Konica Minolta je pridobila status "Microsoft Global Managed Partner"

Ljubljana, Slovenija | 24 marec 2021

Združene zmogljivosti obeh podjetij za stranke Konice Minolte prinašajo pospešeno digitalno preobrazbo delovnega okolja.

Ljubljana/Slovenija, Langenhagen/Nemčija, Tokio/Japonska, 24. marec 2021


Konica Minolta je pridobila status Global Managed Partner. Konica Minolta s sedežem v Tokiu ima podjetja v 50 državah in ima skoraj 44.000 zaposlenih. Oznaka Microsoft Global Managed Partner krepi cilje Konice Minolte, da s skupnim razvojem rešitev in storitev, ter z zagotavljanjem informacijskih oblačnih storitev in rešitev za digitalno delovno mesto za mala in srednje velika podjetja (MSP), poudari svojo globalno strateško usmeritev v večini držav, v katerih deluje.

Konica Minolta v zadnjih letih stalno raste kot strokovnjak na področju IT-ja, tako z organsko rastjo kot s strateškimi prevzemi. Med osrednjimi cilji podjetja pri združitvah in prevzemih je širjenje poslovanja z izkoriščanjem moči Microsoftovih rešitev.
 
"Microsoft za nas postaja vse bolj pomemben zaveznik," je povedal Hajime Takei, višji izvršni direktor in predsednik divizije za digitalno delovno okolje, Konica Minolta, Inc. "Vedno je bil naš cilj združiti najboljše iz obeh svetov. Na trgu želimo predstaviti napredno strokovno znanje, v kombinaciji z znanjem, ki smo ga pridobili iz našega poslovanja (s koreninami na področju tiskanja, kar počnemo že desetletja), in z Microsoftovo tehnologijo. Ta odločenost je rezultat našega dolgoletnega partnerskega odnosa z našimi strankami in izjemnega dela naših strokovnih ekip po vsem svetu."
 
"Z veseljem sodelujemo z družbo Konico Minolto na svetovni ravni in tako pripomorem k njeni rasti v IT-ju, hkrati pa ustvarjamo priložnosti za digitalno preobrazbo za njene stranke," je povedal Casey McGee, podpredsednik ISV (Independent Software Vendor) prodaje pri Microsoftu. "Microsoft Cloud je edinstveno postavljen tako, da zagotavlja široko paleto vodilnih storitev in izdelkov za podporo Konici Minolti pri razvoju različnih rešitev za digitalno delovno okolje."
 
Kot del vstopa na trg upravljanja z informacijami leta 2014, je Konica Minolta svojim strankam ponujala Microsoft SharePoint rešitve. Družba je postopoma dodala rešitve, ki temeljijo na Microsoft Dynamics 365 in Microsoft 365 (prej Office 365), pa tudi na razvoju Microsoft Azure po meri. Podjetje se je najprej osredotočilo na trge Evrope in Severne Amerike; Konica Minolta je z novim statusom Global Managed Partner, nedavno dodala še azijsko-pacifiško regijo. Danes več kot 300 certificiranih zaposlenih v Konici Minolti po vsem svetu, strankam pomaga pri vpeljavi in uporabi rešitev za transformacijo poslovanja.
 
Microsoftove aplikacije se idealno prilegajo infrastrukturi, ki jo običajno uporabljajo mala in srednje velika podjetja (MSP). Konica Minolta s strokovnim znanjem in globokim razumevanjem strank, skupaj z inteligentnimi Microsoftovimi storitvami, prinaša znatno korist - zlasti za mala in srednje velika podjetja. Poleg tega je Konica Minolta razvila vrsto lastnih aplikacij, rešitev in storitev, ki temeljijo na Microsoftovih oblačnih storitvah, z namenom da bi zadovoljila širok spekter potreb strank v MSP sektorju.
 
"Zavezništvo z Microsoftom nam omogoča, da združimo svoje temeljne kompetence in zaupanja vredne odnose s strankami z najbolje zavarovano in prilagodljivo oblačno tehnologijo in tako gradimo fleksibilne rešitve za podjetja," je še pojasnil Hajime Takei iz Konice Minolte. "Z uporabo Microsoftovih aplikacij in naših rešitev, strankam v MSP sektorju lahko ponudimo sisteme in funkcije, ki so bili prej na voljo le večjim podjetjem. S tem globalnim sodelovanjem bomo svojim strankam lahko ponudili še več priložnosti za pospeševanje inovacij in navsezadnje za uspeh."
 
Danes te individualno zasnovane storitve pokrivajo široko paleto funkcij na področju digitalnega upravljanja vsebin in digitalnih procesov. Primer so rešitve, usmerjene v ciljne skupine: "Automotive CRM" za prodajo v avtomobilski industriji, ali "for.RealEstate" za nepremičninske posrednike in "for.CARE" za stranke s področja državne/javne uprave. Te namenske rešitve je mogoče brez težav integrirati z obstoječimi sistemi. "Več kot 90% našim strankam, ki poslujejo na Microsoftovih tehnologijah, lahko zagotovimo, da se naše aplikacije, ki bazirajo na Microsoftu, idealno prilegajo infrastrukturi, ki jo običajno najdemo pri majhnih in srednje velikih podjetjih," dodaja Jaromir Sponar, vodja poslovnega razvoja ITS, Microsoft MVP, Konica Minolta Business Solutions Europe.

