Sodelovanje kot sredstvo za poslovne inovacije

Ljubljana, Slovenija | 5 december 2022

Nasveti za povečanje učinkovitosti vaše ekipe.

Inovacije: vsi govorijo o njih in to upravičeno. Navsezadnje je to način, kako lahko vaše podjetje konkurira na trgu in izpolnjuje potrebe vaših strank.


Na žalost pozabljamo, da so inovacije skupinsko delo: z učinkovitim sodelovanjem lahko zaposleni pomembno vplivajo na uspeh svoje organizacije. V tem kontekstu si najpametnejša podjetja prizadevajo za večjo povezanost svojih ekip in zaposlenih.
 
Po naravi smo nagnjeni k omrežjem in skupnostim, enako velja tudi v podjetjih: le malo zaposlenih dela povsem samih. Poleg tega morajo ekipe sodelovati z drugimi strokovnjaki na daljavo. Sodelujejo z drugimi zaposlenimi, partnerji in dobavitelji iz različnih držav, časovnih pasov ali kultur.
 
Kako bi lahko konkretno izboljšal sodelovanje in tako spodbudil inovacije?
 
1. Delo ni nujno muka
Vsak zaposleni v povprečju preživi dobrih 80.000 ur svojega življenja na delovnem mestu. In če nimate nikogar, s katerim bi lahko delili te dolge ure, se vam bodo zdele neskončne. V poslu morate vedeti kako komunicirati in sodelovati z drugimi pa tudi, kako to storiti.
 
Podjetja lahko svojim zaposlenim olajšajo delo z novimi orodji in platformami, ki njihovim dejavnostim dodajo igrivo razsežnost. Zaposleni na primer lahko sami ustvarjajo skupnosti v 'poslovnih' družabnih omrežjih (na primer Microsoft Teams, Yammer) in v realnem času komunicirajo z uporabo GIF-ov in emojijev.
 
Virtualni delovni prostori, ki temeljijo na novih intranetnih orodjih in sistemih, kot sta Slack in Trello, zaposlenim omogočajo izmenjavo pomembnih informacij in povečujejo učinkovitost dela.
 
Če svojim ekipam omogočite, da sprostijo svojo ustvarjalnost ter se osredotočijo na nove zamisli in odnose, ustvarite okolje sodelovanja, ki je vključujoče in usmerjeno k rezultatom. Takrat spodbujate inovacije.
 
2. Ne podcenjujte milenijcev
Milenijci, rojeni med letoma 1981 in 1996, vse pogosteje vstopajo na trg delovne sile in izpodbijajo tradicionalno opredelitev sodelovanja. Študije so pokazale, da so sposobni uporabljati do 5 zaslonov hkrati: z drugimi besedami, dobro znajo razvrščati informacije in obdržati le najbolj uporabne. Za izmenjavo teh ključnih podatkov imajo raje aplikacije za sporočanje kot e-pošto ali telefonske klice.
 
Kako njihova filozofija vpliva na vašo produktivnost? V svoja sporočila vključite slike, videoposnetke in kratka besedila ter milenijce redno prosite za povratne informacije. Kar se vam zdi preprosto in samoumevno, je lahko za druge zapleteno in obratno!
 
3. Ne zanemarite fizične razsežnosti
Ob številnih orodjih za digitalno sodelovanje, ki so na voljo, si zlahka predstavljamo svet v katerem vsi delajo od doma ne da bi osebno sodelovali z drugimi deležniki.
 
Na žalost lahko taka virtualna organizacija povzroči težave z vključevanjem: komunikacija ima še vedno ključno vlogo v našem vsakdanjem življenju. Če te interakcije izločite celo za dve tretjini delovnega dne, boste težje delali in sodelovali s sodelavci.
 
