Kako lahko organizacije za strokovne storitve gradijo zaupanje strank s kibernetsko varnostjo
V današnjem tehnološko naprednem svetu je zaupanje dragocenejše od zlata. To velja ne glede na storitveno dejavnost s katero se ukvarjate. Za storitvena podjetja (Professional Services Organizations - PSO) je zaupanje ključnega pomena. Potrebujete ga, da obdržite svoje sedanje stranke in pridobite nove, kar pomaga vašemu podjetju rasti in se obdržati na izjemno konkurenčnem trgu.
- Zaupnost strank. Pogosto ravnate z občutljivimi informacijami svojih strank, kot so finančne evidence, poslovni načrti, pravni dokumenti ali intelektualna lastnina? Vaše stranke pričakujejo, da bodo te informacije ostale zaupne. Kršitev podatkov lahko povzroči veliko škodo ugledu in pravne težave, ter tako zmanjšuje to zaupanje.
- Skladnost in predpisi. Za številne panoge veljajo strogi predpisi o varstvu podatkov in zasebnosti. Ti predpisi zajemajo vrsto zakonov in aktov, povezanih z zasebnostjo in varnostjo podatkov. Neupoštevanje predpisov lahko privede do visokih kazni in škode za ugled, zato morajo organizacije nujno dati prednost prizadevanjem za skladnost s predpisi in zaščito podatkov.
- Ugled in verodostojnost. Vaše stranke bodo verjetno bolj zaupale podjetjem, ki kibernetski varnosti pripisujejo zaslužen pomen, saj lahko trg vaše stranke zahteva, da njihove stranke spoštujejo zakone o zasebnosti, ki so specifični za posamezno panogo. Močna kibernetska varnost kaže, da ste zavezani k zaščiti interesov in podatkov strank.
- Opravite oceno tveganja kibernetske varnosti. Prepoznajte šibke točke svoje organizacije in morebitna tveganja. Pri tem je treba preveriti obstoječi IT inventar: kje je podpora že potekla, kakšni so varnostni ukrepi, kje pretijo morebitne grožnje in predlagati področja za izboljšave.
- Izdelajte celovito strategijo kibernetske varnosti. Na podlagi ocene tveganja oblikujte strategijo kibernetske varnosti, ki bo usklajena s cilji vašega podjetja in panožnimi predpisi. Ta strategija mora vključevati zaščito podatkov, varnost omrežja, usposabljanje zaposlenih in načrte odzivanja na incidente.
- Vlagajte v varnostne tehnologije. Uporabite močne varnostne tehnologije, npr. rešitve za odkrivanje in odzivanje na končnih točkah (Endpoint Detection and Response - EDR), rešitve za upravljanje odkrivanja in za odziv (Managed Detection and Response - MDR). Zavedamo se, da vzpostavitev lastnega IT oddelka ni vedno upravičena naložba in da zaposlitev enega IT strokovnjaka morda ne zagotavlja vseh znanj, ki jih potrebujete. Poiščite lokalnega ponudnika IT storitev, ki ima tudi močan portfelj kibernetske varnosti, kot so IT storitve družbe Konica Minolta.
- Usposobite svojo ekipo. Zaposleni so pogosto najšibkejši člen kibernetske varnosti. Izvajajte redna usposabljanja in izobraževanja o kibernetski varnosti. Zaposlene poučite o najboljših praksah, preprečevanju ribarjenja (phishing) in pomenu varovanja podatkov. Redno delite z zaposlenimi, zlasti s tistimi s kritičnim dostopom, kot so administrativna, računovodska in finančna ekipa, vodstvo podjetja in vodje, novosti in trende na področju kibernetske varnosti.
- Varna komunikacija. Šifrirajte e-poštno komunikacijo, implementirajte rešitve za varno deljenje datotek in zagotovite, da se pri vseh interakcijah s strankami upoštevajo ustrezni standardi za varstvo podatkov. Z zavezanostjo k varni komunikaciji boste povečali zaupanje strank.
- Spremljanje in odziv. Vzpostavite stalno spremljanje za odkrivanje in odzivanje na morebitne grožnje v realnem času. Pripravite načrt za zmanjšanje vpliva kakršne koli kršitve varnosti.
- Skladnost in poročanje. Z rednimi revizijami in poročanjem zagotovite strankam dokazila o svoji zavezanosti varnosti podatkov.
- Pravila zasebnosti. Prepričajte se, da so vaše politike zasebnosti jasne in lahko dostopne na vašem spletnem mestu. Razložite, kako zbirate, hranite in varujete podatke strank.
- Varnostni certifikati. Pridobite varnostne certifikate, ki ustrezajo industrijskim standardom in jih objavite na vidnem mestu. Ti certifikati služijo kot oprijemljiv dokaz vaše zavezanosti kibernetski varnosti. Če nimate certifikata ker sodelujte z IT ponudnikom ki ga ima, ga uporabite v komunikaciji s strankami.
- Obveščanje strank. Stranke redno obveščajte o svojih pobudah za kibernetsko varnost in njihovih rezultatih. Delite zgodbe o uspehu, kot so preprečeni kibernetski napadi in podobno, da poudarite svojo pripravljenost in skrbnost.