Hibridna delovna mesta

Ljubljana, Slovenija | 3 junij 2021

Hibridno delovno mesto: kako lahko mala in srednja podjetja dosežejo fleksibilen način dela.

Pandemija korona virusa še zmeraj vpliva na naš delovno okolje in delovni čas: prožna delovna in inteligentno povezana delovna mesta postajajo vse pomembnejša. Megatrendi, kot je na primer digitalizacija, spreminjajo naš način dela. Tudi sama pandemija ima velik vpliv na naše delo in na svet dela v prihodnosti. Fleksibilna oblika dela postaja za podjetja, delodajalce in zaposlene bolj pomembna kot kdaj koli prej in fleksibilno hibridno delovno mesto zagotavlja najboljše pogoje zanj. Pandemija korona virusa je leta 2020 skoraj vse postavila na glavo, druženje, celotne opise delovnih mest in celo pisarne ter vse delovne prostore v njih. Delo od doma je zaposlenim zlasti omogočilo bolj prilagodljiv delovni čas, kar se je kot koristno izkazalo za številne delodajalce.


Fleksibilna lokacija in delovni čas: nova doba hibridnega delovnega mesta je že na poti.
Pred korona virusno krizo je le malo zaposlenih delalo od doma. Nato pa je v samo nekaj dneh od doma delalo pol oddelka ali v nekaterih primerih celo celi oddelki in/ali podjetja – to izkušnjo iz lanskega leta si delijo številna podjetja v Sloveniji.

"Leta 2021 smo vstopili v dobo hibridnega delovnega mesta. Zaposlenim nudi nemoten in učinkovit način dela - ne glede na to ali so v podjetju ali ne," pravi Matjaž Babnik, vodja marketinga v podjetju Konica Minolta Slovenija.

Hibridno delovno mesto prihodnosti: kako deluje nov model delal?
Hibridno delovno mesto ponuja različne načine fleksibilnega dela: zaposleni lahko delajo v pisarni, lahko pa tudi zunaj poslovnih prostorov: morda od doma, morda na poti. "Delo" jim je na voljo kjer koli in kadar koli po vsem svetu, vse to zahvaljujoč storitvam v oblaku.

Fleksibilna hibridna pisarna se nanaša na več kot le geografsko lokacijo – to je nov, od lokacije neodvisen model, ki z večjo prilagodljivostjo omogoča upravljanje dela, prilagodljiv delovni čas, prilagodljive delovne lokacije in omogoča boljše razmerje med poklicnim in zasebnim življenjem.

Hibridno delovno mesto: zagotavljanje enakega položaja pri delu od doma in v pisarni
"Nikoli nismo bili tako pripravljeni, da se spopademo z učinki pandemije kot smo sedaj," pojasnjuje Matjaž Babnik. "Še pred nekaj leti večina delodajalcev, katerih zaposleni danes redno ali občasno delajo od doma, tega ne bi mogla storiti, pravi veliki zagovornik in promotor digitalne preobrazbe."

Strokovnjaki iz mednarodnega svetovalnega podjetja IDC ocenjujejo, da se bo do leta 2023 približno 75% od 2.000 največjih svetovnih družb, ki kotirajo na borzi, zavezalo k zagotavljanju tehnične infrastrukture svojim zaposlenim, da bodo lahko v realnem času opravljali svoje delo, znotraj in zunaj poslovnih prostorov.

Decentralizacija: hibridno delovno mesto je inteligentno povezano.
Številne fizične pisarne in poslovne stavbe delodajalcev bodo v prihodnosti manjše. To tudi spreminja zahteve po informacijski tehnologiji, pojasnjuje Matjaž Babnik: "IT ne bo več sestavljen iz osrednjega notranjega omrežja, do katerega je mogoče dostopati od zunaj. Namesto tega bodo IT oddelki prihodnosti upravljali decentralizirano mrežo naprav. Naprave bodo inteligentno povezane in bodo med seboj komunicirale prek različnih internih dostopnih točk."

Prilagodljivo časovno in prostorsko delo - nova realnost.
Workplace Hub podjetja Konica Minolta ponuja rešitve za varno in učinkovito delo, delo na daljavo, timsko delo in rešitve za digitalne delovne procese. Mala in srednje velika podjetja lahko na primer svojo informacijsko infrastrukturo preselijo na Workplace Hub in jo pripravijo za oblak. To omogoča vsakemu zaposlenemu in delodajalcu dostop do celotne informacijske infrastrukture, če dela od doma ali na poti, enako kot če bi bil na delovnem mestu podjetja. Hkrati je zagotovljena najvišja možna varnost omrežja podjetja - kar vodi v večjo prilagodljivost in produktivnost.

Digitalna hibridna delovna mesta zaradi svoje strokovno načrtovane informacijske infrastrukture in zahvaljujoč svoji fleksibilnosti, ponujajo visoko stopnjo učinkovitosti za prilagodljivo delo, ter nudijo večji potencial za neodvisnost pri lokaciji in času dela, tako v podjetju kot izven njega. Hkrati delodajalcem ni več treba oblikovati ekip glede na to, kdo je fizično na lokaciji podjetja, temveč lahko vodje skupin za določene naloge ali projekte združujejo najboljše ljudi iz celotnega podjetja in po potrebi enostavno vključijo tudi tretje osebe.

