Hybrid Cloud Platform

Ljubljana, Slovenija | 16 april 2021

Konica Minolta s svojo hibridno platformo v oblaku (Hybrid Cloud Platform - HCP) postavlja tiskanje v oblaku na novo raven.

Konica Minolta z zadovoljstvom predstavlja novo "programska oprema kot storitev" (software-as-a-service / SaaS) rešitev za tiskanje, Hybrid Cloud Platform (HCP). Še zmeraj trajajoča COVID-19 pandemija je delovala kot katalizator za hibridna delovna okolja. IDC v svojem "IDC FutureScape: Worldwide IT Industry 2021 Predictions" napoveduje, da bo "do konca leta 2021 80% podjetij vzpostavilo oblačni mehanizem za prehod na dvakrat hitrejšo infrastrukturo in aplikacije, kot pred pandemijo"1. Toda ena tema, ki jo pri oblaku še vedno pogosto zanemarjajo so storitve tiskanja, ki pogosto ne spadajo v prvo strategijo. Kljub temu imajo podjetja številne koristi in prednosti, ki jih ponuja oblak: kot so nizki administrativni stroški, nizki investicijski stroški, velika prilagodljivost in razširljivost, velika varnost in razbremenitev delovnega časa za IT osebje.


HCP daje podjetjem na izbiro: če se odločijo za javni oblak, Konica Minolta prevzame gostovanje okolja za tiskanje v Konica Minolta podatkovnem centru. Če se odloči za zasebni oblak, stranka okolje za tiskanje upravlja v svojem podatkovnem centru, vendar pa ima še vedno številne prednosti.
 
IT-osebju ni več treba upravljati tiskalniške infrastrukture
Zahvaljujoč HCP se podjetja osvobodijo utrudljivega bremena, da bi sama upravljala svojo tiskalniško infrastrukturo. Konica Minolta gosti, upravlja in podpira tiskalniške strežnike, gonilnike tiskalnikov in licence, vključno z nastavitvijo novih tiskalnikov in čakalnih vrst tiskalniških opravil. Konica Minolta IWS tehnologija pomeni, da v prostorih stranke ni potrebe po lokalni infrastrukturi. Stranke potrebujejo samo dostop do interneta - VPN ni potreben.
 
Če se stranke odločijo, da bodo okolje za tiskanje upravljale s svojim zasebnim oblakom, tudi to zahteva minimalen napor. Ustvarjanje okolja za tiskanje za stranke na platformi HCP in nadomestitev obstoječe tiskalniške infrastrukture na Windows in/ali Mac okolju traja manj kot deset minut. Potreben je samo en spletni vmesnik za upravljanje in en gonilnik za tiskalnik. To strankam omogoča priročno in enostavno konfiguriranje in upravljanje vseh tiskalnikov, lokacij, uporabniških poverilnic, nadzora dostopa, porabe uporabe, poročil in še veliko več.
 
Izboljšana stroškovna učinkovitost
Stranke, ki se odločijo za uporabo javnega oblaka in gostovanja podjetja Konica Minolta, ne potrebujejo več lastnih tiskalnih strežnikov, kar odpravlja s tem povezane stroške pridobivanja in vzdrževanja.
 
Za vse stranke, ki uporabljajo javne ali zasebne storitve v oblaku, so zaradi naročninskega mesečnega modela plačila odpravljeni tudi stroški nabave, administracije, servisiranja, vzdrževanja in podpore za samo aplikacijo HCP. Stranke plačajo samo za licence, ki jih potrebujejo. Če se zahteve podjetja povečajo ali zmanjšajo, lahko rešitev enostavno povečate ali zmanjšate. Model mesečnega obračunavanja zagotavlja tudi boljši pregled in predvidljivost stroškov tiskanja.
 
Izboljšana mobilnost in udobje za končne uporabnike
Končni uporabniki lahko dostopajo do storitev tiskanja iz katere koli naprave, ne da bi morali nameščati naprave ali gonilnike. Opravila se pošljejo v enotno globalno čakalno vrsto, kar uporabniku omogoča, da takoj natisne svoje dokumente. Uporabniki se lahko v napravi overjajo prek aplikacije za iOS ali Android, čitalca IP kartic, QR kode ali gostujočega tiskanja. To pomeni, da tiskani izpisi ne ostanejo na pladnjih za tiskalnike in so zaščiteni pred nepooblaščenim dostopom.
 
Najboljši varnostni standardi za podatke strank
Stranke, ki se odločijo za javni oblak, so lahko prepričane, da se z njihovimi podatki ravna v skladu z najvišjimi možnimi varnostnimi standardi. Podatki se pošljejo v podatkovni center Konica Minolta v Nemčiji, ki ima certifikat ISO 27001 in DIN EN 50600, kar zagotavlja skladnost tudi z GDPR. Podatkovni center je opremljen z lastnim požarnim zidom za preprečevanje, odkrivanje in odstranjevanje zlonamerne programske opreme. Poleg tega ima tudi "izravnalnik obremenitve" (load balancer) za povečanje razpoložljivosti in zmogljivosti spletnega strežnika. Vsi podatki o strankah so tudi zanesljivo zaščiteni z nenehnimi varnostnimi kopijami.
 
