Komentar Bojana Zupančiča, vodje prodaje za industrijski in profesionalni tisk v podjetju Konica Minolta Slovenija.
V svetu negotovosti, kjer je del formule tudi zaznani globalni upad celotne tiskarske proizvodnje, je spodbudno videti, da digitalne etikete, embalaža in okraševanje (lak in/ali folija) lepo uspevajo.
Potreba po večji avtomatizaciji in inovativnih celovitih ekosistemih bo še naprej visoko na dnevnem redu in bo bistvena gonilna sila za akterje v industriji, kot so proizvajalci, blagovne znamke in dobavitelji. Večja osredotočenost na celotne proizvodne delovne procese v sektorjih embalaže in etiket prav tako pomaga proizvajalcem, da ponovno premislijo o možnostih v svetu novih priložnosti.
Zahteve za označevanje in pakiranje postajajo vse bolj zapletene, saj se zahteve po podatkih povečujejo, skladnost in regulativna okolja pa zaostrujejo, zato se dobavna veriga vse bolj zanaša na označevanje kot pomemben vir sledljivosti.
Pripravljen na še večjo rast
Vsi ti dejavniki kažejo, da je evropski trg digitalnih etiket in embalaže - in tudi trgi po vsem svetu - pripravljen na še večjo rast. "Povpraševanje po digitalno natisnjeni embalaži je na splošno ostalo visoko, saj se izdelki, kot so etikete, izdelujejo v večjih količinah in niso več omejeni na promocijska dela v kratkih nakladah," je v svojem globalnem pregledu trgov tiskarske opreme¹ zapisal Smithers. Podobno je bilo tudi povpraševanje po digitalno potiskanem valovitem kartonu v embalažni industriji veliko.
Proizvodnja, maloprodaja, transport, tekstil, hrana in pijača ter logistika so med pomembnimi dejavniki, zaradi katerih je digitalna izdelava etiket postala splošno sprejeta tehnologija, pri čemer so številni trgi embalaže na prelomni točki in zreli za digitalno izdelavo.
Trg pijač se poslužuje digitalne tehnologije
Trgovina s pijačami je sektor, v katerem bodo stranke v prihodnjih letih eksponentno povečevale svoje poslovanje z digitalnim tiskom etiket v kombinaciji z okraševanjem. Učinki z lakom in/ali folijo postajajo vse pomembnejši pri odločanju kupcev vina.
Zaupanje v digitalno izdelane vinske etikete potrjujejo tudi strokovnjaki iz panoge². "V naslednjih petih letih bodo nove tehnologije digitalnega okraševanja spodbujale uporabo krajših serij, kar bo trg vina z veseljem sprejel," je navedeno v Smithersovem poročilu. "Poleg tega sta z rastjo cen vrhunskih vin varnost in zaščita pred ponarejanjem, vgrajena v etiketo, za vinske kleti vse pomembnejša."
Možnosti za preprečevanje ponarejanja, vključno z inovativnim in najsodobnejšim projektom prilagajanja inkjet tiskalnikov z družbo Industrial Inkjet Ltd (IIJ), so bile pomemben del naše prisotnosti na sejmu Labelexpo septembra lani. Naš stroj za tisk AccurioLabel 230 je bil konfiguriran z DC330Mini podjetja Grafisk Maskinfabrik (GM). Podjetje IIJ, ki je priznani svetovni strokovnjak za varnostni tisk z UV-barvami, je v okviru postavitve, ki je pritegnila množico ljudi na našo stojnico, prikazalo tudi druge načine tiska.
Spodbujanje možnosti tiska za vinarje
Dolgoletna stranka Konice Minolte, podjetje Firus Druck, je primer, kako je bila njena rast na področju digitalne izdelave etiket naravnost spektakularna. Podjetje, ki izdeluje etikete za lokalne, nacionalne in mednarodne proizvajalce vina, je bilo ena prvih strank našega AccurioLabel 400 sistema za tisk etiket. Celotno zgodbo si lahko preberete
tukaj, na YouTubu pa si jo lahko ogledate
tukaj.
Kot vodilni na evropskem trgu digitalnih sistemov za tiskanje etiket (Infosource) bomo še naprej premikali meje in pomagali proizvajalcem, da izkoristijo svoje možnosti tiska. Verjamemo, da bodo tesnejše sodelovanje s strankami in partnerji, stalna zavezanost k revolucionarnim tehnologijam tiska in izboljšanje učinkovitosti ključnega pomena v prihodnjih letih.

objavimo

blogu