Kako pogosto morate izvajati usposabljanje o kibernetski varnosti

Ljubljana, Slovenija | 18 november 2022

Kako pogosto morate izvajati usposabljanje o kibernetski varnosti?

Ker se grožnje nenehno razvijajo, verjetno pogosteje, kot si predstavljate. Nikoli ni bilo primernejšega časa, da vse v organizaciji seznanite z najnovejšimi grožnjami kibernetske varnosti in kako jih preprečiti. Oktober je bil mesec ozaveščanja o kibernetski varnosti. V podjetju Konica Minolta se pridružujemo pobudi ozaveščanja o napadih, ki ogrožajo vsako organizacijo, veliko ali majhno. Glede na letošnjo temo “See Yourself in Cyber”, je letos poudarek na osebni odgovornosti.


Po podatkih revije Forbes ima le 50% ameriških podjetij (in situacija je zelo podobna v Evropi) vzpostavljen načrt kibernetske varnosti, 32% teh podjetij pa od začetka pandemije, ki jih je prisilila v delo na daljavo in hibridno delo, svojega načrta ni posodobilo. Sam kibernetski kriminal je velik posel. Samo v letu 2021 je ameriška podjetja stal več kot 6,9 milijarde dolarjev. In čeprav so vaši zaposleni vaše največje bogastvo, so lahko tudi vaša največja težava. Dobro usposobljeni in ozaveščeni zaposleni lahko postanejo vaša prva obrambna linija, opazijo znake napada in opozorijo vašo IT ekipo ali odgovorne za kibernetsko varnost. Po drugi strani lahko nepoučen zaposleni naleti na nekaj, kar lahko povzroči vaši organizaciji škodo v višini več milijonov dolarjev.
 
Živimo in delamo v svetu, ki se močno digitalno spreminja, to pa samo še povečuje število kibernetskih napadov. Podjetja vse bolj ogrožajo kibernetski goljufi, ki poleg izkoriščanja izjemnih zmogljivosti umetne inteligence (AI - artificial intelligence) in strojnega učenja (ML - machine learning) za izvajanje napadov nenehno uporabljajo nove metode napadov. Ker so se obseg ogroženosti in različne vrste napadov v zadnjih letih eksponentno povečali, je obveščanje zaposlenih o kibernetski varnosti pomembnejše kot kdaj koli prej.
 
Organizacije s hibridno delovno silo so še bolj ogrožene
Eno od poročil iz leta 2020 je pokazalo, da je 20% organizacij že doživelo kršitev zaradi zaposlenega na daljavo. To je povzročilo večje in nepričakovane stroške za reševanje kršitve varnosti podatkov ali napada z zlonamerno programsko opremo. Drugo poročilo je razkrilo, da so se povprečni stroški kršitve varnosti podatkov povečali za več kot 1 milijon dolarjev, če je bil eden od vzrokov delo na daljavo - v organizacijah z zaposlenimi na daljavo pa so za ugotovitev in obvladovanje kršitve potrebovali 58 dni več časa.
 
Ker je delo na daljavo v veliki meri ostalo prisotno, tudi ta tveganja ostajajo, številne organizacije pa še vedno niso ustrezno zaščitene. Podjetja morajo svoje zaposlene zaščititi pred internetnimi grožnjami in v naprave, ki jih uporabljajo zaposleni, namestiti najnovejša orodja za zaščito in varnost. Ključno pa je tudi usposabljanje za večjo ozaveščenost. Zato je bistvenega pomena, da zagotovite, da bodo vaši zaposleni, ki delajo na daljavo, vključeni v vsa usposabljanja.
 
Posodobitve usposabljanja o kibernetski varnosti načrtujte vsaj na vsake štiri do šest mesecev
Glede na vrsto panoge vašega poslovanja in glede na to, kako dramatično bi lahko kršitev zaupnih podatkov ali napad izsiljevalske programske opreme vplivala na vaše podjetje, boste morda celo želeli oblikovati program pogostejših posodobitev. Usposabljanja na vsake štiri do šest mesecev so dobro izhodišče. Glede na študijo, ki jo je izvedlo združenje Advanced Computing Systems Association, znano tudi kot USENIX, so raziskovalci ugotovili, da so zaposleni še štiri mesece po začetnem usposabljanju zlahka prepoznali lažna e-poštna sporočila. Po šestih mesecih pa so isti zaposleni začeli pozabljati, kaj so se naučili.
 
Navsezadnje smo le ljudje
Zaposleni so ljudje in ljudje delajo napake. Toda dovolj je ena sama napaka (beri: klik), da zaposleni nevede odpre vrata v vašo poslovno infrastrukturo in napadalcu omogoči dostop do občutljivih informacij, s čimer ogrozi vaše vsakodnevno poslovanje, osebne podatke vaših strank ali celo 'zapre' vaše podjetje zaradi napada izsiljevalske programske opreme. Pomembno je, da se naučite in upoštevate najboljše prakse kibernetske varnosti, ter se stalno seznanjate s trendi. Usposabljanje strokovnjakov za kibernetsko varnost je odlična naložba v zdravje in varnost vašega podjetja.
 
Usposabljanje o kibernetski varnosti in zasebnosti bi moralo zajemati vse osnove
Z našim usposabljanjem za ozaveščanje o varnosti lahko zaposlene izobražujete, usposabljate in jih dejansko pripravite, da lahko razvijejo bolj izpopolnjene spretnosti na področju kibernetske varnosti.
 