Strokovnjaki za dobro počutje na delovnem mestu se tega dobro zavedajo, kar je privedlo do številnih inovacij na področju fizičnih delovnih prostorov. V praksi se morajo podjetja umakniti od tradicionalnih odprtih prostorov in poiskati bolj ustvarjalne postavitve, ki bodo odpravile nevidne meje, ki ločujejo zaposlene, hkrati pa z uporabo tehnologije na novo zasnovati pisarno prihodnosti. Vaš cilj je, da svojim ekipam zagotovite skupen, prilagojen in spodbuden prostor, v katerem se bodo želeli zadrževati in družiti.
 
Vam primanjkuje idej? V modi so različne delavnice, vendar pozor, to niso le prostori z mizami, stoli in tablicami. Vključujejo tehnologijo in orodja, ki jih zaposleni lahko uporabljajo za eksperimentiranje, kar spodbuja sodelovanje in ustvarjalnost. Odločite se lahko celo za videokonferenčne rešitve, ki vsem zainteresiranim stranem omogočajo sodelovanje v realnem času.
 
Kaj moram storiti, da bi povečal učinkovitost svojih ekip?
Kot lastnik/vodja podjetja ne želite, da bi vaši zaposleni opravljali minimalno delo: vaš cilj je, da iz vsakega od vaših dragocenih talentov potegnete najboljše za uspeh vaše organizacije. Naredite kar je potrebno. Ustvarite okolje za 'možgansko nevihto', ki bo zaposlene spodbudilo k uporabi spretnosti, ki jih po navadi ne uporabljajo vedno. Ta pristop bo spodbudil inovacije.
 
Da bi to dosegli, boste morda morali spremeniti nekaj stvari:
  • vlagajte v tehnologijo (aplikacije, platforme, infrastrukturo),
  • prepričajte se, da vam bodo izbrana orodja omogočala spremljanje, prilagajanje in optimizacijo uporabe delovnega okolja: cilj je imeti aktivno in ne pasivno delovno okolje,
  • določite fizične prostore/okolja za inovacije in interakcijo,
  • uvedite redne pobude, ki bodo ekipe spodbujale k ustvarjalnemu razmišljanju,
  • gojite filozofijo, po kateri so inovacije del vašega vsakdana.              
 
Predvsem pa ne pozabite, da tehnologija ni nujno v obliki računalnika: lahko jo vzamete s seboj kamor koli in jo vključite v skoraj vsak medij. Navsezadnje ideje prihajajo od vaših ljudi in ne od orodij, ki jih uporabljajo!
 
Odkrijte Workplace Hub, vrhunski paket za optimizacijo komunikacije in projektnega dela, ki ponuja orodja za skupno delo prihodnosti: delo na daljavo, videokonference, skupinsko delo...
 
Zaposleni imajo koristi od novega povezovalnega delovnega okolja, ki je sodobnejše, uporabniku prijaznejše in intuitivnejše, predvsem pa prilagojeno, saj jim omogoča dostop do posameznih, skupnih informacij v skupini (projekt ali ekipa) ali splošnejših informacij o podjetju od koder koli, kadar koli in s katerega koli medija. Workplace Hub Collaborative Suite temelji na funkcionalnosti Microsoftovega O365, vendar z integriranim, bolj ergonomičnim in uporabniku prijaznim vmesnikom. Uporabnikom omogoča dostop do orodij, ki jih prej niso uporabljali: orodja za načrtovanje, upravljanje projektov in inteligentno izmenjavo dokumentov.
 
Vas zanima kako vam lahko pomagamo? Kontaktirajte nas.
 

O podjetju Konica Minolta Slovenija

 

Konica Minolta Slovenija, d.o.o. s sedežem v Ljubljani je hčerinska družba Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH s sedežem v Langenhagnu v Nemčiji, ta je pa hčerinska družba Konica Minolta Inc., Tokio, Japonska. Konica Minolta s svojim edinstvenim strokovnim znanjem na področju upodabljanja (tiskanje, skeniranje, kopiranje), obdelave podatkov in odločanja na podlagi podatkov, ustvarja rešitve za svoje stranke - mala in srednje velika podjetja, velika podjetja in javni sektor - ter rešuje vprašanja, s katerimi se sooča družba.

