Začenja se prihodnost inteligentne obdelave računov

Ponesite svojo celotno organizacijo do učinkovitega upravljanja z avtomatiziranimi finančnimi postopki.

Ne sprijaznite se z začasnimi rešitvami


Uspešna podjetja se danes zanašajo na učinkovito upravljanje in zmožnost pravočasnega pridobivanja zanesljivih informacij. To vključuje enega osnovnih poslovnih procesov in zmožnost obdelave prejetih računov. Hitro in natančno.

Vsake toliko časa se podjetja mučijo s tem segmentom, saj se še vedno zanašajo na ročno in ponavljajoče se delo, ki zahteva veliko papirja. 
In kakšen je rezultat?


Dolgočasno delo, počasna obdelava dokumentov in računov, zapravljene ure in vaš oddelek za obveznosti bo naredil več napak in napačnih poročil zaradi nepravilnih številk. Čeprav podjetja prejmejo več digitalnih računov, jih še vedno natisnejo in vložijo v papirni obliki, kar skoraj vedno vodi v neučinkovito ravnanje s papirnimi vsebinami. Saj razumete, da obveznosti ne morejo funkcionirati na takšen način, če želite videti prave rezultate, kajne? 


Za vse začetnike pri upravljanju si oglejmo številke, da dobimo nekaj več vpogledov. Raziskave AIIM kažejo, da v povprečju traja skoraj 9 dni, preden je račun obdelan, stroški pa presegajo 8 EUR na račun.  


Obdelava računov

Obdelava računov

Vodenje digitalnih računov

Z upravljanjem digitalnih računov družbe Konica Minolta lahko zajamete vse prejete račune in zagotovite, da so vsi pravilno preslikani v vaš sistem. Vse pomembne podrobnosti računov, kot so pošiljka, številke računov itd., so samodejno obdelane, pregledane in zajete z uporabo prepoznavanja besedila in inteligentnih algoritmov. To pomeni, da so vsi vaši računi varno shranjeni in lahko vedno dostopate do njih iz vaše delovne postaje. Poleg tega so vsi ti zajeti računi takoj posredovani odgovornim oddelkom. Zveni koristno?


Rešitve za obdelavo računov družbe Konica Minolta omogočajo umirjeno integracijo v obstoječe sisteme za načrtovanje sredstev podjetja (ERP). Navsezadnje je najpomembneje zmanjšati ročno urejanje računov, izogibanje napakam, krajšanje časa, potrebnega za obdelavo računov, in znižanje samih stroškov obdelave računov. 

Strojna oprema
hardware icon
Tiskalna strojna oprema Konica Minolta

Želite najboljše zmogljivosti digitalnega tiskanja? Ravnokar ste jih našli. Strojna oprema za tiskarsko proizvodnjo in pisarne Konica Minolta postavlja panožne standarde z napravami, ki nudijo revolucionarno kakovost barvnih slik, ultra hitro črno-belo tiskanje, možnosti sprotne končne obdelave profesionalne kakovosti, ki ustrezajo kompleksnim specifikacijam vaših opravil, in še več. Ne glede na obseg ali območje specializacije vašega podjetja vam naša tiskarska strojna oprema omogoča izdelavo lastne tiskalne infrastrukture, upravljanje digitalnih vsebin, uvajanje najsodobnejših merilnih instrumentov in iskanje drugih rešitev, zasnovanih za revolucionarno spreminjanje vašega poteka dela.

Programska oprema
software icon
Programska oprema družbe Konica Minolta

Raziščite neštete različne načine, na katere lahko programski izdelki Konica Minolta izboljšajo vaše delo. Konica Minolta razreši težave vašega podjetja, saj je njihove izdelke mogoče uskladiti z različnimi delovnimi slogi, ponujajo pa tudi programske rešitve, ki izpolnjujejo potrebe v vaši panogi. V družbi Konica Minolta postavljajo vaše potrebe na prvo mesto in izpolnjujejo zahteve najzahtevnejših globalnih organizacij. Z uporabo sistema lahko ohranite stroške tiskanja ali kopiranja pod nadzorom, ustvarite napredne varnostne ukrepe, s katerimi zagotovite, da občutljivi dokumenti ne padejo v nepooblaščene roke, in še več.

Storitve
service icon
Vedno na voljo

Naše izkušeno in poučeno strokovno osebje vam bo odgovorilo na vsa morebitna vprašanja in vam pokazalo, kako uporabljati izdelek. Naše storitve vam bodo koristile v okviru sistema podpore, ki vam in vašemu podjetju zagotavlja, da boste lahko v celoti izkoristili vse rešitve. Nudimo vam vrsto različnih storitev, vključno z optimiziranimi rešitvami tiskanja v kombinaciji s svetovanjem, uvajanjem strojne in programske opreme, upravljanjem poteka dela z namenom zmanjšanja porabe sredstev za dokumente in pametnimi varnostnimi storitvami, s katerimi boste zaščitili svoje poslovanje.

DIGITALNI / ELEKTRONSKI PODPIS

Podpisovanje dokumentov je ključni postopek v vsakodnevnih poslovnih procesih. Danes so skoraj vsi dokumenti ustvarjeni, urejeni in posredovani digitalno, vendar se zaradi podpisovanja pogosto natisnejo in nato ponovno spremenijo v digitalne dokumente. Če podpisnik ni fizično prisoten v pisarni in zato ne more podpisati dokumenta, pa lahko celoten proces celo stoji več dni.

Zahvaljujoč Konica Minolta storitvi digitalnega / elektronskega podpisa, lahko podpisnik (odgovorna oseba) vse dokumente podpiše z enim samim klikom, neodvisno od tega kje se nahaja in kdaj. Digitalni / elektronski podpis tako predstavlja naslednji korak v digitalni preobrazbi in zagotavlja nemoteno in skladno poslovanje.

Primerjava med fizičnim in digitalnim / elektronskim podpisom

S toliko rešitvami za zajemanje in upravljanje dokumentov, kot jih je razvila Konica Minolta, ima vsaka organizacija zdaj možnost avtomatizacije obdelave računov z obveznostmi. Kar je še pomembneje, z rešitvami za obdelavo računov zmanjšate število napak in zagotovite transparentnost ter odpravite zastoje pri delovanju – hkrati pa ohranite skladnost. 


Ne glede na to, ali računi pridejo do vaše organizacije v papirni obliki ali kot e-poštne priponke, rešitev avtomatizacije obveznosti zajame, uredi in pošlje te račune s pomočjo celovitega poteka dela in možnosti usmerjanja na pravi naslov in hitro. 

   

   

Speed feature icon

Automated workflows that streamline time-consuming manual tasks.

Usability feature icon

Instant access to invoices awaiting processes. No more lengthy internal searches for invoices in paper form – so you can access your invoices anytime, anywhere. 

Mobility feature icon

Mobile technology that allows invoice authorisation on the go, so invoices can be authorised by the relevant people wherever they are.

Quality feature icon

Real-time invoice validation to detect errors faster, resolve issues and improve relationships with vendors and suppliers. 

Productivity feature icon

Structured digital capturing of all incoming invoices. 

Ugotovite, kako lahko naša rešitev koristi vašemu podjetju:
Število zaposlenih
€ plača na uro
Lahko vam vrnemo
83
Ur na teden
Z ROI od
2083
€ na teden
Lahko prihranite do
97917
&evro; letno *

Download whitepapers for free