Kaj je inteligentno povezano delovno mesto (ICW)?

Ljubljana, Slovenija | 12 julij 2021

9 načinov, kako lahko stranke izkoristijo prednosti integriranega portfelja.

Če lahko kaj z gotovostjo trdimo o prihodnosti dela je to, da doživljamo pomembno obdobje sprememb.


Zaradi tehnoloških, družbenih, okoljskih in generacijskih sprememb, ki vplivajo na naše prednostne naloge, dela ni več mogoče opredeliti kot fizični prostor, kamor hodimo, niti ni več povezano z določenim urnikom "delovnih" ur na dan. Čeprav so dogodki v zadnjem letu izpostavili zavedanje, kakšna bo prihodnost dela oziroma "naslednja normalnost", se delo v resnici nenehno razvija že vrsto let. Danes smo povezani skoraj povsod, od doma, v pisarni, v zraku ali celo na križarki! Ta zmogljivost je bila za podjetja ključnega pomena pri obvladovanju pandemije in bo ključna prednostna naloga tudi v naslednjih mesecih in letih.

Vendar je hitra sprememba iz dela v pisarni na delo na daljavo na test postavila tako tehnološko infrastrukturo, kot tudi sam koncept dela na daljavo. Podjetja so s težavo ohranjala družbene vezi med zaposlenimi. Tisti, ki so delali na daljavo, so se morali pogosto sprijazniti z dejstvom, da se morajo za normalni potek dela povezati z VPN omrežjem, žonglirati med pogostimi virtualnimi sestanki na eni strani in družinskimi obveznostmi na drugi strani, ali celo istočasno poskrbeti še za varstvo otrok. Nekateri največji ponudniki tehnologije za podporo dela na daljavo so zato govorili o izgubi povezanosti in napovedali, da se zaposleni vrnejo v pisarne takoj, ko bo to mogoče (varno).

Glede na to, da še vedno ni jasno kateri pristop – v pisarni, na daljavo ali hibridni – je najboljši za določeno vrsto dejavnosti, bodo morala podjetja podrobno preučiti dejavnike kot so ljudje (zaposleni), prostori (pisarne) in tehnologija (od strojne do programske opreme). Vendar ne bo dovolj te dejavnike le preučiti, treba jih bo na smiseln način tudi nemoteno integrirati.
S tovrstnim učinkovitim povezovanjem lahko ustvarimo "inteligentno povezano delovno mesto" (Intelligent Connected Workplace – ICW).

Kaj je inteligentno povezano delovno mesto oziroma ICW?
Nedavna objava Technology Vision 2021 Whitepaper, ki ga je izdala družba Accenture, vsebuje nekaj idej, ki se ujemajo z našo vizijo inteligentnega povezanega delovnega mesta. Prvi je "demokratizacija tehnologije", kar pomeni, da so zmogljiva orodja na voljo vsem zaposlenim, ne da bi za njihovo uporabo potrebovali posebna znanja in spretnosti. Druga možnost je "BYOE" (bring your own environment), kar pomeni, da imajo zaposleni dostop do istega lokalnega okolja, ne glede na to, kje delajo.

Te zamisli so združene v inteligentno povezano delovno mesto, dinamičen in digitalno preoblikovan model dela, ki omogoča pametnejši način dela in na koncu spodbuja digitalno preobrazbo. Pri tem je poudarek na iskanju storitev, ki so prilagojene vam in vašemu načinu dela. S tem postane delo bolj inteligentno, učinkovito, produktivno, povezano in varno. Ko govorimo o inteligentnem povezanem delovnem mestu, vam ponujamo prihodnost dela. Do tega pridete z integriranim portfeljem storitev, ki jih je mogoče prilagoditi.

Integriran portfelj.
Naš portfelj rešitev je zasnovan tako, da združuje rešitve v celotnem ekosistemu delovnega okolja. Ta 360 stopinjski pristop, v katerem sodelujemo s podjetji vseh velikosti, temelji na kombinaciji našega globalnega strokovnega znanja in izkušenj, ter poznavanja lokalnega trga. To nam omogoča, da oblikujemo rešitve, ki so prilagodljive različnim organizacijskim potrebam.

Kako lahko izkoristite prednosti inteligentnega povezanega delovnega mesta. 
  1. Inteligenca: Za izboljšanje "odločanja", izkoristite moč podatkov, ki jih je zbralo vaše podjetje.
  2. Sodelovanje: Digitalizirani delovni procesi, orodja v oblaku in orodja za sodelovanje, zaradi večje učinkovitosti in komunikacije omogočajo boljše delovne odnose.
  3. Varnost: Poslovanje ostane skladno in aktivno, pomembni podatki podjetja pa so manj izpostavljeni zunanjim grožnjam.
  4. Odpornost: Operativnost ostane aktivna, z manj izpadi in nevšečnostmi, ki bi lahko povzročile zmanjšanje produktivnosti na delovnem mestu.
  5. Fleksibilnost: Operativnost se prilagodi spreminjajočim  se različnim zahtevam z agilnostjo in namenom.
  6. Mobilnost: Spremenljivi načini dela zaposlenim omogočajo varen dostop do podatkov in nadaljnje delo od koder koli in kadar koli.
  7. Produktivnost: Ker lahko zaposleni delajo kjer koli in kadar koli, se poveča produktivnost.
  8. Trajnost: Večja učinkovitost z zmanjšanjem fizičnega odtisa podjetja in z zmanjšanjem odpadkov.
  9. Učinkovitost: Krajši delovni procesi izboljšajo dobičkonosnost in odpravijo potrebo po investicijskih izdatkih.
Razmislite o svojem delovnem mestu/okolju.
V družbi Konica Minolta imamo zaradi širine naših rešitev, storitev in ponudbe, edinstveno sposobnost reševanja težav naših strank. V sodelovanju z vami, vas z našimi rešitvami za povezano delovno mesto, lahko uspešno usmerimo na pravo pot za digitalno preoblikovanje podjetja in vam pomagamo krmariti prihodnji val sprememb. Skratka, naša vloga je biti nepogrešljiv partner podjetjem, ki si prizadevajo za inteligentno povezano delovno mesto in uresničujejo njegove prednosti.

