Konica Minolta beleži izjemen uspeh z več kot 200 prodajami po sejmu drupa

Ljubljana, Slovenija | 19 avgust 2024

Konica Minolta beleži izjemen uspeh z več kot 200 prodajami po sejmu drupa.

Konica Minolta in MGI sta se s predstavitvami celovitega delovnega procesa na glavnih področjih digitalnega tiska s tonerjem, brizgalnega tiska, okraševanja, dodelave, etiket in embalaže ter s celovitim konceptom prihodnjih trendov, predstavljenih na Drupi 2024, pripravili na velik naval obiskovalcev na skupni stojnici - sejem ni razočaral.


Največjega in najpomembnejšega sejma za tiskarske in embalažne rešitve na svetu se je udeležilo približno 170.000 obiskovalcev, od tega 80 % mednarodnih. Čeprav je bilo to manj kot leta 2016, je Konica Minolta povečala obisk svojega razstavnega prostora v hali 8B, saj je število obiskovalcev znatno preseglo pričakovanja.

Konica Minolta je zabeležila več kot 200 prodaj na samem sejmu in še naprej pospešuje svojo vodilno vlogo na trgih digitalnega tiska. Njena stojnica, ki je obsegala 2.400 m2 v dveh nadstropjih, je bila sedma največja na sejmu drupa. Prodajne in podporne ekipe so bile večinoma evropske, vendar je bila zagotovljena tudi močna globalna prisotnost - od Brazilije do Koreje, od Islandije do Južne Afrike in od Japonske do Sydneyja.


Prehod na višjo raven variabilnih podatkov

Konica Minolta je na Drupi predstavila več kot 20 novosti, inovacij programske opreme in pomembnih napredkov na področjih, kot so komercialni tisk, tisk etiket, embalaža in industrijski tisk, s poudarkom na vidikih, kot sta digitalna preobrazba in trajnost.

Drug primer tehnološkega razvoja družbe Konica Minolta je bil prikaz, kako je mogoče ločene postopke, kot so foliranje, lakiranje, tiskanje in sušenje, združiti v samo eno popolnoma integrirano proizvodno serijo, kjer je bil v središču pozornosti MGI AlphaJet, ki je prikazal prednosti popolne proizvodnje z enim prehodom. To je bil prikaz najnaprednejših celovitih digitalnih proizvodnih linij za pametne tovarne, ki so bile kadar koli javno prikazane. Poudarila je pionirsko digitalno preobrazbo v obsegu, ki ga na razstavi v Düsseldorfu v Nemčiji še ni bilo. Obiskovalci so od blizu videli, kako Konica Minolta celostno združuje strokovno znanje, saj še naprej pomaga strankam pri digitalni preobrazbi in dobičkonosni rasti njihovega poslovanja.

Močan poudarek na trajnosti

Na stojnici je bil 11 dni velik poudarek na trajnosti, vrednosti tiska in na tem, kako lahko stranke "odkrijejo potencial v prihodnosti tiska", kar je bilo glavno sporočilo družbe Konica Minolta za Drupo. 
To je bilo doseženo s tehnologijo asistence, varčevanjem z delovno silo in postopki brez uporabe veščin z izboljšanjem skupne zmogljivosti vseh procesov, ne le tiska.

Pomemben poudarek družbe Konica Minolta je bil prikaz, kako vsa njena široka paleta digitalnih tiskarskih strojev pomaga strankam pri njihovi digitalni preobrazbi. Od stroja AccurioPress C14000e z več kot 2100 namestitvami po vsem svetu do strojev AccurioLabel, ki so dosegli mejnik 1500 namestitev. Med sejmom je sistem za digitalno okraševanje JETvarnish 3D Web 400 partnerja MGI, ki je odličen dodatek k stroju AccurioLabel 400 podjetja Konica Minolta, prejel prestižno nagrado EDP (European Digital Press Association) za embalažo za digitalno okraševanje, ki se podeljuje za najboljše inovacije v svojem razredu.

Med 30 sistemi, ki so na Drupi delovali v živo, je bil pomemben poudarek naslednje generacije Konica Minolta HS-UV Inkjet Press, AccurioJet 60000, ki je bil prvič predstavljen javnosti. Ta vrhunski model sledi kakovosti in tehnologiji serije AccurioJet KM-1e in ima izjemno zmogljivost 6.000 listov B2 na uro ter odlično kakovost slike. Še en stroj, ki je na Drupi doživel svetovno premiero, je bil tiskarski stroj AccurioPress C84hc podjetja Konica Minolta, ki uporablja toner z visoko kromatično barvo za dosledno tiskanje svetlih živih barv.

Daljnosežne posledice novih pristopov

Konica Minolta je na Drupi predstavila nove konfiguracije nastavitev in nove aplikacije brez primere. Vse imajo daljnosežne pozitivne posledice za komercialne tiskarje, oblikovalce ter oblikovalske in oglaševalske agencije pri njihovem poslovanju. Tudi druga edinstvena programska oprema je bila atrakcija na Drupi, med njimi je bila premierno predstavljena "Ex Kansei", prediktivna programska oprema, ki temelji na spoznanjih o sledenju očem.

S ciljem podžgati možnosti tiska je Konica Minolta predstavila svojo vizijo digitalne preobrazbe v tiskarni prihodnosti. Pomemben vidik njene predstavitve se je vrtel okoli učinkovite uporabe digitalne opreme, pri čemer je posebej izpostavila tehnologije za avtomatizacijo in pomoč pri tisku. Poudarjeni so bili tudi servisni postopki na daljavo družbe Konica Minolta ter aplikacija za pametne telefone AIReLink, specializirano orodje za servisne tehnike.


