Zakaj sodelovanje v svetu dela na daljavo še naprej narašča

Ljubljana, Slovenija | 31 oktober 2022

Zakaj sodelovanje v svetu dela na daljavo še naprej narašča.

Strokovnjaki že leta govorijo, da bo delo na daljavo - znano tudi kot delo od doma - "val prihodnosti". Vendar pa so le redki predvidevali, da bo ta val tako hitro prodrl v realni svet in postal "nova normalnost".


Nedavna študija je pokazala, da je pred začetkom izbruha epidemije približno 20% zaposlenih delalo od doma. Konec leta 2021 naj bi 71% zaposlenih delalo od doma. Še 54% zaposlenih bi po umiku pandemije v endemijo raje nadaljevali z delom na daljavo. Za večino podjetij ta sprememba paradigme predstavlja izziv v smislu vzpostavitve nove tehnološke infrastrukture, ki enakomerno omogoča vsaj tri načine dela - v pisarni, hibridno in na daljavo.

Ključnega pomena je vloga platform za upravljanje informacij, ki spodbujajo 'nov' občutek za sodelovanje in komunikacijo - zlasti v podjetjih z zaposlenimi razpršenimi po različnih lokacijah in tudi v različnih časovnih pasovih. Steve Jobs je nekoč dejal: "Velikih stvari v poslu nikoli ne naredi ena oseba, ampak jih naredi ekipa ljudi." Vendar pa organizacija za opravljanje "velikih stvari" potrebuje "večja" orodja za komunikacijo in sodelovanje.
 
Soočanje z izzivom "kjer koli in kadar koli"
Ker se zaposleni še naprej vključujejo v ekipe na daljavo, pomena in vrednosti projektnega sodelovanja ni mogoče preceniti. Zaposleni morajo biti sposobni sodelovati kjer koli, kadar koli in s praktično katere koli naprave. Gartnerjeva študija iz leta 2021 ocenjuje, da skoraj 80% zaposlenih uporablja orodja za sodelovanje, kar je za več kot 40% več kot v prvem četrtletju leta 2020.
 
S tem premikom so se pojavili novi in zahtevni izzivi. Zaposleni so na primer poročali, da ne morejo dostopati do ključnih dokumentov zaradi pomanjkanja skupnih in dostopnih sistemov za upravljanje dokumentov. Razpršeni niso bili le zaposleni, temveč tudi njihovi dokumenti in podatki. Še huje, zaposleni so uporabljali napačne različice dokumentov, ki so se lahko pogosto izgubili v množici priponk elektronske pošte.
 
Odpravljanje frustracij zaradi sodelovanja
Kako se torej podjetja, ki so usmerjena v prihodnost, spopadajo s temi izzivi in kako najbolje izkoristiti svoje zaposlene na daljavo in v pisarnah? Odgovor se začne z vrhunsko platformo za upravljanje informacij.
Zaposlenim je treba omogočiti enostavno in varno izmenjavo informacij ter bolj produktivno sodelovanje. Tega ne morejo storiti, če so ključne informacije še vedno ujete v podatkovnih silosih ali ležijo na trdem disku nekje v pisarni.

Dobra novica! Rešitve za upravljanje dokumentov, kot je M-Files, se soočajo z novimi izzivi za zaposlene na daljavo in jih uspešno odpravljajo. Ne glede na to, kje ali kam vaša ekipa usmerja svoje vire in čas, so vsi ključni podatki shranjeni v enem centraliziranem skladišču, tako da ima vsakdo dostop do točno tistega, kar potrebuje. Rezultat? Izboljšana komunikacija s strankami in med seboj.
 
Obveščanje strank
Digitalna izkušnja že dolgo predstavlja priložnost za podjetja, da ustvarijo bolj prilagojene izkušnje s strankami. Če na primer stranka potrebuje dokument ali določeno informacijo, mora imeti vaša ekipa na voljo sistem, ki omogoča preprosto in varno iskanje. Rešitve, kot je M-Files, zmanjšujejo težave na teh področjih, saj omogočajo, da je vsebina na voljo interno in eksterno - vendar le tistim, ki potrebujejo dostop.   Zaradi takšnih izboljšav se je sodelovanje v zadnjih dveh letih kljub velikim motnjam, ki jih je povzročila pandemija, še naprej povečevalo. Če zaposlenim zagotovite vire, ki jih potrebujejo za učinkovito delo, bodo to tudi storili.

Če želite izvedeti, kako lahko vaša organizacija dvigne sodelovanje na nov nivo in doseže skoraj 270-odstotno povečanje donosnosti naložbe, se še danes obrnite na naše strokovnjake za upravljanje informacij.
 

