Pametna OCR programska oprema

Ljubljana, Slovenija | 13 junij 2022

Preoblikovanje vsakodnevnih poslovnih procesov s pametno OCR programsko opremo.
Delo naj bo bolj prilagodljivo in učinkovito. Preoblikujte in avtomatizirajte vsakodnevne poslovne procese z inteligentno programsko opremo za skeniranje in OCR (Optical Character Recognition).

Delo naj bo bolj prilagodljivo in učinkovito. Omogočite zaposlenim, da se osredotočijo na naloge z dodano vrednostjo. Bodite bolj odzivni za stranke. Izboljšajte svoj poslovni izid. Ne glede na vaše ambicije vam lahko pomaga digitalizacija in avtomatizacija osnovnih delovnih procesov, ki temeljijo na papirnih dokumentih, s tehnologijo inteligentnega skeniranja in OCR programsko opremo, saj vsakomur omogoča, da vsak dan opravi več dela.


Z rastjo podjetja se lahko izkaže, da so ročni procesi, ki so temeljili na papirnih dokumentih in na katere ste se zanašali v preteklosti, preveč zamudni, nagnjeni k napakam in dragi. Skratka, obstaja nevarnost, da bodo zavirali vaše poslovanje.

Pomislite na primer na upravljanje vhodne pošte - tako fizične kot digitalne. Ali se vam zdi, da traja celo večnost, da se pošta ob prihodu žigosa, sortira in dostavi? Kako (in kako hitro) prejme pošto nekdo, ki dela od doma ali je na službenem potovanju? Ali obstaja zanesljiv postopek za skeniranje časovno občutljivih pošiljk, kot so računi in zahtevki za ponudbe v vaše poslovne sisteme (EPR in/ali CRM)?

Podjetja morajo pridobiti nadzor nad svojimi papirnimi in digitalnimi dokumenti, da bi izboljšala in pospešila svoje procese, zmanjšala stroške obdelave in sprostila svoje zaposlene za opravila večje vrednosti.

Preoblikovanje in optimizacija vsakdana
Inteligentne storitve skeniranja, ki vključujejo optično prepoznavanje znakov (OCR), vam lahko pomagajo pridobiti nadzor nad vsakodnevnimi procesi, ki temeljijo na papirnih dokumentih, na primer nad obdelavo vhodne pošte in obdelavo računov.
Kaj je optična prepoznava znakov (OCR)?
 
Ko optično preberete in pretvorite dokument v PDF brez OCR, ne morete dostopati do vsebine ali delati z njo. Nasprotno pa uporaba OCR rešitve pomeni, da je digitalizirano vsebino mogoče urejati, po njej iskati in jo uporabljati v strojnih procesih.

Dokumenti, ki jih optično preberete in pretvorite z OCR rešitvijo:
  • se lahko enostavno berejo in iščejo, do njihovih podatkov pa lahko dostopajo in jih uporabljajo poslovni sistemi,
  • so samodejno poimenovani in vloženi v ustrezno mapo v shrambi v oblaku ali drugi rešitvi,
  • so samodejno usmerjeni k pravi osebi, ekipi, poslovnemu sistemu ali delovnemu procesu, kar pomaga pospešiti obravnavo časovno občutljivih dokumentov, kot so računi, dobavnice in zahtevki za ponudbo,
  • so brezhibno integrirani v obstoječe sisteme za upravljanje vsebine v podjetju (ECM), načrtovanje virov v podjetju (ERP) ali druge poslovne sisteme za izboljšanje nadaljnjih procesov.
 
Prednosti digitalizacije temeljnih procesov, ki temeljijo na dokumentih
Ko z inteligentno programsko opremo OCR digitalizirate in distribuirate prejete dokumente v PDF obliki, naredite proces učinkovitejši in stroškovno uspešnejši. Zaposleni prejmejo prejete dokumente (na primer vhodno pošto) takoj, ne glede na to kje so, kar jim omogoča večjo prilagodljivost, ter podpira delo na daljavo in mobilno delo.
 
Zmanjšate tudi tveganje napak pri poimenovanju in arhiviranju PDF datotek. Z večjo natančnostjo in doslednostjo na tem področju omogočite hitrejše in zanesljivejše iskanje dokumentov, kar zmanjšuje nezadovoljstvo zaposlenih in izgubo časa. Digitalizacija informacij vam pomaga tudi pri njihovi zaščiti, saj vam omogoča večji nadzor nad tem, kdo lahko do česa dostopa.

Če preidete na digitalno obdelavo dokumentov, lahko s tem zmanjšate stroške in čas. Krajši čas obdelave vam lahko pomaga, da postanete bolj odzivni, kar izboljša odnose z dobavitelji in poveča zadovoljstvo strank. Preglednost in sledljivost, ki sta neločljivo povezani z digitalnimi postopki, vključno z e-podpisom, vam omogočata vzpostavitev revizijsko zanesljivih in skladnih arhivov, poenostavitev pogodbenih odnosov in zanesljivo reševanje morebitnih sporov.

