Iskanje najboljšega hibridnega delovnega modela za vaše poslovne potrebe

Ljubljana, Slovenija | 26 december 2022

Iskanje najboljšega hibridnega delovnega modela za vaše poslovne potrebe

Medtem ko so se podjetja ustalila v svojih delovnih navadah po pandemiji, se razprava o tem, ali naj delovne ekipe delajo na daljavo, v pisarni ali v mešani kombinaciji obeh, še naprej nadaljuje.


V resnici je vsako podjetje/organizacija drugačno in ima svoje edinstvene zahteve, zato je bistvo tega vprašanja pravzaprav kaj ustreza vam in zahtevam vaših ekip, kako družbene interakcije olajšajo vaše delovanje in rast, ter kako vam lahko tehnologija digitalizacija najbolje pomagata pri doseganju teh ciljev.
 
Soočanje z nepričakovanim
Omejitve svetovne pandemije je bilo čutiti po vsem svetu in jih je bilo v veliki meri nemogoče predvideti. Nekatera podjetja so se seveda odrezala bolje kot druga, še posebej dobro so se odrezala tista, ki zagotavljajo izključno spletne izdelke/vsebine (kot je na primer platforma za pretakanje zabave Netflix), vendar se je večina podjetij na takšni ali drugačni ravni soočila z izzivom prehodnega obdobja.
 
Konica Minolta je kot izkušen ponudnik rešitev za digitalno delovno okolje že imela na voljo precejšnjo paleto prilagodljive spletne tehnologije, tako lastne, kot za podporo strankam. Vendar pa je bilo treba še vedno reševati velike izzive v smislu prehoda na nove ali prilagojene načine dela. Medtem ko je delo na domu že dolgo predstavljalo možnost, so se morale ekipe družbe Konica Minolta še vedno prilagajati fizični ločenosti med seboj in poznavanju novih pisarniških interakcij. To je bilo še bolj opazno pri novo zaposlenih članih ekipe, ki so zamudili pričakovane osebne predstavitve in stalne interakcije.
 
Tako kot večina podjetij je tudi ekipa Konice Minolte zdaj dobro izkušena v delu od doma in hibridnem delu. Vendar moramo zdaj vsi pozorno spremljati iskanje najboljše kombinacije digitalnih orodij za hibridno delo na daljavo skupaj s fizičnimi pisarniškimi prostori za družbene interakcije in komunikacije, ki spodbujajo inovacije, reševanje problemov in razvoj vsakega podjetja.
 
Iskanje ravnovesja
Pandemija je nedvomno spodbudila pripravljenost na sprejetje in uvedbo digitalnih sistemov, ki omogočajo delo na daljavo. Vendar pa je bistvena razlika med tem, da delo na daljavo ponujate kot možnost s krajšim delovnim časom, in tem, da ga zaradi zunanjih okoliščin stalno uveljavljate za celotno ekipo.
 
Uspešen hibridni pristop k delu na daljavo pomeni združevanje prednosti dela na daljavo s prednostmi bolj tradicionalne ureditve v pisarni. Seveda ima delo od doma za mnoge zaposlene precejšnje prednosti - ni vožnje na delo in z njo povezanega časa in stroškov, družinske/osebne obveznosti pa je mogoče uskladiti z delovno obremenitvijo.
 
Vendar pa obstajajo tudi morebitne slabosti. Izolacija je lahko resničen problem za duševno zdravje in nima vsakdo sreče, da ima dom, ki je pripravljen za delo na domu v smislu namenskega prostora, ter zanesljive in primerne internetne povezave. Kriza življenjskih stroškov v številnih delih Evrope je povečala tudi stroške celodnevnega delovanja domačih komunalnih storitev.    
 