Izjemni rezultati doseženi z edinstvenim pristopom

Bojan Zupančič, vodja prodaje za produkcijski in industrijski tisk, je povedal: "Tokrat smo na Drupi bolj kot kdaj koli prej ubrali edinstven pristop in predstavili prave aplikacije tiska od začetka do konca. Dosegli smo izjemne rezultate, vse v okviru Industrije 5.0. Naša predstavitev vrste novih tiskarskih strojev s tonerjem in brizgalnim tiskom je pokazala, kako se ti dve tehnologiji dopolnjujeta. 

Naši inovativni prikazi so daleč presegli predstavitev opreme in predstavili celovit pogled na aplikacije tiska, ki so, kot vemo iz povratnih informacij obiskovalcev, naredile vtis in navdih. Strankam smo pomagali videti potencial tiska, tako da smo spodbudili možnosti, saj smo še naprej priča neustavljivemu prehodu z analognega na digitalni tisk." Gospod Zupančič je dodal: "To je bila moja peta drupa in nanjo sem najbolj ponosen."

Konica Minolta

 

Pot podjetja Konica Minolta se je začela pred 150 leti z vizijo, da bi delali drugače. Ustvarjamo inovacije v dobro družbe in sveta. Isti namen, ki nas je gnal naprej takrat, nas žene naprej tudi zdaj.

 

Konica Minolta Slovenija, d.o.o. s sedežem v Ljubljani je hčerinska družba Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH s sedežem v Langenhagnu v Nemčiji, ta je pa hčerinska družba Konica Minolta Inc., Tokio, Japonska. Konica Minolta s svojim edinstvenim strokovnim znanjem na področju upodabljanja (tiskanje, skeniranje, kopiranje), obdelave podatkov in odločanja na podlagi podatkov, ustvarja rešitve za svoje stranke - mala in srednje velika podjetja, velika podjetja in javni sektor - ter rešuje vprašanja, s katerimi se sooča družba.

 

Konica Minolta kot ponudnik rešitev za digitalna delovna okolja svojim strankam pomaga prepoznati in izkoristiti potencial, ki ga skriva digitalizacija, ter doseči naslednjo stopnjo digitalne zrelosti organizacije. V podporo "inteligentnemu povezanemu delovnemu mestu" Konica Minolta ponuja storitve v oblaku, IT, upravljanja tiskanja in video rešitev za delo na daljavo, sodelovanje, upravljanje ter avtomatizacijo delovnih procesov in varnost. Uspešnost podjetja pri spodbujanju preobrazbe je potrdila tudi družba IDC, saj je v raziskavi "IDC MarketScape, v poročilu "Worldwide Print Transformation 2020 Vendor Assessment" navedeno, da je Konica Minolta "globalno priznana kot vodilna na področju transformacije tiskanja". Konica Minolta je od leta 2021 tudi Microsoftov globalni partner.

 

Konica Minolta s ponudbo Igniting Print Possibilities pomaga tiskarnam in drugim ponudnikom storitev tiska maksimalno izkoristiti avtomatizacijo delovnih procesov za povečanje učinkovitosti. Podjetje zagotavlja vrhunske sisteme za digitalni produkcijski tisk, za tisk na embalažo in za tisk etiket. Naprave za dodelavo ustvarjajo tiskarske izdelke, ki izstopajo in ustvarjajo dodano vrednost. Konica Minolta se že več kot desetletje uveljavlja kot vodilna na trgu produkcijskega tiska v Evropi (InfoSource).

 

Za vse več organizacij je danes uspeh več kot le ozka opredelitev finančnega izkaza - vključuje tudi varovanje okolja in pozitiven vpliv na zaposlene ter družbo. Konica Minolta se je s svojo zavezanostjo ciljem trajnostnega razvoja zavezala, da bo dosledno sledila svojim ciljem na področju trajnosti in družbene odgovornosti. Podjetje je bilo večkrat prepoznano zaradi svoje bogate zgodovine družbenega prispevka ter zaradi prizadevanj za doseganje ciljev trajnostnega razvoja v celotni poslovni in dobavni verigi. Konica Minolta je uvrščena na seznam "2022 Global 100 Most Sustainable Corporations in the World" in je prejela najvišjo stopnjo na lestvici EcoVadis Sustainabilty Ratings.

 

Konica Minolta je za svoj inovativni pristop storitvam, ki odlično dopolnjuje njihove naprave, prejela prestižno nagrado "Buyers Lab PaceSetter Award for Serviceability and Support 2020/2021" podjetja Keypoint Intelligence.

 

Konica Minolta Slovenija zaposluje 51 predanih strokovnjakov (november 2022), ki na slovenskem trgu skrbijo za več kot 3.000 pogodbenih strank in aktivno promovirajo vse vertikale poslovanja. Na evropskem nivoju je podjetje Konica Minolta Business Solutions Europe zastopano s podružnicami in distributerji v več kot 80 državah v Evropi, Srednji Aziji, na Bližnjem vzhodu in v Afriki. S približno 8.700 zaposlenimi (april 2022) je Konica Minolta Europe v poslovnem letu 2021/2022 ustvarila več kot 1,9 milijarde evrov čiste prodaje. Po vsem svetu ima podjetje več kot 39.000 zaposlenih in posluje v več kot 150 državah.

 

Izrazi in imena izdelkov so lahko blagovne znamke ali registrirane blagovne znamke ustreznih lastnikov in so s tem priznani.

Kontakt

Kontakt

Matjaž Babnik

Vodja marketinga

Stiki z javnostjo

matjaz.babnik@konicaminolta.si

015680500

ŽELITE VEČ INFORMACIJ?
KONTAKTIRAJTE NAS!