Preglednost podatkov olajša sprejemanje odločitev.

Ljubljana, Slovenija | 4 oktober 2021

Skozi vaše podjetje se vsak dan pretaka ogromno podatkov, vendar jih morda ne vidite jasno. Za izboljšanje strateških poslovnih odločitev začnite uporabljati podatke.

Podatki lahko vaše podjetje izenačijo z velikani v vaši panogi. Vaši najpametnejši konkurenti že vlagajo v podatkovno podprto infrastrukturo. Toda kako lahko kar najbolje izkoristite priložnosti, ki jih ponuja odločanje na osnovi podatkov, ali podatkovno vodeno odločanje? Prvi korak je preglednost podatkov, ki so pomembni za vaše podjetje. Zato ne tvegajte, da bi ostali v ozadju.


Koliko vaših poslovnih odločitev temelji na podatkih?
Raziskava, ki jo je izvedel Business Application Research Center je pokazala, da 58 % vprašanih namesto podatkov in dejstev, pri odločanju uporablja svojo intuicijo in izkušnje. Toda ali je občutek lahko trdna podlaga za sprejemanje odločitev?

Podatki so surovina, ki poganja uspešna podjetja. Da bi pridobile preglednost, ki jo potrebujejo za sprejemanje pametnih odločitev na podlagi podatkov in dejstev namesto mnenja in ugibanj, organizacije, ki temeljijo na podatkih, vlagajo v velepodatke (big data) in podatkovno analitiko. Od zdravnikov, ki uporabljajo podatke za natančno diagnosticiranje bolezni, do podjetij za kreditne kartice, ki uporabljajo velepodatke za preprečevanje goljufivih transakcij - podatki hitro spreminjajo možnosti v številnih različnih panogah. 

Po podatkih družbe PWC podjetja, ki uspešno uporabljajo podatke in analitiko, hitro odkrivajo priložnosti, hitro ocenjujejo ideje ter hitro preizkušajo in se učijo iz teh izkušenj. Nenehno uvajajo inovacije. Razumejo in sprejemajo nove poslovne modele. Podatke in analitiko uporabljajo kot temeljno zmogljivost, ki omogoča njihovo uporabo. Uporaba podatkov za podporo poslovni strategiji vodi k boljšemu odločanju in vam lahko pomaga pridobiti konkurenčno prednost.

Podatki niso veliko vredni, če jih ne morete analizirati in jih smiselno uporabiti. Podjetja, ki lahko jasno vidijo in strukturirajo svoje podatke, so v najboljšem položaju za odkrivanje priložnosti in ustvarjanje uvida, ki je podlaga za odločitve, ki temeljijo na podatkih. Jasna preglednost podatkov lahko na primer omogoči poslovno obveščanje, ki opozarja na določena področja, na katerih so možne izboljšave. Odločanje na podlagi podatkov izhaja iz zmožnosti zbiranja surovih informacij in njihovega preoblikovanja v natančne in uporabne ugotovitve.

Razvoj kulture, ki temelji na podatkih, je pomemben korak. Vendar se morate pred tem prepričati, da lahko jasno vidite svoje podatke in popolnoma zaupate temu, kar dobite. Uspešne strategije, ki temeljijo na podatkih, namreč ne morete izvajati, če temeljijo na zavajajočih ali netočnih podatkih.

Jasnost in zaupanje sta ključna.
Preden se lahko zanesete na podatke, ki vplivajo na proces odločanja, jim morate popolnoma zaupati. Ko analiza podatkov podpira dolgoročno poslovno strategijo, ne sme biti dvoumnosti ali dvomov o kakovosti podatkov.

Sprejemanje odločitev na podlagi dvomljivih podatkov lahko podjetju povzroči veliko škode. Strateške odločitve je mogoče sprejeti le, če viri podatkov, na katerih temeljijo, zagotavljajo popolno in zanesljivo sliko. Z uporabo prave tehnologije za jasen vpogled v podatke boste lažje zaupali vanje. Si predstavljate, kakšno zmešnjavo lahko povzročijo v maloprodajnih dobavnih verigah napovedi, ki temeljijo na netočnih podatkih? Če so podatki napačni, se lahko zgodi, da bodo trgovci na drobno imeli več zalog, kot jih lahko obvladajo, ali potrebnega blaga sploh ne bodo imeli.

