Hibridna delovna mesta

Ljubljana, Slovenija | 3 junij 2021

Hibridno delovno mesto: kako lahko mala in srednja podjetja dosežejo fleksibilen način dela.

Pandemija korona virusa še zmeraj vpliva na naš delovno okolje in delovni čas: prožna delovna in inteligentno povezana delovna mesta postajajo vse pomembnejša. Megatrendi, kot je na primer digitalizacija, spreminjajo naš način dela. Tudi sama pandemija ima velik vpliv na naše delo in na svet dela v prihodnosti. Fleksibilna oblika dela postaja za podjetja, delodajalce in zaposlene bolj pomembna kot kdaj koli prej in fleksibilno hibridno delovno mesto zagotavlja najboljše pogoje zanj. Pandemija korona virusa je leta 2020 skoraj vse postavila na glavo, druženje, celotne opise delovnih mest in celo pisarne ter vse delovne prostore v njih. Delo od doma je zaposlenim zlasti omogočilo bolj prilagodljiv delovni čas, kar se je kot koristno izkazalo za številne delodajalce.


Fleksibilna lokacija in delovni čas: nova doba hibridnega delovnega mesta je že na poti.
Pred korona virusno krizo je le malo zaposlenih delalo od doma. Nato pa je v samo nekaj dneh od doma delalo pol oddelka ali v nekaterih primerih celo celi oddelki in/ali podjetja – to izkušnjo iz lanskega leta si delijo številna podjetja v Sloveniji.

"Leta 2021 smo vstopili v dobo hibridnega delovnega mesta. Zaposlenim nudi nemoten in učinkovit način dela - ne glede na to ali so v podjetju ali ne," pravi Matjaž Babnik, vodja marketinga v podjetju Konica Minolta Slovenija.

Hibridno delovno mesto prihodnosti: kako deluje nov model delal?
Hibridno delovno mesto ponuja različne načine fleksibilnega dela: zaposleni lahko delajo v pisarni, lahko pa tudi zunaj poslovnih prostorov: morda od doma, morda na poti. "Delo" jim je na voljo kjer koli in kadar koli po vsem svetu, vse to zahvaljujoč storitvam v oblaku.

Fleksibilna hibridna pisarna se nanaša na več kot le geografsko lokacijo – to je nov, od lokacije neodvisen model, ki z večjo prilagodljivostjo omogoča upravljanje dela, prilagodljiv delovni čas, prilagodljive delovne lokacije in omogoča boljše razmerje med poklicnim in zasebnim življenjem.

Hibridno delovno mesto: zagotavljanje enakega položaja pri delu od doma in v pisarni
"Nikoli nismo bili tako pripravljeni, da se spopademo z učinki pandemije kot smo sedaj," pojasnjuje Matjaž Babnik. "Še pred nekaj leti večina delodajalcev, katerih zaposleni danes redno ali občasno delajo od doma, tega ne bi mogla storiti, pravi veliki zagovornik in promotor digitalne preobrazbe."

Strokovnjaki iz mednarodnega svetovalnega podjetja IDC ocenjujejo, da se bo do leta 2023 približno 75% od 2.000 največjih svetovnih družb, ki kotirajo na borzi, zavezalo k zagotavljanju tehnične infrastrukture svojim zaposlenim, da bodo lahko v realnem času opravljali svoje delo, znotraj in zunaj poslovnih prostorov.

Decentralizacija: hibridno delovno mesto je inteligentno povezano.
Številne fizične pisarne in poslovne stavbe delodajalcev bodo v prihodnosti manjše. To tudi spreminja zahteve po informacijski tehnologiji, pojasnjuje Matjaž Babnik: "IT ne bo več sestavljen iz osrednjega notranjega omrežja, do katerega je mogoče dostopati od zunaj. Namesto tega bodo IT oddelki prihodnosti upravljali decentralizirano mrežo naprav. Naprave bodo inteligentno povezane in bodo med seboj komunicirale prek različnih internih dostopnih točk."

Prilagodljivo časovno in prostorsko delo - nova realnost.
Workplace Hub podjetja Konica Minolta ponuja rešitve za varno in učinkovito delo, delo na daljavo, timsko delo in rešitve za digitalne delovne procese. Mala in srednje velika podjetja lahko na primer svojo informacijsko infrastrukturo preselijo na Workplace Hub in jo pripravijo za oblak. To omogoča vsakemu zaposlenemu in delodajalcu dostop do celotne informacijske infrastrukture, če dela od doma ali na poti, enako kot če bi bil na delovnem mestu podjetja. Hkrati je zagotovljena najvišja možna varnost omrežja podjetja - kar vodi v večjo prilagodljivost in produktivnost.

