Kako uspešno izvesti digitalno revolucijo z majhnim poslovnim proračunom

Ljubljana, Slovenija | 19 december 2022

Kako uspešno izvesti digitalno revolucijo z majhnim poslovnim proračunom.

Eden od redkih pozitivnih učinkov svetovne pandemije je bil ta, da je poudaril, kako pomembno je, da organizacije vseh vrst in velikosti sprejmejo nove tehnologije in digitalno revolucijo, ter tako zagotovijo neprekinjeno poslovanje in agilnost. To je bila lekcija, ki se jo je bilo vredno naučiti, saj se je izkazalo, da dobro usmerjene digitalne spremembe prinašajo dolgoročne koristi v smislu prilagodljivosti in prihrankov stroškov.


Čeprav je svetovna pandemija pokazala nesporne koristi digitalizacije, pa še vedno ostaja vprašanje, kako najbolje uvesti digitalne pobude v organizacijo, da bodo le te ustrezale potrebam in proračunu. Ne glede na velikost organizacije in proračun, pa je izhodišče za vsako organizacijo (ne glede na to, kje na poti digitalne zrelosti je) enako, da natančno določi, kaj sprejetje digitalnih sprememb pomeni za podjetje in kakšne rezultate od njih zahteva.
 
Najprej je treba razumeti kaj vaša organizacija potrebuje, šele nato lahko z dodeljenim proračunom zagotovite najučinkovitejše pobude za digitalno preobrazbo in hkrati povečate učinek teh digitalnih pobud.
 
Izzivi pri izvajanju
Izvajanje digitalnih sprememb bo vedno predstavljalo številne izzive, vendar je proračun pogosto tisti, ki mala podjetja skrbi najprej. Veliko organizacij bo ugotovilo, da so ključni dejavniki tudi notranji odpor (nameren ali pasiven), določanje prednostnih nalog poslovnih potreb in zapletenost.
 
Za uvajanje digitalne revolucije ni čarobnega pristopa, ki bi ustrezal vsem, zagotovo pa zahteva usklajevanje dolgoročne strategije, ki zagotavlja stalno optimizacijo, upravljan proračun in jasno razumevanje donosnosti naložbe na koncu procesa.
 
Tukaj so tri stvari, ki so ključne pri doseganju digitalnih sprememb.
 
1. Ekipno delo in partnerstvo
Pri načrtovanju digitalnih pobud je treba zbrati ključne ljudi/deležnike iz celotnega podjetja. Posvetovanje s temi ključnimi posamezniki/skupinami vam poleg opredelitve pravih poslovnih ciljev omogoča tudi opredelitev ključnih kazalnikov uspešnosti, ki bodo zagotovili, da bo projekt ostal na pravi poti. Digitalne spremembe zahtevajo naložbe tako ljudi kot tudi sredstev in običajno vključujejo pobude, ki se izvajajo v več oddelkih, zato je potreben prispevek, strokovno znanje in vodenje teh različnih ključnih deležnikov.
 
Ne glede na to, ali ta proces poteka v okviru notranje ekipe ali celo ob podpori tehnološkega partnerja, je bistveno učinkovito sodelovanje z iskrenimi razpravami, da si ustvarite resnično celosten pogled na raven zrelosti digitalnih sprememb v vaši organizaciji. To vam omogoča tudi, da si ustvarite jasno sliko o vključenih procesih in starih sistemih ter pridobite popolno podporo za uspešno vodenje te preobrazbe v smeri ciljev digitalne revolucije.
 
2. Celovita ocena
Ko boste v projekt vključili prave ljudi/deležnike, boste hitro ugotovili, da ima vsak svoje prednostne naloge, ki se morda ne ujemajo med seboj ali niso skladne s splošnimi cilji podjetja. Na žalost imajo lahko različni oddelki svoje ločeno mnenje o tem kaj je potrebno, zato je ključnega pomena, da imate objektiven pogled na situacijo. Morate imeti zanesljivo strukturo, ki vam bo omogočila natančno oceniti, kateri deli podjetja vam po nepotrebnem jemljejo čas in denar ter s tem zavirajo polni operativni potencial podjetja.
 
