dokoni CASE


Poenostavitev potekov dela za dokumente s storitvijo SharePoint


Danes sta obdelava dokumentov in sodelovanje ključna vidika dnevnih poslovnih rutin v skoraj vsakem poslovnem okolju, v katerem z dokumenti običajno medsebojno rokujejo mnogi sodelavci. Kot preprost program za upravljanje potekov dela za dokumente na osnovi tehnologij Windows SharePoint dokoni CASE omogoča koristne razširitve in izboljšave funkcij upravljanja vsebin MS SharePoint.

S svojo vgrajeno podporo za določene poteke dela program olajša obdelavo digitaliziranih dokumentov. dokoni CASE ponuja takojšen pregled lokacije in dejanskega stanja dokumentov. Kot obsežen modul za upravljanje poslovnih vsebin (ECM) dokoni CASE nudi jasne funkcije poteka dela za dokumente.


dokoni CASE logo


dokoni CASE workflow

dokoni CASE

dokoni CASE

Upravljanje vsebine

  • Indeksiranje dokumentov
  • Modularni poteki dela
  • Takojšen predogled dokumenta
  • Makro gumbi
  • Sistem obveščanja
  • Izvoz/uvoz dokumentov iz drugih virov
  • Izboljšana funkcionalnost večfunkcijskih naprav Konica Minolta
  • Izboljšana upravljanje in varnost

Če želite imeti na voljo več informacij si oglejte prospekt (angleško).

dokoni CASE prospekt
dokoni_case_document-capture-thumbnail

Kontaktirajte nas

Kontaktirajte nas

Da, želim prejemati informacije po:

o trenutnih izdelkih in storitvah podjetja Konica Minolta Slovenija in drugih povezanih družb znotraj skupine, ki so prilagojena mojim osebnim interesom . Vaši podatki bodo obdelani v skladu z našim pravilnikom o zasebnosti .

Polja z * so obvezna!