Deli
AIRe Link vam omogoča, da vidite kar vidi vaša stranka, tako da ji lahko pomagate in hitro odpravite napake na daljavo. Z rešitvijo AIRe Link, ki ne temelji na brskalniku, lahko takoj opravite storitev za katero koli stranko. Z izboljšanjem stopnje popravila ob prvem kontaktu, bo vaša organizacija pridobila novo raven produktivnosti in dobička pri podpori strankam, s tem pa boste zmanjšali tudi terenske obiske pri strankah. Storitvene organizacije nenehno stremijo k zmanjšanju stroškov in povečanju učinkovitosti, hkrati pa izdatno delajo na zadovoljstvu strank.
Kar se zdi nemogoča naloga, je mogoče rešiti z uporabo inovativnih orodij, ki na pravi način podpirajo servisne ekipe. Medtem ko večina servisnih skupin že uporablja tradicionalna orodja za oddaljeno podporo, vključno z oddaljenim namizjem, se je nedavno pojavila nova vrsta rešitve - takojšnja oddaljena vizualna podpora. Tehnologija rešitve Konica Minolta za takojšnjo vizualno podporo na daljavo - AIRe Link - uporablja kamero na pametnem telefonu, tabličnem računalniku ali zunanji kameri za predvajanje videoposnetka, ki oddaljenemu servisnemu inženirju prikazuje okolje končnega uporabnika, ki ga dopolnjujejo avdio komunikacije. Napredna orodja za vizualno navigacijo, npr. kazalec v živo (live pointer) v videoposnetku ali grafični pripis (graphical annotation) v posnetku se uporabljajo za vizualno vodenje končnega uporabnika skozi postopek.
Uporaba protokola WebRTC omogoča zagon seje takojšnje oddaljene vizualne podpore v brskalniku v večini sodobnih pametnih telefonov, zato končnemu uporabniku ni potrebno namestiti katero koli aplikacijo ali ustvariti uporabniški račun. Klikniti mora le na povezavo s povabilom, ki jo običajno dobi preko SMS sporočila. Dobesedno lahko katero koli osebo na svetu takoj podprete s to inovativno rešitvijo za oddaljeno vizualno podporo.
Stranka sporoči težavo preko uveljavljenih komunikacijskih kanalov, običajno s telefonskim klicem ali preko sistema dobavitelja (ticketing). Tehnična podpora nato ponudi zagon avdiovizualne seje AIRe Link, da lahko težavo preuči na daljavo.
Tehnična podpora stranki pošlje vabilo za avdiovizualno sejo preko sms-a ali e-pošte. Stranka se seji pridruži tako, da klikne povezavo na pametnem telefonu ali tabličnem računalniku in odobri dostop do kamere in mikrofona. Potrebna ni nobena aplikacija, samo združljiv spletni brskalnik.
Tehnična podpora lahko vidi, kar vidi kupec, zato jo lahko usmerja pri prepoznavanju in reševanju težav. Seja lahko vključuje zvok, vizualne elemente, kazalec v živo, pripise posnetkov in celo skupno rabo dokumentov za jasno in učinkovito komunikacijo.
Če je težavo mogoče odpraviti na daljavo, se seja zaključi, informacije pa se lahko na željo shranijo. Te informacije se lahko uporabljajo za izmenjavo znanja in izkušenj. Če diagnoza na daljavo ugotovi, da je obisk na lokaciji nujen, potem pridobljeni podatki pomagajo tehniku, da k stranki pride že pripravljen.
AIRe Link je pomagal na daljavo rešiti kar 60%¹ težav strank. Servisni tehniki so večkrat potrdili, da jim je aplikacija všeč, zlasti zaradi enostavne uporabe. Končni uporabniki so odprti za uporabo AIRe Link in so navdušeni nad inovativno rešitvijo za reševanje njihovih težav. ¹ Povzetek povratnih informacij strank iz 2.000 AIRe Link sej.
Zmanjšajte nepotrebne obiske pri strankah. Obiščete stranko, da odpravite nepomembne težave? Ali pa iz nepopolnega opisa stranke ob obisku na lokaciji ugotovite, da nimate potrebnih orodij in rezervnih delov za odpravo težave? S povezavo AIRe Link lahko na daljavo vidite težavo stranke in jo jasno usmerite k odpravi težave ali pridobite informacije, potrebne za popravilo na lokaciji.
Zmanjšajte stroške in povečajte zadovoljstvo. Imate vedno več aparatov/strojev na oddaljenih lokacijah, omejena sredstev in razpršen proračun za podporo strankam? AIRe Link bo vaši ekipi omogočil, da na daljavo izboljša hitrost odprave težav, hkrati pa bo zagotovil, da boste izpolnili pričakovanja strank in presegli dogovore o ravni storitev.
Zmanjšajte stres in povečajte proizvodnjo. Imate težave z aparatom/strojem, ki od dobavitelja zahteva svetovanje ali servis? Uporabite povezavo AIRe Link in težavo odpravite na daljavo, ali vse podrobnosti težave delite s serviserjem pred njegovim obiskom. Tako boste hitreje spet operativni.
AIRe Link je rešitev v oblaku, pri kateri servisni ekipi ali končnem uporabniku ni potrebno nameščati nobenih aplikacij. Če želite zagnati AIRe Link sejo, morata biti obe strani povezani v internet in uporabljati sodobne brskalnike v svojih napravah. Ko kliče podporo, končni uporabnik v večini primerov v roki že drži pametni telefon, zato lahko sejo vizualne podpore vzpostavite v nekaj sekundah.
Brez začetne investicije, ker deluje na pametnih telefonih.
Sejo oddaljene pomoči začnete z enim klikom.
Aplikacija ni potrebna. Samo brskalnik, združljiv z WebRTC.
Stabilno in varno. Prilagodljivo za vsako obremenitev.
Tehnik in stranka morata biti povezana z internetom.
Možna je povezava prek mobilnega omrežja (3G, 4G, LTE).
Povprečna poraba podatkov 20 MB/minuto.
Povprečna pasovna širina za video z ločljivostjo 1280x720 je 300 KB/s.
Samodejno prilagajanje kakovosti na podlagi internetne povezave.
Konica Minolta se intenzivno ukvarja z razvojem digitalnega delovnega mesta prihodnosti, ki združuje tehnologije vseh oddelkov našega podjetja. Pogovorite se z našimi strokovnjaki in skupaj bomo lahko razvili pravo rešitev za vaše potrebe.