Deli
Konica Minolta je prenovila identiteto blagovne znamke DEVELOP, lastne blagovne znamke na B2B trgu rešitev za tiskanje in optimizacijo ter digitalizacijo z dokumenti povezanih delovnih procesov. Od prevzema podjetja DEVELOP s strani družbe Konica Minolta leta 2012, je to prva resnična prenova blagovne znamke DEVELOP, ki poudarja strategijo dvojne blagovne znamke družbe Konica Minolta in krepi tržni položaj podjetja DEVELOP z novo vizijo in ponudbo blagovne znamke.
Portfelj podjetja DEVELOP zajema predvsem multifunkcijske tiskalnike za pisarniški segment, digitalne tiskarske sisteme na področju digitalnega produkcijskega tiska, ter programske rešitve in aplikacije za mobilno tiskanje. Pri tem se družba DEVELOP osredotoča na manjša, mala in srednje velika podjetja z lokalnim in regionalnim poslovnim dosegom. Podjetje DEVELOP se je vedno videlo kot nekakšen izzivalec večjih tiskarskih blagovnih znamk na trgu. Tam, kjer bi te lahko ponudile obseg in prilagodljivost, lahko DEVELOP svojim strankam ponudi hitrost in osebne storitve. Glavna razlika je, da družba DEVELOP ponuja rešitve na ključ - izdelke in storitve, ki so "pripravljeni za uporabo", z minimalnim trudom in majhnim strokovnim znanjem na IT področju, kar se močno odraža v novi identiteti blagovne znamke. To je tudi slogan nove blagovne znamke DEVELOP, z lokalnim strokovnim znanjem in dostopnimi izdelki odpravljamo zapletenost rešitev za tiskanje in dokumente, kar je način "spodbujanja pametnejšega poslovanja". "Občutek, da so vse potrebe naših strank zadovoljene, je v središču naše nove vizualne identitete, ki jasno kaže, kako je DEVELOP pametnejša izbira za prodorne lastnike podjetij," je dejal Boštjan Kavčnik, direktor podjetja Konica Minolta Slovenija. Partner Konice Minolte, podjetje Sanelec d.o.o., ki je v Sloveniji ekskluzivni distributer za blagovno znamko DEVELOP, s svojo vizijo nadvse uspešno nagovarja svoje kupce. "Naša vizija je postati partner, ki ga izberejo podjetja, ki želijo na novo pretehtati možnosti za uresničitev svojega digitalnega potenciala. Ponujamo jim osvežujočo alternativo, ki odpravlja zapletenost rešitev tiskanja in dokumentov," so nam povedali v podjetju Sanelec. Velika kljukica - osrednji element nove vizualne identitete podjetja DEVELOP - poudarja obljubo blagovne znamke, saj simbolizira kljukico v vseh okencih za kakovost, zanesljivost in enostavnost uporabe.
Konica Minolta Slovenija in Konica Minolta
Vodja marketinga
Stiki z javnostjo
01 568 05 11