Konica Minolta predstavlja Workplace One

Ljubljana, Slovenija | 18 oktober 2021

Konica Minolta predstavlja storitev Workplace One, ki bo prevzela upravljanje in gostovanje IT infrastrukture in aplikacij za mala in srednje velika podjetja.

Platforma digitalnega delovnega mesta v oblaku vključuje tudi storitve oddaljenega namizja in zagotavlja prostor za sodelovanje. Konica Minolta še naprej intenzivno uresničuje svojo strategijo v oblaku in zdaj organizacijam ponuja še eno privlačno možnost, da svoje lokalno IT okolje prenesejo v oblak in tako izkoristijo številne prednosti. Z IT platformo "Workplace One" lahko organizacije zdaj svojo IT infrastrukturo in poslovne aplikacije upravljajo pri družbi Konica Minolta, gostujejo pa v oblaku. Workplace One vključuje tudi licenco Microsoft 365 za vse zaposlene v organizaciji in prostor za sodelovanje, za komunikacijo in projektno delo. Celoten paket je namenjen predvsem malim in srednje velikim organizacijam z do 300 zaposlenimi in naj bi jih razbremenil velikega dela IT nalog - in jih pripravil na digitalno preobrazbo.


"S storitvijo Workplace One smo si zastavili cilj, da zlasti v malih in srednje velikih podjetjih spodbudimo digitalno preobrazbo. Workplace One je digitalno delovno okolje, ki je vedno in povsod dostopno ter varno. IT ekipe razbremenjuje administrativnih nalog in hkrati omogoča načrtovanje varnosti, ter spodbuja komunikacijo in sodelovanje zaposlenih," pravi Matjaž Babnik, vodja marketinga pri Konica Minolta Slovenija.  
 
Celoten paket je sestavljen iz različnih komponent, ki so vedno privzeto vključene, pri čemer je verjetno najpomembnejša selitev lokalnega IT okolja v oblak. To vključuje upravljanje in gostovanje IT infrastrukture v oblaku – strežnikov, hrambe, omrežij in vseh poslovnih aplikacij, ki se že uporabljajo za CRM, ERP, finance, upravljanje informacij itd. Konica Minolta je v prvi vrsti osredotočena na zahteve in potrebe malih in srednje velikih podjetij, ki jim z  Workplace One ni več treba skrbeti za delovanje, vzdrževanje, upravljanje uporabnikov, licence, posodobitve ali varnost. To jim omogoča, da prihranijo znatna sredstva za IT, zmanjšajo investicijske izdatke in znižajo tekoče obratovalne stroške. Zaradi fiksne mesečne naročnine je zagotovljeno tudi boljše načrtovanje in predvidljivost stroškov. Vključene so tudi storitve oddaljenega namizja (RDS – Remote Desktop Services) ter vsakodnevno varnostno kopiranje, ki zagotavlja, da je njihovo podjetje zaščiteno pred izgubo podatkov. Standardna več-faktorska avtentikacija pa preprečuje nepooblaščen dostop do občutljivih podatkov.
 
Prostor za sodelovanje, komunikacijo in projektno delo.
Zaposleni lahko do svojih poslovnih aplikacij in aplikacij Microsoft 365 dostopajo tudi preko Konica Minolta vstopne strani, ki temelji na SharePoint-u. Ta stran služi tudi kot prostor za sodelovanje, saj ponuja funkcije kot so intranet, klepet, družabna omrežja, strani skupin, projektne skupine, izmenjavo datotek, načrtovanje nalog in prikaz novic. Vstopno stran je mogoče oblikovati v skladu s celostno grafično podobo podjetja in jo prilagoditi v skladu z zahtevami. Do vstopne strani lahko dostopate kadar koli in iz katere koli naprave prek Microsoft Teams, mobilnih aplikacij ali spletnih brskalnikov. 
 
 
Za rastoča podjetja – dodeljevanje glede na pooblastila uporabnikov.
Workplace One ponuja tudi možnost dodeljevanja zaposlenih v različne uporabniške skupine z različnimi pooblastili. To je lahko še posebej koristno za manjša podjetja, ki rastejo in se širijo. Zato želijo hitro razvijati tudi svoje informacijsko okolje. 
 
Praviloma imamo tri različne skupine uporabnikov:

  • Uporabnik oblaka (Light/Full)
  • To so uporabniki, ki nimajo dostopa do poslovnih aplikacij, ker jih ne potrebujejo za opravljanje svojega dela. Imajo poln dostop do vstopne strani z Microsoft 365 aplikacijami, do javnih spletnih aplikacij in do prostora za sodelovanje.
  • Uporabnik aplikacij (Published App User)
  • Poleg pooblastil uporabnikov oblaka lahko dostopajo do vsaj nekaterih poslovnih aplikacij - vendar le do tistih, ki jih potrebujejo za opravljanje svojega dela.
  • Uporabnik namizja (Full Remote Desk User)
Ta skupina uporabnikov ima poln dostop do vseh poslovnih aplikacij in funkcij.
 


