Inteligentno upravljanje informacij

(Intelligent Information Management – IIM)

Inteligentno upravljanje informacij (Intelligent Information Management – IIM)


STORITVE UPRAVLJANJA VSEBIN ZA PODJETJA

DIGITALNI / ELEKTRONSKI PODPIS

Podpisovanje dokumentov je ključni postopek v vsakodnevnih poslovnih procesih. Danes so skoraj vsi dokumenti ustvarjeni, urejeni in posredovani digitalno, vendar se zaradi podpisovanja pogosto natisnejo in nato ponovno spremenijo v digitalne dokumente. Če podpisnik ni fizično prisoten v pisarni in zato ne more podpisati dokumenta, pa lahko celoten proces celo stoji več dni.

Zahvaljujoč Konica Minolta storitvi digitalnega / elektronskega podpisa, lahko podpisnik (odgovorna oseba) vse dokumente podpiše z enim samim klikom, neodvisno od tega kje se nahaja in kdaj. Digitalni / elektronski podpis tako predstavlja naslednji korak v digitalni preobrazbi in zagotavlja nemoteno in skladno poslovanje.

Primerjava med fizičnim in digitalnim / elektronskim podpisom
V vse bolj digitalnem svetu imate izjemno priložnost za preoblikovanje svojega poslovanja. Številni vodstveni kader v podjetjih se bori z organizacijo ogromne količine dokumentov in podatkov, hkrati pa opravlja različne naloge, ki so potrebne za rast in ohranjanje podjetja. Digitalizacija, avtomatizacija, strojno učenje ter poslovna pravila za dostop in odgovornost, bodo vaši ekipi zagotovili več časa, ki ga bo lahko namenila izvajanju najpomembnejših nalog/opravil. V nadaljevanju si preberite več o tem, kako lahko naši strokovnjaki podprejo vaše podjetje z našimi storitvami in rešitvami za inteligentno upravljanje informacij (Intelligent Information Management – IIM).

NAŠA PRAKSA INTELIGENTNEGA UPRAVLJANJA INFORMACIJ - IIM

S stalnimi tehnološkimi inovacijami na področju vsebin, procesov, shranjevanja in podatkov, na katere se vaše podjetje vsakodnevno zanaša, lahko pomagamo preoblikovati vaše podjetje. Ne glede na to, kje ste na poti vaše digitalne preobrazbe, vam je Konica Minolta na voljo, da skupaj naredimo naslednji korak.
 
Morda se sprašujete kje začeti ali kje nadaljevati vašo strategijo digitalne preobrazbe. Da bi razumeli specifične potrebe vaše panoge ter podjetja, bo naša ekipa strokovnjakov tesno sodelovala z vami in oblikovala skupni načrt, ki bo ustrezal vašim ciljem. V podjetju Konica Minolta se zavedamo, da sta učinkovitost in produktivnost bistvenega pomena za uspešno poslovanje in ju je težko doseči brez zanesljivih rešitev: kot so upravljanje poslovne vsebine (ECM – Enterprise Content Management), robotska avtomatizacija procesov (RPA – Robotic Process Automation), rešitev za inteligentni zajem in načrtovanje procesov ... Na srečo lahko z izbiro naših IIM rešitev za inteligentno upravljanje informacij, premagate pogoste poslovne težave in izkoristite številne prednosti, ki jih te rešitve omogočajo vašemu podjetju.
 
IIM inteligentno upravljanje informacij lahko vašemu podjetju pomaga, da postane digitalno najboljše. To pomeni, da boste zmanjšali količino papirja (ali ga celo popolnoma odpravili), porabo pisarniških potrebščin, količino tiskanja ter stroške in prostor za hrambo. Poleg tega lahko IIM minimizira vse postopke, ki zahtevajo papir, kot so odobritve, razvrščanje, deljenje, pošiljanje, arhiviranje, iskanje in druge. In kar je najboljše, vaša digitalna vsebina bo imela centraliziran dostop, kar bo vašim strokovnjakom omogočilo, da ostanejo povezani ne glede na to, kje in kdaj delajo.

Vas zanima več o IIM?

