Kaj barva vaše blagovne znamke pove o vas.

Ljubljana | 2 avgust 2019

Kaj barva vaše blagovne znamke pove o vas.

Najbolj prepoznavne blagovne znamke definira njihova barva. Pomislite na rdečo barvo, verjetno je prva, ki vam pade na pamet Coca-Cola. Pomislite na modro, verjetno ste pomislili Konica Minolta. 🙂


Kaj torej barva vaše blagovne znamke, oziroma logotipa pove o vas kot podjetju. Kaj sporoča, za kakšen tip poslovanja je katera primerna, je to B2B ali B2C. Številne raziskave so pokazale, da različne barve pri ljudeh izzovejo različna čustva in odzive. Zato velika podjetja strateško uporabljajo barve z namenom, da dosežejo največji učinek. Pa da ne bomo preveč razpredali o pomenu in sporočilu posameznih barv, vas vabim, da si ogledate spodnjo sliko, ki sem si jo sposodil od MARKETO (http://www.marketo.com/), in si ogledate sporočilnost in primernost različnih barv.


Matjaž Babnik




Vodja marketinga
quotation marks

Matjaž Babnik je v Konici Minolti zaposlen od leta 2002. Njegov staž mu daje edinstven vpogled v razvoj in spremembe, ki jih je v tem obdobju doživela Konica Minolta in z njeno dejavnostjo povezana industrija. Matjaž Babnik je v podjetju Konica Minolta vodja marketinga na nivoju Adrija regije, kar trenutno vključuje Slovenijo, Hrvaško in Bosno.

Matjaž Babnik

Vodja marketinga