Kaj barva vaše blagovne znamke pove o vas.
Najbolj prepoznavne blagovne znamke definira njihova barva. Pomislite na rdečo barvo, verjetno je prva, ki vam pade na pamet Coca-Cola. Pomislite na modro, verjetno ste pomislili Konica Minolta. 🙂
Kaj torej barva vaše blagovne znamke, oziroma logotipa pove o vas kot podjetju. Kaj sporoča, za kakšen tip poslovanja je katera primerna, je to B2B ali B2C. Številne raziskave so pokazale, da različne barve pri ljudeh izzovejo različna čustva in odzive. Zato velika podjetja strateško uporabljajo barve z namenom, da dosežejo največji učinek. Pa da ne bomo preveč razpredali o pomenu in sporočilu posameznih barv, vas vabim, da si ogledate spodnjo sliko, ki sem si jo sposodil od MARKETO (http://www.marketo.com/), in si ogledate sporočilnost in primernost različnih barv.
Matjaž Babnik