Inteligentno upravljanje vsebin in informacij

Ljubljana, Slovenija | 20 december 2021

Inteligentno upravljanje vsebin in informacij

Obvladovanje dokumentov in podatkov je vse prej kot enostavna naloga. Zato se je velja lotiti resno in uživati v preprosto boljših rezultatih. Oglejte si, kako to počno najboljši.


V podjetju nenehno ustvarjate dokumente, preglednice, e-poštna sporočila, predstavitve in druge dokumente. Ogromno teh tudi prejmete – v papirni in elektronski obliki. Ker vse več ljudi in podjetij po vsem svetu sodeluje, tudi na daljavo, je deljenje natančnih informacij postalo pomembnejše kot kdajkoli prej. Večina vsebine vašega podjetja je shranjena v e-pošti, neurejenih datotekah ali na mrežnih/lokalnih trdih diskih. Ne pozabite na omare s fascikli fizičnih dokumentov. Z naraščanjem obsega vsebin narašča tudi število virov, ki jih morate upoštevati pri njenem upravljanju.
 
Informacije naj obvladuje platforma
Podjetja so v preteklosti upravljanje dela z dokumenti zaupala dokumentnim sistemom. A rast števila virov informacij, te se skrivajo tudi na družbenih omrežjih in v oblačnih storitvah, zahtevajo bolj celovit pristop. Tu nastopijo rešitve za inteligentno upravljanje informacij (IIM). Ena takšnih je M-Files – inteligentna platforma za upravljanje poslovnih informacij, ki jo ponuja podjetje Konica Minolta.
 
M-Files organizira vsebine glede na tip vsebine in ne glede na lokacijo. Lahko se celo povežete z obstoječimi mrežnimi mapami in sistemi in jih z vgrajenimi algoritmi umetne inteligence naredite inteligentnejše, saj M-Files samodejno kategorizira in varuje informacije. Inteligentno upravljanje informacij se začne z zajemom dokumentov, s čimer centralizirate shranjevanje in dostop do njih. Tako znatno zmanjšate količino časa in denarja, ki ste ju prej porabili za pripravo in upravljanje tako papirne kot elektronske dokumentacije.
 
"Inteligentno upravljanje dokumentov in poslovnih informacij je temeljni kamen digitalne preobrazbe poslovanja. Platforma M-Files lahko naredi več kot le to, da zmanjša količino papirja v vašem podjetju in racionalizira postopek arhiviranja. Rešitev za inteligentno upravljanje informacij izboljša tudi vaše poslovne odločitve. Z njeno pomočjo lahko podjetje enostavno pripravi sistemske analize in poročila o delovanju, kar omogoča večji nadzor in moč odločanja. Te ključne informacije lahko uporabite za izboljšanje poslovnih rezultatov in izkušenj strank," pravi Boštjan Kavčnik, direktor podjetja Konica Minolta Slovenija in njen ambasador za digitalno preobrazbo.
 
6 stebrov uspeha
Za inteligentno upravljanje informacij je ključno:
1. Izboljšanje poslovnih procesov
2. Upravljanje poslovnih vsebin
3. Upravljanje primerov/zadev strank
4. Inteligentna avtomatizacija
5. Robotska avtomatizacija procesov
6. Digitalizacija dokumentov
 
Maksimalni izkoristek tehnologije
Ekipa podjetja Konica Minolta pomaga številnim podjetjem premagovati najtežje izzive, povezane s poslovno vsebino »S platformo M-Files bodo imeli vsi v vašem podjetju enostaven dostop do informacij, potrebnih za dokončanje projektov, bolj učinkovito opravljanje delovnih nalog in sprejemanje odločitev,« povzame Kavčnik.
 
Z IIM so zagotovljene napredne funkcije iskanja in digitalnega vnosa, ki poenostavijo postopek shranjevanja in priklica dokumentov. Ko centralizirate upravljanje vsebin, pridobite več dragocenega časa in dodate vrednost poslu.
 
M-Files med vizionarji
M-Files je že dve leti zapored v Gartnerjevem kvadrantu ocenjen kot največji vizionar. Platforma M-Files je na voljo za lokalno namestitev ali kot storitev iz oblaka. Podobno ugotavlja tudi analitsko podjetje Forrester Research, ki je M-Files označilo za eno najboljših platform za upravljanje informacij in poudarilo, da se poleg tega osredotoča tudi na avtomatizacijo administrativnih procesov in poslovanja. Ponuja namreč široko paleto storitev za upravljanje z vsebino, vključno z povezovanjem in inteligentno obdelavo vsebine.

 

Gartnerjevo poročilo si lahko prenesete tukaj.*

*Za prenos poročila boste morali izpolniti obrazec.