HCP je primeren za široko paleto omrežnih infrastruktur, ki temeljijo na strogem postopku preverjanja identitete. To zagotavlja, da imajo dostop do aplikacij in podatkov samo overjeni in pooblaščeni uporabniki in naprave. Zahvaljujoč SSL/TLS podpori in vgrajeni revizijski funkciji, ki zagotavlja skladnost z GDPR, rešitev ponuja popolno "end-to-end" šifriranje. Ker so tiskalniška opravila šifrirana in shranjena na lokalni delovni postaji in nikoli ne zapustijo omrežja podjetja, se po javnem omrežju prenašajo samo metapodatki in podatki za preverjanje pristnosti. Vsa zahtevana potrdila se hranijo v aplikaciji, stranke pa imajo možnost, da uporabijo vgrajena potrdila v HCP ali uvozijo svoja potrdila.
 
1IDC FutureScape: 'Worldwide IT Industry 2021 Predictions', (doc # US46942020, October 2020), IDC, https://www.idc.com/getdoc.jsp?containerId=US46942020

Konica Minolta Slovenija in Konica Minolta

Konica Minolta Slovenija, d.o.o. s sedežem v Ljubljani je hčerinsko podjetje družbe Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH s sedežem v Langenhagnu v Nemčiji, ki je hčerinsko podjetje v popolni lasti družbe Konica Minolta Inc. s sedežem v Tokiu na Japonskem. Konica Minolta s svojim edinstvenim strokovnim znanjem na področju slikovne obdelave, obdelave podatkov in odločanja na podlagi podatkov ustvarja ustrezne rešitve za svoje stranke - mala in srednje velika podjetja, velika podjetja in javni sektor - ter rešuje vprašanja, s katerimi se sooča družba.

 

Konica Minolta kot ponudnik rešitev za digitalno delovno okolje svojim strankam pomaga prepoznati in izkoristiti potencial, ki ga skriva digitalizacija, ter doseči naslednjo stopnjo digitalne zrelosti organizacije s ponovnim razmislekom o delovnem okolju. V podporo 'inteligentnemu povezanemu delovnemu mestu' Konica Minolta ponuja storitve v oblaku, IT, upravljanje tiskanja in video rešitev za delo na daljavo, sodelovanje, upravljanje delovnih procesov ter avtomatizacijo in varnost. Uspešnost podjetja pri spodbujanju preobrazbe je potrdila tudi družba IDC, saj je v raziskavi 'IDC MarketScape: Worldwide Print Transformation 2023 Vendor Assessment' družbo Konica Minolta imenovala za 'vodilno' na področju transformacije tiskanja. Konica Minolta je od leta 2021 Microsoftov globalni partner (Microsoft Global Managed Partner).

 

Konica Minolta s ponudbo Igniting Print Possibilities pomaga ponudnikom tiska, grafičnim ustvarjalcem in lastnikom blagovnih znamk maksimalno izkoristiti avtomatizacijo delovnega procesa za povečanje učinkovitosti. Podjetje zagotavlja svetovanje v vseh komunikacijskih zadevah ter vrhunske sisteme za profesionalni tisk za proizvodnjo, pakiranje in etikete. Naprave za dodelavo ustvarjajo tiskarske izdelke, ki izstopajo in ustvarjajo dodano vrednost. Konica Minolta se že več kot desetletje uveljavlja kot vodilna na trgu produkcijskega tiska v Evropi (InfoSource).

 

Za vse več organizacij je uspeh danes več kot le ozka opredelitev finančne blaginje - vključuje tudi varovanje okolja in pozitiven vpliv na zaposlene ter družbo. Konica Minolta se je s svojo zavezanostjo ciljem trajnostnega razvoja (Sustainable Development Goals - SDG) zavezala, da bo dosledno sledila svojim ciljem na področju trajnosti in družbene odgovornosti.

 

Podjetje je bilo večkrat prepoznano zaradi svoje bogate zgodovine družbenega prispevka ter zaradi prizadevanj za doseganje ciljev trajnostnega razvoja v celotni poslovni in dobavni verigi. Konica Minolta je prejela zlato priznanje 'GOLD Level Recognition Medal' v okviru trajnostnih ocen EcoVadis za leto 2024.

 

Konica Minolta je za svoje storitve na daljavo prejela prestižno nagrado 'Buyers Lab (BLI) 2023-2024 Pacesetter Award in Remote Service for the Western European market', ki jo podeljuje Keypoint Intelligence.

 

Podjetje Konica Minolta Business Solutions Europe je zastopano s podružnicami in distributerji v več kot 80 državah v Evropi, Srednji Aziji, na Bližnjem vzhodu in v Afriki. Konica Minolta Europe z več kot 8.800 zaposlenimi (od aprila 2024) je v poslovnem letu 2023/2024 ustvarila več kot 2,13 milijarde EUR čistih prihodkov od prodaje.

 

Po vsem svetu ima podjetje več kot 40.000 zaposlenih in posluje v več kot 150 državah.

 

Izrazi in imena izdelkov so lahko blagovne znamke ali registrirane blagovne znamke ustreznih lastnikov in so s tem priznani.

Kontakt

Kontakt

Matjaž Babnik

Vodja marketinga

Stiki z javnostjo

matjaz.babnik@konicaminolta.si

01 568 05 11

ŽELITE VEČ INFORMACIJ? KONTAKTIRAJTE NAS!