Deli
Nudimo vrhunske rešitve upravljanja poteka dela in programsko opremo za avtomatizacijo poteka dela, s katerimi si lahko pomagate pri upravljanju, rokovanju, skupni rabi in shranjevanju svojih najpomembnejših poslovnih dokumentov.
Sistemi upravljanja potekov dela vam pomagajo določiti različne poteke dela za različne vrste opravil ali postopkov. V tiskarskem podjetju npr. se lahko oblikovani dokument samodejno pošlje od oblikovalca do upravitelja računa in nato do oddelka za predtisk.
Sistemi za upravljanje potekov dela avtomatizirajo odvečna opravila in zagotavljajo, da so nedokončana opravila izpostavljena in nadalje spremljana. Nadzorujejo tudi avtomatizirane postopke, ki so zasnovani tako, da administrativna opravila, kot je obdelava naročila, niso več potrebna. Potek dela odseva odvisnosti, ki so potrebne za izvedbo vsakega posameznega opravila.
Avtomatizacija poteka dela lahko dvigne kakovost vašega natisa z zmanjšanjem ročnega dela in števila človeških napak ter s hitrejšim časom opravil, tako da lahko opravite več dela in povečate prihodke. Potem ko boste namestili sistem za upravljanje potekov dela, se boste čudili, kako ste zmogli brez njega.
Potek dela je bistven za uspeh v današnji tiskarski panogi, saj lahko združi različne tiskarske tehnologije – na primer ofset tisk, digitalne naprave za tisk na posamezne liste, rolo papirja in široki format – ki vse zahtevajo posebne postopke dela za pripravo datoteke, tiskanje in končno obdelavo. Potek dela tiskanja sestavljajo zaporedje povezanih korakov, ki imajo delovni element, povezan s strojem, delo posameznika ali skupine osebja, na primer projektnega vodje ali upravljavca tiskarskega stroja. Element poteka se nanaša na opravilo tiskanja, ki se prenaša iz enega koraka v drugega od začetka do konca proizvodnega postopka.
Za nekatere funkcije in opravila odpravljanja težav je na voljo tudi animirano vodenje po poteku dela. To nudi več vizualnih napotkov za delovna opravila in pomoč pri odpravljanju težav pri postopkih, kot so zastoji papirja in zamenjave tonerja.
Integriran potek dela lahko prepreči zastoje in učinkoviteje izkoristi proizvodno zmogljivost. Za ponudnike storitev tiskanja je izboljšanje poteka dela najboljši način, na katerega lahko svojo pozornost in denar namenijo boljšim poslovnim rezultatom. Z avtomatizacijo postopkov zniža stroške in zmanjša število človeških posegov v postopke. Vsak človeški dotik izdelka nas potencialno stane nekaj časa in denarja, toda upravljanje poteka dela bo vaše osebje osvobodilo časovno potratnih rutinskih opravil, ki lahko povzročijo napake.
Za največjo učinkovitost in konkurenčnost morajo velika in srednje velika tiskarska podjetja, podobno kot podjetja, ki svoje komunikacije digitalno tiskajo znotraj podjetja, integrirati svojo tiskalno infrastrukturo in avtomatizirati poteke dela, kjer je to mogoče. Z izbiro sistema platforme AccurioPro Connect družbe Konica Minolta lahko ponudniki storitev tiskanja in upravljavci tiskarskih oddelkov v podjetjih avtomatizirajo obdelavo podatkov predtiska s povezovanjem in avtomatizacijo vrste postopkov predtiska.
Digitalizacija je omogočila to in preprosto integracijo ofset opreme z digitalnimi tiskarskimi sistemi. Izboljšana učinkovitost nekoč časovno potratne obdelave podatkov predtiska prinaša občutno povečanje produktivnosti. Digitalizacija podpira tudi avtomatizacijo, izboljša učinkovitost poteka dela in poenostavi zmanjšanje količine odpadkov, to vse pa pripomore k zdravi donosnosti.
Bliskovite hitrosti, enostavno delovanje in zmogljiva sprotna končna obdelava: naši hitri digitalni tiskarski stroji postavljajo nove standarde v digitalni proizvodnji, saj prihranijo čas, stroške dela in prostor v vaših proizvodnih prostorih.
Serijo digitalnih sistemov Accurio so zasnovali, da bi zadovoljili vse večje potrebe digitalnih izzivov naslednje generacije. Ti sistemi so natančno izdelani za ponudnike storitev tiskanja in poklicne tiskarje in nudijo izjemno reprodukcijo barv in stabilnost registracije ter omogočajo učinkovito in zanesljivo ustvarjanje digitaliziranih datotek s pomočjo natisnjenih kopij.
Ali vaša redna opravila tiskanja predstavljajo priročniki, sestavljeni iz različnih PDF-datotek iz različnih virov, kot so naslovnica, navodila, garancija in stran s kontakti? Ali se njihova vsebina pogosto spreminja, na primer ob ponovnih začetkih prodaje izdelkov ali spremembah predpisov? Posodabljanje takšnih zahtevnih informacij je običajno zapleteno in časovno potratno.
