Napovedi za industrijo produkcijskega tiska za leto 2022

Ljubljana, Slovenija | 14 marec 2022

Napovedi za industrijo produkcijskega tiska za leto 2022

Svet produkcijskega tiska na naslovnicah ne bo nikoli deležen takšne pozornosti kot drugi tehnološki sektorji, na primer umetna inteligenca (AI) in internet stvari (IOT), vendar se kot učinkovito komunikacijsko orodje še naprej razvija.



V letu 2022 med ključnimi dejavniki vidimo pospešeno avtomatizacijo, večjo uporabo okraševanja tiskovin, nadaljnjo rast spletnega naročanja tiskovin in razvoj spletnih trgovin ponudnikov tiska. Kar lahko z gotovostjo napovemo je, da se bo neustavljivi trend od analogne k digitalni produkciji nadaljeval.

 

Tisk je pomemben del 'cross-channel' komunikacije.

Še naprej se bo povečevalo povpraševanje po celovitem proizvodnem procesu z več 'vse v enem' rešitvami, pa tudi potreba po proizvodnih napravah, ki potrebujejo manj in manj usposobljenih operaterjev. Tisk pa bo še naprej imel pomembno vlogo pri več-kanalnem komuniciranju, vključno z razvijajočimi se področji, kot so robotika, internet stvari, umetna inteligenca in mobilne naprave.

Razvoj tiskarske tehnologije pomeni, da se uporablja tudi zunaj grafičnih in embalažnih aplikacij. Vse pogosteje se uporablja na področjih, kot so tapete, laminiran tisk in dekor. Tiskanje tekstila s črnilom, tiskanje keramike, tiskana elektronika, steklo, avtomobilska in transportna industrija, znanosti o življenju in biomedicina so področja, na katera bodo morda želeli vstopiti tiskarji, ki razmišljajo v prihodnost.

Pomoč blagovnim znamkam pri izpolnjevanju spreminjajočih se zahtev lastnih strank.

Blagovne znamke bodo digitalno tehnologijo vse bolj uporabljale tudi za zagotavljanje večje vključenosti in večjega zanimanja za svoje izdelke - vse to v bolj trajnostnem okolju. Hitro odzivanje z visoko avtomatiziranimi sistemi, ki proizvajajo majhne količine, je način za uspeh, ki blagovnim znamkam pomaga zadovoljiti hitro spreminjajoče se zahteve lastnih strank.

Poenostavitev proizvodnje za izpolnjevanje zahtev po hitrem odzivu.

Usklajevanje strategij in taktik s silami, ki vplivajo na konkurenco in pričakovanja strank, je bistvenega pomena, hkrati pa je treba poenostaviti proizvodnjo, da se izpolnijo zahteve po hitrem odzivu vse bolj zahtevnih strank. Programska oprema je prav tako ključna sestavina v želji po večji dobičkonosnosti.

 

Premislite o možnostih z zanimivimi rešitvami za etikete in embalažo.

Od blizu vidimo, kako lastniki blagovnih znamk iščejo inovativne in zanimive tiskarske rešitve za komercialne in industrijske aplikacije. Z namensko globalno podporo, ki jo zagotavljamo lokalno po vsem svetu, tesno sodelujemo z našimi strankami in blagovnimi znamkami v okviru partnerskega pristopa, ter jim pomagamo premisliti o možnostih tiskanja.
 

Rast e-trgovine je vsekakor trend, ki opredeljuje nadaljnjo rast proizvodnje digitalne embalaže in etiket v prihodnosti, kar bo imelo velik vpliv na komercialne tiskarje. Zlasti se morajo biti sposobni hitro odzvati in razviti za e-trgovino specifične zasnove embalaže, ki rešujejo izzive, značilne za poštno distribucijo, in ne za maloprodajo. V porastu sta tudi oblikovanje različic in personalizacija.

Odkrijte rešitve za embalažo

Digitalna tehnologija pridobiva na veljavi.

Vsi ti trendi so primeri, zakaj digitalni tisk zdaj velja za tehnologijo, ki se uporablja za toliko različnih aplikacij in na toliko različnih trgih. Ta tehnologija bo še naprej pridobivala na veljavi v primerjavi s tradicionalnim litografskim tiskom. Komercialni tiskarji so prisiljeni razširiti ponudbo storitev digitalnega tiska, saj se obseg tradicionalnega ofsetnega/fleksotiska sčasoma zmanjšuje.

To je tema, ki se pojavlja v analizah strokovnjakov iz panoge. 'Preobrazba analognega v digitalni tisk se nadaljuje, pandemija Covid-19 pa bo spremembe še pospešila, saj sta čas do prihoda na trg in odzivnost vse pomembnejša,' je navedeno v poročilu Smithers 'Prihodnost tiska do leta 2030'[1]. 'Leta 2015 so digitalne metode predstavljale 13,3 % vrednosti svetovnega trga tiska in 2,3 % tiskarske površine, pri čemer je bila večina na področju grafičnega tiska knjig, knjig in etiket. Do leta 2030 se bo sektor digitalne embalaže močno povečal: vrednostni delež digitalnega tiska bo znašal 23,1 %, njegov delež pa bo znašal 6,3 % obsega tiska. Vrednost je nagrada za podjetja, ki bodo sprejela to tehnologijo.'