Brez izvedbe ustrezne ocene (kot je popolnoma brezplačna in neobvezna ocena Konica Minolta DX360° Assessment, ki so jo pripravili naši kolegi iz Združenega Kraljestva), preprosto ne boste mogli ugotoviti kje je vaše podjetje na poti digitalnih sprememb, kakšna sredstva bodo potrebna in katere pobude za digitalno preobrazbo bodo imele največji vpliv na vaše poslovne cilje. Preden naredite kakršne koli načrte, je treba razumeti, ali imate vzpostavljene postopke in orodja za podporo in izboljšanje svoje strategije digitalnih sprememb.
 
Ko boste opravili te ocene, boste imeli najboljši način za enostaven in hiter pregled vseh področij vašega poslovanja in boste bolje razumeli, katera preobrazba je potrebna in kje bi lahko prišlo do potencialnih sinergij med različnimi oddelki. Ko boste potrdili te podrobnosti, boste lahko razširili rešitve in v celoti razumeli, katera področja podjetju povzročajo nepotrebne stroške.
 
3. Usklajevanje in prednostne naloge
S temeljito oceno ne boste imeli le jasnega pregleda nad izzivi, temveč tudi nad precejšnjimi priložnostmi, ki jih ponuja digitalna revolucija.
 
S tem boste podprli tudi poslovni primer, saj boste lahko odkrili oprijemljive podatke o porabi in poslovanju, ter nato napovedali stroške pobud za digitalno preobrazbo v primerjavi z donosnostjo naložbe. Omogočilo vam bo tudi merjenje uspeha v smislu zmanjšanja stroškov, učinkovitosti zaposlenih, ocen izkušenj strank in vseh drugih področij, na katerih se mora podjetje odlikovati, če želi uspeti.
 
Imeli boste tudi odlične temelje, na katerih boste lahko ustrezno razmislili o svojih tehnoloških zahtevah in vrstnem redu ukrepanja pri projektih ter znali organizirati potek stalne in neprekinjene optimizacije in izboljšav.
 
Poleg tega boste v odličnem položaju za oblikovanje realističnega in stroškovno ovrednotenega načrta, ki bo uravnotežil potrebe podjetja po digitalnih spremembah glede na dodeljeni proračun. Zagotovite lahko tudi, da bo načrt ustrezno razširjen, da bi se čim bolj povečale koristi za celotno podjetje in da bo usmerjen na prava področja, ki potrebujejo pomoč.
 
Iskanje pravega nivoja za vaše podjetje
Za sprejemanje digitalne revolucije ni nujno, da se začne z najbolj grandiozno ali prelomno tehnologijo - kot je uvedba robotike ali zavezanost umetni inteligenci, ki bo vključevala znatne naložbe.
 
Rešitve, kot so avtomatizirani delovni postopki, podatkovna analitika in izkoriščanje zmogljivosti gostovanja v oblaku, so idealne za hibridno delo na daljavo in so lahko finančno zelo upravičene možnosti za podjetja vseh velikosti. Povečajo poslovno uspešnost v nekaj tednih (namesto da bi morali čakati leta) in zagotavljajo trdne temelje za dolgoročne digitalne spremembe in izboljšave, kar vam bo omogočilo razširitev teh pobud za digitalno preobrazbo, ko jih boste potrebovali.
 
DX360° Ocena digitalne izkušenosti
Naredite oceno digitalne izkušenosti in v nekaj minutah dobite podrobno poročilo s priporočili, kako izboljšati področja, kot so produktivnost, sodelovanje zaposlenih, povezovanje in sodelovanje s strankami.

Več informacij o oceni digitalne izkušenosti DX360°

Konica Minolta

 

Pot podjetja Konica Minolta se je začela pred 150 leti z vizijo, da bi delali drugače. Ustvarjamo inovacije v dobro družbe in sveta. Isti namen, ki nas je gnal naprej takrat, nas žene naprej tudi zdaj.

