Vizija inteligentnega povezanega delovnega mesta (okolja) pomaga strankam pri soočanju z izzivi v času pandemije in po njej.

Konica Minolta je bila nedavno imenovana za vodilno podjetje v raziskavi IDC MarketScape: (dok. #US48596221, januar 2022). V skladu s poročilom se "pristop družbe Konica Minolta k zagotavljanju bolj razpršene delovne sile začne z miselnostjo, da "delo ni tam kjer si, ampak tisto kar je narejeno". Podjetja potrebujejo tehnologijo, ki je za njih primerna, s storitvami, ki jih podpirajo."


Poročilo navaja: "IDC MarketScape ocenjuje strategije in zmogljivosti glavnih ponudnikov poslovnega tiskanja za podporo vse bolj razpršeni delovni sili po vsem svetu. Koncept razpršene delovne sile ni nov, vendar je njegova širitev, ki jo je povzročil učinek svetovne pandemije COVID-19, pomembna za razvoj na področju načina opravljanja dela v prihodnosti. Med pandemijo so bile organizacije prisiljene kolektivno delovati na daljavo, večinoma v domačih pisarnah, pri čemer so si prizadevale, da ne bi prišlo do zmanjšanja produktivnosti."

Ponosni smo, da nas je IDC MarketScape imenoval za vodilno podjetje. Ključ do uspeha Konice Minolte je naša sposobnost, da podjetjem pomagamo pri digitalni preobrazbi, s katero se lahko soočijo z izzivi pandemije in še več. Konica Minolta je s svojo daljnovidnostjo vnaprej predvidela spremembe v svetu dela, ki jih je pozneje pospešil Covid-19. Podjetje že nekaj časa zelo uspešno preoblikuje svoje poslovanje iz ponudnika tiskanja/kopiranja v ponudnika digitalnih storitev. Naša vizija inteligentnega povezanega delovnega mesta (ICW) je bila oblikovana že dolgo pred začetkom pandemije in zagotavlja vrsto storitev, povezanih z dokumenti (delovni procesi in avtomatizacija, upravljanje informacij, upravljanje aplikacij, upravljanje infrastrukture, varnost in oblak, še več pa jih prihaja), ki seveda vključujejo podporo bolj razpršeni delovni sili.
Matjaž Babnik, vodja marketinga, Konica Minolta Slovenija

Krepitev inteligentnega povezanega delovnega mesta.
Poleg tega je IDC MarketScape ugotovil, da "Konica Minolta v svoji strategiji uvajanja kaže celostno razmišljanje, ki je več kot le osredotočenje na tiskanje. Vključuje IT storitve, delovne procese, varnost, prenos glasu preko IP, upravljanje vsebine v podjetju (ECM/IIM), optimizacijo poslovnih procesov (BPO) in vertikalno specifične aplikacije. Čeprav so bile sprva vse te storitve in rešitve namenjene tradicionalni pisarni, se lahko vse prenesejo na nove načine dela v hibridnem modelu pisarne in doma."

Ključno pri tem prehodu je bilo predvidevanje novih zahtev poslovanja. Na primer možnost zavarovanja in merjenja dejavnosti tiskanja in dokumentiranja ne glede na lokacijo - v pisarni ali od doma. Na področju tiskanja v oblaku na primer, Konica Minolta zagotavlja rešitve in platforme kot je bizhub Evolution, ter možnost gostovanja storitev. V poročilu IDC MarketScape je zapisano: "Ponudba podjetja za upravljanje tiskanja kot storitve je tesno prepletena s pristopom podjetja k razpršeni delovni sili. To pomeni, da je na voljo več možnosti za zagotavljanje tiskanja, osredotočenost na najvišjo raven varnosti (SHIELD GUARD in bizhub SECURE) in storitev nadzora (CS Remote Care/vCare) za opremo podjetja, ter prilagojen uporabniški vmesnik z uporabo funkcije Personalize with Follow-You, ki omogoča, da se način dela vsakega zaposlenega prilagodi njegovim zahtevam uporabe, ne glede na napravo."

"Eden najpomembnejših dogodkov, ki se pričakuje zaradi svetovne pandemije COVID-19, je razvoj bolj hibridnega poslovnega modela delovanja, ki združuje tradicionalno pisarniško okolje skupaj z domačimi/oddaljenimi lokacijami. V zadnjih nekaj mesecih so se organizacije naučile, kako učinkovito delati zunaj običajnega pisarniškega okolja in pričakujemo, da se bo ta poslovni model ohranil tudi v prihodnje," je dejal Keith Kmetz, programski podpredsednik za raziskave slikovnih, tiskalniških in dokumentnih rešitev pri IDC. "Zato bodo morali ponudniki tiskanja in končni uporabniki razmisliti o prilagoditvah, ki so potrebne v tiskalniški infrastrukturi, da bi podprli vse bolj razpršeno delovno silo. Če je to storjeno pravilno, lahko pridobimo številne prednosti. Po drugi strani pa lahko organizacija ob nepravilnem ravnanju trpi zaradi nepotrebnih stroškov in zmanjšanja produktivnosti."

O IDC MarketScape:
IDC MarketScape: Model ocenjevanja ponudnikov IDC MarketScape je zasnovan tako, da zagotavlja pregled konkurenčne sposobnosti IKT ponudnikov (informacijske in komunikacijske tehnologije) na trgu. Raziskovalna metodologija uporablja strogo metodologijo ocenjevanja, ki temelji na kvalitativnih in kvantitativnih merilih, rezultat pa je enotna grafična ponazoritev položaja vsakega ponudnika na trgu. IDC MarketScape zagotavlja jasen okvir, v katerem je mogoče smiselno primerjati ponudbo izdelkov in storitev, zmogljivosti in strategije, ter sedanje in prihodnje dejavnike tržnega uspeha ponudnikov IT in telekomunikacij. Okvir kupcem tehnologije omogoča tudi 360-stopinjsko oceno prednosti in slabosti sedanjih in prihodnjih dobaviteljev.

Raziskava

Vas zanima celotna raziskava? Prenesite si PDF z vsemi izsledki raziskave. Dokument je v angleškem jeziku.

Raziskava
Deli:

Kontakt

Matjaž Babnik
Matjaž Babnik

Vodja marketinga