Poleg tega, da morajo biti sami viri podatkov natančni, morajo biti tudi strukturirani in kategorizirani na način, ki omogoča polno izkoriščanje moči podatkovne analitike.

Ne gre le za katere koli podatke, ampak za prave podatke.
Poleg zagotavljanja jasne vizije, ki pomaga pri sprejemanju odločitev na podlagi podatkov, prava tehnologija pomaga organizacijam, ki temeljijo na podatkih, da ne zapravljajo preveč časa za obdelavo in pripravo podatkov. To je pomemben vidik, saj z napačno infrastrukturo obstaja tveganje, da podatkovne ekipe porabijo več časa za iskanje in urejanje podatkov kot za izvajanje analiz. Če bi zaposlili visoko usposobljeno podatkovno ekipo, ki bi bila vezana samo na zbiranje podatkov, bi bila to draga napaka.

Strategije, ki temeljijo na podatkih, poganjajo pravi podatki in ne nujno vsi podatki, ki so na voljo. Poslovni cilji in strategija bodo pomagali opredeliti, katere podatke želite zbirati. Tako boste preprečili, da bi zaposleni delali v silosih in zbirali podatke, ki jih dejansko nihče ne potrebuje.

Če pa imate veliko neobdelanih podatkov, lahko z umetno inteligenco in strojnim učenjem v velikem obsegu obdelate te podatke. Ta tehnologija podjetjem pomaga osmisliti velike količine podatkov. Ker se učinkovitost algoritmov nenehno izboljšuje, lahko umetna inteligenca in računalniško učenje v prihodnjih letih spremenita večino panog. Ko bodo umetna inteligenca, strojno učenje in velepodatki postali bolj dostopni in jih bo lažje uporabljati, bo nastalo več podjetij, ki bodo temeljila na podatkih.

Razvijte kulturo, ki temelji na podatkih, in jo nato uporabite v svojo korist.
Odločitve, ki temeljijo na podatkih, pomagajo podjetjem, da se odmaknejo od kulture intuicije in se osredotočijo na natančnost in točnost. Veliko lažje je vplivati na deležnike, če lahko svoja mnenja podkrepite s podatki in dejstvi. Jasen pogled na poslovanje je močan temelj za prihodnji uspeh.

Konica Minolta vam lahko zagotovi prednost pred konkurenti, saj vam pomaga pridobiti dragocene informacije iz podatkov. Naša dediščina je v upodabljanju in našo tehnologijo upodabljanja smo izpopolnjevali več generacij. To dediščino v kombinaciji s trenutnim znanjem in tehnologijami na področju interneta stvari in umetne inteligence uporabljamo, da našim strankam pomagamo jasno videti podatke in sprejemati odločitve, ki temeljijo na podatkih.

Konica Minolta je na primer razvila tehnologijo za nedestruktivni pregled mostov (bridges), imenovano SenrigaN. Uporablja kombinacijo senzorjev magnetnega polja in umetne inteligence, s katerimi je mogoče zlahka opaziti morebitne skrite poškodbe. To pomaga pri odkrivanju potencialno usodnih ranljivosti, ki jih je nato mogoče odpraviti, preden povzročijo porušitev mostov.

Podatke je mogoče uporabiti v številnih različnih panogah, kjer pomagajo ljudem sprejemati pametne, na podatkih temelječe odločitve. Te odločitve lahko popolnoma spremenijo strategije, natančneje prilagodijo poslovne dejavnosti in optimizirajo delovne procese, ki dosežejo najvišjo raven učinkovitosti. Če želite izkoristili poln potencial svojih poslovnih podatkov, si zagotovite preglednost nad podatki.


Konica Minolta

 

Pot podjetja Konica Minolta se je začela pred 150 leti z vizijo, da bi delali drugače. Ustvarjamo inovacije v dobro družbe in sveta. Isti namen, ki nas je gnal naprej takrat, nas žene naprej tudi zdaj.

