IDC MarketScape je podjetje Konica Minolta ponovno imenoval za vodilno na področju preobrazbe tiska

Ljubljana, Slovenija | 11 december 2023

Konica Minolta je bila imenovana za "vodilno podjetje" v raziskavi IDC MarketScape (doc #US51146523, August 2023). Študija IDC je ocenila trg za preoblikovanje tiska z modelom IDC MarketScape, ki temelji na standardiziranem naboru parametrov za izdelavo primerjalne analize ponudnikov tiskalnikov za poslovno rabo, pri čemer so upoštevani kvantitativni in kvalitativni vidiki, ki ponudnikom omogočajo uspešno delovanje na svetovnem trgu.



Ocena IDC MarketScape podjetja Konica Minolta je izpostavila pet prednosti v kategoriji preobrazbe poslovnega tiskanja.

Intelligent Connected Workplace
"Konica Minolta je v svojem pristopu k preoblikovanju delovnega okolja razvila celovit okvir inteligentnega povezanega delovnega mesta (Intelligent Connected Workplace - ICW)"", ki povezuje ljudi, znanje in delovna mesta. Omogoča tako delo na delovnem mestu kot tudi mobilno delo s 24-urnim dostopom do podatkov kadar koli in od koder koli, ter tako pomaga strankam na njihovi poti digitalne preobrazbe. V okviru poslovne filozofije ICW je podjetje v zadnjih letih združilo svoje dejavnosti tiskanja in IT-storitev. ICW "združuje upravljanje storitev tiskanja, delovne tokove, upravljanje informacij, upravljane aplikacije, upravljanje infrastrukture, varnost in storitve v oblaku".

Sodelovanje v oblaku
"Konica Minolta je vzpostavila obsežno mrežo strateških partnerstev za svoj portfelj rešitev v oblaku." Osrednji del tega pristopa je globalno partnerstvo z Microsoftom. Konica Minolta Business Solutions Europe je Microsoftov partner za rešitve v oblaku (Microsoft Cloud Solutions Partner), ki zagotavlja upravljanje storitev najbolj uporabljenih Microsoftovih pisarniških tehnologij v oblaku (Azure) in na lokaciji.

Intelektualna lastnina
Konica Minolta je z lastno intelektualno lastnino razvila več storitev v oblaku, internetu stvari (IoT) in novih tehnologij, vključno s storitvami FORXAI/VSS (varnost) in portfeljem Dispatcher (programska oprema za avtomatizacijo delovnega toka in upravljanje tiskanja), ki so vse namenjene pomoči pri prizadevanjih strank za digitalno preobrazbo.

Prehod v oblak za delo na daljavo
»Prehod Konice Minolte na ICW, inteligentno povezano delovno mesto je bil podlaga za prehod v oblak. Globalna pandemija ter potreba po prehodu IT infrastrukture in delovanja v oblak se lepo ujemata z že izraženo strateško pobudo podjetja. Prav tako je strankam Konica Minolta pomagala pri nemoteni integraciji dela od doma s tradicionalnimi pisarniškimi operacijami.«

Zgodovina pridobitev (akvizicij)
"Podjetje se je v zadnjem času pri prevzemih osredotočalo predvsem na področje upravljanja IT in upravljanja poslovnih vsebin, vendar je zajemalo tudi varnost, VoIP, BPO, vertikalno specifične rešitve in podatkovne storitve. Čeprav se je veliko teh dejavnosti začelo v določeni regiji, se pridobljene tehnologije in znanja uporabljajo po vsem svetu."

V poročilu IDC MarketScape je zapisano, da bi morala podjetja obravnavati družbo Konica Minolta, ker "Konica Minolta vodi svoje stranke na njihovi poti digitalne preobrazbe in to dosega s celovitim portfeljem storitev in rešitev, prilagojenih potrebam posameznih strank, ne glede na velikost podjetja, digitalno zrelost ali panogo. Medtem ko podjetje še naprej gradi infrastrukturo za IT-storitve, je 85% ohranitev strank res impresivna. Stranke, ki iščejo tradicionalnega ponudnika tiskanja/kopiranja z vizijo sodobne in prenovljene pisarne, lahko razmislijo o podjetju Konica Minolta."

O IDC MarketScape
Model ocenjevanja IDC MarketScape je zasnovan tako, da zagotavlja pregled konkurenčne sposobnosti IKT ponudnikov na določenem trgu. Raziskovalna metodologija uporablja strogo metodologijo ocenjevanja, ki temelji na kvalitativnih in kvantitativnih merilih, rezultat pa je enotna grafična ponazoritev položaja vsakega ponudnika na določenem trgu. IDC MarketScape zagotavlja jasen okvir, v katerem je mogoče smiselno primerjati ponudbo izdelkov in storitev, zmogljivosti in strategije ter sedanje in prihodnje dejavnike tržnega uspeha IKT ponudnikov. Okvir omogoča tudi 360-stopinjsko oceno prednosti in slabosti sedanjih in prihodnjih ponudnikov.

