznavnosti na prodajnih mestih do ustvarjanja večje vrednosti za tiskarska podjetja.
 
Tiskani zvoki in vonji?
Če želite kot ponudnik tiskarskih storitev izstopati od konkurence, navdušiti stranke in tako izkoristiti nove prodajne možnosti, ne smete zanemariti tehnologije digitalnega lakiranja. In kdo ve, kakšne čustvene novosti bo prinesla prihodnost: morda bodo novi procesi poskrbeli za šumenje valov v potovalni brošuri ali pa bomo lahko na jedilnikih zavohali vonj jedi. Sliši se utopično, a prav to so si nekoč o otipljivem tisku mislili številni strokovnjaki.

Konica Minolta

 

Pot podjetja Konica Minolta se je začela pred 150 leti z vizijo, da bi delali drugače. Ustvarjamo inovacije v dobro družbe in sveta. Isti namen, ki nas je gnal naprej takrat, nas žene naprej tudi zdaj.

 

Konica Minolta Slovenija, d.o.o. s sedežem v Ljubljani je hčerinska družba Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH s sedežem v Langenhagnu v Nemčiji, ta je pa hčerinska družba Konica Minolta Inc., Tokio, Japonska. Konica Minolta s svojim edinstvenim strokovnim znanjem na področju upodabljanja (tiskanje, skeniranje, kopiranje), obdelave podatkov in odločanja na podlagi podatkov, ustvarja rešitve za svoje stranke - mala in srednje velika podjetja, velika podjetja in javni sektor - ter rešuje vprašanja, s katerimi se sooča družba.

 

Konica Minolta kot ponudnik rešitev za digitalna delovna okolja svojim strankam pomaga prepoznati in izkoristiti potencial, ki ga skriva digitalizacija, ter doseči naslednjo stopnjo digitalne zrelosti organizacije. V podporo "inteligentnemu povezanemu delovnemu mestu" Konica Minolta ponuja storitve v oblaku, IT, upravljanja tiskanja in video rešitev za delo na daljavo, sodelovanje, upravljanje ter avtomatizacijo delovnih procesov in varnost. Uspešnost podjetja pri spodbujanju preobrazbe je potrdila tudi družba IDC, saj je v raziskavi "IDC MarketScape, v poročilu "Worldwide Print Transformation 2020 Vendor Assessment" navedeno, da je Konica Minolta "globalno priznana kot vodilna na področju transformacije tiskanja". Konica Minolta je od leta 2021 tudi Microsoftov globalni partner.

 

Konica Minolta s ponudbo Igniting Print Possibilities pomaga tiskarnam in drugim ponudnikom storitev tiska maksimalno izkoristiti avtomatizacijo delovnih procesov za povečanje učinkovitosti. Podjetje zagotavlja vrhunske sisteme za digitalni produkcijski tisk, za tisk na embalažo in za tisk etiket. Naprave za dodelavo ustvarjajo tiskarske izdelke, ki izstopajo in ustvarjajo dodano vrednost. Konica Minolta se že več kot desetletje uveljavlja kot vodilna na trgu produkcijskega tiska v Evropi (InfoSource).

 

Za vse več organizacij je danes uspeh več kot le ozka opredelitev finančnega izkaza - vključuje tudi varovanje okolja in pozitiven vpliv na zaposlene ter družbo. Konica Minolta se je s svojo zavezanostjo ciljem trajnostnega razvoja zavezala, da bo dosledno sledila svojim ciljem na področju trajnosti in družbene odgovornosti. Podjetje je bilo večkrat prepoznano zaradi svoje bogate zgodovine družbenega prispevka ter zaradi prizadevanj za doseganje ciljev trajnostnega razvoja v celotni poslovni in dobavni verigi. Konica Minolta je uvrščena na seznam "2022 Global 100 Most Sustainable Corporations in the World" in je prejela najvišjo stopnjo na lestvici EcoVadis Sustainabilty Ratings.

 

Konica Minolta je za svoj inovativni pristop storitvam, ki odlično dopolnjuje njihove naprave, prejela prestižno nagrado "Buyers Lab PaceSetter Award for Serviceability and Support 2020/2021" podjetja Keypoint Intelligence.

 

Konica Minolta Slovenija zaposluje 51 predanih strokovnjakov (november 2022), ki na slovenskem trgu skrbijo za več kot 3.000 pogodbenih strank in aktivno promovirajo vse vertikale poslovanja. Na evropskem nivoju je podjetje Konica Minolta Business Solutions Europe zastopano s podružnicami in distributerji v več kot 80 državah v Evropi, Srednji Aziji, na Bližnjem vzhodu in v Afriki. S približno 8.700 zaposlenimi (april 2022) je Konica Minolta Europe v poslovnem letu 2021/2022 ustvarila več kot 1,9 milijarde evrov čiste prodaje. Po vsem svetu ima podjetje več kot 39.000 zaposlenih in posluje v več kot 150 državah.

 

Izrazi in imena izdelkov so lahko blagovne znamke ali registrirane blagovne znamke ustreznih lastnikov in so s tem priznani.

Kontakt

Kontakt

Matjaž Babnik

Vodja marketinga

Stiki z javnostjo

matjaz.babnik@konicaminolta.si

015680500

ŽELITE VEČ INFORMACIJ?
KONTAKTIRAJTE NAS!