 

 

commercial printing predictions
 

Digitalni tisk se širi v večino aplikacij za neprofitni tisk ter na področju etiket in embalaže. V poročilu[2] je poudarjeno, da sta kapljični in tisk s tonerjem na voljo v številnih oblikah, pri čemer se mesečni delovni cikel giblje od ekvivalenta nekaj tisoč A4 listov na mesec do več sto milijonov.
 

Izpolnjevanje zahtev razvijajočega se trga tiska.

V družbi Konica Minolta smo upravičeno ponosni, da smo z 45,7 % tržnim deležem v Sloveniji za leto 2020 uvrščeni na prvo mesto na področju dobav sistemov za produkcijski tisk, oziroma da smo z 22,2 % tržnim deležem uvrščeni na drugo mesto v Zahodni Evropi, kot je navedeno v IDC-jevi publikaciji 'Western Europe Production Cutsheet Printer MFP Market Share, Growth Opportunities in Inkjet'[3]. Naš vodilni vrhunski barvni sistem za tisk AccurioPress C14000[4], ki tiska s 140 A4 stranmi na minuto, je izpostavljen, ker je 40 % hitrejši od katerega koli drugega sistema za produkcijski tisk Konice Minolte.
 
'Konica Minolta še naprej izdeluje produkte za tisk, ki izpolnjujejo zahteve razvijajočega se okolja tiska,' je zapisano v poročilu[5].
 
Velik tržni potencial kapljičnega tiska - najnovejša poročila[6] pravijo, da se bo v petletnem obdobju do leta 2024 vrednost kapljičnega tiska na svetovni ravni povečala za 35,9 milijard € (41 milijard $), na 103,6 milijarde € (118,3 milijarde $), za 53 % - je botroval odločitvi za uvedbo našega B2+ digitalnega barvnega UV kapljičnega sistema za tisk AccurioJet.

 
Od uradne predstavitve[7] na sejmu drupa leta 2016 je Konica Minolta AccurioJet KM-1 postal naravna povezava med ofsetnim in digitalnim tiskom. Konica Minolta AccurioJet KM-1e (evolution) je bil predstavljen poleti 2020 in še naprej pomaga spodbujati trende pri prehodu z ofsetnega na digitalni tisk.

 

Digitalna dodelava je ključno gonilo rasti.

Tudi digitalna dodelava ostaja ključno gonilo rasti na trgu produkcijskega tiska in hkrati donosen način za ponudnike tiskarskih storitev, komercialne in interne tiskarje, da se razlikujejo od konkurence. UV-točkovno lakiranje se lahko uporablja za izboljšanje štiribarvnih digitalnih in ofsetnih tiskovin z izjemnimi 3D učinki.

Tehnike dodelave in tehnologije digitalnih lakov pomagajo ponudnikom tiskarskih storitev, da kreativnost dvignejo na nov nivo in s tem povečajo cene, ki jih zaračunavajo za izdelke, kažejo raziskave[8]. Eden od razlogov za to je morda ta, da so paketi s posebnim tiskom in izboljšavami za več kot 46 % prepoznani kot bolj kakovostni. Prav tako na primer embalaža z izboljšano folijo do 2,5-krat poveča stopnjo privlačnosti v primerjavi z enako embalažo brez izboljšanja visoke vidljivosti[9].

Kot globalni ponudnik tehnologije z lokalno storitveno strukturo, na trgih komercialnega in industrijskega tiska, v prihodnjih letih še vedno vidimo velike priložnosti za digitalni tisk z našo toner in kapljično  tehnologijo.
 

Na splošno pa so tiskarski izdelki z elementi okraševanja (lakiranje in/ali folija) zmagovalci. Čim dlje se posamezniki osredotočajo na tiskovino, tem večja je verjetnost, da ga bodo izdelek izbrali in mu dali višjo oceno všečnosti[10].
 
Zato še naprej krepimo partnerstvo z družbo MGI Digital Technology (MGI).

rešitve za okraševanje


'Pri podjetju Konica Minolta Slovenija smo upravičeno ponosni, da smo v Sloveniji uvrščeni na 1. mesto po tržnem deležu v letu 2021.'

Bojan Zupančič, vodja programa za produkcijski tisk v podjetju Konica Minolta Slovenija.

