5 načinov za preoblikovanje poslovanja z RPA

Ljubljana, Slovenija | 22 avgust 2022

5 načinov za preoblikovanje poslovanja z RPA

Ker digitalna preobrazba še naprej oblikuje način dela podjetij po vsem svetu, je robotska avtomatizacija procesov (RPA - Robotic Process Automation) postala osnovni element za tiste, ki se želijo digitalizirati. Od osnovnih preglednic do popolnoma avtomatiziranih poslovnih procesov, lahko RPA programska oprema za preoblikovanje poslovanja pomaga razbremeniti zaposlene rutinskih, ponavljajočih se nalog.


V tem prispevku si bomo pogledali kako vam lahko robotska avtomatizacija procesov pomaga pri digitalnem preoblikovanju poslovanja, katere so avtomatizacije s katerimi bo delo v vaši organizaciji postalo bolj produktivno ter učinkovito in seveda kaj RPA sploh je in kako vam lahko pomaga pri doseganju ciljev poslovne preobrazbe?
 
Kaj je robotska avtomatizacija procesov?
RPA uporablja programske robote, na kratko imenovane tudi robote, ki jih je mogoče v programskem vmesniku programirati za izvajanje nalog, ki bi jih sicer izvajal zaposleni. Običajno se uporablja v primerih, ko je naloga ponavljajoča, vendar ključna za poslovanje, kot na primer zbiranje podatkov iz različnih ločenih virov.
S tem se ne zmanjša le delovna obremenitev zaposlenih, temveč tudi tveganje človeških napak pri vnosu, izboljša se natančnost, podjetjem pa RPA lahko celo pomaga zagotoviti skladnost s predpisi.
 
5 načinov za preoblikovanje podjetja z RPA
1 – Pridobivanje podatkov
Podatkovno rudarjenje je postopek pridobivanja uporabnih podatkov iz obsežnih sistemov za shranjevanje podatkov vašega podjetja in njihova uporaba za oblikovanje podrobnih in natančnih informacij o:
  • obnašanju strank,
  • uporabi izdelkov,
  • zavzetosti zaposlenih,
  • prodajnih številk v različnih regijah,
  • praktično vsega, kar se meri z digitalnimi zbirkami podatkov.
 
Preoblikovanje poslovanja z RPA je dejansko edini izvedljivi način za rudarjenje podatkov, saj je ročno brskanje po preglednicah zelo počasno, pri zaposlenih pa obstaja velika verjetnost napak, ki jih povzroči utrujenost. Če nastavite robota, ki bo samodejno združeval določene vhodne podatke v enotno 'nadzorno ploščo', lahko s tem prepoznate priložnosti v vašem podjetju, ki bi jih sicer spregledali.
 
2 – Obdelava računov
Obdelava računov je ena od številnih pomembnih nalog, ki jih opravljajo finančni oddelki. Po pomoti dodana (ali izpuščen) ničla lahko povzroči kaos v vaši organizaciji.
RPA za preoblikovanje poslovanja v celoti odpravlja možnost človeške napake in zaposlene v financah razbremeni rutinskih opravil urejanja, preverjanja in pošiljanja računov. Z vzpostavitvijo robota za usklajevanje strank in naročil, ter samodejno pripravo računov lahko podjetja prihranijo čas, povečajo natančnost in se izognejo morebitnim katastrofam.
 
3 – Uvajanje zaposlenih
Avtomatizacija ni rezervirana le za podatkovno rudarjenje in finančna opravila. Lahko vpliva tudi na človeško plat podjetja. Kadrovski oddelki po vsem svetu uporabljajo avtomatizacijo za pomoč pri upravljanju ključnih področij poslovanja - primer tega lahko najdemo na začetku poti zaposlenih.
Postopek uvajanja na delovno mesto je običajno sestavljen iz preverjanja preteklosti, zbiranja podatkov o plačilni listi, referenc in še česa. Ta faza postopka ne zahteva človeške interakcije, zato se lahko RPA za preoblikovanje poslovanja uporabi za njeno pospešitev in ustvarjanje boljše izkušnje pri uvajanju. Z izvajanjem avtomatizacije na tem področju se sprosti tudi čas, ki ga lahko namenite bolj nujnim kadrovskim zadevam.
 