Konica Minolta

 

Pot podjetja Konica Minolta se je začela pred 150 leti z vizijo, da bi delali drugače. Ustvarjamo inovacije v dobro družbe in sveta. Isti namen, ki nas je gnal naprej takrat, nas žene naprej tudi zdaj.

 

Konica Minolta Slovenija, d.o.o. s sedežem v Ljubljani je hčerinska družba Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH s sedežem v Langenhagnu v Nemčiji, ta je pa hčerinska družba Konica Minolta Inc., Tokio, Japonska. Konica Minolta s svojim edinstvenim strokovnim znanjem na področju upodabljanja (tiskanje, skeniranje, kopiranje), obdelave podatkov in odločanja na podlagi podatkov, ustvarja rešitve za svoje stranke - mala in srednje velika podjetja, velika podjetja in javni sektor - ter rešuje vprašanja, s katerimi se sooča družba.

 

Konica Minolta kot ponudnik rešitev za digitalna delovna okolja svojim strankam pomaga prepoznati in izkoristiti potencial, ki ga skriva digitalizacija, ter doseči naslednjo stopnjo digitalne zrelosti organizacije. V podporo "inteligentnemu povezanemu delovnemu mestu" Konica Minolta ponuja storitve v oblaku, IT, upravljanja tiskanja in video rešitev za delo na daljavo, sodelovanje, upravljanje ter avtomatizacijo delovnih procesov in varnost. Uspešnost podjetja pri spodbujanju preobrazbe je potrdila tudi družba IDC, saj je v raziskavi "IDC MarketScape, v poročilu "Worldwide Print Transformation 2020 Vendor Assessment" navedeno, da je Konica Minolta "globalno priznana kot vodilna na področju transformacije tiskanja". Konica Minolta je od leta 2021 tudi Microsoftov globalni partner.

 

Konica Minolta s ponudbo Igniting Print Possibilities pomaga tiskarnam in drugim ponudnikom storitev tiska maksimalno izkoristiti avtomatizacijo delovnih procesov za povečanje učinkovitosti. Podjetje zagotavlja vrhunske sisteme za digitalni produkcijski tisk, za tisk na embalažo in za tisk etiket. Naprave za dodelavo ustvarjajo tiskarske izdelke, ki izstopajo in ustvarjajo dodano vrednost. Konica Minolta se že več kot desetletje uveljavlja kot vodilna na trgu produkcijskega tiska v Evropi (InfoSource).

 

Za vse več organizacij je danes uspeh več kot le ozka opredelitev finančnega izkaza - vključuje tudi varovanje okolja in pozitiven vpliv na zaposlene ter družbo. Konica Minolta se je s svojo zavezanostjo ciljem trajnostnega razvoja zavezala, da bo dosledno sledila svojim ciljem na področju trajnosti in družbene odgovornosti. Podjetje je bilo večkrat prepoznano zaradi svoje bogate zgodovine družbenega prispevka ter zaradi prizadevanj za doseganje ciljev trajnostnega razvoja v celotni poslovni in dobavni verigi. Konica Minolta je uvrščena na seznam "2022 Global 100 Most Sustainable Corporations in the World" in je prejela najvišjo stopnjo na lestvici EcoVadis Sustainabilty Ratings.

 

Konica Minolta je za svoj inovativni pristop storitvam, ki odlično dopolnjuje njihove naprave, prejela prestižno nagrado "Buyers Lab PaceSetter Award for Serviceability and Support 2020/2021" podjetja Keypoint Intelligence.

 

Konica Minolta Slovenija zaposluje 51 predanih strokovnjakov (november 2022), ki na slovenskem trgu skrbijo za več kot 3.000 pogodbenih strank in aktivno promovirajo vse vertikale poslovanja. Na evropskem nivoju je podjetje Konica Minolta Business Solutions Europe zastopano s podružnicami in distributerji v več kot 80 državah v Evropi, Srednji Aziji, na Bližnjem vzhodu in v Afriki. S približno 8.700 zaposlenimi (april 2022) je Konica Minolta Europe v poslovnem letu 2021/2022 ustvarila več kot 1,9 milijarde evrov čiste prodaje. Po vsem svetu ima podjetje več kot 39.000 zaposlenih in posluje v več kot 150 državah.

 

Izrazi in imena izdelkov so lahko blagovne znamke ali registrirane blagovne znamke ustreznih lastnikov in so s tem priznani.

Kontakt

Kontakt

Matjaž Babnik

Vodja marketinga

Stiki z javnostjo

matjaz.babnik@konicaminolta.si

+38615680511

ŽELITE VEČ INFORMACIJ?
KONTAKTIRAJTE NAS!