Oblak, sodelovanje in povezljivost

Ljubljana, Slovenija | 17 oktober 2022

Oblak, sodelovanje in povezljivost

Na nedavni strokovni razpravi, ki jo je gostil The Economist, z naslovom "Oblak, sodelovanje in povezljivost: je Antti Nivala, izvršni direktor družbe M-Files, spregovoril o nekaterih najtežjih vprašanjih, s katerimi se soočajo podjetja v času digitalne preobrazbe.


Za mnoge so novi (digitalni) načini dela osvobajajoči, vendar še vedno obstajajo vprašanja brez odgovorov:
  • kako lahko podjetja nemoteno komunicirajo v svetu dela od 'vsepovsod',
  • kako je videti dobro in učinkovito pisarniško okolje v dobi oblaka,
  • kako podpreti zaposlene, ko delajo v različnih časovnih pasovih?
Po Anttijevih besedah je za to, da se zaposleni povežejo treba več kot le poslati jim prenosni računalnik. "Tudi tam, kjer so tehnološke vrzeli zapolnjene, je treba spremeniti kulturo," je dejal. "Zdaj, ko veliko ljudi dela samostojno, ob času in na kraju, ki ju sami izberejo, moramo omogočiti, da so informacije na voljo na 'samopostrežni' način, na zahtevo."

Sodelovanje zunaj delovnega časa
Najboljše delovno mesto za vaše podjetje morda sploh ni fizična lokacija. Morda niti ne boste delali ob istem času. "Ko ljudi osvobodimo meja ali omejitev kraja, začnejo izbirati tudi, kdaj bodo delali. Sinhroni načini komunikacije in sodelovanja ne delujejo več nujno," je dejal Antti. "Sprejeti moramo nove načine asinhronega sodelovanja in sodelovati drugače kot takrat, ko smo se vsi zbirali v sejni sobi."

Eden od načinov, kako lahko podjetja v "vedno aktivnem" svetu naredijo več, je, da odklenejo informacije in svojim zaposlenim omogočijo dostop do njih, ko jih potrebujejo.

"Morda je to stvar kulture, da podjetja, menedžerji in vodje običajno zadržujejo informacije zase," je dejal Antti. "Razen če ne obstaja zelo poseben razlog zaupnosti, zakaj tega ne bi smeli storiti, sem zagovornik razmišljanja, da bi morala biti večina informacij na voljo in dostopna s tehničnega vidika in vidika pravic dostopa skoraj vsakemu zaposlenemu v podjetju."

Vseživljenjsko učenje
Še en način za optimizacijo procesov in večjo dinamičnost podjetja je zagotavljanje dostopa do možnosti učenja. "Za nas kot vodje gre za to, da zaposlenim omogočimo in jih opolnomočimo, da bodo uspešni." Po Anttijevih besedah je "naša vloga, da jim omogočimo, da razvijajo svoje sposobnosti".

Na razpravi je Antti pojasnil, da obstoječe platforme, kot je LinkedIn Learning, ponujajo veliko vrednost za nabor znanj in spretnosti vaših zaposlenih. Vendar pa vi najbolje poznate svoje podjetje. Poleg oblikovanja celovitih postopkov uvajanja in knjižnic informacij bi morala podjetja svojim ekipam ponuditi interno učenje in tečaje za samorazvoj, ki se jih lahko udeležijo - kadar in kjer želijo.
 
 "Če lahko zagotovite obsežne možnosti za učenje in samorazvoj, menim, da s tem svojim zaposlenim omogočate, da ne le opravljajo tisto, za kar ste jih najeli, temveč da se dvignejo na višjo raven."
 

O podjetju Konica Minolta Slovenija

 

Konica Minolta Slovenija, d.o.o. s sedežem v Ljubljani je hčerinska družba Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH s sedežem v Langenhagnu v Nemčiji, ta je pa hčerinska družba Konica Minolta Inc., Tokio, Japonska. Konica Minolta s svojim edinstvenim strokovnim znanjem na področju upodabljanja (tiskanje, skeniranje, kopiranje), obdelave podatkov in odločanja na podlagi podatkov, ustvarja rešitve za svoje stranke - mala in srednje velika podjetja, velika podjetja in javni sektor - ter rešuje vprašanja, s katerimi se sooča družba.

