Devet razlogov za prehod na tiskanje v oblaku

Ljubljana, Slovenija | 5 julij 2021

Poznate tiskanje v oblaku, ampak ne veste zakaj je tako pomembno za vaše podjetje. V nadaljevanju pojasnjujemo, zakaj to ni le dobra rešitev, temveč tudi edina rešitev.

Spotify, Google Drive, LinkedIn, Instagram - storitve v oblaku so že vgrajene v vsakdanje življenje. In sedaj, ko se je v zadnjem letu zaradi pandemije udomačilo delo na daljavo, so prevzele tudi naše poklicno življenje.


Ste vedeli, da osem od desetih podjetij pričakuje, da bo do konca leta 2021 več kot polovica njihove IT infrastrukture, temeljila na oblaku. 43 % podjetij pa pričakuje, da bo vsa njihova IT infrastruktura temeljila na oblaku. In zakaj ne? Je hiter, varen, stroškovno učinkovit in uspešen.

Toda kljub tem prednostim številna podjetja še vedno pogrešajo ključni, zadnji del sestavljanke - tiskanje v oblaku. Razložili vam bomo, zakaj se to dogaja in zakaj se to ne bi smelo zgoditi vam.

Začnimo z osnovami. Kaj točno je tiskanje v oblaku? To je rešitev, ki bo vsakemu zaposlenemu omogočila tiskanje česar koli, kjer koli in na kateri koli napravi (če ima internetno povezavo), ne da bi potrebovali različne gonilnike za tiskanje ali povezavo s strežniki za tiskanje. Najbolj očitna prednost je splošna mobilnost. Zagotavlja prilagodljivost tiskanja neodvisno od lokacije, hkrati pa razbremeni IT oddelke, ki jim ni treba upravljati številnih gonilnikov za tiskanje in strežnikov za tiskanje. Pravzaprav ponuja več svobode za manj dela.

Že to bi moral biti zadosten razlog. Po nekaterih raziskavah naj bi 39% podjetij že implementiralo neko obliko platforme za upravljanje tiskanja v oblaku. Večina pa še vedno zaostaja. Morda se zdi tiskanje v digitalni dobi preveč arhaično in se misel na posebno rešitev za tiskanje zdi nepomembna in je zato na stranskem tiru. Ali pa se vam zdi preveč zapletena, predraga, polna logističnih ovir. Vemo, kako preobremenjena je večina IT oddelkov in misel na uvedbo še ene spremembe se zdi prevelik zalogaj.

Hkrati pa tudi vemo, da je to protislovno. Prvič, uvedba storitev tiskanja v oblaku je enostavnejša možnost, kot si morda mislite. In drugič, olajšala vam bo življenje bolj, kot si lahko predstavljate. Tukaj je devet razlogov za prehod na oblak.

1. Tiskanje je pomembno.
Čeprav se sedaj vse delo večinoma opravlja na zaslonih to ne pomeni, da so tiskani dokumenti odveč. Daleč od tega. Hranjenje bistvenih pravnih in finančnih evidenc v fizični obliki, pošiljanje ponudb podjetjem, ali javna uprava, ki pošilja kritično dokumentacijo državljanom, tiskanje pomembnih podatkov za vsakega udeleženca pomembnega sestanka ... Obstaja neskončno razlogov zakaj zaposleni še vedno uporabljajo tiskalnike - in en dober razlog, zakaj potrebujete pravi sistem, ki podpira potrebe po tiskanju.

2. Ljudje, ki vodijo tiskanje, so pomembni.
Tehnika se nenehno spreminja. Od tehničnih ekip se pričakuje, da bodo nenehno sledile spremembam. Že to je samo po sebi velik zalogaj. Hkrati pa se pojavljajo še pomisleki glede varnosti podatkov, povečano povpraševanje po delu na domu in stalna podpora končnim uporabnikom. IT oddelki so preobremenjeni. Vendar vam lahko tiskanje v oblaku priskoči na pomoč. Spletna konzola za upravljanje omogoča pregled nad lokalnim omrežjem in poenostavi upravljanje posodobitev ob spremembah platforme (na primer spreminjanje lastnosti tiskalnika ali posodabljanje in nadgrajevanje strežnikov ob vsaki izdaji varnostnega popravka).