Vaše izhodišče za digitalno preobrazbo
Če želite izboljšati vsakodnevne rutinske postopke, ki temeljijo na dokumentih, je digitalizacija dokumentov odličen začetek.

Preoblikovanje teh procesov z OCR rešitvami odpravi vrsto ročnih korakov in opravil, ter tveganje človeških napak. Hkrati lahko digitalne informacije vključite neposredno v svoje poslovne sisteme, s čimer izboljšate nadaljnje postopke in ustvarite dodatno učinkovitost.

Konica Minolta

 

Pot podjetja Konica Minolta se je začela pred 150 leti z vizijo, da bi delali drugače. Ustvarjamo inovacije v dobro družbe in sveta. Isti namen, ki nas je gnal naprej takrat, nas žene naprej tudi zdaj.

 

Konica Minolta Slovenija, d.o.o. s sedežem v Ljubljani je hčerinska družba Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH s sedežem v Langenhagnu v Nemčiji, ta je pa hčerinska družba Konica Minolta Inc., Tokio, Japonska. Konica Minolta s svojim edinstvenim strokovnim znanjem na področju upodabljanja (tiskanje, skeniranje, kopiranje), obdelave podatkov in odločanja na podlagi podatkov, ustvarja rešitve za svoje stranke - mala in srednje velika podjetja, velika podjetja in javni sektor - ter rešuje vprašanja, s katerimi se sooča družba.

 

Konica Minolta kot ponudnik rešitev za digitalna delovna okolja svojim strankam pomaga prepoznati in izkoristiti potencial, ki ga skriva digitalizacija, ter doseči naslednjo stopnjo digitalne zrelosti organizacije. V podporo "inteligentnemu povezanemu delovnemu mestu" Konica Minolta ponuja storitve v oblaku, IT, upravljanja tiskanja in video rešitev za delo na daljavo, sodelovanje, upravljanje ter avtomatizacijo delovnih procesov in varnost. Uspešnost podjetja pri spodbujanju preobrazbe je potrdila tudi družba IDC, saj je v raziskavi "IDC MarketScape, v poročilu "Worldwide Print Transformation 2020 Vendor Assessment" navedeno, da je Konica Minolta "globalno priznana kot vodilna na področju transformacije tiskanja". Konica Minolta je od leta 2021 tudi Microsoftov globalni partner.

 

Konica Minolta s ponudbo Igniting Print Possibilities pomaga tiskarnam in drugim ponudnikom storitev tiska maksimalno izkoristiti avtomatizacijo delovnih procesov za povečanje učinkovitosti. Podjetje zagotavlja vrhunske sisteme za digitalni produkcijski tisk, za tisk na embalažo in za tisk etiket. Naprave za dodelavo ustvarjajo tiskarske izdelke, ki izstopajo in ustvarjajo dodano vrednost. Konica Minolta se že več kot desetletje uveljavlja kot vodilna na trgu produkcijskega tiska v Evropi (InfoSource).

 

Za vse več organizacij je danes uspeh več kot le ozka opredelitev finančnega izkaza - vključuje tudi varovanje okolja in pozitiven vpliv na zaposlene ter družbo. Konica Minolta se je s svojo zavezanostjo ciljem trajnostnega razvoja zavezala, da bo dosledno sledila svojim ciljem na področju trajnosti in družbene odgovornosti. Podjetje je bilo večkrat prepoznano zaradi svoje bogate zgodovine družbenega prispevka ter zaradi prizadevanj za doseganje ciljev trajnostnega razvoja v celotni poslovni in dobavni verigi. Konica Minolta je uvrščena na seznam "2022 Global 100 Most Sustainable Corporations in the World" in je prejela najvišjo stopnjo na lestvici EcoVadis Sustainabilty Ratings.

 

Konica Minolta je za svoj inovativni pristop storitvam, ki odlično dopolnjuje njihove naprave, prejela prestižno nagrado "Buyers Lab PaceSetter Award for Serviceability and Support 2020/2021" podjetja Keypoint Intelligence.

 

Konica Minolta Slovenija zaposluje 51 predanih strokovnjakov (november 2022), ki na slovenskem trgu skrbijo za več kot 3.000 pogodbenih strank in aktivno promovirajo vse vertikale poslovanja. Na evropskem nivoju je podjetje Konica Minolta Business Solutions Europe zastopano s podružnicami in distributerji v več kot 80 državah v Evropi, Srednji Aziji, na Bližnjem vzhodu in v Afriki. S približno 8.700 zaposlenimi (april 2022) je Konica Minolta Europe v poslovnem letu 2021/2022 ustvarila več kot 1,9 milijarde evrov čiste prodaje. Po vsem svetu ima podjetje več kot 39.000 zaposlenih in posluje v več kot 150 državah.

 

Izrazi in imena izdelkov so lahko blagovne znamke ali registrirane blagovne znamke ustreznih lastnikov in so s tem priznani.

Kontakt

Kontakt

Matjaž Babnik

Vodja marketinga

Stiki z javnostjo

matjaz.babnik@konicaminolta.si

01 568 05 11

ŽELITE VEČ INFORMACIJ?
KONTAKTIRAJTE NAS!