 

Konica Minolta kot ponudnik rešitev za digitalna delovna okolja svojim strankam pomaga prepoznati in izkoristiti potencial, ki ga skriva digitalizacija, ter doseči naslednjo stopnjo digitalne zrelosti organizacije. V podporo "inteligentnemu povezanemu delovnemu mestu" Konica Minolta ponuja storitve v oblaku, IT, upravljanja tiskanja in video rešitev za delo na daljavo, sodelovanje, upravljanje ter avtomatizacijo delovnih procesov in varnost. Uspešnost podjetja pri spodbujanju preobrazbe je potrdila tudi družba IDC, saj je v raziskavi "IDC MarketScape, v poročilu "Worldwide Print Transformation 2020 Vendor Assessment" navedeno, da je Konica Minolta "globalno priznana kot vodilna na področju transformacije tiskanja". Konica Minolta je od leta 2021 tudi Microsoftov globalni partner.

 

Konica Minolta s ponudbo Igniting Print Possibilities pomaga tiskarnam in drugim ponudnikom storitev tiska maksimalno izkoristiti avtomatizacijo delovnih procesov za povečanje učinkovitosti. Podjetje zagotavlja vrhunske sisteme za digitalni produkcijski tisk, za tisk na embalažo in za tisk etiket. Naprave za dodelavo ustvarjajo tiskarske izdelke, ki izstopajo in ustvarjajo dodano vrednost. Konica Minolta se že več kot desetletje uveljavlja kot vodilna na trgu produkcijskega tiska v Evropi (InfoSource).

 

Za vse več organizacij je danes uspeh več kot le ozka opredelitev finančnega izkaza - vključuje tudi varovanje okolja in pozitiven vpliv na zaposlene ter družbo. Konica Minolta se je s svojo zavezanostjo ciljem trajnostnega razvoja zavezala, da bo dosledno sledila svojim ciljem na področju trajnosti in družbene odgovornosti. Podjetje je bilo večkrat prepoznano zaradi svoje bogate zgodovine družbenega prispevka ter zaradi prizadevanj za doseganje ciljev trajnostnega razvoja v celotni poslovni in dobavni verigi. Konica Minolta je uvrščena na seznam "2021 Global 100 Most Sustainable Corporations in the World" in je prejela najvišjo stopnjo na lestvici EcoVadis Sustainabilty Ratings.

 

Konica Minolta je za svoj inovativni pristop storitvam, ki odlično dopolnjuje njihove naprave, prejela prestižno nagrado "Buyers Lab PaceSetter Award for Serviceability and Support 2020/2021" podjetja Keypoint Intelligence.

 

Konica Minolta Slovenija zaposluje 51 predanih strokovnjakov (maj 2021), ki na slovenskem trgu skrbijo za več kot 3.000 pogodbenih strank in aktivno promovirajo vse vertikale poslovanja. Na evropskem nivoju je podjetje Konica Minolta Business Solutions Europe zastopano s podružnicami in distributerji v več kot 80 državah v Evropi, Srednji Aziji, na Bližnjem vzhodu in v Afriki. S približno 9.000 zaposlenimi (od aprila 2021) je Konica Minolta Europe v poslovnem letu 2020/2021 ustvarila več kot 1,9 milijarde evrov čiste prodaje. Po vsem svetu ima podjetje več kot 43.000 zaposlenih in posluje v več kot 150 državah.

 

Izrazi in imena izdelkov so lahko blagovne znamke ali registrirane blagovne znamke ustreznih lastnikov in so s tem priznani.

Kontakt

Kontakt

Matjaž Babnik

Vodja marketinga

Stiki z javnostjo

matjaz.babnik@konicaminolta.si

+38615680511

ŽELITE VEČ INFORMACIJ?
KONTAKTIRAJTE NAS!