Konica Minolta Slovenija in Konica Minolta

Konica Minolta Slovenija, d.o.o. s sedežem v Ljubljani je hčerinsko podjetje družbe Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH s sedežem v Langenhagnu v Nemčiji, ki je hčerinsko podjetje v popolni lasti družbe Konica Minolta Inc. s sedežem v Tokiu na Japonskem. Konica Minolta s svojim edinstvenim strokovnim znanjem na področju slikovne obdelave, obdelave podatkov in odločanja na podlagi podatkov ustvarja ustrezne rešitve za svoje stranke - mala in srednje velika podjetja, velika podjetja in javni sektor - ter rešuje vprašanja, s katerimi se sooča družba.

 

Konica Minolta kot ponudnik rešitev za digitalno delovno okolje svojim strankam pomaga prepoznati in izkoristiti potencial, ki ga skriva digitalizacija, ter doseči naslednjo stopnjo digitalne zrelosti organizacije s ponovnim razmislekom o delovnem okolju. V podporo 'inteligentnemu povezanemu delovnemu mestu' Konica Minolta ponuja storitve v oblaku, IT, upravljanje tiskanja in video rešitev za delo na daljavo, sodelovanje, upravljanje delovnih procesov ter avtomatizacijo in varnost. Uspešnost podjetja pri spodbujanju preobrazbe je potrdila tudi družba IDC, saj je v raziskavi 'IDC MarketScape: Worldwide Print Transformation 2023 Vendor Assessment' družbo Konica Minolta imenovala za 'vodilno' na področju transformacije tiskanja. Konica Minolta je od leta 2021 Microsoftov globalni partner (Microsoft Global Managed Partner).

 

Konica Minolta s ponudbo Igniting Print Possibilities pomaga ponudnikom tiska, grafičnim ustvarjalcem in lastnikom blagovnih znamk maksimalno izkoristiti avtomatizacijo delovnega procesa za povečanje učinkovitosti. Podjetje zagotavlja svetovanje v vseh komunikacijskih zadevah ter vrhunske sisteme za profesionalni tisk za proizvodnjo, pakiranje in etikete. Naprave za dodelavo ustvarjajo tiskarske izdelke, ki izstopajo in ustvarjajo dodano vrednost. Konica Minolta se že več kot desetletje uveljavlja kot vodilna na trgu produkcijskega tiska v Evropi (InfoSource).

 

Za vse več organizacij je uspeh danes več kot le ozka opredelitev finančne blaginje - vključuje tudi varovanje okolja in pozitiven vpliv na zaposlene ter družbo. Konica Minolta se je s svojo zavezanostjo ciljem trajnostnega razvoja (Sustainable Development Goals - SDG) zavezala, da bo dosledno sledila svojim ciljem na področju trajnosti in družbene odgovornosti.

 

Podjetje je bilo večkrat prepoznano zaradi svoje bogate zgodovine družbenega prispevka ter zaradi prizadevanj za doseganje ciljev trajnostnega razvoja v celotni poslovni in dobavni verigi. Konica Minolta je prejela zlato priznanje 'GOLD Level Recognition Medal' v okviru trajnostnih ocen EcoVadis za leto 2024.

 

Konica Minolta je za svoje storitve na daljavo prejela prestižno nagrado 'Buyers Lab (BLI) 2023-2024 Pacesetter Award in Remote Service for the Western European market', ki jo podeljuje Keypoint Intelligence.

 

Podjetje Konica Minolta Business Solutions Europe je zastopano s podružnicami in distributerji v več kot 80 državah v Evropi, Srednji Aziji, na Bližnjem vzhodu in v Afriki. Konica Minolta Europe z več kot 8.800 zaposlenimi (od aprila 2024) je v poslovnem letu 2023/2024 ustvarila več kot 2,13 milijarde EUR čistih prihodkov od prodaje.

 

Po vsem svetu ima podjetje več kot 40.000 zaposlenih in posluje v več kot 150 državah.

 

Izrazi in imena izdelkov so lahko blagovne znamke ali registrirane blagovne znamke ustreznih lastnikov in so s tem priznani.

Kontakt

Kontakt

Matjaž Babnik

Vodja marketinga

Stiki z javnostjo

matjaz.babnik@gmail.com

01 568 05 11

ŽELITE VEČ INFORMACIJ? KONTAKTIRAJTE NAS!