ŠTUDIJA PRIMERA

RCM d.o.o.
“V preteklih dveh letih smo v RCM ogromno investirali v digitalizacijo poslovanja in iskali najboljše IT-rešitve za naše podjetje. Uspešno smo kandidirali na javnem razpisu E-poslovanje in vzpostavili lastno okolje, ki omogoča elektronsko izmenjavo podatkov, ter vpeljali nov dokumentni sistem M-FILES in rešitev za elektronsko arhiviranje dokumentov ponudnika Konica Minolta Slovenija. Ta je poskrbel tudi za integracijo z obstoječimi sistemi in aplikacijami, ki podpirajo delo vseh ključnih oddelkov v podjetju, npr. računovodstva, carinskega oddelka, prodaje, vodstva itd. Še dolgo bom pomnil navdušenje nad prehodom na elektronsko poslovanje.”
Dejan Sušnik, generalni direktor

preberite si študijo primera

O podjetju Konica Minolta Slovenija

 

Konica Minolta Slovenija, d.o.o. s sedežem v Ljubljani je hčerinska družba Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH s sedežem v Langenhagnu v Nemčiji, ta je pa hčerinska družba Konica Minolta Inc., Tokio, Japonska. Konica Minolta s svojim edinstvenim strokovnim znanjem na področju upodabljanja (tiskanje, skeniranje, kopiranje), obdelave podatkov in odločanja na podlagi podatkov, ustvarja rešitve za svoje stranke - mala in srednje velika podjetja, velika podjetja in javni sektor - ter rešuje vprašanja, s katerimi se sooča družba.

 

Konica Minolta kot ponudnik rešitev za digitalna delovna okolja svojim strankam pomaga prepoznati in izkoristiti potencial, ki ga skriva digitalizacija, ter doseči naslednjo stopnjo digitalne zrelosti organizacije. V podporo "inteligentnemu povezanemu delovnemu mestu" Konica Minolta ponuja storitve v oblaku, IT, upravljanja tiskanja in video rešitev za delo na daljavo, sodelovanje, upravljanje ter avtomatizacijo delovnih procesov in varnost. Uspešnost podjetja pri spodbujanju preobrazbe je potrdila tudi družba IDC, saj je v raziskavi "IDC MarketScape, v poročilu "Worldwide Print Transformation 2020 Vendor Assessment" navedeno, da je Konica Minolta "globalno priznana kot vodilna na področju transformacije tiskanja". Konica Minolta je od leta 2021 tudi Microsoftov globalni partner.

 

Konica Minolta s ponudbo Igniting Print Possibilities pomaga tiskarnam in drugim ponudnikom storitev tiska maksimalno izkoristiti avtomatizacijo delovnih procesov za povečanje učinkovitosti. Podjetje zagotavlja vrhunske sisteme za digitalni produkcijski tisk, za tisk na embalažo in za tisk etiket. Naprave za dodelavo ustvarjajo tiskarske izdelke, ki izstopajo in ustvarjajo dodano vrednost. Konica Minolta se že več kot desetletje uveljavlja kot vodilna na trgu produkcijskega tiska v Evropi (InfoSource).

 

Za vse več organizacij je danes uspeh več kot le ozka opredelitev finančnega izkaza - vključuje tudi varovanje okolja in pozitiven vpliv na zaposlene ter družbo. Konica Minolta se je s svojo zavezanostjo ciljem trajnostnega razvoja zavezala, da bo dosledno sledila svojim ciljem na področju trajnosti in družbene odgovornosti. Podjetje je bilo večkrat prepoznano zaradi svoje bogate zgodovine družbenega prispevka ter zaradi prizadevanj za doseganje ciljev trajnostnega razvoja v celotni poslovni in dobavni verigi. Konica Minolta je uvrščena na seznam "2021 Global 100 Most Sustainable Corporations in the World" in je prejela najvišjo stopnjo na lestvici EcoVadis Sustainabilty Ratings.

 

Konica Minolta je za svoj inovativni pristop storitvam, ki odlično dopolnjuje njihove naprave, prejela prestižno nagrado "Buyers Lab PaceSetter Award for Serviceability and Support 2020/2021" podjetja Keypoint Intelligence.

 

Konica Minolta Slovenija zaposluje 51 predanih strokovnjakov (maj 2021), ki na slovenskem trgu skrbijo za več kot 3.000 pogodbenih strank in aktivno promovirajo vse vertikale poslovanja. Na evropskem nivoju je podjetje Konica Minolta Business Solutions Europe zastopano s podružnicami in distributerji v več kot 80 državah v Evropi, Srednji Aziji, na Bližnjem vzhodu in v Afriki. S približno 9.000 zaposlenimi (od aprila 2021) je Konica Minolta Europe v poslovnem letu 2020/2021 ustvarila več kot 1,9 milijarde evrov čiste prodaje. Po vsem svetu ima podjetje več kot 43.000 zaposlenih in posluje v več kot 150 državah.

 

Izrazi in imena izdelkov so lahko blagovne znamke ali registrirane blagovne znamke ustreznih lastnikov in so s tem priznani.

Kontakt

Kontakt

Matjaž Babnik

Vodja marketinga

Stiki z javnostjo

matjaz.babnik@konicaminolta.si

ŽELITE VEČ INFORMACIJ? KONTAKTIRAJTE NAS!