 

[1] Page 20, Smithers ‘Future of Print to 2030
[2] Page 58, Smithers ‘Future of Print to 2030
[3] IDC, Western Europe Production Cutsheet Printer MFP Market Share, Growth Opportunities in Inkjet (doc # EUR147997821 , June 2021)
[4] Product details of the C14000, Konica Minolta website
[5] IDC, Western Europe Production Cutsheet Printer MFP Market Share, Growth Opportunities in Inkjet (doc # EUR147997821 , June 2021)
[6] Konica Minolta Facts and Figures
[7] Website story - Konica Minolta officially launched KM-1 at drupa 2016
[8] Website story - Embellishment, Transform Your Printing with Digital Varnish Technology
[9] The foil & specialty effects association (FSEA); whitepaper: “The impact of high-visibility enhancements on shelf presence: A second study”
[10] Aradhna Krishna, Luca Cian, Nilüfer Z. Aydinoglu: “Sensory Aspect of Package Design”, 2017

Konica Minolta

 

Pot podjetja Konica Minolta se je začela pred 150 leti z vizijo, da bi delali drugače. Ustvarjamo inovacije v dobro družbe in sveta. Isti namen, ki nas je gnal naprej takrat, nas žene naprej tudi zdaj.

 

Konica Minolta Slovenija, d.o.o. s sedežem v Ljubljani je hčerinska družba Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH s sedežem v Langenhagnu v Nemčiji, ta je pa hčerinska družba Konica Minolta Inc., Tokio, Japonska. Konica Minolta s svojim edinstvenim strokovnim znanjem na področju upodabljanja (tiskanje, skeniranje, kopiranje), obdelave podatkov in odločanja na podlagi podatkov, ustvarja rešitve za svoje stranke - mala in srednje velika podjetja, velika podjetja in javni sektor - ter rešuje vprašanja, s katerimi se sooča družba.

 

Konica Minolta kot ponudnik rešitev za digitalna delovna okolja svojim strankam pomaga prepoznati in izkoristiti potencial, ki ga skriva digitalizacija, ter doseči naslednjo stopnjo digitalne zrelosti organizacije. V podporo "inteligentnemu povezanemu delovnemu mestu" Konica Minolta ponuja storitve v oblaku, IT, upravljanja tiskanja in video rešitev za delo na daljavo, sodelovanje, upravljanje ter avtomatizacijo delovnih procesov in varnost. Uspešnost podjetja pri spodbujanju preobrazbe je potrdila tudi družba IDC, saj je v raziskavi "IDC MarketScape, v poročilu "Worldwide Print Transformation 2020 Vendor Assessment" navedeno, da je Konica Minolta "globalno priznana kot vodilna na področju transformacije tiskanja". Konica Minolta je od leta 2021 tudi Microsoftov globalni partner.

 

Konica Minolta s ponudbo Igniting Print Possibilities pomaga tiskarnam in drugim ponudnikom storitev tiska maksimalno izkoristiti avtomatizacijo delovnih procesov za povečanje učinkovitosti. Podjetje zagotavlja vrhunske sisteme za digitalni produkcijski tisk, za tisk na embalažo in za tisk etiket. Naprave za dodelavo ustvarjajo tiskarske izdelke, ki izstopajo in ustvarjajo dodano vrednost. Konica Minolta se že več kot desetletje uveljavlja kot vodilna na trgu produkcijskega tiska v Evropi (InfoSource).

 

Za vse več organizacij je danes uspeh več kot le ozka opredelitev finančnega izkaza - vključuje tudi varovanje okolja in pozitiven vpliv na zaposlene ter družbo. Konica Minolta se je s svojo zavezanostjo ciljem trajnostnega razvoja zavezala, da bo dosledno sledila svojim ciljem na področju trajnosti in družbene odgovornosti. Podjetje je bilo večkrat prepoznano zaradi svoje bogate zgodovine družbenega prispevka ter zaradi prizadevanj za doseganje ciljev trajnostnega razvoja v celotni poslovni in dobavni verigi. Konica Minolta je uvrščena na seznam "2022 Global 100 Most Sustainable Corporations in the World" in je prejela najvišjo stopnjo na lestvici EcoVadis Sustainabilty Ratings.

 

Konica Minolta je za svoj inovativni pristop storitvam, ki odlično dopolnjuje njihove naprave, prejela prestižno nagrado "Buyers Lab PaceSetter Award for Serviceability and Support 2020/2021" podjetja Keypoint Intelligence.

 

Konica Minolta Slovenija zaposluje 51 predanih strokovnjakov (november 2022), ki na slovenskem trgu skrbijo za več kot 3.000 pogodbenih strank in aktivno promovirajo vse vertikale poslovanja. Na evropskem nivoju je podjetje Konica Minolta Business Solutions Europe zastopano s podružnicami in distributerji v več kot 80 državah v Evropi, Srednji Aziji, na Bližnjem vzhodu in v Afriki. S približno 8.700 zaposlenimi (april 2022) je Konica Minolta Europe v poslovnem letu 2021/2022 ustvarila več kot 1,9 milijarde evrov čiste prodaje. Po vsem svetu ima podjetje več kot 39.000 zaposlenih in posluje v več kot 150 državah.

 

Izrazi in imena izdelkov so lahko blagovne znamke ali registrirane blagovne znamke ustreznih lastnikov in so s tem priznani.

Kontakt

Kontakt

Matjaž Babnik

Vodja marketinga

Stiki z javnostjo

matjaz.babnik@konicaminolta.si

01 568 05 11

ŽELITE VEČ INFORMACIJ? KONTAKTIRAJTE NAS!