Osvežitev identitete DEVELOP blagovne znamke

Ljubljana, Slovenija | 4 maj 2022

Osvežitev identitete DEVELOP blagovne znamke Konice Minolte temelji na izpolnjevanju potreb strank.

Konica Minolta je prenovila identiteto blagovne znamke DEVELOP, lastne blagovne znamke na B2B trgu rešitev za tiskanje in optimizacijo ter digitalizacijo z dokumenti povezanih delovnih procesov. Od prevzema podjetja DEVELOP s strani družbe Konica Minolta leta 2012, je to prva resnična prenova blagovne znamke DEVELOP, ki poudarja strategijo dvojne blagovne znamke družbe Konica Minolta in krepi tržni položaj podjetja DEVELOP z novo vizijo in ponudbo blagovne znamke.


Portfelj podjetja DEVELOP zajema predvsem multifunkcijske tiskalnike za pisarniški segment, digitalne tiskarske sisteme na področju digitalnega produkcijskega tiska, ter programske rešitve in aplikacije za mobilno tiskanje. Pri tem se družba DEVELOP osredotoča na manjša, mala in srednje velika podjetja z lokalnim in regionalnim poslovnim dosegom.

Podjetje DEVELOP se je vedno videlo kot nekakšen izzivalec večjih tiskarskih blagovnih znamk na trgu. Tam, kjer bi te lahko ponudile obseg in prilagodljivost, lahko DEVELOP svojim strankam ponudi hitrost in osebne storitve. Glavna razlika je, da družba DEVELOP ponuja rešitve na ključ - izdelke in storitve, ki so "pripravljeni za uporabo", z minimalnim trudom in majhnim strokovnim znanjem na IT področju, kar se močno odraža v novi identiteti blagovne znamke. To je tudi slogan nove blagovne znamke DEVELOP, z lokalnim strokovnim znanjem in dostopnimi izdelki odpravljamo zapletenost rešitev za tiskanje in dokumente, kar je način "spodbujanja pametnejšega poslovanja".

"Občutek, da so vse potrebe naših strank zadovoljene, je v središču naše nove vizualne identitete, ki jasno kaže, kako je DEVELOP pametnejša izbira za prodorne lastnike podjetij," je dejal Boštjan Kavčnik, direktor podjetja Konica Minolta Slovenija.

Partner Konice Minolte, podjetje Sanelec d.o.o., ki je v Sloveniji ekskluzivni distributer za blagovno znamko
DEVELOP, s svojo vizijo nadvse uspešno nagovarja svoje kupce. "Naša vizija je postati partner, ki ga izberejo podjetja, ki želijo na novo pretehtati možnosti za uresničitev svojega digitalnega potenciala. Ponujamo jim osvežujočo alternativo, ki odpravlja zapletenost rešitev tiskanja in dokumentov," so nam povedali v podjetju Sanelec.

Velika kljukica - osrednji element nove vizualne identitete podjetja DEVELOP - poudarja obljubo blagovne znamke, saj simbolizira kljukico v vseh okencih za kakovost, zanesljivost in enostavnost uporabe.
 

Ekskluzivni distributer za blagovno znamko DEVELOP v Sloveniji je podjetje Sanelec, d.o.o. (Leskoškova 4, 1000 Ljubljana, www.develop.si).

"Prepričani smo, da vsaka stranka, ne glede na velikost podjetja, ceni neposredno strokovnost in si zasluži VIP obravnavo. Z našo široko partnersko mrežo pomembno vplivamo na trg, saj zagotavljamo zanesljive osebne storitve in lokalno strokovno podporo. Zagotavljamo pametnejše poslovanje!"
 
Boštjan Kavčnik, direktor podjetja Konica Minolta Slovenija

Konica Minolta Slovenija in Konica Minolta

Konica Minolta Slovenija, d.o.o. s sedežem v Ljubljani je hčerinsko podjetje družbe Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH s sedežem v Langenhagnu v Nemčiji, ki je hčerinsko podjetje v popolni lasti družbe Konica Minolta Inc. s sedežem v Tokiu na Japonskem. Konica Minolta s svojim edinstvenim strokovnim znanjem na področju slikovne obdelave, obdelave podatkov in odločanja na podlagi podatkov ustvarja ustrezne rešitve za svoje stranke - mala in srednje velika podjetja, velika podjetja in javni sektor - ter rešuje vprašanja, s katerimi se sooča družba.