Kljub morebitnim negativnim stranem, ki jih prinašata vožnja na delo in nefleksibilnost z vidika osebnega življenja, pa delovno mesto prinaša tudi precejšnje prednosti. Je idealen prostor za vzpostavljanje poklicnih in družabnih odnosov ter izmenjavo idej v naravnem pogovoru in interakciji. To je odlično za oblikovanje ekipe in razvoj inovativnosti, ki sta bistvenega pomena za vsako podjetje.
 
Druženje in podpora lahko pomembno prispevata k duševnemu zdravju ljudi. Prav tako to omogoča zaposlenim, da se "odklopijo" od obveznosti na delovnem mestu, ko zvečer zapustijo stavbo, kar je lahko pravi izziv za delavce, ki delajo doma, kjer se njihov osebni in poklicni čas lahko prepletata.
 
Druga potencialna težava, ki jo lahko povzroči ponudba hibridnega dela kot možnosti je, da lahko (nenamerno) razdeli delovno silo, če le ta ni skrbno vodena. Če se nekateri člani ekipe odločijo za delo na daljavo, drugi pa se vrnejo v pisarno, je treba zagotoviti, da lahko vsi še vedno delujejo kot povezana ekipa. Ne glede na fizično lokacijo je treba vsem zagotoviti enake možnosti in tudi enako delovno etiko kot vsem drugim.
 
Prava orodja za delo
Hibridno delo je seveda odvisno od ustrezne digitalne tehnologije, ki zagotavlja zanesljivo in praktično uporabo.
Za večino podjetij je to prej pot kot določen cilj in se pogosto imenuje "digitalna izkušenost".
 
Večina podjetij že uporablja določeno stopnjo digitalizacije, kljub temu pa je glede na raziskavo Konice Minolte o stanju digitalne preobrazbe v podjetjih, to še zmeraj prednostna naloga kar za 45% podjetij. Vendar je vredno razmisliti, ali ima vaše podjetje vzpostavljene prave sisteme za delo na daljavo, ki zagotavljajo prilagodljivost, ki jo ekipe potrebujejo. Po podatkih Konica Minolta raziskave o vplivu pandemije na mala in srednja podjetja je za skoraj polovico (49%) teh pomanjkanje strojne ali programske opreme težava, povezana z delom na domu. Če zaposleni težko dostopajo do informacij, ki jih potrebujejo zunaj pisarne (ali pa je pri tem ogrožena varnost podatkov), je čas za premislek.
 
Premišljena izbira
Poleg uporabe ustreznih digitalnih sistemov in povečevanja digitalne zrelosti je ključ do uspešne uporabe hibridnega dela zagotavljanje izbire in podpore zaposlenim. Večina podjetij je ugotovila, da se zaposleni, če so pooblaščeni in jim zaupamo, zelo dobro odločajo o tem, kje in kako bodo delali.


Konica Minolta je prevzela ta uspešen pristop in pomaga strankam, da storijo enako za svoje zaposlene, kar omogoča boljšo kombinacijo sodelovanja in ravnovesja med delom in zasebnim življenjem. Z zagotavljanjem, da so vaši informacijski sistemi vedno posodobljeni in varno dostopni vaši ekipi (ne glede na to, kje delajo), je veliko lažje najti popolno kombinacijo hibridnega dela na daljavo in v pisarni, kar zagotavlja, da so vsi v celoti vključeni v vaše poslovne cilje.
 
Za brezplačno in neobvezujočo oceno digitalne izkušenosti vaše organizacije obiščite: https://dx360.konicaminolta.co.uk/analytics-and-intelligence, naših kolegov iz Združenega Kraljestva.

Konica Minolta Slovenija in Konica Minolta

Konica Minolta Slovenija, d.o.o. s sedežem v Ljubljani je hčerinsko podjetje družbe Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH s sedežem v Langenhagnu v Nemčiji, ki je hčerinsko podjetje v popolni lasti družbe Konica Minolta Inc. s sedežem v Tokiu na Japonskem. Konica Minolta s svojim edinstvenim strokovnim znanjem na področju slikovne obdelave, obdelave podatkov in odločanja na podlagi podatkov ustvarja ustrezne rešitve za svoje stranke - mala in srednje velika podjetja, velika podjetja in javni sektor - ter rešuje vprašanja, s katerimi se sooča družba.