 

Konica Minolta Slovenija, d.o.o. s sedežem v Ljubljani je hčerinska družba Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH s sedežem v Langenhagnu v Nemčiji, ta je pa hčerinska družba Konica Minolta Inc., Tokio, Japonska. Konica Minolta s svojim edinstvenim strokovnim znanjem na področju upodabljanja (tiskanje, skeniranje, kopiranje), obdelave podatkov in odločanja na podlagi podatkov, ustvarja rešitve za svoje stranke - mala in srednje velika podjetja, velika podjetja in javni sektor - ter rešuje vprašanja, s katerimi se sooča družba.

 

Konica Minolta kot ponudnik rešitev za digitalna delovna okolja svojim strankam pomaga prepoznati in izkoristiti potencial, ki ga skriva digitalizacija, ter doseči naslednjo stopnjo digitalne zrelosti organizacije. V podporo "inteligentnemu povezanemu delovnemu mestu" Konica Minolta ponuja storitve v oblaku, IT, upravljanja tiskanja in video rešitev za delo na daljavo, sodelovanje, upravljanje ter avtomatizacijo delovnih procesov in varnost. Uspešnost podjetja pri spodbujanju preobrazbe je potrdila tudi družba IDC, saj je v raziskavi "IDC MarketScape, v poročilu "Worldwide Print Transformation 2020 Vendor Assessment" navedeno, da je Konica Minolta "globalno priznana kot vodilna na področju transformacije tiskanja". Konica Minolta je od leta 2021 tudi Microsoftov globalni partner.

 

Konica Minolta s ponudbo Igniting Print Possibilities pomaga tiskarnam in drugim ponudnikom storitev tiska maksimalno izkoristiti avtomatizacijo delovnih procesov za povečanje učinkovitosti. Podjetje zagotavlja vrhunske sisteme za digitalni produkcijski tisk, za tisk na embalažo in za tisk etiket. Naprave za dodelavo ustvarjajo tiskarske izdelke, ki izstopajo in ustvarjajo dodano vrednost. Konica Minolta se že več kot desetletje uveljavlja kot vodilna na trgu produkcijskega tiska v Evropi (InfoSource).

 

Za vse več organizacij je danes uspeh več kot le ozka opredelitev finančnega izkaza - vključuje tudi varovanje okolja in pozitiven vpliv na zaposlene ter družbo. Konica Minolta se je s svojo zavezanostjo ciljem trajnostnega razvoja zavezala, da bo dosledno sledila svojim ciljem na področju trajnosti in družbene odgovornosti. Podjetje je bilo večkrat prepoznano zaradi svoje bogate zgodovine družbenega prispevka ter zaradi prizadevanj za doseganje ciljev trajnostnega razvoja v celotni poslovni in dobavni verigi. Konica Minolta je uvrščena na seznam "2022 Global 100 Most Sustainable Corporations in the World" in je prejela najvišjo stopnjo na lestvici EcoVadis Sustainabilty Ratings.

 

Konica Minolta je za svoj inovativni pristop storitvam, ki odlično dopolnjuje njihove naprave, prejela prestižno nagrado "Buyers Lab PaceSetter Award for Serviceability and Support 2020/2021" podjetja Keypoint Intelligence.

 

Konica Minolta Slovenija zaposluje 51 predanih strokovnjakov (november 2022), ki na slovenskem trgu skrbijo za več kot 3.000 pogodbenih strank in aktivno promovirajo vse vertikale poslovanja. Na evropskem nivoju je podjetje Konica Minolta Business Solutions Europe zastopano s podružnicami in distributerji v več kot 80 državah v Evropi, Srednji Aziji, na Bližnjem vzhodu in v Afriki. S približno 8.700 zaposlenimi (april 2022) je Konica Minolta Europe v poslovnem letu 2021/2022 ustvarila več kot 1,9 milijarde evrov čiste prodaje. Po vsem svetu ima podjetje več kot 39.000 zaposlenih in posluje v več kot 150 državah.

 

Izrazi in imena izdelkov so lahko blagovne znamke ali registrirane blagovne znamke ustreznih lastnikov in so s tem priznani.

Kontakt

Kontakt

Matjaž Babnik

Vodja marketinga

Stiki z javnostjo

matjaz.babnik@konicaminolta.si

01 568 05 11

ŽELITE VEČ INFORMACIJ? KONTAKTIRAJTE NAS!