Oblak, sodelovanje in povezljivost

Ljubljana, Slovenija | 17 oktober 2022

Oblak, sodelovanje in povezljivost

Na nedavni strokovni razpravi, ki jo je gostil The Economist, z naslovom "Oblak, sodelovanje in povezljivost: je Antti Nivala, izvršni direktor družbe M-Files, spregovoril o nekaterih najtežjih vprašanjih, s katerimi se soočajo podjetja v času digitalne preobrazbe.


Za mnoge so novi (digitalni) načini dela osvobajajoči, vendar še vedno obstajajo vprašanja brez odgovorov:
  • kako lahko podjetja nemoteno komunicirajo v svetu dela od 'vsepovsod',
  • kako je videti dobro in učinkovito pisarniško okolje v dobi oblaka,
  • kako podpreti zaposlene, ko delajo v različnih časovnih pasovih?
Po Anttijevih besedah je za to, da se zaposleni povežejo treba več kot le poslati jim prenosni računalnik. "Tudi tam, kjer so tehnološke vrzeli zapolnjene, je treba spremeniti kulturo," je dejal. "Zdaj, ko veliko ljudi dela samostojno, ob času in na kraju, ki ju sami izberejo, moramo omogočiti, da so informacije na voljo na 'samopostrežni' način, na zahtevo."

Sodelovanje zunaj delovnega časa
Najboljše delovno mesto za vaše podjetje morda sploh ni fizična lokacija. Morda niti ne boste delali ob istem času. "Ko ljudi osvobodimo meja ali omejitev kraja, začnejo izbirati tudi, kdaj bodo delali. Sinhroni načini komunikacije in sodelovanja ne delujejo več nujno," je dejal Antti. "Sprejeti moramo nove načine asinhronega sodelovanja in sodelovati drugače kot takrat, ko smo se vsi zbirali v sejni sobi."

Eden od načinov, kako lahko podjetja v "vedno aktivnem" svetu naredijo več, je, da odklenejo informacije in svojim zaposlenim omogočijo dostop do njih, ko jih potrebujejo.

"Morda je to stvar kulture, da podjetja, menedžerji in vodje običajno zadržujejo informacije zase," je dejal Antti. "Razen če ne obstaja zelo poseben razlog zaupnosti, zakaj tega ne bi smeli storiti, sem zagovornik razmišljanja, da bi morala biti večina informacij na voljo in dostopna s tehničnega vidika in vidika pravic dostopa skoraj vsakemu zaposlenemu v podjetju."

Vseživljenjsko učenje
Še en način za optimizacijo procesov in večjo dinamičnost podjetja je zagotavljanje dostopa do možnosti učenja. "Za nas kot vodje gre za to, da zaposlenim omogočimo in jih opolnomočimo, da bodo uspešni." Po Anttijevih besedah je "naša vloga, da jim omogočimo, da razvijajo svoje sposobnosti".

Na razpravi je Antti pojasnil, da obstoječe platforme, kot je LinkedIn Learning, ponujajo veliko vrednost za nabor znanj in spretnosti vaših zaposlenih. Vendar pa vi najbolje poznate svoje podjetje. Poleg oblikovanja celovitih postopkov uvajanja in knjižnic informacij bi morala podjetja svojim ekipam ponuditi interno učenje in tečaje za samorazvoj, ki se jih lahko udeležijo - kadar in kjer želijo.
 
 "Če lahko zagotovite obsežne možnosti za učenje in samorazvoj, menim, da s tem svojim zaposlenim omogočate, da ne le opravljajo tisto, za kar ste jih najeli, temveč da se dvignejo na višjo raven."
 

Konica Minolta Slovenija in Konica Minolta

Konica Minolta Slovenija, d.o.o. s sedežem v Ljubljani je hčerinsko podjetje družbe Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH s sedežem v Langenhagnu v Nemčiji, ki je hčerinsko podjetje v popolni lasti družbe Konica Minolta Inc. s sedežem v Tokiu na Japonskem. Konica Minolta s svojim edinstvenim strokovnim znanjem na področju slikovne obdelave, obdelave podatkov in odločanja na podlagi podatkov ustvarja ustrezne rešitve za svoje stranke - mala in srednje velika podjetja, velika podjetja in javni sektor - ter rešuje vprašanja, s katerimi se sooča družba.

