Zaupanje strank v digitalni dobi

Ljubljana, Slovenija | 19 februar 2024

Kako lahko organizacije za strokovne storitve gradijo zaupanje strank s kibernetsko varnostjo

V današnjem tehnološko naprednem svetu je zaupanje dragocenejše od zlata. To velja ne glede na storitveno dejavnost s katero se ukvarjate. Za storitvena podjetja (Professional Services Organizations - PSO) je zaupanje ključnega pomena. Potrebujete ga, da obdržite svoje sedanje stranke in pridobite nove, kar pomaga vašemu podjetju rasti in se obdržati na izjemno konkurenčnem trgu.


Zanimivo dejstvo: kibernetska varnost je pomemben dejavnik pri vzpostavljanju in ohranjanju zaupanja. Ker so kibernetski napadi vse pogostejši, se vaše stranke in potencialni kupci bolj kot kdaj koli prej zavedajo kako pomembna je varnost njihovih občutljivih podatkov in zaupnih informacij. Vas zanima kako lahko vaše podjetje pridobi zaupanje strank s kibernetsko varnostjo in poskrbi, da bodo zaradi vaših prizadevanj za zaščito podatkov vaše stranke brez skrbi.

Povezava med kibernetsko varnostjo in zaupanjem
Preden se poglobimo v strategije, je najprej potrebno razumeti zakaj je kibernetska varnost tako pomembna za krepitev zaupanja.
  • Zaupnost strank. Pogosto ravnate z občutljivimi informacijami svojih strank, kot so finančne evidence, poslovni načrti, pravni dokumenti ali intelektualna lastnina? Vaše stranke pričakujejo, da bodo te informacije ostale zaupne. Kršitev podatkov lahko povzroči veliko škodo ugledu in pravne težave, ter tako zmanjšuje to zaupanje.
  • Skladnost in predpisi. Za številne panoge veljajo strogi predpisi o varstvu podatkov in zasebnosti. Ti predpisi zajemajo vrsto zakonov in aktov, povezanih z zasebnostjo in varnostjo podatkov. Neupoštevanje predpisov lahko privede do visokih kazni in škode za ugled, zato morajo organizacije nujno dati prednost prizadevanjem za skladnost s predpisi in zaščito podatkov.
  • Ugled in verodostojnost. Vaše stranke bodo verjetno bolj zaupale podjetjem, ki kibernetski varnosti pripisujejo zaslužen pomen, saj lahko trg vaše stranke zahteva, da njihove stranke spoštujejo zakone o zasebnosti, ki so specifični za posamezno panogo. Močna kibernetska varnost kaže, da ste zavezani k zaščiti interesov in podatkov strank.
 