Te segajo od prepoznavanja lažnih e-poštnih sporočil ali nepravilnosti na spletu do vzdrževanja predpisov in pooblastil za skladnost v vaši panogi, vzpostavitve in uveljavljanja pravil za preprečevanje pretiranega deljenja informacij o vašem podjetju v družabnih medijih in preprostega zagotavljanja, da so vsi, ki so v vaši organizaciji ali oddelku, pravilno identificirani in da tja tudi sodijo. Preprosto rečeno, svojim zaposlenim povejte: "Če vidite kaj sumljivega in/ali nepravilnega/neprimernega, to tudi povejte." S previdnostjo in ozaveščenostjo lahko preprečite 93% kibernetskih napadov. Da bi ostali varni pred napadalci, se mora v službi in doma vsakdo videti v kibernetskem prostoru - ta mesec in vse leto.
 
Vas zanima več o naših storitvah za zaščito pred zlonamerno programsko opremo? Izpolnite in pošljite kontaktni obrazec spodaj.

O podjetju Konica Minolta Slovenija

 

Konica Minolta Slovenija, d.o.o. s sedežem v Ljubljani je hčerinska družba Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH s sedežem v Langenhagnu v Nemčiji, ta je pa hčerinska družba Konica Minolta Inc., Tokio, Japonska. Konica Minolta s svojim edinstvenim strokovnim znanjem na področju upodabljanja (tiskanje, skeniranje, kopiranje), obdelave podatkov in odločanja na podlagi podatkov, ustvarja rešitve za svoje stranke - mala in srednje velika podjetja, velika podjetja in javni sektor - ter rešuje vprašanja, s katerimi se sooča družba.

 

Konica Minolta kot ponudnik rešitev za digitalna delovna okolja svojim strankam pomaga prepoznati in izkoristiti potencial, ki ga skriva digitalizacija, ter doseči naslednjo stopnjo digitalne zrelosti organizacije. V podporo "inteligentnemu povezanemu delovnemu mestu" Konica Minolta ponuja storitve v oblaku, IT, upravljanja tiskanja in video rešitev za delo na daljavo, sodelovanje, upravljanje ter avtomatizacijo delovnih procesov in varnost. Uspešnost podjetja pri spodbujanju preobrazbe je potrdila tudi družba IDC, saj je v raziskavi "IDC MarketScape, v poročilu "Worldwide Print Transformation 2020 Vendor Assessment" navedeno, da je Konica Minolta "globalno priznana kot vodilna na področju transformacije tiskanja". Konica Minolta je od leta 2021 tudi Microsoftov globalni partner.

 

Konica Minolta s ponudbo Igniting Print Possibilities pomaga tiskarnam in drugim ponudnikom storitev tiska maksimalno izkoristiti avtomatizacijo delovnih procesov za povečanje učinkovitosti. Podjetje zagotavlja vrhunske sisteme za digitalni produkcijski tisk, za tisk na embalažo in za tisk etiket. Naprave za dodelavo ustvarjajo tiskarske izdelke, ki izstopajo in ustvarjajo dodano vrednost. Konica Minolta se že več kot desetletje uveljavlja kot vodilna na trgu produkcijskega tiska v Evropi (InfoSource).

 

Za vse več organizacij je danes uspeh več kot le ozka opredelitev finančnega izkaza - vključuje tudi varovanje okolja in pozitiven vpliv na zaposlene ter družbo. Konica Minolta se je s svojo zavezanostjo ciljem trajnostnega razvoja zavezala, da bo dosledno sledila svojim ciljem na področju trajnosti in družbene odgovornosti. Podjetje je bilo večkrat prepoznano zaradi svoje bogate zgodovine družbenega prispevka ter zaradi prizadevanj za doseganje ciljev trajnostnega razvoja v celotni poslovni in dobavni verigi. Konica Minolta je uvrščena na seznam "2021 Global 100 Most Sustainable Corporations in the World" in je prejela najvišjo stopnjo na lestvici EcoVadis Sustainabilty Ratings.

 

Konica Minolta je za svoj inovativni pristop storitvam, ki odlično dopolnjuje njihove naprave, prejela prestižno nagrado "Buyers Lab PaceSetter Award for Serviceability and Support 2020/2021" podjetja Keypoint Intelligence.

 

Konica Minolta Slovenija zaposluje 51 predanih strokovnjakov (maj 2021), ki na slovenskem trgu skrbijo za več kot 3.000 pogodbenih strank in aktivno promovirajo vse vertikale poslovanja. Na evropskem nivoju je podjetje Konica Minolta Business Solutions Europe zastopano s podružnicami in distributerji v več kot 80 državah v Evropi, Srednji Aziji, na Bližnjem vzhodu in v Afriki. S približno 9.000 zaposlenimi (od aprila 2021) je Konica Minolta Europe v poslovnem letu 2020/2021 ustvarila več kot 1,9 milijarde evrov čiste prodaje. Po vsem svetu ima podjetje več kot 43.000 zaposlenih in posluje v več kot 150 državah.

 

Izrazi in imena izdelkov so lahko blagovne znamke ali registrirane blagovne znamke ustreznih lastnikov in so s tem priznani.

Kontakt

Kontakt

Matjaž Babnik

Vodja marketinga

Stiki z javnostjo

matjaz.babnik@konicaminolta.si

+38615680511

ŽELITE VEČ INFORMACIJ?
KONTAKTIRAJTE NAS!