Konica Minolta

 

Pot podjetja Konica Minolta se je začela pred 150 leti z vizijo, da bi delali drugače. Ustvarjamo inovacije v dobro družbe in sveta. Isti namen, ki nas je gnal naprej takrat, nas žene naprej tudi zdaj.

 

Konica Minolta Slovenija, d.o.o. s sedežem v Ljubljani je hčerinska družba Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH s sedežem v Langenhagnu v Nemčiji, ta je pa hčerinska družba Konica Minolta Inc., Tokio, Japonska. Konica Minolta s svojim edinstvenim strokovnim znanjem na področju upodabljanja (tiskanje, skeniranje, kopiranje), obdelave podatkov in odločanja na podlagi podatkov, ustvarja rešitve za svoje stranke - mala in srednje velika podjetja, velika podjetja in javni sektor - ter rešuje vprašanja, s katerimi se sooča družba.

 

Konica Minolta kot ponudnik rešitev za digitalna delovna okolja svojim strankam pomaga prepoznati in izkoristiti potencial, ki ga skriva digitalizacija, ter doseči naslednjo stopnjo digitalne zrelosti organizacije. V podporo "inteligentnemu povezanemu delovnemu mestu" Konica Minolta ponuja storitve v oblaku, IT, upravljanja tiskanja in video rešitev za delo na daljavo, sodelovanje, upravljanje ter avtomatizacijo delovnih procesov in varnost. Uspešnost podjetja pri spodbujanju preobrazbe je potrdila tudi družba IDC, saj je v raziskavi "IDC MarketScape, v poročilu "Worldwide Print Transformation 2020 Vendor Assessment" navedeno, da je Konica Minolta "globalno priznana kot vodilna na področju transformacije tiskanja". Konica Minolta je od leta 2021 tudi Microsoftov globalni partner.

 

Konica Minolta s ponudbo Igniting Print Possibilities pomaga tiskarnam in drugim ponudnikom storitev tiska maksimalno izkoristiti avtomatizacijo delovnih procesov za povečanje učinkovitosti. Podjetje zagotavlja vrhunske sisteme za digitalni produkcijski tisk, za tisk na embalažo in za tisk etiket. Naprave za dodelavo ustvarjajo tiskarske izdelke, ki izstopajo in ustvarjajo dodano vrednost. Konica Minolta se že več kot desetletje uveljavlja kot vodilna na trgu produkcijskega tiska v Evropi (InfoSource).

 

Za vse več organizacij je danes uspeh več kot le ozka opredelitev finančnega izkaza - vključuje tudi varovanje okolja in pozitiven vpliv na zaposlene ter družbo. Konica Minolta se je s svojo zavezanostjo ciljem trajnostnega razvoja zavezala, da bo dosledno sledila svojim ciljem na področju trajnosti in družbene odgovornosti. Podjetje je bilo večkrat prepoznano zaradi svoje bogate zgodovine družbenega prispevka ter zaradi prizadevanj za doseganje ciljev trajnostnega razvoja v celotni poslovni in dobavni verigi. Konica Minolta je uvrščena na seznam "2022 Global 100 Most Sustainable Corporations in the World" in je prejela najvišjo stopnjo na lestvici EcoVadis Sustainabilty Ratings.

 

Konica Minolta je za svoj inovativni pristop storitvam, ki odlično dopolnjuje njihove naprave, prejela prestižno nagrado "Buyers Lab PaceSetter Award for Serviceability and Support 2020/2021" podjetja Keypoint Intelligence.

 

Konica Minolta Slovenija zaposluje 51 predanih strokovnjakov (november 2022), ki na slovenskem trgu skrbijo za več kot 3.000 pogodbenih strank in aktivno promovirajo vse vertikale poslovanja. Na evropskem nivoju je podjetje Konica Minolta Business Solutions Europe zastopano s podružnicami in distributerji v več kot 80 državah v Evropi, Srednji Aziji, na Bližnjem vzhodu in v Afriki. S približno 8.700 zaposlenimi (april 2022) je Konica Minolta Europe v poslovnem letu 2021/2022 ustvarila več kot 1,9 milijarde evrov čiste prodaje. Po vsem svetu ima podjetje več kot 39.000 zaposlenih in posluje v več kot 150 državah.

 

Izrazi in imena izdelkov so lahko blagovne znamke ali registrirane blagovne znamke ustreznih lastnikov in so s tem priznani.

Kontakt

Kontakt

Matjaž Babnik

Vodja marketinga

Stiki z javnostjo

matjaz.babnik@konicaminolta.si

ŽELITE VEČ INFORMACIJ? KONTAKTIRAJTE NAS!