Kaj je inteligentno povezano delovno mesto (ICW)?

Ljubljana, Slovenija | 12 julij 2021

9 načinov, kako lahko stranke izkoristijo prednosti integriranega portfelja.

Če lahko kaj z gotovostjo trdimo o prihodnosti dela je to, da doživljamo pomembno obdobje sprememb.


Zaradi tehnoloških, družbenih, okoljskih in generacijskih sprememb, ki vplivajo na naše prednostne naloge, dela ni več mogoče opredeliti kot fizični prostor, kamor hodimo, niti ni več povezano z določenim urnikom "delovnih" ur na dan. Čeprav so dogodki v zadnjem letu izpostavili zavedanje, kakšna bo prihodnost dela oziroma "naslednja normalnost", se delo v resnici nenehno razvija že vrsto let. Danes smo povezani skoraj povsod, od doma, v pisarni, v zraku ali celo na križarki! Ta zmogljivost je bila za podjetja ključnega pomena pri obvladovanju pandemije in bo ključna prednostna naloga tudi v naslednjih mesecih in letih.

Vendar je hitra sprememba iz dela v pisarni na delo na daljavo na test postavila tako tehnološko infrastrukturo, kot tudi sam koncept dela na daljavo. Podjetja so s težavo ohranjala družbene vezi med zaposlenimi. Tisti, ki so delali na daljavo, so se morali pogosto sprijazniti z dejstvom, da se morajo za normalni potek dela povezati z VPN omrežjem, žonglirati med pogostimi virtualnimi sestanki na eni strani in družinskimi obveznostmi na drugi strani, ali celo istočasno poskrbeti še za varstvo otrok. Nekateri največji ponudniki tehnologije za podporo dela na daljavo so zato govorili o izgubi povezanosti in napovedali, da se zaposleni vrnejo v pisarne takoj, ko bo to mogoče (varno).

Glede na to, da še vedno ni jasno kateri pristop – v pisarni, na daljavo ali hibridni – je najboljši za določeno vrsto dejavnosti, bodo morala podjetja podrobno preučiti dejavnike kot so ljudje (zaposleni), prostori (pisarne) in tehnologija (od strojne do programske opreme). Vendar ne bo dovolj te dejavnike le preučiti, treba jih bo na smiseln način tudi nemoteno integrirati.
S tovrstnim učinkovitim povezovanjem lahko ustvarimo "inteligentno povezano delovno mesto" (Intelligent Connected Workplace – ICW).

Kaj je inteligentno povezano delovno mesto oziroma ICW?
Nedavna objava Technology Vision 2021 Whitepaper, ki ga je izdala družba Accenture, vsebuje nekaj idej, ki se ujemajo z našo vizijo inteligentnega povezanega delovnega mesta. Prvi je "demokratizacija tehnologije", kar pomeni, da so zmogljiva orodja na voljo vsem zaposlenim, ne da bi za njihovo uporabo potrebovali posebna znanja in spretnosti. Druga možnost je "BYOE" (bring your own environment), kar pomeni, da imajo zaposleni dostop do istega lokalnega okolja, ne glede na to, kje delajo.

Te zamisli so združene v inteligentno povezano delovno mesto, dinamičen in digitalno preoblikovan model dela, ki omogoča pametnejši način dela in na koncu spodbuja digitalno preobrazbo. Pri tem je poudarek na iskanju storitev, ki so prilagojene vam in vašemu načinu dela. S tem postane delo bolj inteligentno, učinkovito, produktivno, povezano in varno. Ko govorimo o inteligentnem povezanem delovnem mestu, vam ponujamo prihodnost dela. Do tega pridete z integriranim portfeljem storitev, ki jih je mogoče prilagoditi.

Integriran portfelj.
Naš portfelj rešitev je zasnovan tako, da združuje rešitve v celotnem ekosistemu delovnega okolja. Ta 360 stopinjski pristop, v katerem sodelujemo s podjetji vseh velikosti, temelji na kombinaciji našega globalnega strokovnega znanja in izkušenj, ter poznavanja lokalnega trga. To nam omogoča, da oblikujemo rešitve, ki so prilagodljive različnim organizacijskim potrebam.

Kako lahko izkoristite prednosti inteligentnega povezanega delovnega mesta. 
  1. Inteligenca: Za izboljšanje "odločanja", izkoristite moč podatkov, ki jih je zbralo vaše podjetje.
  2. Sodelovanje: Digitalizirani delovni procesi, orodja v oblaku in orodja za sodelovanje, zaradi večje učinkovitosti in komunikacije omogočajo boljše delovne odnose.
  3. Varnost: Poslovanje ostane skladno in aktivno, pomembni podatki podjetja pa so manj izpostavljeni zunanjim grožnjam.
  4. Odpornost: Operativnost ostane aktivna, z manj izpadi in nevšečnostmi, ki bi lahko povzročile zmanjšanje produktivnosti na delovnem mestu.
  5. Fleksibilnost: Operativnost se prilagodi spreminjajočim  se različnim zahtevam z agilnostjo in namenom.
  6. Mobilnost: Spremenljivi načini dela zaposlenim omogočajo varen dostop do podatkov in nadaljnje delo od koder koli in kadar koli.
  7. Produktivnost: Ker lahko zaposleni delajo kjer koli in kadar koli, se poveča produktivnost.
  8. Trajnost: Večja učinkovitost z zmanjšanjem fizičnega odtisa podjetja in z zmanjšanjem odpadkov.
  9. Učinkovitost: Krajši delovni procesi izboljšajo dobičkonosnost in odpravijo potrebo po investicijskih izdatkih.
Razmislite o svojem delovnem mestu/okolju.
V družbi Konica Minolta imamo zaradi širine naših rešitev, storitev in ponudbe, edinstveno sposobnost reševanja težav naših strank. V sodelovanju z vami, vas z našimi rešitvami za povezano delovno mesto, lahko uspešno usmerimo na pravo pot za digitalno preoblikovanje podjetja in vam pomagamo krmariti prihodnji val sprememb. Skratka, naša vloga je biti nepogrešljiv partner podjetjem, ki si prizadevajo za inteligentno povezano delovno mesto in uresničujejo njegove prednosti.

