Kako deluje ECM?

Ljubljana | 14 maj 2019

Kako deluje ECM?

Pogledali smo kaj je ECM, pogledali zakaj ECM, tokrat pa na kratko poglejmo kako deluje. Glede na vse kar ste do sedaj prebrali o ECM, ste verjetno že dokaj prepričani, da je za brezhibno poslovanje vašega podjetja nujno potrebno, da vaše poslovne informacije in dokumente strateško upravljate in da so enostavno dostopni pooblaščenim zaposlenim.


Kako torej. Vsebine iz vseh možnih virov sistem najprej indeksira. Parametre indeksiranja lahko nastavimo sami, na splošno se pa indeksacija izvaja po tipu dokumenta, viru, vsebini in času oziroma datumu. Tako boste na osnovi ključnih besed, meta podatkov ali drugih parametrov hitro našli želene informacije in datoteke. ECM integriramo v vaš obstoječ sistem, se pravi povežemo z vašim ERP sistemom, s CRM sistemom in z drugimi morebitnimi sistemi, ki jih uporabljate. Namen je, vašim zaposlenim omogočiti delo v celovitem sistemu, v povezanem delovnem procesu, s centralno lokacijo za shranjevanje informacij in dokumentov.


ECM rešitve sestavljajo strategije, metode in orodja za zajem, dostop, integracijo, merjenje ter shranjevanje informacij in dokumentov, nujnih za vaše poslovanje:
– Vaše pomembne dokumente, datoteke in druge informacije zajemite (združite) v en poenoten in varen sistem. Katera koli vrsta datoteke in informacije, iz katere koli lokacije bo avtomatsko klasificirana.
– Korenito spremenite vaše delovne procese in pričnite delati digitalno. Avtomatizirajte predvidljive in ponavljajoče se dele vaših delovnih procesov.
– Neglede na to kje se nahaja, dostopajte do vaše poslovne vsebine enostavno, varno in hitro. Uporabljajte intuitivno programsko opremo v pisarni ali preko vaše mobilne naprave, ko ste na poti.
– Inteligentno povežite dokumente in datoteke v vašem ERP in CRM (ali drugem) sistemu  z aktivnostmi in procesi v drugih aplikacijah.
– Nadzirajte vaše procese in zmogljivosti sistema brez pomoči IT oddelka. Enostavno lahko izvozite različna poročila in analizirate zdravje vaših procesov.
– Varno shranjujte, arhivirajte, varujte in po potrebi uničujte vaše poslovne informacije.


Matjaž Babnik


Vodja marketinga
quotation marks

Matjaž Babnik je v Konici Minolti zaposlen od leta 2002. Njegov staž mu daje edinstven vpogled v razvoj in spremembe, ki jih je v tem obdobju doživela Konica Minolta in z njeno dejavnostjo povezana industrija. Matjaž Babnik je v podjetju Konica Minolta vodja marketinga na nivoju Adrija regije, kar trenutno vključuje Slovenijo, Hrvaško in Bosno.

Matjaž Babnik

Vodja marketinga