4 – Storitve za stranke
90 % strank ocenjuje ‘takojšen’ odgovor na vprašanja o storitvah kot bistvenega ali zelo pomembnega. Za 60 % strank to pomeni deset minut ali manj. Toda za organizacije z velikimi bazami strank in majhnimi ekipami je to čarobno desetminutno okno dosegljivo zgolj v domišljiji.
Roboti za klepet so morda najbolj razširjena RPA aplikacija. Preoblikujejo lahko storitve za stranke tako, da ustvarijo nekakšen filter za vašo ekipo za storitve za stranke. Z vzpostavitvijo RPA robota za klepet se lahko odzove na pogoste poizvedbe strank in znatno zmanjšate delovno obremenitev zaposlenih. Povprečna stopnja rešenih poizvedb robota za klepet je 50 %, kar pomeni, da se lahko delovna obremenitev vaše ekipe zmanjša za polovico. 
 
5 – Shranjevanje informacij o strankah
Shranjevanje in ravnanje s podatki je izziv za številna podjetja. Zaradi obsežnih zbirk podatkov in strogih predpisov o varnosti podatkov je ohranjanje varnosti in dobrega stanja podatkov zapleteno.
RPA je mogoče vzpostaviti za anonimizacijo podatkovnih nizov in izvajanje vseh pomembnih dejavnosti za zdravje podatkov, kot sta brisanje in arhiviranje zastarelih podatkov. Številna podjetja se zdaj pri ravnanju s podatki o strankah zanašajo na RPA, saj omogoča višjo raven natančnosti in odpravlja potrebo po človeškem upravljanju z občutljivimi podatki - na splošno ustvarja varnejši ekosistem.
 
Avtomatizacija robotske avtomatizacije procesov za digitalno preoblikovanje poslovanja
Ne, to ni tiskarska napaka. Resnično lahko avtomatizirate proces avtomatizacije. Preden začnete graditi avtomatizacije za pomoč različnim oddelkom v organizaciji, morate najprej ugotoviti, kje so težave. To je morda lažje reči kot storiti, saj je veliko procesov skritih v drugih programih in dejavnostih brez povezave.
 
Ta faza strategije avtomatizacije običajno pomeni ročno kartiranje procesov v vašem podjetju, kar je lahko izredno zamudno. Zaradi tega številna podjetja v celoti opustijo projekte ali pa zgolj uganejo, kam naj se usmerijo z RPA. Pristop 'razpršite in molite' (spray and pray) je redko učinkovit pri optimizaciji procesov in lahko celo povzroči dodatne težave za vašo organizacijo.
 
Zato priporočamo, da poiščete zanesljivega partnerja za samodejno odkrivanje procesov. Programska oprema za avtomatizirano odkrivanje procesov uporablja kombinacijo umetne inteligence in RPA za spremljanje načina dela vaše organizacije ter odkrivanje nedoslednosti in ozkih grl, ki jih je mogoče optimizirati za večjo učinkovitost. Če ste menili, da nimate časa ali sredstev za izvajanje RPA, je to lahko prava pot naprej.
 
Preoblikovanje poslovanja
Konica Minolta je zaupanja vreden partner za avtomatizacijo. Ponujamo vodilno RPA programsko opremo in programsko opremo za samodejno odkrivanje procesov, ter druge programe za avtomatizacijo in kartiranje procesov, ki vam pomagajo doseči odličnost procesov.

Konica Minolta

 

Pot podjetja Konica Minolta se je začela pred 150 leti z vizijo, da bi delali drugače. Ustvarjamo inovacije v dobro družbe in sveta. Isti namen, ki nas je gnal naprej takrat, nas žene naprej tudi zdaj.