"Digitalna hibridna delovna mesta nudijo nov zagon za neomejeno ustvarjalnost, inovativnost in prilagodljivost," zaključi Matjaž Babnik.


Konica Minolta

 

Pot podjetja Konica Minolta se je začela pred 150 leti z vizijo, da bi delali drugače. Ustvarjamo inovacije v dobro družbe in sveta. Isti namen, ki nas je gnal naprej takrat, nas žene naprej tudi zdaj.

 

Konica Minolta Slovenija, d.o.o. s sedežem v Ljubljani je hčerinska družba Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH s sedežem v Langenhagnu v Nemčiji, ta je pa hčerinska družba Konica Minolta Inc., Tokio, Japonska. Konica Minolta s svojim edinstvenim strokovnim znanjem na področju upodabljanja (tiskanje, skeniranje, kopiranje), obdelave podatkov in odločanja na podlagi podatkov, ustvarja rešitve za svoje stranke - mala in srednje velika podjetja, velika podjetja in javni sektor - ter rešuje vprašanja, s katerimi se sooča družba.

 

Konica Minolta kot ponudnik rešitev za digitalna delovna okolja svojim strankam pomaga prepoznati in izkoristiti potencial, ki ga skriva digitalizacija, ter doseči naslednjo stopnjo digitalne zrelosti organizacije. V podporo "inteligentnemu povezanemu delovnemu mestu" Konica Minolta ponuja storitve v oblaku, IT, upravljanja tiskanja in video rešitev za delo na daljavo, sodelovanje, upravljanje ter avtomatizacijo delovnih procesov in varnost. Uspešnost podjetja pri spodbujanju preobrazbe je potrdila tudi družba IDC, saj je v raziskavi "IDC MarketScape, v poročilu "Worldwide Print Transformation 2020 Vendor Assessment" navedeno, da je Konica Minolta "globalno priznana kot vodilna na področju transformacije tiskanja". Konica Minolta je od leta 2021 tudi Microsoftov globalni partner.

 

Konica Minolta s ponudbo Igniting Print Possibilities pomaga tiskarnam in drugim ponudnikom storitev tiska maksimalno izkoristiti avtomatizacijo delovnih procesov za povečanje učinkovitosti. Podjetje zagotavlja vrhunske sisteme za digitalni produkcijski tisk, za tisk na embalažo in za tisk etiket. Naprave za dodelavo ustvarjajo tiskarske izdelke, ki izstopajo in ustvarjajo dodano vrednost. Konica Minolta se že več kot desetletje uveljavlja kot vodilna na trgu produkcijskega tiska v Evropi (InfoSource).

 

Za vse več organizacij je danes uspeh več kot le ozka opredelitev finančnega izkaza - vključuje tudi varovanje okolja in pozitiven vpliv na zaposlene ter družbo. Konica Minolta se je s svojo zavezanostjo ciljem trajnostnega razvoja zavezala, da bo dosledno sledila svojim ciljem na področju trajnosti in družbene odgovornosti. Podjetje je bilo večkrat prepoznano zaradi svoje bogate zgodovine družbenega prispevka ter zaradi prizadevanj za doseganje ciljev trajnostnega razvoja v celotni poslovni in dobavni verigi. Konica Minolta je uvrščena na seznam "2022 Global 100 Most Sustainable Corporations in the World" in je prejela najvišjo stopnjo na lestvici EcoVadis Sustainabilty Ratings.

 

Konica Minolta je za svoj inovativni pristop storitvam, ki odlično dopolnjuje njihove naprave, prejela prestižno nagrado "Buyers Lab PaceSetter Award for Serviceability and Support 2020/2021" podjetja Keypoint Intelligence.

 

Konica Minolta Slovenija zaposluje 51 predanih strokovnjakov (november 2022), ki na slovenskem trgu skrbijo za več kot 3.000 pogodbenih strank in aktivno promovirajo vse vertikale poslovanja. Na evropskem nivoju je podjetje Konica Minolta Business Solutions Europe zastopano s podružnicami in distributerji v več kot 80 državah v Evropi, Srednji Aziji, na Bližnjem vzhodu in v Afriki. S približno 8.700 zaposlenimi (april 2022) je Konica Minolta Europe v poslovnem letu 2021/2022 ustvarila več kot 1,9 milijarde evrov čiste prodaje. Po vsem svetu ima podjetje več kot 39.000 zaposlenih in posluje v več kot 150 državah.

 

Izrazi in imena izdelkov so lahko blagovne znamke ali registrirane blagovne znamke ustreznih lastnikov in so s tem priznani.

Kontakt

Kontakt

Matjaž Babnik

Vodja marketinga

Stiki z javnostjo

matjaz.babnik@konicaminolta.si

01 568 05 11

ŽELITE VEČ INFORMACIJ? KONTAKTIRAJTE NAS!