 

Konica Minolta kot ponudnik rešitev za digitalno delovno okolje svojim strankam pomaga prepoznati in izkoristiti potencial, ki ga skriva digitalizacija, ter doseči naslednjo stopnjo digitalne zrelosti organizacije s ponovnim razmislekom o delovnem okolju. V podporo 'inteligentnemu povezanemu delovnemu mestu' Konica Minolta ponuja storitve v oblaku, IT, upravljanje tiskanja in video rešitev za delo na daljavo, sodelovanje, upravljanje delovnih procesov ter avtomatizacijo in varnost. Uspešnost podjetja pri spodbujanju preobrazbe je potrdila tudi družba IDC, saj je v raziskavi 'IDC MarketScape: Worldwide Print Transformation 2023 Vendor Assessment' družbo Konica Minolta imenovala za 'vodilno' na področju transformacije tiskanja. Konica Minolta je od leta 2021 Microsoftov globalni partner (Microsoft Global Managed Partner).

 

Konica Minolta s ponudbo Igniting Print Possibilities pomaga ponudnikom tiska, grafičnim ustvarjalcem in lastnikom blagovnih znamk maksimalno izkoristiti avtomatizacijo delovnega procesa za povečanje učinkovitosti. Podjetje zagotavlja svetovanje v vseh komunikacijskih zadevah ter vrhunske sisteme za profesionalni tisk za proizvodnjo, pakiranje in etikete. Naprave za dodelavo ustvarjajo tiskarske izdelke, ki izstopajo in ustvarjajo dodano vrednost. Konica Minolta se že več kot desetletje uveljavlja kot vodilna na trgu produkcijskega tiska v Evropi (InfoSource).

 

Za vse več organizacij je uspeh danes več kot le ozka opredelitev finančne blaginje - vključuje tudi varovanje okolja in pozitiven vpliv na zaposlene ter družbo. Konica Minolta se je s svojo zavezanostjo ciljem trajnostnega razvoja (Sustainable Development Goals - SDG) zavezala, da bo dosledno sledila svojim ciljem na področju trajnosti in družbene odgovornosti.

 

Podjetje je bilo večkrat prepoznano zaradi svoje bogate zgodovine družbenega prispevka ter zaradi prizadevanj za doseganje ciljev trajnostnega razvoja v celotni poslovni in dobavni verigi. Konica Minolta je prejela zlato priznanje 'GOLD Level Recognition Medal' v okviru trajnostnih ocen EcoVadis za leto 2024.

 

Konica Minolta je za svoje storitve na daljavo prejela prestižno nagrado 'Buyers Lab (BLI) 2023-2024 Pacesetter Award in Remote Service for the Western European market', ki jo podeljuje Keypoint Intelligence.

 

Podjetje Konica Minolta Business Solutions Europe je zastopano s podružnicami in distributerji v več kot 80 državah v Evropi, Srednji Aziji, na Bližnjem vzhodu in v Afriki. Konica Minolta Europe z več kot 8.800 zaposlenimi (od aprila 2024) je v poslovnem letu 2023/2024 ustvarila več kot 2,13 milijarde EUR čistih prihodkov od prodaje.

 

Po vsem svetu ima podjetje več kot 40.000 zaposlenih in posluje v več kot 150 državah.

 

Izrazi in imena izdelkov so lahko blagovne znamke ali registrirane blagovne znamke ustreznih lastnikov in so s tem priznani.

Kontakt

Kontakt

Matjaž Babnik

Vodja marketinga

Stiki z javnostjo

matjaz.babnik@konicaminolta.si

01 568 05 11

ŽELITE VEČ INFORMACIJ?
KONTAKTIRAJTE NAS!