Konica Minolta lansira AIRe Link

Ljubljana, Slovenija | 30 april 2021

V enem letu smo prihranili za več kot 190.000 kilometrov službenih potovanj.

Konica Minolta po uspešni pilotni fazi lansira AIRe Link in si prizadeva prihraniti milijardo kilometrov službenih potovanj v naslednjih petih letih. Glede na pandemijo COVID-19, Konica Minolta krepi storitve na daljavo v Evropi. Po uspešni pilotni fazi, ki je trajala eno leto, Konica Minolta sedaj uvaja novo orodje za oddaljeno vizualno podporo AIRe Link in prehaja iz odprte beta različice v produkcijsko različico. AIRe Link omogoča podjetjem, da sama prepoznajo ali rešijo težave s svojo opremo za tiskanje in/ali tisk, medtem ko jih Konica Minolta podpira na daljavo. Konica Minolta poleg tega rešitev ponuja zunanjim podjetjem za uporabo v drugih panogah.


"Pandemija koronavirusa je postavila pod vprašaj obstoj številnih postopkov servisiranja in podpore. Tudi v podjetju Konica Minolta smo se morali vprašati, kako lahko zagotovimo, da so naše storitve še vedno visoke kakovosti, hkrati pa se, da ne bi ogrozili zdravje naših kupcev in zaposlenih, izogibamo potovanjem do naših strank.
Kot rezultat smo razvili koncept "privzete storitve na daljavo". Kot pove že ime, želimo že privzeto ponuditi storitve na daljavo. Za naše stranke to predvsem pomeni, da bodo naše storitve prejeli veliko hitreje in posledično bodo njihove težave rešene bistveno hitreje. "Vsakič, ko se izognemo potovanju na lokacijo stranke prihranimo tudi pri emisijah CO2", je poudaril Matic Zaletel, vodja servisne službe in podpore v podjetju Konica Minolta Slovenija. "AIRe Link je popoln dodatek k našemu "privzete storitve na daljavo" konceptu".
 
Uporaba AIRe Link vodi do hitrejšega prepoznavanja težav in njihovega odpravljanja na daljavo. To tehnikom pomaga zmanjšati obiske na lokaciji stranke, hitreje odpraviti težave, zmanjšati stroške in prihraniti pri emisijah CO2.  V letu, od kar uporabljamo AIRe Link, smo samo v Evropi "prihranili" že več kot 3.800 obiskov pri strankah, kar je enako 190.000 prevoženih kilometrov. To ustreza 26,7 tonam emisij CO2. Z interno uporabo AIRe Link in s ponudbo zunanjim podjetjem želimo v naslednjih petih letih prihraniti milijardo kilometrov službenih potovanj, kar je enakovredno manjšemu izpustu CO2 emisij kar za 168 tisoč ton ".
 
S pomočjo kamere na pametnem telefonu ali tabličnem računalniku stranke, AIRe Link kot rešitev v oblaku, tehničnemu strokovnjaku omogoča da vidi, kar vidi stranka. Namesto namestitve aplikacije ali ustvarjanja računa mora stranka le klikniti na povezavo v povabilu, poslanim prek besedilnega sporočila in seja se odpre v brskalniku pametnega telefona ali tabličnega računalnika. Tehnični strokovnjak lahko s pomočjo kazalca v živo ali slike na posnetku zaslona stranke zagotovi vizualno navigacijo med analizo težave in vodi stranko skozi postopek odprave težave.
 
Da bi zmanjšala obiske na lokacijah strank, zagotovila večjo ekološko varnost, zmanjšala emisije CO2, povečala zadovoljstvo strank in povečala učinkovitost svojih storitev in podpore, Konica Minolta AIRe Link rešitev že uporabila za servisne skupine v 26 od svojih 30 nacionalnih Konica Minolta podjetij, ki delujejo v okviru matičnega podjetja Konica Minolta Europe.
 
AIRe Link za druge panoge
Poleg tega, da se AIRe Link interno uporablja v Konica Minolta podjetjih v Evropi, za vzdrževanje naprav ali strojev pri strankah, AIRe Link uporabljamo tudi v drugih panogah. Med odprto beta fazo je več kot 1200 servisnih strokovnjakov iz zunanjih podjetij že ustvarilo račun v AIRe Link. Primer tega je Bruker Corporation, svetovno podjetje, ki dobavlja visoko zmogljive znanstvene instrumente in visoko vrednostne analitične in diagnostične rešitve za molekularne in materialne raziskave za industrijske in uporabne analize. Podjetje ima tudi ekipo servisnih strokovnjakov s sedežem v Brnu na Češkem. Od tam podpira številne kupce v vzhodni Evropi, ki uporabljajo Daltonik inštrumente. "Če imamo težavo z našim Bruker Daltonik inštrumentom, nam AIRe Link omogoča, da takoj vidimo, kar vidi stranka. Pogosto lahko z AIRe Link na daljavo prepoznamo ali celo odpravimo težavo, s čimer se izognemo potovanju na lokacijo stranke. Stranka je zadovoljna, ker pride do rešitve težave hitreje, mi pa poleg tega, da smo uspešno takoj opravili težave, prihranimo še potne stroške in emisije ogljika. S tem se bistveno izboljša zadovoljstvo strank in hkrati zagotavlja dobro počutje servisnega osebja", pravi David Burian, vodja servisne službe pri podjetju Bruker. Po tej pozitivni izkušnji in tisočih evrov prihrankov pri nudenju servisnih storitev, je podjetje Bruker kot standardno storitev vključilo v svojo ponudbo podpore in servisiranja tudi AIRe Link.
 