IDC MarketScape: Worldwide Print Transformation 2023 Vendor Assessment

V raziskavi IDC MarketScape je bila Konica Minolta imenovana za vodilno podjetje. Študija IDC je ocenila trg za preoblikovanje poslovnega tiskanja z modelom IDC MarketScape, ki temelji na standardiziranem naboru parametrov za izdelavo primerjalne analize ponudnikov, pri čemer so upoštevani kvantitativni in kvalitativni vidiki.

VEČ

Konica Minolta

 

Pot podjetja Konica Minolta se je začela pred 150 leti z vizijo, da bi delali drugače. Ustvarjamo inovacije v dobro družbe in sveta. Isti namen, ki nas je gnal naprej takrat, nas žene naprej tudi zdaj.

 

Konica Minolta Slovenija, d.o.o. s sedežem v Ljubljani je hčerinska družba Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH s sedežem v Langenhagnu v Nemčiji, ta je pa hčerinska družba Konica Minolta Inc., Tokio, Japonska. Konica Minolta s svojim edinstvenim strokovnim znanjem na področju upodabljanja (tiskanje, skeniranje, kopiranje), obdelave podatkov in odločanja na podlagi podatkov, ustvarja rešitve za svoje stranke - mala in srednje velika podjetja, velika podjetja in javni sektor - ter rešuje vprašanja, s katerimi se sooča družba.

 

Konica Minolta kot ponudnik rešitev za digitalna delovna okolja svojim strankam pomaga prepoznati in izkoristiti potencial, ki ga skriva digitalizacija, ter doseči naslednjo stopnjo digitalne zrelosti organizacije. V podporo "inteligentnemu povezanemu delovnemu mestu" Konica Minolta ponuja storitve v oblaku, IT, upravljanja tiskanja in video rešitev za delo na daljavo, sodelovanje, upravljanje ter avtomatizacijo delovnih procesov in varnost. Uspešnost podjetja pri spodbujanju preobrazbe je potrdila tudi družba IDC, saj je v raziskavi "IDC MarketScape, v poročilu "Worldwide Print Transformation 2020 Vendor Assessment" navedeno, da je Konica Minolta "globalno priznana kot vodilna na področju transformacije tiskanja". Konica Minolta je od leta 2021 tudi Microsoftov globalni partner.

 

Konica Minolta s ponudbo Igniting Print Possibilities pomaga tiskarnam in drugim ponudnikom storitev tiska maksimalno izkoristiti avtomatizacijo delovnih procesov za povečanje učinkovitosti. Podjetje zagotavlja vrhunske sisteme za digitalni produkcijski tisk, za tisk na embalažo in za tisk etiket. Naprave za dodelavo ustvarjajo tiskarske izdelke, ki izstopajo in ustvarjajo dodano vrednost. Konica Minolta se že več kot desetletje uveljavlja kot vodilna na trgu produkcijskega tiska v Evropi (InfoSource).

 

Za vse več organizacij je danes uspeh več kot le ozka opredelitev finančnega izkaza - vključuje tudi varovanje okolja in pozitiven vpliv na zaposlene ter družbo. Konica Minolta se je s svojo zavezanostjo ciljem trajnostnega razvoja zavezala, da bo dosledno sledila svojim ciljem na področju trajnosti in družbene odgovornosti. Podjetje je bilo večkrat prepoznano zaradi svoje bogate zgodovine družbenega prispevka ter zaradi prizadevanj za doseganje ciljev trajnostnega razvoja v celotni poslovni in dobavni verigi. Konica Minolta je uvrščena na seznam "2022 Global 100 Most Sustainable Corporations in the World" in je prejela najvišjo stopnjo na lestvici EcoVadis Sustainabilty Ratings.

 

Konica Minolta je za svoj inovativni pristop storitvam, ki odlično dopolnjuje njihove naprave, prejela prestižno nagrado "Buyers Lab PaceSetter Award for Serviceability and Support 2020/2021" podjetja Keypoint Intelligence.

 

Konica Minolta Slovenija zaposluje 51 predanih strokovnjakov (november 2022), ki na slovenskem trgu skrbijo za več kot 3.000 pogodbenih strank in aktivno promovirajo vse vertikale poslovanja. Na evropskem nivoju je podjetje Konica Minolta Business Solutions Europe zastopano s podružnicami in distributerji v več kot 80 državah v Evropi, Srednji Aziji, na Bližnjem vzhodu in v Afriki. S približno 8.700 zaposlenimi (april 2022) je Konica Minolta Europe v poslovnem letu 2021/2022 ustvarila več kot 1,9 milijarde evrov čiste prodaje. Po vsem svetu ima podjetje več kot 39.000 zaposlenih in posluje v več kot 150 državah.

 

Izrazi in imena izdelkov so lahko blagovne znamke ali registrirane blagovne znamke ustreznih lastnikov in so s tem priznani.

Kontakt

Kontakt

Matjaž Babnik

Vodja marketinga

Stiki z javnostjo

matjaz.babnik@konicaminolta.si

+38615680500

ŽELITE VEČ INFORMACIJ?
KONTAKTIRAJTE NAS!