O MOŽNOSTIH INTELIGENTNEGA UPRAVLJANJA INFORMACIJ

O MOŽNOSTIH INTELIGENTNEGA UPRAVLJANJA INFORMACIJ
O MOŽNOSTIH INTELIGENTNEGA UPRAVLJANJA INFORMACIJ
IIM ekipa za inteligentno upravljanje informacij podjetja Konica Minolta že več let pomaga številnim podjetjem premagovati najtežje izzive, povezane s poslovno vsebino, dokumenti in poslovnimi procesi. Ker se obseg in vrste informacij v današnjem svetu eksponentno povečujejo, se zavedamo, da je dostop do pravih informacij v pravem času ključnega pomena. Naša ekipa si prizadeva razumeti vaše izzive in zagotoviti vpogled v to, kako najbolje premagati izzive, ki omejujejo vaš potencial. Konica Minolta ima strokovno znanje in izkušnje ter rešitve, s katerimi se lahko odzove na vaše potrebe in vam pomaga na poti digitalne preobrazbe, od preproste do zapletene.


IIM KLJUČNE TEHNOLOGIJE

Izboljšanje poslovnih procesov
Da bi bolje razumeli, kako stvari v resnici delujejo, popišite in analizirajte procese. S tem boste vzpostavili preglednost in nadzor nad svojimi procesi - vključno z vsemi vrzelmi in ozkimi grli, kar vam bo pomagalo razumeti, kje lahko še izboljšate svoje procese.
Upravljanje vsebine
Če želite najti informacije, ki jih potrebujete in ko jih potrebujete, poskrbite za organizacijo, optimizacijo in upravljanje poslovne vsebino v vašem podjetju. Vaši ekipi omogočite vse prednosti digitalnega dostopa do digitalne vsebine.
Upravljanje primerov/zadev
Obravnava celotnih primerov (poizvedbe strank, pritožbe in reklamacije, naročila …) na eni platformi, kjer imajo člani vaše ekipe pregled nad vso ustrezno dokumentacijo in podatki, ki jih potrebujejo, bistveno izboljša storitev za stranke.
Inteligentna avtomatizacija
Uporabite orodja za digitalizacijo, klasifikacijo in pridobivanje informacij, ki jih potrebujete za sprejemanje odločitev v realnem času. Omogoča hitro reševanje primerov in procese odobritve s pomočjo delovnih tokov.
Robotska avtomatizacija procesov
Če želite, da se vaša organizacija osredotoči na tisto, kar je pomembno za poslovanje, avtomatizirajte ponavljajoča se opravila. Z uporabo (programskih) robotov lahko avtomatiziramo naloge, ki prekinjajo vaš tok avtomatizacije.
Skeniranje
Digitalizirajte svoje dokumente. Posledično boste zmanjšali fizični prostor za shranjevanje, ohranili pomembne dokumente, slike/podatke preden se uničijo ali izgubijo in povečali varnost vaših poslovnih informacij. Z digitalizacijo boste tudi olajšali delo (in nezadovoljstvo) zaposlenih, ki vsakodnevno iščejo fizične dokumente v različnih omarah in fasciklih.

IIM ZA DELO NA DALJAVO IN NEPREKINJENO POSLOVANJE

IIM ZA DELO NA DALJAVO IN NEPREKINJENO POSLOVANJE
LOKALNA PRISOTNOST Z GLOBALNIM DOSEGOM
Ne glede na velikost ali lokacijo vaše organizacije, ima Konica Minolta ekipe in izkušnje, ki ji omogočajo, da razume vaše edinstvene poslovne izzive. S strastnimi zaposlenimi in pisarnami po vsej Evropi in globalno, svojim strankam zagotavljamo sooblikovane rešitve, ki pokrivajo vse vidike njihovega poslovanja.

Naš preizkušeni postopek zagotavlja, da to pot opravimo skupaj. Proces je prilagojen velikosti vašega podjetja in omogoča izmenjavo informacij, vpogledov in sooblikovanje časovnega načrta v skladu z vašimi prednostnimi nalogami. Preden ocenimo vaše izzive, vam naša ekipa prodajnih inženirjev in svetovalcev najprej prisluhne. Skupaj z vami bomo ustvarili rešitev, ki bo najbolje ustrezala vašim organizacijskim in poslovnim ciljem. Ta postopek nam omogoča, da vam zagotovimo 100-odstotno zadovoljstvo.

Na svoji poti s podjetjem Konica Minolta imate na voljo vso podporo naše celotne ekipe (vključno s prodajnimi svetovalci, razvijalci v našem IT oddelku, oddelka za skrb strank, oddelka za podporo strankam …), ki vas bo vodila do uspeha pri uvajanju rešitev.

ZAKAJ IIM REŠITVE?
S pravim inteligentnim upravljanjem informacij (IIM - Intelligent Information Management) lahko vaše podjetje poveča produktivnost, avtomatizira procese in spodbudi ekipe k boljšemu sodelovanju. Danes se delo v podjetjih pogosto opravlja zunaj tradicionalnih pisarn. Zato so varne in učinkovite možnosti spletnega dela ključnega pomena.
 