3. Pri tiskanju so pomembni tudi prihranki.
Ker ni treba vlagati v strežnike za tiskanje in splošno tiskalniško infrastrukturo, lahko platforma za tiskanje v oblaku podjetjem prinese velike prihranke. Prednosti se ne končajo le s hitrejšo in enostavnejšo implementacijo. Z naročniškim modelom lahko tiskanje v oblaku podjetjem omogoči boljši pregled nad tem, koliko in kako se tiskanje uporablja. S tem imate boljše možnosti za upravljanje virov, ter za natančno napovedovanje stroškov tiskanja.

4. Tiskanje v oblaku je varno...
Raziskave kažejo, da je 73% podjetij zaskrbljenih zaradi kršitev varnosti povezanih s tiskanjem. Pravilno izvedeno tiskanje iz oblaka ne bi moglo biti varnejše. S pravim partnerjem boste imeli zagotovilo dveh podatkovnih centrov: enega glavnega in enega rezervnega podatkovnega centra v primeru (upajmo, da malo verjetno) nesreče v glavnem podatkovnem centru.

5. … in skladno.
Naš podatkovni center za rešitev tiskanja v oblaku je certificiran po ISO 27001 standardu. To pomeni, da izpolnjuje vrsto visokih zahtev povezanih s skladnostjo in z GDPR uredbo. Vaši podatki so šifrirani od "začetka do konca" (to velja za podatke v mirovanju in v tranzitu).

6. Fleksibilnost.
Nihče ne ve kaj se bo zgodilo v prihodnosti. Zagotovo nas je na to opozorilo zadnje leto zaznamovano s Covid-19 pandemijo. Z rešitvijo tiskanja v oblaku lahko tiskalniške vire povečujete ali zmanjšujete glede na spreminjajoče se zahteve. Prav tako je lahko vaša pogodba dovolj prilagodljiva, da se lahko spreminja v skladu z vašimi spreminjajočimi se potrebami. Potrebujete več ali manj prostora za shranjevanje? Potrebujete nove uporabniške licence? …

7. Vedno zadnja verzija.
Tiskanje iz oblaka pomeni samodejne posodobitve programske opreme in strežnikov, ne da bi pri tem morale posredovati IT ekipe. S tem sprostite prepotreben čas, ki ga lahko namenite bolj pomembnim opravilom. Poleg tega ste si zagotovili miren spanec, saj veste, da vedno uporabljate najnovejšo tehnologijo.

8. Preprosteje, kot si mislite.
S pravo rešitvijo tiskanja v oblaku lahko podjetja uživajo v vseh prednostih prehoda na oblak, brez kakršnih koli slabosti. Če si vzamete čas in poiščete pravega ponudnika, lahko vaše podjetje naredi preskok brez motenj za zaposlene. Oblak ne zahteva namestitve strojne infrastrukture - namestite le programsko opremo, zato je prehod enostaven in brez težav.

9. Za vse vaše uporabnike.
Čeprav bo breme prehoda na tiskanje v oblaku očitno padlo na IT ekipo, ne smete pozabiti na končnega uporabnika (tudi če dela na daljavo). V večini podjetij obstajajo ljudje, ki se upirajo tehničnim spremembam, zato je uspešen prehod odvisen od tega, ali bodo spremembo sprejeli vsi zaposleni. Tudi v tem primeru lahko z izbiro pravega ponudnika poskrbite, da velika sprememba v tiskanju ne pomeni spremembe načina dela pri zaposlenih, ki tiskanje dejansko izvajajo.

Sedaj, ko poznate očitne prednosti tiskanja v oblaku je čas, da naredite naslednji korak. Kontaktirajte strokovnjake iz podjetja Konica Minolta Slovenija.

Konica Minolta

 

Pot podjetja Konica Minolta se je začela pred 150 leti z vizijo, da bi delali drugače. Ustvarjamo inovacije v dobro družbe in sveta. Isti namen, ki nas je gnal naprej takrat, nas žene naprej tudi zdaj.

