Konica Minolta pomaga "odkriti potencial"

Ljubljana, Slovenija | 1 avgust 2022

Konica Minolta pomaga "odkriti potencial"

Konica Minolta je začela z novo globalno kampanjo, s katero želi podjetjem v tiskarski panogi pomagati razumeti spreminjajoče se potrebe njihovih naročnikov. Stranke Konice Minolte tako lahko ustvarijo višjo dodano vrednost njihove ponudbe. "See the Potential" je slogan kampanje Konice Minolte, vodilnega tehnološkega podjetja za uresničevanje digitalne preobrazbe na razvijajočih se trgih komercialnega tiska, industrijskega tiska in tiska embalaže.


Konica Minolta v tesnem sodelovanju s strankami pri njihovi digitalni preobrazbi pravi, da v digitalni dobi ni ovir za komuniciranje prek več kanalov in ne le prek papirnih medijev. Kampanja se bo osredotočila na nove poslovne priložnosti, ki so po besedah družbe Konica Minolta povsod. Potrebna je le iskrica, da z uporabo novih tehnik in ustvarjanjem edinstvenih izkušenj uresničite dodatne možnosti za stranke.

Portfelj strojne in programske opreme ter storitev družbe Konica Minolta, ki temelji na lokalnem strokovnem znanju, podprtem z globalno organizacijo z več kot 40-letnimi izkušnjami na področju digitalnega tiska, je zasnovan tako, da strankam omogoča različne možnosti - ne glede na to, kje in kako so.

Ker je pandemija pospešila trende od blaga h kakovosti in od univerzalne velikosti k prilagajanju in personalizaciji, se digitalni tisk visoke vrednosti še naprej uveljavlja. Kot primer vzemimo embalažo s posebnim tiskom in izboljšavami (parcialno lakiranje, nanos folije, izrezovanje, graviranje …), ki ima za več kot 46 % višjo percepcijo kakovosti¹.


quotation marks

"Kljub rasti na področjih kot so etikete in embalaža v času pandemije, so nekateri sektorji nazadovali. Ob hitrem razvoju tiskarske industrije se je pojavila potreba po kampanji, ki bi poudarila našo željo po kreativnosti, ustvarjanju izjemnih zgodb blagovnih znamk z visoko vrednostjo, ki jih je mogoče ustvariti z našo široko paleto izdelkov in tako pomagati strankam pri njihovem uspehu."

Bojan Zupančič

vodja prodaje produkcijskega in industrijskega tiska, Konica Minolta Slovenija

Bojan je še dodal: "V družbi Konica Minolta nenehno na novo razmišljamo o tisku. Ponosni smo tudi, da smo bili prepoznani kot eno od 100 najbolj trajnostnih podjetij na svetu. V novem obdobju industrije zgodbe in izkušnje zaživijo s komuniciranjem prek več medijskih kanalov in ne le prek papirnatih medijev. Naš cilj je prihodnost graditi skupaj z našimi strankami in jim pomagati pri ustvarjanju novih poslovnih priložnosti. "See the Potential" je naš slogan za uresničevanje digitalne preobrazbe. Kot zaupanja vreden partner lahko tiskarskim podjetjem pomagamo obravnavati nove tržne segmente, graditi izstopajoče kreativne izdelke s strankami, ki delijo podobno strast, in optimizirati delovne procese."

   

Oglejte si videoposnetek kampanje Konice Minolte, za katerega je bila scenografija v celoti izdelana iz tiskarskih produktov Konica Minolta portfelja.

¹ The Foil & Specialty Effects Association (FSEA): whitepaper: The Impact of High-Visibility Enhancements on Shelf Presence: A Second Study

O podjetju Konica Minolta Slovenija

 

Konica Minolta Slovenija, d.o.o. s sedežem v Ljubljani je hčerinska družba Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH s sedežem v Langenhagnu v Nemčiji, ta je pa hčerinska družba Konica Minolta Inc., Tokio, Japonska. Konica Minolta s svojim edinstvenim strokovnim znanjem na področju upodabljanja (tiskanje, skeniranje, kopiranje), obdelave podatkov in odločanja na podlagi podatkov, ustvarja rešitve za svoje stranke - mala in srednje velika podjetja, velika podjetja in javni sektor - ter rešuje vprašanja, s katerimi se sooča družba.

