Kako načrtovati uspešno vrnitev na delo po COVID-19 pandemiji?

Ljubljana, Slovenija | 6 december 2021

Po uvedbi cepiva in drugih ukrepov za preprečevanja širjenja okužb je sedaj čas, da v podjetjih začnemo razmišljati o tem, kako se je po pandemiji najbolje vrniti na fizično delovno mesto - če sploh.

Microsoftova raziskava je pred kratkim pokazala, da 42 % podjetij načrtuje, da bo po COVID-19 svoje zaposlene premestilo s fizičnega delovnega mesta na oddaljeno, preostalih 58 % vprašanih pa bo po COVID-19 skušalo ustvariti delno oddaljeno delovno mesto. Na podlagi te raziskave v bistvu ni scenarija, po katerem bi podjetja organizirala delo na način, da je 100 % njenih delavcev prisotnih na delovnem mestu.


Kako naj torej podjetja načrtujejo uspešno vrnitev v pisarno, ko se zdi, da vseh zaposlenih tam ne potrebujemo več? Ni presenetljivo, da je hibridni model dela, pri katerem so nekateri zaposleni na delovnem mestu, drugi pa delajo od doma ali na drugih priročnih oddaljenih lokacijah, v ospredju pozornosti vodij podjetij.
 
V raziskavi, ki jo je izvedla družba PwC, večina vodstvenih delavcev pričakuje, da se bo hibridno delovno mesto uveljavilo že v drugi polovici leta 2021. Zato ni presenetljivo, da so velike korporacije kot je Google, napovedale, da se bodo osredotočile na hibridne modele dela za svoje zaposlene, pri katerih bi morali zaposleni vsaj tri dni na teden delati na delovnem mestu, preostali čas pa na daljavo.
 
Nemoten prehod s popolnoma oddaljenega dela na hibridno ureditev.
Ko so mnoga podjetja leta 2020 v skladu z ukrepi za preprečevanje COVID-19 zaprle svoje fizične lokacije, so se številna podjetja soočila s potrebo po spremembi svojih organizacijskih procesov z uporabo digitalnih tehnologij in poslovnih modelov. Ta 'prisilna' digitalna preobrazba je pospešila kulturne in družbene spremembe, ki so vplivale na delo kot ga poznamo. Zato bo za obvladovanje vseh nadaljnjih motenj v vsakdanjem življenju zaposlenih potreben nemoten prehod na hibridni model dela.
 
Vendar pa je izziv v tem, da najdete pravo ravnovesje za vas. Ista raziskava družbe PwC je pokazala, da 68 % vodstvenih delavcev meni, da bi morali biti zaposleni v pisarni vsaj tri dni na teden, saj bi tako lahko ohranili kulturo podjetja. Medtem je 55 % vprašanih zaposlenih izjavilo, da bi še naprej raje delali na daljavo vsaj tri dni na teden.
 
Da bi ugotovili, kako najbolje operativno upravljati te želje in potrebe, je nujno začeti razmišljati o tem, kateri zaposleni morajo za uspešno opravljanje svojega dela biti v pisarni. Pri tem lahko upoštevate dejavnike kot so na primer, koliko morajo sodelovati z drugimi ali hitro izmenjevati informacije, ali obstajajo določene skupine ali projekti, ki jim bodo osebna srečanja koristila bolj kot drugim.
 
Za tiste, ki se vračajo v pisarne.
Ko boste ugotovili, kateri hibridni pristop je za vas najboljši, bo ključnega pomena pripraviti varen in učinkovit način vrnitve zaposlenih na delovno mesto. Inteligentne video rešitve lahko na primer samodejno zaznajo povišane temperature, ki kažejo na morebitno okužbo, in pošljejo obvestilo.
 
Delo na daljavo.
Za tiste, ki bodo še naprej delali na daljavo, je treba za dolgoročni uspeh upoštevati nekaj elementov, s katerimi boste zagotovili podporo zaposlenim. Na primer zagotavljanje varnega delovnega okolja. Čeprav bi radi mislili, da je VPN varno omrežje dovolj za zaščito med delom zunaj poslovnega omrežja, obstaja več ravni, ki prispevajo k splošnemu varnostnemu pristopu. Z večplastnim pristopom k varnostnemu ozaveščanju ste lahko mirni, saj veste, da lahko vaše podjetje nemoteno deluje ne glede na to, kje se nahajajo vaši zaposleni. Naš celovit pristop k informacijski varnosti je zasnovan tako, da zagotavlja varnostne plasti, ki jih potrebujete za zaščito podjetja in zaposlenih pred zlonamernimi napadi.
 
In drugič, ne pozabite na svoje tehnološke potrebe. Tudi če IT osebje ni ves čas na isti lokaciji kot vi, lahko zgradite zanesljivo delovno okolje na daljavo, ki omogoča resnično produktivnost. Naša storitev spremljanja in upravljanja na daljavo vam pomaga upravljati vse strežnike, zbirke podatkov, omrežne tehnologije in delovne postaje, ter tako zagotoviti, da ves čas delujejo brezhibno.
 
Vemo tudi, da zaposleni pogrešajo možnost enostavnega tiskanja dokumentov, ko delajo na daljavo. Za razliko od klasičnih namiznih računalnikov, mobilne naprave kot so pametni telefoni ali tablični računalniki, običajno niso namenjene tiskanju. Z našimi rešitvami za tiskanje v oblaku lahko vaši zaposleni tiskajo od koder koli in iz katere koli naprave. Prek internetne povezave se podatki za tiskanje najprej prenesejo iz naprave v oblak. Ta oblak vam 'sledi', do tiskalnika po vaši izbiri. Tam lahko natisnete svoje dokumente - seveda šele po uspešni avtentikaciji, npr. s kartico ali PIN kodo. Tako vaši dokumenti ne bodo prišli v napačne roke. 
 