 

Konica Minolta Slovenija, d.o.o. s sedežem v Ljubljani je hčerinska družba Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH s sedežem v Langenhagnu v Nemčiji, ta je pa hčerinska družba Konica Minolta Inc., Tokio, Japonska. Konica Minolta s svojim edinstvenim strokovnim znanjem na področju upodabljanja (tiskanje, skeniranje, kopiranje), obdelave podatkov in odločanja na podlagi podatkov, ustvarja rešitve za svoje stranke - mala in srednje velika podjetja, velika podjetja in javni sektor - ter rešuje vprašanja, s katerimi se sooča družba.

 

Konica Minolta kot ponudnik rešitev za digitalna delovna okolja svojim strankam pomaga prepoznati in izkoristiti potencial, ki ga skriva digitalizacija, ter doseči naslednjo stopnjo digitalne zrelosti organizacije. V podporo "inteligentnemu povezanemu delovnemu mestu" Konica Minolta ponuja storitve v oblaku, IT, upravljanja tiskanja in video rešitev za delo na daljavo, sodelovanje, upravljanje ter avtomatizacijo delovnih procesov in varnost. Uspešnost podjetja pri spodbujanju preobrazbe je potrdila tudi družba IDC, saj je v raziskavi "IDC MarketScape, v poročilu "Worldwide Print Transformation 2020 Vendor Assessment" navedeno, da je Konica Minolta "globalno priznana kot vodilna na področju transformacije tiskanja". Konica Minolta je od leta 2021 tudi Microsoftov globalni partner.

 

Konica Minolta s ponudbo Igniting Print Possibilities pomaga tiskarnam in drugim ponudnikom storitev tiska maksimalno izkoristiti avtomatizacijo delovnih procesov za povečanje učinkovitosti. Podjetje zagotavlja vrhunske sisteme za digitalni produkcijski tisk, za tisk na embalažo in za tisk etiket. Naprave za dodelavo ustvarjajo tiskarske izdelke, ki izstopajo in ustvarjajo dodano vrednost. Konica Minolta se že več kot desetletje uveljavlja kot vodilna na trgu produkcijskega tiska v Evropi (InfoSource).

 

Za vse več organizacij je danes uspeh več kot le ozka opredelitev finančnega izkaza - vključuje tudi varovanje okolja in pozitiven vpliv na zaposlene ter družbo. Konica Minolta se je s svojo zavezanostjo ciljem trajnostnega razvoja zavezala, da bo dosledno sledila svojim ciljem na področju trajnosti in družbene odgovornosti. Podjetje je bilo večkrat prepoznano zaradi svoje bogate zgodovine družbenega prispevka ter zaradi prizadevanj za doseganje ciljev trajnostnega razvoja v celotni poslovni in dobavni verigi. Konica Minolta je uvrščena na seznam "2022 Global 100 Most Sustainable Corporations in the World" in je prejela najvišjo stopnjo na lestvici EcoVadis Sustainabilty Ratings.

 

Konica Minolta je za svoj inovativni pristop storitvam, ki odlično dopolnjuje njihove naprave, prejela prestižno nagrado "Buyers Lab PaceSetter Award for Serviceability and Support 2020/2021" podjetja Keypoint Intelligence.

 

Konica Minolta Slovenija zaposluje 51 predanih strokovnjakov (november 2022), ki na slovenskem trgu skrbijo za več kot 3.000 pogodbenih strank in aktivno promovirajo vse vertikale poslovanja. Na evropskem nivoju je podjetje Konica Minolta Business Solutions Europe zastopano s podružnicami in distributerji v več kot 80 državah v Evropi, Srednji Aziji, na Bližnjem vzhodu in v Afriki. S približno 8.700 zaposlenimi (april 2022) je Konica Minolta Europe v poslovnem letu 2021/2022 ustvarila več kot 1,9 milijarde evrov čiste prodaje. Po vsem svetu ima podjetje več kot 39.000 zaposlenih in posluje v več kot 150 državah.

 

Izrazi in imena izdelkov so lahko blagovne znamke ali registrirane blagovne znamke ustreznih lastnikov in so s tem priznani.

Kontakt

Kontakt

Matjaž Babnik

Vodja marketinga

Stiki z javnostjo

matjaz.babnik@konicaminolta.si

+38615680511

ŽELITE VEČ INFORMACIJ?
KONTAKTIRAJTE NAS!