O podjetju Konica Minolta Slovenija

 

Konica Minolta Slovenija, d.o.o. s sedežem v Ljubljani je hčerinska družba Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH s sedežem v Langenhagnu v Nemčiji, ta je pa hčerinska družba Konica Minolta Inc., Tokio, Japonska. Konica Minolta s svojim edinstvenim strokovnim znanjem na področju upodabljanja (tiskanje, skeniranje, kopiranje), obdelave podatkov in odločanja na podlagi podatkov, ustvarja rešitve za svoje stranke - mala in srednje velika podjetja, velika podjetja in javni sektor - ter rešuje vprašanja, s katerimi se sooča družba.

 

Konica Minolta kot ponudnik rešitev za digitalna delovna okolja svojim strankam pomaga prepoznati in izkoristiti potencial, ki ga skriva digitalizacija, ter doseči naslednjo stopnjo digitalne zrelosti organizacije. V podporo "inteligentnemu povezanemu delovnemu mestu" Konica Minolta ponuja storitve v oblaku, IT, upravljanja tiskanja in video rešitev za delo na daljavo, sodelovanje, upravljanje ter avtomatizacijo delovnih procesov in varnost. Uspešnost podjetja pri spodbujanju preobrazbe je potrdila tudi družba IDC, saj je v raziskavi "IDC MarketScape, v poročilu "Worldwide Print Transformation 2020 Vendor Assessment" navedeno, da je Konica Minolta "globalno priznana kot vodilna na področju transformacije tiskanja". Konica Minolta je od leta 2021 tudi Microsoftov globalni partner.

 

Konica Minolta s ponudbo Igniting Print Possibilities pomaga tiskarnam in drugim ponudnikom storitev tiska maksimalno izkoristiti avtomatizacijo delovnih procesov za povečanje učinkovitosti. Podjetje zagotavlja vrhunske sisteme za digitalni produkcijski tisk, za tisk na embalažo in za tisk etiket. Naprave za dodelavo ustvarjajo tiskarske izdelke, ki izstopajo in ustvarjajo dodano vrednost. Konica Minolta se že več kot desetletje uveljavlja kot vodilna na trgu produkcijskega tiska v Evropi (InfoSource).

 

Za vse več organizacij je danes uspeh več kot le ozka opredelitev finančnega izkaza - vključuje tudi varovanje okolja in pozitiven vpliv na zaposlene ter družbo. Konica Minolta se je s svojo zavezanostjo ciljem trajnostnega razvoja zavezala, da bo dosledno sledila svojim ciljem na področju trajnosti in družbene odgovornosti. Podjetje je bilo večkrat prepoznano zaradi svoje bogate zgodovine družbenega prispevka ter zaradi prizadevanj za doseganje ciljev trajnostnega razvoja v celotni poslovni in dobavni verigi. Konica Minolta je uvrščena na seznam "2021 Global 100 Most Sustainable Corporations in the World" in je prejela najvišjo stopnjo na lestvici EcoVadis Sustainabilty Ratings.

 

Konica Minolta je za svoj inovativni pristop storitvam, ki odlično dopolnjuje njihove naprave, prejela prestižno nagrado "Buyers Lab PaceSetter Award for Serviceability and Support 2020/2021" podjetja Keypoint Intelligence.

 

Konica Minolta Slovenija zaposluje 51 predanih strokovnjakov (maj 2021), ki na slovenskem trgu skrbijo za več kot 3.000 pogodbenih strank in aktivno promovirajo vse vertikale poslovanja. Na evropskem nivoju je podjetje Konica Minolta Business Solutions Europe zastopano s podružnicami in distributerji v več kot 80 državah v Evropi, Srednji Aziji, na Bližnjem vzhodu in v Afriki. S približno 9.000 zaposlenimi (od aprila 2021) je Konica Minolta Europe v poslovnem letu 2020/2021 ustvarila več kot 1,9 milijarde evrov čiste prodaje. Po vsem svetu ima podjetje več kot 43.000 zaposlenih in posluje v več kot 150 državah.

 

Izrazi in imena izdelkov so lahko blagovne znamke ali registrirane blagovne znamke ustreznih lastnikov in so s tem priznani.

Kontakt

Kontakt

Matjaž Babnik

Vodja marketinga

Stiki z javnostjo

matjaz.babnik@gmail.com

01 568 05 11

ŽELITE VEČ INFORMACIJ? KONTAKTIRAJTE NAS!

Da, želim prejemati informacije po:

o trenutnih izdelkih in storitvah podjetja Konica Minolta Slovenija in drugih povezanih družb znotraj skupine, ki so prilagojena mojim osebnim interesom . Vaši podatki bodo obdelani v skladu z našim pravilnikom o zasebnosti .

Polja z * so obvezna!

Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, update your cookie settings