 

Konica Minolta kot ponudnik rešitev za digitalna delovna okolja svojim strankam pomaga prepoznati in izkoristiti potencial, ki ga skriva digitalizacija, ter doseči naslednjo stopnjo digitalne zrelosti organizacije. V podporo "inteligentnemu povezanemu delovnemu mestu" Konica Minolta ponuja storitve v oblaku, IT, upravljanja tiskanja in video rešitev za delo na daljavo, sodelovanje, upravljanje ter avtomatizacijo delovnih procesov in varnost. Uspešnost podjetja pri spodbujanju preobrazbe je potrdila tudi družba IDC, saj je v raziskavi "IDC MarketScape, v poročilu "Worldwide Print Transformation 2020 Vendor Assessment" navedeno, da je Konica Minolta "globalno priznana kot vodilna na področju transformacije tiskanja". Konica Minolta je od leta 2021 tudi Microsoftov globalni partner.

 

Konica Minolta s ponudbo Igniting Print Possibilities pomaga tiskarnam in drugim ponudnikom storitev tiska maksimalno izkoristiti avtomatizacijo delovnih procesov za povečanje učinkovitosti. Podjetje zagotavlja vrhunske sisteme za digitalni produkcijski tisk, za tisk na embalažo in za tisk etiket. Naprave za dodelavo ustvarjajo tiskarske izdelke, ki izstopajo in ustvarjajo dodano vrednost. Konica Minolta se že več kot desetletje uveljavlja kot vodilna na trgu produkcijskega tiska v Evropi (InfoSource).

 

Za vse več organizacij je danes uspeh več kot le ozka opredelitev finančnega izkaza - vključuje tudi varovanje okolja in pozitiven vpliv na zaposlene ter družbo. Konica Minolta se je s svojo zavezanostjo ciljem trajnostnega razvoja zavezala, da bo dosledno sledila svojim ciljem na področju trajnosti in družbene odgovornosti. Podjetje je bilo večkrat prepoznano zaradi svoje bogate zgodovine družbenega prispevka ter zaradi prizadevanj za doseganje ciljev trajnostnega razvoja v celotni poslovni in dobavni verigi. Konica Minolta je uvrščena na seznam "2021 Global 100 Most Sustainable Corporations in the World" in je prejela najvišjo stopnjo na lestvici EcoVadis Sustainabilty Ratings.

 

Konica Minolta je za svoj inovativni pristop storitvam, ki odlično dopolnjuje njihove naprave, prejela prestižno nagrado "Buyers Lab PaceSetter Award for Serviceability and Support 2020/2021" podjetja Keypoint Intelligence.

 

Konica Minolta Slovenija zaposluje 51 predanih strokovnjakov (maj 2021), ki na slovenskem trgu skrbijo za več kot 3.000 pogodbenih strank in aktivno promovirajo vse vertikale poslovanja. Na evropskem nivoju je podjetje Konica Minolta Business Solutions Europe zastopano s podružnicami in distributerji v več kot 80 državah v Evropi, Srednji Aziji, na Bližnjem vzhodu in v Afriki. S približno 9.000 zaposlenimi (od aprila 2021) je Konica Minolta Europe v poslovnem letu 2020/2021 ustvarila več kot 1,9 milijarde evrov čiste prodaje. Po vsem svetu ima podjetje več kot 43.000 zaposlenih in posluje v več kot 150 državah.

 

Izrazi in imena izdelkov so lahko blagovne znamke ali registrirane blagovne znamke ustreznih lastnikov in so s tem priznani.

Kontakt

Kontakt

Matjaž Babnik

Vodja marketinga

Stiki z javnostjo

matjaz.babnik@konicaminolta.si

+38615680511

ŽELITE VEČ INFORMACIJ?
KONTAKTIRAJTE NAS!