 

Konica Minolta kot ponudnik rešitev za digitalno delovno okolje svojim strankam pomaga prepoznati in izkoristiti potencial, ki ga skriva digitalizacija, ter doseči naslednjo stopnjo digitalne zrelosti organizacije s ponovnim razmislekom o delovnem okolju. V podporo 'inteligentnemu povezanemu delovnemu mestu' Konica Minolta ponuja storitve v oblaku, IT, upravljanje tiskanja in video rešitev za delo na daljavo, sodelovanje, upravljanje delovnih procesov ter avtomatizacijo in varnost. Uspešnost podjetja pri spodbujanju preobrazbe je potrdila tudi družba IDC, saj je v raziskavi 'IDC MarketScape: Worldwide Print Transformation 2023 Vendor Assessment' družbo Konica Minolta imenovala za 'vodilno' na področju transformacije tiskanja. Konica Minolta je od leta 2021 Microsoftov globalni partner (Microsoft Global Managed Partner).

 

Konica Minolta s ponudbo Igniting Print Possibilities pomaga ponudnikom tiska, grafičnim ustvarjalcem in lastnikom blagovnih znamk maksimalno izkoristiti avtomatizacijo delovnega procesa za povečanje učinkovitosti. Podjetje zagotavlja svetovanje v vseh komunikacijskih zadevah ter vrhunske sisteme za profesionalni tisk za proizvodnjo, pakiranje in etikete. Naprave za dodelavo ustvarjajo tiskarske izdelke, ki izstopajo in ustvarjajo dodano vrednost. Konica Minolta se že več kot desetletje uveljavlja kot vodilna na trgu produkcijskega tiska v Evropi (InfoSource).

 

Za vse več organizacij je uspeh danes več kot le ozka opredelitev finančne blaginje - vključuje tudi varovanje okolja in pozitiven vpliv na zaposlene ter družbo. Konica Minolta se je s svojo zavezanostjo ciljem trajnostnega razvoja (Sustainable Development Goals - SDG) zavezala, da bo dosledno sledila svojim ciljem na področju trajnosti in družbene odgovornosti.

 

Podjetje je bilo večkrat prepoznano zaradi svoje bogate zgodovine družbenega prispevka ter zaradi prizadevanj za doseganje ciljev trajnostnega razvoja v celotni poslovni in dobavni verigi. Konica Minolta je prejela zlato priznanje 'GOLD Level Recognition Medal' v okviru trajnostnih ocen EcoVadis za leto 2024.

 

Konica Minolta je za svoje storitve na daljavo prejela prestižno nagrado 'Buyers Lab (BLI) 2023-2024 Pacesetter Award in Remote Service for the Western European market', ki jo podeljuje Keypoint Intelligence.

 

Podjetje Konica Minolta Business Solutions Europe je zastopano s podružnicami in distributerji v več kot 80 državah v Evropi, Srednji Aziji, na Bližnjem vzhodu in v Afriki. Konica Minolta Europe z več kot 8.800 zaposlenimi (od aprila 2024) je v poslovnem letu 2023/2024 ustvarila več kot 2,13 milijarde EUR čistih prihodkov od prodaje.

 

Po vsem svetu ima podjetje več kot 40.000 zaposlenih in posluje v več kot 150 državah.

 

Izrazi in imena izdelkov so lahko blagovne znamke ali registrirane blagovne znamke ustreznih lastnikov in so s tem priznani.

Kontakt

Kontakt

Matjaž Babnik

Vodja marketinga

Stiki z javnostjo

matjaz.babnik@konicaminolta.si

+38615680511

ŽELITE VEČ INFORMACIJ?
KONTAKTIRAJTE NAS!