 

Konica Minolta Slovenija, d.o.o. s sedežem v Ljubljani je hčerinska družba Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH s sedežem v Langenhagnu v Nemčiji, ta je pa hčerinska družba Konica Minolta Inc., Tokio, Japonska. Konica Minolta s svojim edinstvenim strokovnim znanjem na področju upodabljanja (tiskanje, skeniranje, kopiranje), obdelave podatkov in odločanja na podlagi podatkov, ustvarja rešitve za svoje stranke - mala in srednje velika podjetja, velika podjetja in javni sektor - ter rešuje vprašanja, s katerimi se sooča družba.

 

Konica Minolta kot ponudnik rešitev za digitalna delovna okolja svojim strankam pomaga prepoznati in izkoristiti potencial, ki ga skriva digitalizacija, ter doseči naslednjo stopnjo digitalne zrelosti organizacije. V podporo "inteligentnemu povezanemu delovnemu mestu" Konica Minolta ponuja storitve v oblaku, IT, upravljanja tiskanja in video rešitev za delo na daljavo, sodelovanje, upravljanje ter avtomatizacijo delovnih procesov in varnost. Uspešnost podjetja pri spodbujanju preobrazbe je potrdila tudi družba IDC, saj je v raziskavi "IDC MarketScape, v poročilu "Worldwide Print Transformation 2020 Vendor Assessment" navedeno, da je Konica Minolta "globalno priznana kot vodilna na področju transformacije tiskanja". Konica Minolta je od leta 2021 tudi Microsoftov globalni partner.

 

Konica Minolta s ponudbo Igniting Print Possibilities pomaga tiskarnam in drugim ponudnikom storitev tiska maksimalno izkoristiti avtomatizacijo delovnih procesov za povečanje učinkovitosti. Podjetje zagotavlja vrhunske sisteme za digitalni produkcijski tisk, za tisk na embalažo in za tisk etiket. Naprave za dodelavo ustvarjajo tiskarske izdelke, ki izstopajo in ustvarjajo dodano vrednost. Konica Minolta se že več kot desetletje uveljavlja kot vodilna na trgu produkcijskega tiska v Evropi (InfoSource).

 

Za vse več organizacij je danes uspeh več kot le ozka opredelitev finančnega izkaza - vključuje tudi varovanje okolja in pozitiven vpliv na zaposlene ter družbo. Konica Minolta se je s svojo zavezanostjo ciljem trajnostnega razvoja zavezala, da bo dosledno sledila svojim ciljem na področju trajnosti in družbene odgovornosti. Podjetje je bilo večkrat prepoznano zaradi svoje bogate zgodovine družbenega prispevka ter zaradi prizadevanj za doseganje ciljev trajnostnega razvoja v celotni poslovni in dobavni verigi. Konica Minolta je uvrščena na seznam "2022 Global 100 Most Sustainable Corporations in the World" in je prejela najvišjo stopnjo na lestvici EcoVadis Sustainabilty Ratings.

 

Konica Minolta je za svoj inovativni pristop storitvam, ki odlično dopolnjuje njihove naprave, prejela prestižno nagrado "Buyers Lab PaceSetter Award for Serviceability and Support 2020/2021" podjetja Keypoint Intelligence.

 

Konica Minolta Slovenija zaposluje 51 predanih strokovnjakov (november 2022), ki na slovenskem trgu skrbijo za več kot 3.000 pogodbenih strank in aktivno promovirajo vse vertikale poslovanja. Na evropskem nivoju je podjetje Konica Minolta Business Solutions Europe zastopano s podružnicami in distributerji v več kot 80 državah v Evropi, Srednji Aziji, na Bližnjem vzhodu in v Afriki. S približno 8.700 zaposlenimi (april 2022) je Konica Minolta Europe v poslovnem letu 2021/2022 ustvarila več kot 1,9 milijarde evrov čiste prodaje. Po vsem svetu ima podjetje več kot 39.000 zaposlenih in posluje v več kot 150 državah.

 

Izrazi in imena izdelkov so lahko blagovne znamke ali registrirane blagovne znamke ustreznih lastnikov in so s tem priznani.

Kontakt

Kontakt

Matjaž Babnik

Vodja marketinga

Stiki z javnostjo

matjaz.babnik@konicaminolta.si

01 568 05 11

ŽELITE VEČ INFORMACIJ?
KONTAKTIRAJTE NAS!