Deli
V prejšnjem blogu sem pisal kaj je ECM. Tokrat si bomo na kratko pogledali, zakaj sploh uvesti, oziroma imeti ECM. Osnovni razlog je verjetno, da želite prevzeti kontrolo in nadzor nad vašimi dokumenti in z njimi povezanimi delovnimi procesi. Namreč, če priznate ali ne, vaši dokumentni procesi niso brezhibni in vedno je prostor za izboljšavo. Hkrati se zaradi eksponentne rasti nestrukturiranih vsebin v vašem podjetju, soočate z vedno težjim nadzorom nad dokumenti, elektronskimi informacijami in z njimi povezanimi procesi.
Nekaj dejstev za premislek. – Ste si kdaj zaželeli skrajšati čas, potreben za iskanje dokumentov in informacij? – Ste kdaj pomislili na bolj učinkovito izpolnjevanje dokumentov na centralni in/ali dislocirani lokaciji? – Ste si kdaj zaželeli brezhibnega in učinkovitejšega sodelovanja na dokumentih in vsebinah projektov? – Ste si kdaj zaželeli učinkovitejše potrjevanje dokumentov in informacij?
Kje se skrivajo vaši podatki, dokumenti in informacije? Dokumenti in poslovne vsebine prihajajo iz različnih virov, so različnih struktur in imajo različne namene. Vsak oddelek, glede na naravo dela, upravlja svoje dokumente in informacije različno: to je lahko glede na stranko, glede na produkt ali glede na projekt. Informacije se skrivajo v mapah dokumentov, ePoštnih predalih, na USB ključih oziroma diskih, v papirni obliki v arhivu, predalu, na mizi. ECM vam omogoči učinkovito upravljanje dokumentov in informacij za vsak oddelek posebej, hkrati pa s tem vzdržujete varno digitalno okolje, ki postane manj odvisno od papirja.
Zaključek. Verjetno želite izboljšati vaše delovne procese in s zmanjšati frustracije vaših zaposlenih. Želite tudi varno in zanesljivo okolje, kjer so vaše poslovne informacije in vaši dokumenti urejeni in dostopni le pooblaščenim sodelavcem. Seveda želite razbremeniti tudi vaše zaposlene, saj se ne bodo ukvarjali z dolgočasnimi in enoličnimi nalogami. Tako se bodo lahko bolj posvetili vašim strankam. In čisto na koncu, če odgovorimo na naslovno vprašanje: enostavno, ECM na račun strukturiranega in varnega upravljanja z dokumenti in informacijami znatno izboljša produktivnost vaših zaposlenih in hkrati izboljša komunikacijo in delo z vašimi strankami, oziroma njihovo uporabniško izkušnjo z vami.
Zakaj ECM si lahko pogledate tudi na http://www.youtube.com/watch?v=k9G5VN7sU0g.
Matjaž Babnik
Matjaž Babnik je v Konici Minolti zaposlen od leta 2002. Njegov staž mu daje edinstven vpogled v razvoj in spremembe, ki jih je v tem obdobju doživela Konica Minolta in z njeno dejavnostjo povezana industrija. Matjaž Babnik je v podjetju Konica Minolta vodja marketinga na nivoju Adrija regije, kar trenutno vključuje Slovenijo, Hrvaško in Bosno.
Vodja marketinga