 

Konica Minolta kot ponudnik rešitev za digitalna delovna okolja svojim strankam pomaga prepoznati in izkoristiti potencial, ki ga skriva digitalizacija, ter doseči naslednjo stopnjo digitalne zrelosti organizacije. V podporo "inteligentnemu povezanemu delovnemu mestu" Konica Minolta ponuja storitve v oblaku, IT, upravljanja tiskanja in video rešitev za delo na daljavo, sodelovanje, upravljanje ter avtomatizacijo delovnih procesov in varnost. Uspešnost podjetja pri spodbujanju preobrazbe je potrdila tudi družba IDC, saj je v raziskavi "IDC MarketScape, v poročilu "Worldwide Print Transformation 2020 Vendor Assessment" navedeno, da je Konica Minolta "globalno priznana kot vodilna na področju transformacije tiskanja". Konica Minolta je od leta 2021 tudi Microsoftov globalni partner.

 

Konica Minolta s ponudbo Igniting Print Possibilities pomaga tiskarnam in drugim ponudnikom storitev tiska maksimalno izkoristiti avtomatizacijo delovnih procesov za povečanje učinkovitosti. Podjetje zagotavlja vrhunske sisteme za digitalni produkcijski tisk, za tisk na embalažo in za tisk etiket. Naprave za dodelavo ustvarjajo tiskarske izdelke, ki izstopajo in ustvarjajo dodano vrednost. Konica Minolta se že več kot desetletje uveljavlja kot vodilna na trgu produkcijskega tiska v Evropi (InfoSource).

 

Za vse več organizacij je danes uspeh več kot le ozka opredelitev finančnega izkaza - vključuje tudi varovanje okolja in pozitiven vpliv na zaposlene ter družbo. Konica Minolta se je s svojo zavezanostjo ciljem trajnostnega razvoja zavezala, da bo dosledno sledila svojim ciljem na področju trajnosti in družbene odgovornosti. Podjetje je bilo večkrat prepoznano zaradi svoje bogate zgodovine družbenega prispevka ter zaradi prizadevanj za doseganje ciljev trajnostnega razvoja v celotni poslovni in dobavni verigi. Konica Minolta je uvrščena na seznam "2021 Global 100 Most Sustainable Corporations in the World" in je prejela najvišjo stopnjo na lestvici EcoVadis Sustainabilty Ratings.

 

Konica Minolta je za svoj inovativni pristop storitvam, ki odlično dopolnjuje njihove naprave, prejela prestižno nagrado "Buyers Lab PaceSetter Award for Serviceability and Support 2020/2021" podjetja Keypoint Intelligence.

 

Konica Minolta Slovenija zaposluje 51 predanih strokovnjakov (maj 2021), ki na slovenskem trgu skrbijo za več kot 3.000 pogodbenih strank in aktivno promovirajo vse vertikale poslovanja. Na evropskem nivoju je podjetje Konica Minolta Business Solutions Europe zastopano s podružnicami in distributerji v več kot 80 državah v Evropi, Srednji Aziji, na Bližnjem vzhodu in v Afriki. S približno 9.000 zaposlenimi (od aprila 2021) je Konica Minolta Europe v poslovnem letu 2020/2021 ustvarila več kot 1,9 milijarde evrov čiste prodaje. Po vsem svetu ima podjetje več kot 43.000 zaposlenih in posluje v več kot 150 državah.

 

Izrazi in imena izdelkov so lahko blagovne znamke ali registrirane blagovne znamke ustreznih lastnikov in so s tem priznani.

Kontakt

Kontakt

Matjaž Babnik

Vodja marketinga

Stiki z javnostjo

matjaz.babnik@konicaminolta.si

01 568 05 11

ŽELITE VEČ INFORMACIJ?
KONTAKTIRAJTE NAS!