 

Konica Minolta kot ponudnik rešitev za digitalno delovno okolje svojim strankam pomaga prepoznati in izkoristiti potencial, ki ga skriva digitalizacija, ter doseči naslednjo stopnjo digitalne zrelosti organizacije s ponovnim razmislekom o delovnem okolju. V podporo 'inteligentnemu povezanemu delovnemu mestu' Konica Minolta ponuja storitve v oblaku, IT, upravljanje tiskanja in video rešitev za delo na daljavo, sodelovanje, upravljanje delovnih procesov ter avtomatizacijo in varnost. Uspešnost podjetja pri spodbujanju preobrazbe je potrdila tudi družba IDC, saj je v raziskavi 'IDC MarketScape: Worldwide Print Transformation 2023 Vendor Assessment' družbo Konica Minolta imenovala za 'vodilno' na področju transformacije tiskanja. Konica Minolta je od leta 2021 Microsoftov globalni partner (Microsoft Global Managed Partner).

 

Konica Minolta s ponudbo Igniting Print Possibilities pomaga ponudnikom tiska, grafičnim ustvarjalcem in lastnikom blagovnih znamk maksimalno izkoristiti avtomatizacijo delovnega procesa za povečanje učinkovitosti. Podjetje zagotavlja svetovanje v vseh komunikacijskih zadevah ter vrhunske sisteme za profesionalni tisk za proizvodnjo, pakiranje in etikete. Naprave za dodelavo ustvarjajo tiskarske izdelke, ki izstopajo in ustvarjajo dodano vrednost. Konica Minolta se že več kot desetletje uveljavlja kot vodilna na trgu produkcijskega tiska v Evropi (InfoSource).

 

Za vse več organizacij je uspeh danes več kot le ozka opredelitev finančne blaginje - vključuje tudi varovanje okolja in pozitiven vpliv na zaposlene ter družbo. Konica Minolta se je s svojo zavezanostjo ciljem trajnostnega razvoja (Sustainable Development Goals - SDG) zavezala, da bo dosledno sledila svojim ciljem na področju trajnosti in družbene odgovornosti.

 

Podjetje je bilo večkrat prepoznano zaradi svoje bogate zgodovine družbenega prispevka ter zaradi prizadevanj za doseganje ciljev trajnostnega razvoja v celotni poslovni in dobavni verigi. Konica Minolta je prejela zlato priznanje 'GOLD Level Recognition Medal' v okviru trajnostnih ocen EcoVadis za leto 2024.

 

Konica Minolta je za svoje storitve na daljavo prejela prestižno nagrado 'Buyers Lab (BLI) 2023-2024 Pacesetter Award in Remote Service for the Western European market', ki jo podeljuje Keypoint Intelligence.

 

Podjetje Konica Minolta Business Solutions Europe je zastopano s podružnicami in distributerji v več kot 80 državah v Evropi, Srednji Aziji, na Bližnjem vzhodu in v Afriki. Konica Minolta Europe z več kot 8.800 zaposlenimi (od aprila 2024) je v poslovnem letu 2023/2024 ustvarila več kot 2,13 milijarde EUR čistih prihodkov od prodaje.

 

Po vsem svetu ima podjetje več kot 40.000 zaposlenih in posluje v več kot 150 državah.

 

Izrazi in imena izdelkov so lahko blagovne znamke ali registrirane blagovne znamke ustreznih lastnikov in so s tem priznani.

Kontakt

Kontakt

Matjaž Babnik

Vodja marketinga

Stiki z javnostjo

matjaz.babnik@konicaminolta.si

+38615680511

ŽELITE VEČ INFORMACIJ?
KONTAKTIRAJTE NAS!