Strežniška programska oprema za obračunavanje z upravljanjem kvot in vsestransko uporabnimi funkcijami za pokrivanje stroškov.
Kot napredna rešitev za upravljanje strežniškega tiskalnika in obračunavanje Pcounter pomaga podjetjem in izobraževalnim ustanovam natančno nadzirati uporabo vseh omrežnih tiskalnikov in dodeljevati stroške tiskanja, kopiranja, optičnega branja in faksiranja projektom, oddelkom, uporabnikom in odjemalskim računom. Različni izbirni moduli Pcounter ponujajo možnosti prilagajanja.

Pcounter
Centralno upravljanje uporabnikov in vlog
- Centralna zbirka podatkov
- Integracija z imeniki uporabnikov
- Predloge dovoljenj
- Centralizirano upravljanje preverjanja pristnosti
Upravljanje proračuna in kvot
- Enostavno dodeljevanje kvot
- Redna ponastavitev kvot
- Terminal za ponovno nalaganje gotovine (izbirno)
- Pcounter Web Cashier (izbirno)
- Pcounter Web Pay (izbirno)
Dodeljevanje in zaračunavanje stroškov
- Osnovno obračunavanje in nadzor tiskanja
- Napredno obračunavanje tiskanja, kopiranja, optičnega branja in faksiranja
- Samodejno sledenje
- Upravljanje tabel s cenami
- Pcounter Workstation Manager
Podrobno poročanje o učinku in stroških
- Ustvarjanje poročil
- Izvoz poročanih podatkov
- Pcounter Web Report (izbirno)
Dodatni moduli
- Pcounter Embedded
Osebni dostop do čakalne vrste za tiskanje prek zaslona na dotik bizhub; vdela funkcije, kot so preverjanje pristnosti uporabnika, tiskanje s priklicem in obračunavanje, v zaslon naprave. - Pcounter WebPay
Omogoča uporabnikom ponovno polnjenje njihovih računov prek interneta brez posredovanja osebja; pomembna funkcija za akademske ustanove. - Pcounter Workstation Manager
Omogoča obračunavanje tiskalnih opravil, poslanih prek neposrednega tiskanja, z nadzorom tiskalnih dejavnosti na napravah, ki niso povezane s programsko opremo Pcounter. - Pcounter Custom Data Kit
Omogoča integracijo programske opreme Pcounter z obstoječimi informacijskimi sistemi in poslovnimi postopki z uporabo Pcounter API. - Pcounter Web Report
Enostaven dostop prek spletnega vmesnika do naprednih pregledov, poročil in grafikonov; poenostavi statistiko in analizo poljubne delovne postaje v omrežju. - Pcounter Web Cashier
Osebju brez skrbniških pravic omogoča upravljanje uporabniških računov Pcounter iz katere koli delovne postaje, npr. depozit ali dvig denarja, ustvarjanje uporabniških računov, tiskanje potrdil itd. - Pcounter Custom Data Kit Connect
Omogoča strankam, da zamenjajo stanje na uporabniškem računu Pcounter z zunanjo podatkovno zbirko ali rešitvijo mikro plačil, ki jo nato uporabi Pcounter. - Pcounter Print Release App
Omogoča uporabnikom naprav s sistemom iOS tiskanje dokumentov s strežnika Pcounter na priključeni večfunkcijski napravi po njihovi izbiri, ne da bi morali vnaprej izbrati čakalno vrsto za tiskanje.