Tukaj nastopi AccurioPro Compile, saj vam omogoča, da ustvarite tiskalne projekte, ki jih je mogoče vedno znova uporabiti tudi ob spremembah vsebine. Ti tiskalni projekti so povezani z izvornimi dokumenti, ki so shranjeni na drugih omrežnih mestih, tako da je vedno priklicana in uporabljena samo najnovejša različica datoteke. Zato lahko več avtorjev, ki delajo na istem tiskalnem projektu, neodvisno ohrani svojo vsebino in so natisnjeni samo posodobljeni dokumenti brez kakršnega koli ročnega poseganja.
For maximum efficiency and competitiveness, large and mid-size printing companies – and similarly, enterprises that print their communication digitally in-house – need to integrate their printing infrastructure and automate workflows wherever possible.
V današnjem vse bolj kompleksnem tiskalnem okolju postaja upravljanje avtomatiziranega poteka dela ključno za poenostavljanje postopkov, znižanje stroškov in hitrejše interakcijo ter dobavne čase.
Zakaj potrebujete programsko opremo za upravljanje poteka dela:
Raziščite neštete različne načine, na katere lahko programski izdelki Konica Minolta izboljšajo vaše delo. Konica Minolta razreši težave vašega podjetja, saj je njihove izdelke mogoče uskladiti z različnimi delovnimi slogi, ponujajo pa tudi programske rešitve, ki izpolnjujejo potrebe v vaši panogi. V družbi Konica Minolta postavljajo vaše potrebe na prvo mesto in izpolnjujejo zahteve najzahtevnejših globalnih organizacij. Z uporabo sistema lahko ohranite stroške tiskanja ali kopiranja pod nadzorom, ustvarite napredne varnostne ukrepe, s katerimi zagotovite, da občutljivi dokumenti ne padejo v nepooblaščene roke, in še več.
Naše izkušeno in poučeno strokovno osebje vam bo odgovorilo na vsa morebitna vprašanja in vam pokazalo, kako uporabljati izdelek. Naše storitve vam bodo koristile v okviru sistema podpore, ki vam in vašemu podjetju zagotavlja, da boste lahko v celoti izkoristili vse rešitve. Nudimo vam vrsto različnih storitev, vključno z optimiziranimi rešitvami tiskanja v kombinaciji s svetovanjem, uvajanjem strojne in programske opreme, upravljanjem poteka dela z namenom zmanjšanja porabe sredstev za dokumente in pametnimi varnostnimi storitvami, s katerimi boste zaščitili svoje poslovanje.
Programska oprema za upravljanje poteka dela vam pomaga pridobiti prednost pred konkurenco z avtomatizacijo opravil, ki lahko terjajo preveč časa in sredstev. Sistemi vam omogočajo tudi, da znižate stroške dela, se posvetite proračunskim omejitvam in potrebi po tem, da naredite več z manj sredstvi, optimizirate svojo produktivnost in odpravite potrebo po zaposlovanju začasnega osebja, ki bi opravljalo ročna opravila.
Nudi vam prilagodljivost, ki jo potrebujete, in vam omogoča, da sčasoma razširite svoje zmožnosti, zagotovite, da so vaši zaupni dokumenti vedno varni z avtomatizirano redakcijo, pretvorbo dokumentov v PDF-datoteke, ki so zaščitene z geslom, samodejno uporabo funkcij zaščite kopij in še več, hkrati pa tudi hiter vnos podatkov, vključno z obdelavo obrazcev s tehnologijo ujemanja vzorcev, ter neposredne priključke na sisteme upravljanja dokumentov in druge ponudnike shranjevanja v oblaku. Avtomatizacija poteka dela vam pomaga, da ostanete zbrani, odpravite neučinkovitost, znižate stroške, zmanjšate število napak, postanete učinkovitejši in pridobite boljši vpogled v svoje delovno okolje.
Razmislite o teh prednostih avtomatiziranega poteka dela za svoje podjetje:
Razširite svoje zmožnosti z modularno arhitekturo, ko se vaše potrebe spremenijo
Znižajte stroške dela
Zavarujte in zaščitite dokumente
Prihranite čas z avtomatiziranjem ročnih opravil
The 7-inch colour touch screen provides an easy operation, juste like your smartphone or tablets. In few clicks and without any learning curve, access the most frequent operations.
Reduce environmental impact and save costs at the same time thanks to Konica Minolta's integrated state-of-the art technology for competitively low power consumption.
Prokom is the Konica Minolta User Community where you can find market research, information and practical tools, which will help you become better informed, more productive and ultimately more profitable. At Prokom we believe it’s not just about what you make, it’s about what you make possible
DIGITAL1234 presents you with four simple steps to more business. Konica Minolta’s business development program has been designed to enable print providers to thrive in their businesses. It takes an opportunity-based approach, showing customers in four practical steps how to identify, assess, justify and implement new business opportunities. All you have to do is register once to obtain all this valuable information – free of any obligation or expense.