Konica Minolta priznana kot vodilna na področju storitev na daljavo

Konica Minolta je prejela nagrado BLI 2023-2024 Pacesetter Award na področju storitev na daljavo, ki jo podeljuje Keypoint Intelligence.


Konica Minolta je prejela nagrado Buyers Lab (BLI) '2023-2024 Pacesetter Award in Remote Service', ki jo podeljuje Keypoint Intelligence, vodilno podjetje za neodvisne tržne raziskave ter ocenjevanje strojne in programske opreme. Ta nagrada, ki temelji na obsežnih neodvisnih raziskavah, priznava družbi Konica Minolta vodilno ponudbo na področju storitev na daljavo. V raziskavi je bilo ocenjenih sedem ključnih področij: vizija, inovacije, dosežki (doseg strank), storitve za zaposlene na daljavo, storitve za podjetja, regionalno trženje in dejavnosti kanalov.

Storitve na daljavo postajajo vse pomembnejše, saj vse več podjetij uvaja hibridne oblike dela. Po prvem izbruhu pandemije se je družba Konica Minolta odločila, da v Evropi vzpostavi "privzeto in načrtovano storitev na daljavo", da bi odpravila potrebo po storitvah na lokaciji/kraju samem. Družba Keypoint Intelligence je v svojem povzetku obrazložitve nagrade izpostavila "močno vizijo in inovativne ponudbe družbe Konica Minolta, ki podjetjem omogočajo enostavno reševanje tehničnih težav na daljavo in podpirajo hibridno delovno silo". Pohvalila je tudi "funkcionalnost obogatene resničnosti (AR) prek AIRe Link, orodja za vizualno podporo družbe Konica Minolta, s katerim si lahko tehniki težave pri strankah ogledajo na daljavo v realnem času brez potrebe po obisku na lokaciji stranke".

"Konica Minolta je vodilna pri zagotavljanju vrhunskih storitev na daljavo za popravilo naprav na zahodnoevropskem trgu," je dejal Keith Haas, analitik pri Keypoint Intelligence. "Med razvojem AR tehnologije z AIRe Link, nenehnim izboljševanjem napovednih modelov in zagotavljanjem različnih storitev podjetjem za spremljanje in upravljanje njihovih zaposlenih na daljavo ter drugimi točkami inovacij so stranke družbe Konica Minolta pripravljene na produktivno in učinkovito delo ne glede na to, kje delajo."

Ponosni smo, da nam je podjetje Keypoint Intelligence podelilo najnovejšo BLI Pacesetter Award nagrado. Kot del naše vizije digitalnega delovnega mesta, ki jo imenujemo "Inteligentno povezano delovno mesto", je Konica Minolta za pomoč strankam uvedla pristop "Remote by Default and Design".

Matic Zaletel, vodja servisa, Konica Minolta Slovenija

Dodal je: "V naši platformi IOT (DRM) imamo več kot 800.000 multifunkcijskih tiskalnikov, ki jih upravljamo na daljavo. Naše stranke niso deležne le hitrih in kakovostnih odzivov podpore ter maksimalnega časa delovanja storitev, temveč tudi manjše obremenitve lastnih operativnih IT ekip. S tem pristopom se danes več kot 30% vseh klicev za podporo reši na daljavo, ne da bi bilo potrebno posredovanje na kraju samem".
Za družbo Konica Minolta to pomeni, da lahko še naprej ponujamo visokokakovostne konkurenčne storitve, hkrati pa še naprej zmanjšujemo emisije CO2."

Če težave ni mogoče odpraviti na daljavo, lahko ekipa družbe Konica Minolta uporabi svoj portfelj storitev in podpore na daljavo in uporabnika ali člana ekipe IT stranke vodi skozi postopek reševanja na kraju samem. Poleg tega lahko, če je potreben obisk inženirja na terenu, vnaprej zbere informacije o težavi, s čimer je obisk bolj učinkovit.

Za presojo je podjetje Keypoint Intelligence k sodelovanju povabilo najboljše proizvajalce, ki nudijo obsežen nabor področij storitev na daljavo. Analitiki so nato uporabili lastno matriko za ocenjevanje in določili zmagovalca.

Konica Minolta priznana kot vodilna na področju storitev na daljavo
Podjetje Konica Minolta je prejelo Buyers Lab (BLI) Pacesetter Award 2023-2024 nagrado na področju storitev na daljavo, ki jo podeljuje Keypoint Intelligence;

  • Močna vizija in inovativna ponudba, ki podjetjem omogočajo enostavno reševanje tehničnih težav na daljavo in podpira hibridno delovno silo.
  • Funkcija obogatene resničnosti (AR) prek AIRe Link, orodja za vizualno podporo družbe Konica Minolta, s katerim lahko tehniki na daljavo v realnem času pregledajo težave brez potrebe po obiskih na lokaciji stranke.
  • Cenovno dostopna, enostavno optimizirana orodja, s katerimi je mogoče hitro servisirati podjetje, ne da bi bilo treba opraviti veliko administrativnega dela
  • Vsestranska paleta orodij, ki zagotavljajo, da so naprave deležne servisa, ki je potreben za vse dane težave, ki se pojavijo.
Deli:

Kontakt

Matjaž Babnik
Matjaž Babnik

Vodja marketinga