AIRe Link je na voljo v dveh različicah: brezplačni osnovni različici in profesionalni različici za 360 € na uporabnika na leto. Stranke, ki so se AIRe Link pridružile v odprti beta fazi, so poročala o prihranku stroškov storitve v višini tudi do 10.000 EUR na uporabnika na leto. Če pogledamo ta vidik, strošek za AIRe Link zagotavlja takojšnjo donosnost naložbe.
 
Glavne prednosti in uporabnost AIRe Link so prepoznali tudi pri Keypoint Intelligence, saj je Konica Minolta že drugič prejela nagrado "BLI PaceSetter" za servisiranje in podporo 2020-2021 v zahodni Evropi.
 
Za več informacij obiščite: https://www.aire.link/

Konica Minolta

 

Pot podjetja Konica Minolta se je začela pred 150 leti z vizijo, da bi delali drugače. Ustvarjamo inovacije v dobro družbe in sveta. Isti namen, ki nas je gnal naprej takrat, nas žene naprej tudi zdaj.

 

Konica Minolta Slovenija, d.o.o. s sedežem v Ljubljani je hčerinska družba Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH s sedežem v Langenhagnu v Nemčiji, ta je pa hčerinska družba Konica Minolta Inc., Tokio, Japonska. Konica Minolta s svojim edinstvenim strokovnim znanjem na področju upodabljanja (tiskanje, skeniranje, kopiranje), obdelave podatkov in odločanja na podlagi podatkov, ustvarja rešitve za svoje stranke - mala in srednje velika podjetja, velika podjetja in javni sektor - ter rešuje vprašanja, s katerimi se sooča družba.

 

Konica Minolta kot ponudnik rešitev za digitalna delovna okolja svojim strankam pomaga prepoznati in izkoristiti potencial, ki ga skriva digitalizacija, ter doseči naslednjo stopnjo digitalne zrelosti organizacije. V podporo "inteligentnemu povezanemu delovnemu mestu" Konica Minolta ponuja storitve v oblaku, IT, upravljanja tiskanja in video rešitev za delo na daljavo, sodelovanje, upravljanje ter avtomatizacijo delovnih procesov in varnost. Uspešnost podjetja pri spodbujanju preobrazbe je potrdila tudi družba IDC, saj je v raziskavi "IDC MarketScape, v poročilu "Worldwide Print Transformation 2020 Vendor Assessment" navedeno, da je Konica Minolta "globalno priznana kot vodilna na področju transformacije tiskanja". Konica Minolta je od leta 2021 tudi Microsoftov globalni partner.

 

Konica Minolta s ponudbo Igniting Print Possibilities pomaga tiskarnam in drugim ponudnikom storitev tiska maksimalno izkoristiti avtomatizacijo delovnih procesov za povečanje učinkovitosti. Podjetje zagotavlja vrhunske sisteme za digitalni produkcijski tisk, za tisk na embalažo in za tisk etiket. Naprave za dodelavo ustvarjajo tiskarske izdelke, ki izstopajo in ustvarjajo dodano vrednost. Konica Minolta se že več kot desetletje uveljavlja kot vodilna na trgu produkcijskega tiska v Evropi (InfoSource).

 

Za vse več organizacij je danes uspeh več kot le ozka opredelitev finančnega izkaza - vključuje tudi varovanje okolja in pozitiven vpliv na zaposlene ter družbo. Konica Minolta se je s svojo zavezanostjo ciljem trajnostnega razvoja zavezala, da bo dosledno sledila svojim ciljem na področju trajnosti in družbene odgovornosti. Podjetje je bilo večkrat prepoznano zaradi svoje bogate zgodovine družbenega prispevka ter zaradi prizadevanj za doseganje ciljev trajnostnega razvoja v celotni poslovni in dobavni verigi. Konica Minolta je uvrščena na seznam "2022 Global 100 Most Sustainable Corporations in the World" in je prejela najvišjo stopnjo na lestvici EcoVadis Sustainabilty Ratings.

 

Konica Minolta je za svoj inovativni pristop storitvam, ki odlično dopolnjuje njihove naprave, prejela prestižno nagrado "Buyers Lab PaceSetter Award for Serviceability and Support 2020/2021" podjetja Keypoint Intelligence.

 

Konica Minolta Slovenija zaposluje 51 predanih strokovnjakov (november 2022), ki na slovenskem trgu skrbijo za več kot 3.000 pogodbenih strank in aktivno promovirajo vse vertikale poslovanja. Na evropskem nivoju je podjetje Konica Minolta Business Solutions Europe zastopano s podružnicami in distributerji v več kot 80 državah v Evropi, Srednji Aziji, na Bližnjem vzhodu in v Afriki. S približno 8.700 zaposlenimi (april 2022) je Konica Minolta Europe v poslovnem letu 2021/2022 ustvarila več kot 1,9 milijarde evrov čiste prodaje. Po vsem svetu ima podjetje več kot 39.000 zaposlenih in posluje v več kot 150 državah.

 

Izrazi in imena izdelkov so lahko blagovne znamke ali registrirane blagovne znamke ustreznih lastnikov in so s tem priznani.

Kontakt

Kontakt

Matjaž Babnik

Vodja marketinga

Stiki z javnostjo

matjaz.babnik@konicaminolta.si

01 568 05 11

ŽELITE VEČ INFORMACIJ? KONTAKTIRAJTE NAS!