Kako lahko vaše stranke neposredno izkoristijo transakcijski tisk?
Največja prednost uporabe položnic in bančnih izpiskov za promocijska sporočila je v tem, da ljudje te dokumente dejansko odprejo in preberejo. Raziskava "Prihodnost večkanalnih transakcijskih komunikacij", ki so jo opravili v podjetju InfoTrends, je pokazala, da so položnice, bančni izpiski in informativna pošta transakcijski dokumenti z najvišjo verjetnostjo odpiranja, ki znaša do 97 %.
Kako lahko vaše stranke neposredno izkoristijo transakcijski tisk?
Transakcijski tisk zniža stroške z vstavitvijo tržnih sporočil v transakcijske dokumente. Papir je koristno uporabljen in ni zavržen, hkrati pa je zagotovljeno, da je obstoječi prazen prostor donosno izrabljen. S to strategijo so znižani tudi obratovalni stroški, saj ni treba tiskati ločenih brošur, prihranili pa boste tudi sredstva – vaši stranki na primer ne bo treba poslati toliko e-poštnih kampanj svojim obstoječim strankam. To tudi pomeni, da podjetja porabijo manj za dodatno oglaševanje.
Če je transpromocijski tisk dobro zasnovan, barvit in dovolj vpadljiv, da posreduje sporočilo, ki ga je enostavno prebrati, ga bo videlo in se nanj odzvalo več strank. Če so informacije v sporočilu poleg tega zlahka razumljive, klicni center vaše stranke ne bo preobremenjen s klici in poizvedbami.
Kakšne koristi vam nudi transpromocijski tisk?
Ustvarili boste lahko nove prodajne prihodke in dosegli nov poslovni potencial s ciljanjem tržnih niš s še manjšimi transakcijami. Povsem enostavno.
Hkrati boste tudi povečali ozaveščenost strank o drugih izdelkih.