Digitalna hibridna delovna mesta zaradi svoje strokovno načrtovane informacijske infrastrukture in zahvaljujoč svoji fleksibilnosti, ponujajo visoko stopnjo učinkovitosti za prilagodljivo delo, ter nudijo večji potencial za neodvisnost pri lokaciji in času dela, tako v podjetju kot izven njega. Hkrati delodajalcem ni več treba oblikovati ekip glede na to, kdo je fizično na lokaciji podjetja, temveč lahko vodje skupin za določene naloge ali projekte združujejo najboljše ljudi iz celotnega podjetja in po potrebi enostavno vključijo tudi tretje osebe.

"Digitalna hibridna delovna mesta nudijo nov zagon za neomejeno ustvarjalnost, inovativnost in prilagodljivost," zaključi Matjaž Babnik.


Konica Minolta Slovenija in Konica Minolta

Konica Minolta Slovenija, d.o.o. s sedežem v Ljubljani je hčerinsko podjetje družbe Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH s sedežem v Langenhagnu v Nemčiji, ki je hčerinsko podjetje v popolni lasti družbe Konica Minolta Inc. s sedežem v Tokiu na Japonskem. Konica Minolta s svojim edinstvenim strokovnim znanjem na področju slikovne obdelave, obdelave podatkov in odločanja na podlagi podatkov ustvarja ustrezne rešitve za svoje stranke - mala in srednje velika podjetja, velika podjetja in javni sektor - ter rešuje vprašanja, s katerimi se sooča družba.

 

Konica Minolta kot ponudnik rešitev za digitalno delovno okolje svojim strankam pomaga prepoznati in izkoristiti potencial, ki ga skriva digitalizacija, ter doseči naslednjo stopnjo digitalne zrelosti organizacije s ponovnim razmislekom o delovnem okolju. V podporo 'inteligentnemu povezanemu delovnemu mestu' Konica Minolta ponuja storitve v oblaku, IT, upravljanje tiskanja in video rešitev za delo na daljavo, sodelovanje, upravljanje delovnih procesov ter avtomatizacijo in varnost. Uspešnost podjetja pri spodbujanju preobrazbe je potrdila tudi družba IDC, saj je v raziskavi 'IDC MarketScape: Worldwide Print Transformation 2023 Vendor Assessment' družbo Konica Minolta imenovala za 'vodilno' na področju transformacije tiskanja. Konica Minolta je od leta 2021 Microsoftov globalni partner (Microsoft Global Managed Partner).

 

Konica Minolta s ponudbo Igniting Print Possibilities pomaga ponudnikom tiska, grafičnim ustvarjalcem in lastnikom blagovnih znamk maksimalno izkoristiti avtomatizacijo delovnega procesa za povečanje učinkovitosti. Podjetje zagotavlja svetovanje v vseh komunikacijskih zadevah ter vrhunske sisteme za profesionalni tisk za proizvodnjo, pakiranje in etikete. Naprave za dodelavo ustvarjajo tiskarske izdelke, ki izstopajo in ustvarjajo dodano vrednost. Konica Minolta se že več kot desetletje uveljavlja kot vodilna na trgu produkcijskega tiska v Evropi (InfoSource).

 

Za vse več organizacij je uspeh danes več kot le ozka opredelitev finančne blaginje - vključuje tudi varovanje okolja in pozitiven vpliv na zaposlene ter družbo. Konica Minolta se je s svojo zavezanostjo ciljem trajnostnega razvoja (Sustainable Development Goals - SDG) zavezala, da bo dosledno sledila svojim ciljem na področju trajnosti in družbene odgovornosti.

 

Podjetje je bilo večkrat prepoznano zaradi svoje bogate zgodovine družbenega prispevka ter zaradi prizadevanj za doseganje ciljev trajnostnega razvoja v celotni poslovni in dobavni verigi. Konica Minolta je prejela zlato priznanje 'GOLD Level Recognition Medal' v okviru trajnostnih ocen EcoVadis za leto 2024.

 

Konica Minolta je za svoje storitve na daljavo prejela prestižno nagrado 'Buyers Lab (BLI) 2023-2024 Pacesetter Award in Remote Service for the Western European market', ki jo podeljuje Keypoint Intelligence.

 

Podjetje Konica Minolta Business Solutions Europe je zastopano s podružnicami in distributerji v več kot 80 državah v Evropi, Srednji Aziji, na Bližnjem vzhodu in v Afriki. Konica Minolta Europe z več kot 8.800 zaposlenimi (od aprila 2024) je v poslovnem letu 2023/2024 ustvarila več kot 2,13 milijarde EUR čistih prihodkov od prodaje.

 

Po vsem svetu ima podjetje več kot 40.000 zaposlenih in posluje v več kot 150 državah.

 

Izrazi in imena izdelkov so lahko blagovne znamke ali registrirane blagovne znamke ustreznih lastnikov in so s tem priznani.

Kontakt

Kontakt

Matjaž Babnik

Vodja marketinga

Stiki z javnostjo

matjaz.babnik@konicaminolta.si

01 568 05 11

ŽELITE VEČ INFORMACIJ? KONTAKTIRAJTE NAS!