O podjetju Konica Minolta Slovenija

 

Konica Minolta Slovenija, d.o.o. s sedežem v Ljubljani je hčerinska družba Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH s sedežem v Langenhagnu v Nemčiji, ta je pa hčerinska družba Konica Minolta Inc., Tokio, Japonska. Konica Minolta s svojim edinstvenim strokovnim znanjem na področju upodabljanja (tiskanje, skeniranje, kopiranje), obdelave podatkov in odločanja na podlagi podatkov, ustvarja rešitve za svoje stranke - mala in srednje velika podjetja, velika podjetja in javni sektor - ter rešuje vprašanja, s katerimi se sooča družba.

 

Konica Minolta kot ponudnik rešitev za digitalna delovna okolja svojim strankam pomaga prepoznati in izkoristiti potencial, ki ga skriva digitalizacija, ter doseči naslednjo stopnjo digitalne zrelosti organizacije. V podporo "inteligentnemu povezanemu delovnemu mestu" Konica Minolta ponuja storitve v oblaku, IT, upravljanja tiskanja in video rešitev za delo na daljavo, sodelovanje, upravljanje ter avtomatizacijo delovnih procesov in varnost. Uspešnost podjetja pri spodbujanju preobrazbe je potrdila tudi družba IDC, saj je v raziskavi "IDC MarketScape, v poročilu "Worldwide Print Transformation 2020 Vendor Assessment" navedeno, da je Konica Minolta "globalno priznana kot vodilna na področju transformacije tiskanja". Konica Minolta je od leta 2021 tudi Microsoftov globalni partner.

 

Konica Minolta s ponudbo Igniting Print Possibilities pomaga tiskarnam in drugim ponudnikom storitev tiska maksimalno izkoristiti avtomatizacijo delovnih procesov za povečanje učinkovitosti. Podjetje zagotavlja vrhunske sisteme za digitalni produkcijski tisk, za tisk na embalažo in za tisk etiket. Naprave za dodelavo ustvarjajo tiskarske izdelke, ki izstopajo in ustvarjajo dodano vrednost. Konica Minolta se že več kot desetletje uveljavlja kot vodilna na trgu produkcijskega tiska v Evropi (InfoSource).

 

Za vse več organizacij je danes uspeh več kot le ozka opredelitev finančnega izkaza - vključuje tudi varovanje okolja in pozitiven vpliv na zaposlene ter družbo. Konica Minolta se je s svojo zavezanostjo ciljem trajnostnega razvoja zavezala, da bo dosledno sledila svojim ciljem na področju trajnosti in družbene odgovornosti. Podjetje je bilo večkrat prepoznano zaradi svoje bogate zgodovine družbenega prispevka ter zaradi prizadevanj za doseganje ciljev trajnostnega razvoja v celotni poslovni in dobavni verigi. Konica Minolta je uvrščena na seznam "2021 Global 100 Most Sustainable Corporations in the World" in je prejela najvišjo stopnjo na lestvici EcoVadis Sustainabilty Ratings.

 

Konica Minolta je za svoj inovativni pristop storitvam, ki odlično dopolnjuje njihove naprave, prejela prestižno nagrado "Buyers Lab PaceSetter Award for Serviceability and Support 2020/2021" podjetja Keypoint Intelligence.

 

Konica Minolta Slovenija zaposluje 51 predanih strokovnjakov (maj 2021), ki na slovenskem trgu skrbijo za več kot 3.000 pogodbenih strank in aktivno promovirajo vse vertikale poslovanja. Na evropskem nivoju je podjetje Konica Minolta Business Solutions Europe zastopano s podružnicami in distributerji v več kot 80 državah v Evropi, Srednji Aziji, na Bližnjem vzhodu in v Afriki. S približno 9.000 zaposlenimi (od aprila 2021) je Konica Minolta Europe v poslovnem letu 2020/2021 ustvarila več kot 1,9 milijarde evrov čiste prodaje. Po vsem svetu ima podjetje več kot 43.000 zaposlenih in posluje v več kot 150 državah.

 

Izrazi in imena izdelkov so lahko blagovne znamke ali registrirane blagovne znamke ustreznih lastnikov in so s tem priznani.

Kontakt

Kontakt

Matjaž Babnik

Vodja marketinga

Stiki z javnostjo

matjaz.babnik@konicaminolta.si

01 568 05 11