Enostavni načini krepitve zaupanja s kibernetsko varnostjo
Zdaj, ko razumemo pomen kibernetske varnosti pri vzpostavljanju zaupanja, si oglejmo nekaj preprostih korakov, ki jih lahko sprejmete za vzpostavitev zaupanja pri strankah.
  • Opravite oceno tveganja kibernetske varnosti. Prepoznajte šibke točke svoje organizacije in morebitna tveganja. Pri tem je treba preveriti obstoječi IT inventar: kje je podpora že potekla, kakšni so varnostni ukrepi, kje pretijo morebitne grožnje in predlagati področja za izboljšave.
  • Izdelajte celovito strategijo kibernetske varnosti. Na podlagi ocene tveganja oblikujte strategijo kibernetske varnosti, ki bo usklajena s cilji vašega podjetja in panožnimi predpisi. Ta strategija mora vključevati zaščito podatkov, varnost omrežja, usposabljanje zaposlenih in načrte odzivanja na incidente.
  • Vlagajte v varnostne tehnologije. Uporabite močne varnostne tehnologije, npr. rešitve za odkrivanje in odzivanje na končnih točkah (Endpoint Detection and Response - EDR),  rešitve za upravljanje odkrivanja in za odziv (Managed Detection and Response - MDR). Zavedamo se, da vzpostavitev lastnega IT oddelka ni vedno upravičena naložba in da zaposlitev enega IT strokovnjaka morda ne zagotavlja vseh znanj, ki jih potrebujete. Poiščite lokalnega ponudnika IT storitev, ki ima tudi močan portfelj kibernetske varnosti, kot so IT storitve družbe Konica Minolta.
  • Usposobite svojo ekipo. Zaposleni so pogosto najšibkejši člen kibernetske varnosti. Izvajajte redna usposabljanja in izobraževanja o kibernetski varnosti. Zaposlene poučite o najboljših praksah, preprečevanju ribarjenja (phishing) in pomenu varovanja podatkov. Redno delite z zaposlenimi, zlasti s tistimi s kritičnim dostopom, kot so administrativna, računovodska in finančna ekipa, vodstvo podjetja in vodje, novosti in trende na področju kibernetske varnosti.
  • Varna komunikacija. Šifrirajte e-poštno komunikacijo, implementirajte rešitve za varno deljenje datotek in zagotovite, da se pri vseh interakcijah s strankami upoštevajo ustrezni standardi za varstvo podatkov. Z zavezanostjo k varni komunikaciji boste povečali zaupanje strank.
  • Spremljanje in odziv. Vzpostavite stalno spremljanje za odkrivanje in odzivanje na morebitne grožnje v realnem času. Pripravite načrt za zmanjšanje vpliva kakršne koli kršitve varnosti.
  • Skladnost in poročanje. Z rednimi revizijami in poročanjem zagotovite strankam dokazila o svoji zavezanosti varnosti podatkov.
 
Strankam predstavite svoja prizadevanja na področju kibernetske varnosti
Preglednost je ključnega pomena za vzpostavitev zaupanja. Ne skrivajte svojih prizadevanj za kibernetsko varnost. Namesto tega svojim strankam in potencialnim strankam predstavite svojo zavezanost varnosti podatkov. Tukaj je nekaj načinov za obveščanje o vaših prizadevanjih za kibernetsko varnost.
  • Pravila zasebnosti. Prepričajte se, da so vaše politike zasebnosti jasne in lahko dostopne na vašem spletnem mestu. Razložite, kako zbirate, hranite in varujete podatke strank.
  • Varnostni certifikati. Pridobite varnostne certifikate, ki ustrezajo industrijskim standardom in jih objavite na vidnem mestu. Ti certifikati služijo kot oprijemljiv dokaz vaše zavezanosti kibernetski varnosti. Če nimate certifikata ker sodelujte z IT ponudnikom ki ga ima, ga uporabite v komunikaciji s strankami.
  • Obveščanje strank. Stranke redno obveščajte o svojih pobudah za kibernetsko varnost in njihovih rezultatih. Delite zgodbe o uspehu, kot so preprečeni kibernetski napadi in podobno, da poudarite svojo pripravljenost in skrbnost.
 
V današnjem digitalnem svetu morajo storitvena podjetja dajati poudarek na kibernetsko varnosti, da si pridobijo in ohranijo zaupanje strank. S podrobnimi ocenami tveganja, razvojem močnih strategij kibernetske varnosti in odprtim obveščanjem o teh prizadevanjih lahko podjetja ne le zaščitijo sebe pred kibernetskimi grožnjami, temveč tudi vzbudijo zaupanje svojih strank.
 
Gradnja zaupanja s kibernetsko varnostjo je stalen proces in bi morala biti glavna prednostna naloga vsakega podjetja, ki želi uspeti v digitalni dobi.

Konica Minolta Slovenija in Konica Minolta

Konica Minolta Slovenija, d.o.o. s sedežem v Ljubljani je hčerinsko podjetje družbe Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH s sedežem v Langenhagnu v Nemčiji, ki je hčerinsko podjetje v popolni lasti družbe Konica Minolta Inc. s sedežem v Tokiu na Japonskem. Konica Minolta s svojim edinstvenim strokovnim znanjem na področju slikovne obdelave, obdelave podatkov in odločanja na podlagi podatkov ustvarja ustrezne rešitve za svoje stranke - mala in srednje velika podjetja, velika podjetja in javni sektor - ter rešuje vprašanja, s katerimi se sooča družba.

