Deli
Svet produkcijskega tiska na naslovnicah ne bo nikoli deležen takšne pozornosti kot drugi tehnološki sektorji, na primer umetna inteligenca (AI) in internet stvari (IOT), vendar se kot učinkovito komunikacijsko orodje še naprej razvija.
V letu 2022 med ključnimi dejavniki vidimo pospešeno avtomatizacijo, večjo uporabo okraševanja tiskovin, nadaljnjo rast spletnega naročanja tiskovin in razvoj spletnih trgovin ponudnikov tiska. Kar lahko z gotovostjo napovemo je, da se bo neustavljivi trend od analogne k digitalni produkciji nadaljeval.
Še naprej se bo povečevalo povpraševanje po celovitem proizvodnem procesu z več 'vse v enem' rešitvami, pa tudi potreba po proizvodnih napravah, ki potrebujejo manj in manj usposobljenih operaterjev. Tisk pa bo še naprej imel pomembno vlogo pri več-kanalnem komuniciranju, vključno z razvijajočimi se področji, kot so robotika, internet stvari, umetna inteligenca in mobilne naprave.
Razvoj tiskarske tehnologije pomeni, da se uporablja tudi zunaj grafičnih in embalažnih aplikacij. Vse pogosteje se uporablja na področjih, kot so tapete, laminiran tisk in dekor. Tiskanje tekstila s črnilom, tiskanje keramike, tiskana elektronika, steklo, avtomobilska in transportna industrija, znanosti o življenju in biomedicina so področja, na katera bodo morda želeli vstopiti tiskarji, ki razmišljajo v prihodnost.
Blagovne znamke bodo digitalno tehnologijo vse bolj uporabljale tudi za zagotavljanje večje vključenosti in večjega zanimanja za svoje izdelke - vse to v bolj trajnostnem okolju. Hitro odzivanje z visoko avtomatiziranimi sistemi, ki proizvajajo majhne količine, je način za uspeh, ki blagovnim znamkam pomaga zadovoljiti hitro spreminjajoče se zahteve lastnih strank.
Usklajevanje strategij in taktik s silami, ki vplivajo na konkurenco in pričakovanja strank, je bistvenega pomena, hkrati pa je treba poenostaviti proizvodnjo, da se izpolnijo zahteve po hitrem odzivu vse bolj zahtevnih strank. Programska oprema je prav tako ključna sestavina v želji po večji dobičkonosnosti.
Rast e-trgovine je vsekakor trend, ki opredeljuje nadaljnjo rast proizvodnje digitalne embalaže in etiket v prihodnosti, kar bo imelo velik vpliv na komercialne tiskarje. Zlasti se morajo biti sposobni hitro odzvati in razviti za e-trgovino specifične zasnove embalaže, ki rešujejo izzive, značilne za poštno distribucijo, in ne za maloprodajo. V porastu sta tudi oblikovanje različic in personalizacija.
Na splošno pa so tiskarski izdelki z elementi okraševanja (lakiranje in/ali folija) zmagovalci. Čim dlje se posamezniki osredotočajo na tiskovino, tem večja je verjetnost, da ga bodo izdelek izbrali in mu dali višjo oceno všečnosti[10]. Zato še naprej krepimo partnerstvo z družbo MGI Digital Technology (MGI).
[1] Page 20, Smithers ‘Future of Print to 2030 [2] Page 58, Smithers ‘Future of Print to 2030 [3] IDC, Western Europe Production Cutsheet Printer MFP Market Share, Growth Opportunities in Inkjet (doc # EUR147997821 , June 2021) [4] Product details of the C14000, Konica Minolta website [5] IDC, Western Europe Production Cutsheet Printer MFP Market Share, Growth Opportunities in Inkjet (doc # EUR147997821 , June 2021) [6] Konica Minolta Facts and Figures [7] Website story - Konica Minolta officially launched KM-1 at drupa 2016 [8] Website story - Embellishment, Transform Your Printing with Digital Varnish Technology [9] The foil & specialty effects association (FSEA); whitepaper: “The impact of high-visibility enhancements on shelf presence: A second study” [10] Aradhna Krishna, Luca Cian, Nilüfer Z. Aydinoglu: “Sensory Aspect of Package Design”, 2017
Konica Minolta
Vodja marketinga
Stiki z javnostjo
01 568 05 11
Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, update your cookie settings