IZBERITE IIM IN IZKORISTITE NASLEDNJE PREDNOSTI ZA VAŠE PODJETJE:

ZMANJŠANJE PREOBREMENJENOSTI S PAPIRJEM
Je vaše podjetje preobremenjeno s papirjem? Natisnjeni dokumenti, računi, potrdila, izpiski kreditnih kartic, pogodbe in obrazci za stroške, povzročajo preobremenjenost s papirjem. Hranjenje večletnih arhivov pa povzroča drago, neučinkovito in negotovo shranjevanje. Odkrijte inteligentno upravljanje informacij s podjetjem Konica Minolta. Usmerili vas bomo k pravi rešitvi, ki vam bo pomagala upravljati papirno sled. Prilagojena je vašemu poslovanju in vam pomaga pri upravljanju papirne sledi.
IZGUBA DOKUMENTOV
Dokumenti se zlahka napačno vložijo, izgubijo, ali še huje, jih vzame napačna oseba. Morda jih poskušate poiskati ali ponovno ustvariti, vendar to predstavlja napačno usmerjanje časa, denarja in energije, skupaj s tveganjem kršitev varnosti, dragih revizij in tožb. Digitalno in centralno shranjeni dokumenti z upravljanjem vsebin v podjetjih ponujajo prav tisto rešitev, ki jo potrebujete za čas, ki ga zapravite za izgubljene dokumente.
RAZLIČNE VERZIJE DOKUMENTOV
Kadar potrebujete sinhronizirano delovanje v celotni ekipi, je ključnega pomena, da imajo vsi dostop do najnovejših poslovnih dokumentov kot so ceniki, pogodbe, obrazci za naročila ... Z IIM rešitvijo za inteligentno upravljanje informacij, ki omogoča upravljanje in nadzor verzij/revizij dokumentov, lahko varno ustvarjate, popravljate in razširjate ključne poslovne dokumente, ter vsem članom ekipe zagotovite varen, centraliziran dostop do zadnje verzije dokumenta.
BOLJŠA VARNOST PODATKOV
Varnost vaših podatkov je najpomembnejša, zato ni prostora za nezanesljive in ranljive postopke na papirju, ki bi lahko povzročili negativne in drage posledice. Zaradi vse večjega števila predpisov o skladnosti in revizij je sledenje dokumentom pomembnejše kot kdaj koli prej. Implementacija IIM rešitve za inteligentno upravljanje informacij z varnim digitalnim zajemom dokumentov, pravili zaupnosti in načrtovanjem hrambe, vam zagotavlja mir in brezskrbno digitalno poslovanje.
OPRAVILA/NALOGE Z NIZKO VREDNOSTJO
Opravila/naloge nizke vrednosti so vse, kar vam jemlje nepotrebni čas za izvajanje teh nalog in s tem omejuje polno rast vašega podjetja. Povečanje produktivnosti je mogoče z rešitvijo za inteligentno upravljanje informacij. Vsak proces, ki ga lahko avtomatizirate, bo na koncu zmanjšal stroške in izboljšal delovne tokove, kar bo zaposlenim omogočilo, da delajo pametneje in ne napornejše. Lahko vam pomagamo zmanjšati število opravil z nizko vrednostjo, racionalizirati delo in pomagati pri gradnji vašega uspeha.
IZBOLJŠANJE REZULTATOV
Učinkovitost poslovnih procesov vaše organizacije ter upravljanje skladnosti in regulativnih tveganj lahko vplivajo na vaše poslovne rezultate. Ta izziv lahko rešite tako, da IIM rešitev za inteligentno upravljanje informacij brez težav vključite v obstoječe ključne poslovne aplikacije. Izboljšali boste upravljanje dokumentov, obvladovali tveganja in okrepili sodelovanje zaposlenih. Naša IIM rešitev bo omogočila večjo učinkovitost in uspešnost, kar bo zmanjšalo stroške in izboljšalo splošno donosnost naložbe.
BOLJŠA UPORABNIŠKA IZKUŠNJA
V svetu, kjer je neprekinjen in takojšen odziv na voljo prek pametnih telefonov in WIFI-ja, imajo vaše stranke zelo visoka pričakovanja, zato morajo biti vaši sistemi v koraku z njimi. Z inteligentnim upravljanjem informacij, ko izboljšate poslovanje podjetja, izboljšate tudi izkušnjo strank. IIM zagotavlja enostaven dostop do informacij v realnem času, pregled nad stanjem spletnih transakcij in zahtevkov, ter dostop s katere koli naprave. To omogoča resnično boljšo izkušnjo za stranke.
BOLJ EKOLOŠKI
Okoljevarstvo, zlasti na ravni podjetja, je kompleksen podvig in ključni del vsakega okoljskega programa. To je lahko postopen proces, ki pa se pogosto začne z zmanjševanjem porabe virov, izvajanjem politik recikliranja in spodbujanjem ljudi, da manj tiskajo in več shranjujejo digitalno. Inteligentno upravljanje informacij in zajem dokumentov lahko pomagata vašim oddelkom, da ne bodo uporabljali papirja in da bodo bolj varčni pri porabi sredstev.
MAKSIMALNI IZKORITEK SHAREPOINT-a
Kar 78 odstotkov podjetij uporablja Microsoft SharePoint, vendar se številna ne zavedajo, da lahko v kombinaciji z našimi povezanimi IIM rešitvami za inteligentno upravljanje informacij, SharePoint maksimalno izkoristijo. Z našimi izboljšavami pri shranjevanju, urejanju in iskanju dokumentov, zagotavljanju doslednosti, upravljanju metapodatkov, povečanju varnosti in izboljšanju delovnih tokov, boste videli boljše rezultate v smislu zmanjšanja stroškov, optimizacije poslovnih procesov in boljšega izpolnjevanja pravil skladnosti.
ZASTARELI SISTEMI
Če vaše starejše rešitve za upravljanje vsebine povečujejo stroške, ne da bi ustvarjale dodano vrednost, je morda čas za razmislek o posodobitvi. Morda želite zaradi zastarelega in premalo učinkovitega sistema zmanjšati stroške, jih uskladiti z IT naložbami, povečati učinkovitost, ali zmanjšati poslovna in tehnična tveganja. Konica Minolta vam pomaga implementirati popolno rešitev, ki bo izpolnila vaše potrebe, hkrati pa vam bo omogočila prilagodljivost za širitev, ko bo vaše podjetje raslo.