 

Konica Minolta Slovenija, d.o.o. s sedežem v Ljubljani je hčerinska družba Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH s sedežem v Langenhagnu v Nemčiji, ta je pa hčerinska družba Konica Minolta Inc., Tokio, Japonska. Konica Minolta s svojim edinstvenim strokovnim znanjem na področju upodabljanja (tiskanje, skeniranje, kopiranje), obdelave podatkov in odločanja na podlagi podatkov, ustvarja rešitve za svoje stranke - mala in srednje velika podjetja, velika podjetja in javni sektor - ter rešuje vprašanja, s katerimi se sooča družba.

 

Konica Minolta kot ponudnik rešitev za digitalna delovna okolja svojim strankam pomaga prepoznati in izkoristiti potencial, ki ga skriva digitalizacija, ter doseči naslednjo stopnjo digitalne zrelosti organizacije. V podporo "inteligentnemu povezanemu delovnemu mestu" Konica Minolta ponuja storitve v oblaku, IT, upravljanja tiskanja in video rešitev za delo na daljavo, sodelovanje, upravljanje ter avtomatizacijo delovnih procesov in varnost. Uspešnost podjetja pri spodbujanju preobrazbe je potrdila tudi družba IDC, saj je v raziskavi "IDC MarketScape, v poročilu "Worldwide Print Transformation 2020 Vendor Assessment" navedeno, da je Konica Minolta "globalno priznana kot vodilna na področju transformacije tiskanja". Konica Minolta je od leta 2021 tudi Microsoftov globalni partner.

 

Konica Minolta s ponudbo Igniting Print Possibilities pomaga tiskarnam in drugim ponudnikom storitev tiska maksimalno izkoristiti avtomatizacijo delovnih procesov za povečanje učinkovitosti. Podjetje zagotavlja vrhunske sisteme za digitalni produkcijski tisk, za tisk na embalažo in za tisk etiket. Naprave za dodelavo ustvarjajo tiskarske izdelke, ki izstopajo in ustvarjajo dodano vrednost. Konica Minolta se že več kot desetletje uveljavlja kot vodilna na trgu produkcijskega tiska v Evropi (InfoSource).

 

Za vse več organizacij je danes uspeh več kot le ozka opredelitev finančnega izkaza - vključuje tudi varovanje okolja in pozitiven vpliv na zaposlene ter družbo. Konica Minolta se je s svojo zavezanostjo ciljem trajnostnega razvoja zavezala, da bo dosledno sledila svojim ciljem na področju trajnosti in družbene odgovornosti. Podjetje je bilo večkrat prepoznano zaradi svoje bogate zgodovine družbenega prispevka ter zaradi prizadevanj za doseganje ciljev trajnostnega razvoja v celotni poslovni in dobavni verigi. Konica Minolta je uvrščena na seznam "2022 Global 100 Most Sustainable Corporations in the World" in je prejela najvišjo stopnjo na lestvici EcoVadis Sustainabilty Ratings.

 

Konica Minolta je za svoj inovativni pristop storitvam, ki odlično dopolnjuje njihove naprave, prejela prestižno nagrado "Buyers Lab PaceSetter Award for Serviceability and Support 2020/2021" podjetja Keypoint Intelligence.

 

Konica Minolta Slovenija zaposluje 51 predanih strokovnjakov (november 2022), ki na slovenskem trgu skrbijo za več kot 3.000 pogodbenih strank in aktivno promovirajo vse vertikale poslovanja. Na evropskem nivoju je podjetje Konica Minolta Business Solutions Europe zastopano s podružnicami in distributerji v več kot 80 državah v Evropi, Srednji Aziji, na Bližnjem vzhodu in v Afriki. S približno 8.700 zaposlenimi (april 2022) je Konica Minolta Europe v poslovnem letu 2021/2022 ustvarila več kot 1,9 milijarde evrov čiste prodaje. Po vsem svetu ima podjetje več kot 39.000 zaposlenih in posluje v več kot 150 državah.

 

Izrazi in imena izdelkov so lahko blagovne znamke ali registrirane blagovne znamke ustreznih lastnikov in so s tem priznani.

Kontakt

Kontakt

Matjaž Babnik

Vodja marketinga

Stiki z javnostjo

matjaz.babnik@konicaminolta.si

01 568 05 11

ŽELITE VEČ INFORMACIJ? KONTAKTIRAJTE NAS!