Pametno povezano delovno mesto
Svet dela se navsezadnje kljub trenutni situaciji razburljivo spreminja. Na novo opredeljeno hibridno delovno mesto bo korenito spremenilo naše skupne dosežke in vsakemu od nas omogočilo, da bo bolj produktiven in ustvarjalen na svoj edinstven način. 'V podjetju Konica Minolta vedno iščemo možnosti, kako lahko vaše zaposlene opremimo z bistvenimi orodji za sodoben načina dela in za sprostitev potenciala zaposlenih', je povzel Matjaž Babnik, vodja marketinga v podjetju Konica Minolta Slovenija.
 

O podjetju Konica Minolta Slovenija

 

Konica Minolta Slovenija, d.o.o. s sedežem v Ljubljani je hčerinska družba Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH s sedežem v Langenhagnu v Nemčiji, ta je pa hčerinska družba Konica Minolta Inc., Tokio, Japonska. Konica Minolta s svojim edinstvenim strokovnim znanjem na področju upodabljanja (tiskanje, skeniranje, kopiranje), obdelave podatkov in odločanja na podlagi podatkov, ustvarja rešitve za svoje stranke - mala in srednje velika podjetja, velika podjetja in javni sektor - ter rešuje vprašanja, s katerimi se sooča družba.

 

Konica Minolta kot ponudnik rešitev za digitalna delovna okolja svojim strankam pomaga prepoznati in izkoristiti potencial, ki ga skriva digitalizacija, ter doseči naslednjo stopnjo digitalne zrelosti organizacije. V podporo "inteligentnemu povezanemu delovnemu mestu" Konica Minolta ponuja storitve v oblaku, IT, upravljanja tiskanja in video rešitev za delo na daljavo, sodelovanje, upravljanje ter avtomatizacijo delovnih procesov in varnost. Uspešnost podjetja pri spodbujanju preobrazbe je potrdila tudi družba IDC, saj je v raziskavi "IDC MarketScape, v poročilu "Worldwide Print Transformation 2020 Vendor Assessment" navedeno, da je Konica Minolta "globalno priznana kot vodilna na področju transformacije tiskanja". Konica Minolta je od leta 2021 tudi Microsoftov globalni partner.

 

Konica Minolta s ponudbo Igniting Print Possibilities pomaga tiskarnam in drugim ponudnikom storitev tiska maksimalno izkoristiti avtomatizacijo delovnih procesov za povečanje učinkovitosti. Podjetje zagotavlja vrhunske sisteme za digitalni produkcijski tisk, za tisk na embalažo in za tisk etiket. Naprave za dodelavo ustvarjajo tiskarske izdelke, ki izstopajo in ustvarjajo dodano vrednost. Konica Minolta se že več kot desetletje uveljavlja kot vodilna na trgu produkcijskega tiska v Evropi (InfoSource).

 

Za vse več organizacij je danes uspeh več kot le ozka opredelitev finančnega izkaza - vključuje tudi varovanje okolja in pozitiven vpliv na zaposlene ter družbo. Konica Minolta se je s svojo zavezanostjo ciljem trajnostnega razvoja zavezala, da bo dosledno sledila svojim ciljem na področju trajnosti in družbene odgovornosti. Podjetje je bilo večkrat prepoznano zaradi svoje bogate zgodovine družbenega prispevka ter zaradi prizadevanj za doseganje ciljev trajnostnega razvoja v celotni poslovni in dobavni verigi. Konica Minolta je uvrščena na seznam "2021 Global 100 Most Sustainable Corporations in the World" in je prejela najvišjo stopnjo na lestvici EcoVadis Sustainabilty Ratings.

 

Konica Minolta je za svoj inovativni pristop storitvam, ki odlično dopolnjuje njihove naprave, prejela prestižno nagrado "Buyers Lab PaceSetter Award for Serviceability and Support 2020/2021" podjetja Keypoint Intelligence.

 

Konica Minolta Slovenija zaposluje 51 predanih strokovnjakov (maj 2021), ki na slovenskem trgu skrbijo za več kot 3.000 pogodbenih strank in aktivno promovirajo vse vertikale poslovanja. Na evropskem nivoju je podjetje Konica Minolta Business Solutions Europe zastopano s podružnicami in distributerji v več kot 80 državah v Evropi, Srednji Aziji, na Bližnjem vzhodu in v Afriki. S približno 9.000 zaposlenimi (od aprila 2021) je Konica Minolta Europe v poslovnem letu 2020/2021 ustvarila več kot 1,9 milijarde evrov čiste prodaje. Po vsem svetu ima podjetje več kot 43.000 zaposlenih in posluje v več kot 150 državah.

 

Izrazi in imena izdelkov so lahko blagovne znamke ali registrirane blagovne znamke ustreznih lastnikov in so s tem priznani.

Kontakt

Kontakt

Matjaž Babnik

Vodja marketinga

Stiki z javnostjo

matjaz.babnik@konicaminolta.si

01 568 05 11

ŽELITE VEČ INFORMACIJ? KONTAKTIRAJTE NAS!

Da, želim prejemati informacije po:

o trenutnih izdelkih in storitvah podjetja Konica Minolta Slovenija in drugih povezanih družb znotraj skupine, ki so prilagojena mojim osebnim interesom . Vaši podatki bodo obdelani v skladu z našim pravilnikom o zasebnosti .

Polja z * so obvezna!

Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, update your cookie settings