za zaključek o iim

za zaključek o iim

KAKO DELUJE IIM?

Če želite ugotoviti ali je to prava rešitev za vaše podjetje, morate vedeti, kako IIM deluje. Z IIM rešitvijo bodo imeli vsi v vašem podjetju enostaven dostop do informacij potrebnih za dokončanje projektov, bolj učinkovito opravljanje delovnih nalog in sprejemanje odločitev.
 
Z IIM so zagotovljene napredne funkcije iskanja in digitalnega vnosa, ki poenostavijo postopek shranjevanja in priklica dokumentov. Ko centralizirate upravljanje vsebin v svojem podjetju, pridobite več dragocenega časa in dodate vrednost svojemu podjetju. Ko boste IIM uvedli v svoje poslovanje, se boste spraševali, kako je vaše podjetje sploh lahko delovalo prej.
 

KJE SE ZAČNE IIM?

V podjetju nenehno ustvarjate dokumente, preglednice, e-poštna sporočila, predstavitve in druge dokumente. Ker vse več ljudi in podjetij po vsem svetu sodeluje, je deljenje natančnih informacij postalo pomembnejše kot kdaj koli prej. Večina vsebine vašega podjetja je shranjena v e-pošti, neurejenih datotekah ali na mrežnih/lokalnih trdih diskih. In ne pozabite na omare s fascikli fizičnih dokumentov. Z naraščanjem vsebine narašča tudi število virov, ki jih morate upoštevati pri njenem upravljanju.
 
Tu nastopi IIM. Naš sistem za inteligentno upravljanje informacij se začne z zajemom dokumentov, vključno z računovodskimi, kadrovskimi in pogodbenimi, s čimer centralizirate shranjevanje in dostop do njih. Ta dejavnik zmanjša denar in čas, ki sta bila prej porabljena za pripravo in upravljanje papirja.
 

KAKO LAHKO IIM IZBOLJŠA VAŠE POSLOVNE ODLOČITVE?

Sistem IIM lahko naredi več kot le to, da zmanjša količino papirja v vašem podjetju in racionalizira postopek arhiviranja. Zdaj lahko IIM rešitev za inteligentno upravljanje informacij izboljša tudi vaše poslovne odločitve.
 
Z IIM lahko vaše podjetje enostavno pripravi sistemske analize in poročila o delovanju za sprotne posodobitve vaših potreb, kar omogoča večji nadzor in moč odločanja. Te ključne informacije lahko uporabite za izboljšanje poslovnih rezultatov in izkušenj strank. IIM vam omogoča uporabo podatkov o stanju transakcij in rezultatov v realnem času za hitro in učinkovito zadovoljevanje potreb vaših strank.
 

Vas zanima več o IIM?