 

Konica Minolta kot ponudnik rešitev za digitalno delovno okolje svojim strankam pomaga prepoznati in izkoristiti potencial, ki ga skriva digitalizacija, ter doseči naslednjo stopnjo digitalne zrelosti organizacije s ponovnim razmislekom o delovnem okolju. V podporo 'inteligentnemu povezanemu delovnemu mestu' Konica Minolta ponuja storitve v oblaku, IT, upravljanje tiskanja in video rešitev za delo na daljavo, sodelovanje, upravljanje delovnih procesov ter avtomatizacijo in varnost. Uspešnost podjetja pri spodbujanju preobrazbe je potrdila tudi družba IDC, saj je v raziskavi 'IDC MarketScape: Worldwide Print Transformation 2023 Vendor Assessment' družbo Konica Minolta imenovala za 'vodilno' na področju transformacije tiskanja. Konica Minolta je od leta 2021 Microsoftov globalni partner (Microsoft Global Managed Partner).

 

Konica Minolta s ponudbo Igniting Print Possibilities pomaga ponudnikom tiska, grafičnim ustvarjalcem in lastnikom blagovnih znamk maksimalno izkoristiti avtomatizacijo delovnega procesa za povečanje učinkovitosti. Podjetje zagotavlja svetovanje v vseh komunikacijskih zadevah ter vrhunske sisteme za profesionalni tisk za proizvodnjo, pakiranje in etikete. Naprave za dodelavo ustvarjajo tiskarske izdelke, ki izstopajo in ustvarjajo dodano vrednost. Konica Minolta se že več kot desetletje uveljavlja kot vodilna na trgu produkcijskega tiska v Evropi (InfoSource).

 

Za vse več organizacij je uspeh danes več kot le ozka opredelitev finančne blaginje - vključuje tudi varovanje okolja in pozitiven vpliv na zaposlene ter družbo. Konica Minolta se je s svojo zavezanostjo ciljem trajnostnega razvoja (Sustainable Development Goals - SDG) zavezala, da bo dosledno sledila svojim ciljem na področju trajnosti in družbene odgovornosti.

 

Podjetje je bilo večkrat prepoznano zaradi svoje bogate zgodovine družbenega prispevka ter zaradi prizadevanj za doseganje ciljev trajnostnega razvoja v celotni poslovni in dobavni verigi. Konica Minolta je prejela zlato priznanje 'GOLD Level Recognition Medal' v okviru trajnostnih ocen EcoVadis za leto 2024.

 

Konica Minolta je za svoje storitve na daljavo prejela prestižno nagrado 'Buyers Lab (BLI) 2023-2024 Pacesetter Award in Remote Service for the Western European market', ki jo podeljuje Keypoint Intelligence.

 

Podjetje Konica Minolta Business Solutions Europe je zastopano s podružnicami in distributerji v več kot 80 državah v Evropi, Srednji Aziji, na Bližnjem vzhodu in v Afriki. Konica Minolta Europe z več kot 8.800 zaposlenimi (od aprila 2024) je v poslovnem letu 2023/2024 ustvarila več kot 2,13 milijarde EUR čistih prihodkov od prodaje.

 

Po vsem svetu ima podjetje več kot 40.000 zaposlenih in posluje v več kot 150 državah.

 

Izrazi in imena izdelkov so lahko blagovne znamke ali registrirane blagovne znamke ustreznih lastnikov in so s tem priznani.

Kontakt

Kontakt

Matjaž Babnik

Vodja marketinga

Stiki z javnostjo

matjaz.babnik@konicaminolta.si

+38615680500

ŽELITE VEČ INFORMACIJ?
KONTAKTIRAJTE NAS!