3 načini uporabe umetne inteligence v proizvodnih podjetjih

Ljubljana, Slovenija | 23 januar 2023

Avtomatizacija v proizvodni industriji ni nič novega. Vsi smo že videli posnetke sinhroniziranih robotov, ki delajo na montažni liniji v najsodobnejši tovarni. A kot je pokazal UiPath AI Summit 2022, proizvajalci iščejo številne nove priložnosti za avtomatizacijo tudi zunaj proizvodnih prostorov.


Rehau avtomatizira, da bi obvladal porast naročil
Skupina Rehau Group, proizvajalec polimernih rešitev, je takšen primer. Pred tremi leti je podjetje doživelo velik porast prodajnih naročil. To je nekaj, kar si želi vsako podjetje. Toda podjetje Rehau ni imelo dovolj osebja, da bi vsa ta nova naročila hitro vneslo v svoj sistem za načrtovanje virov podjetja (ERP). Podjetje je imelo dve možnosti: lahko je zaposlilo nove zaposlene, da bi se prilagodilo večji delovni obremenitvi, ali pa je začelo avtomatizirati obdelavo prodajnih naročil in podobne procese.

Vodstvena ekipa je hitro ugotovila, da so avtomatizacija in programski roboti pot do učinkovitejše prihodnosti. Zato so zaposlili manjšo skupino, ki je kratkoročno obvladovala skokovit porast naročil, in sestavili ekipo za stalno avtomatizacijo postopkov prodajnih naročil.

Za podjetje Rehau so bili e-pošta in faksi glavni viri naročil, zato je ekipa začela s preprostejšimi scenariji in standardiziranimi naročili, da bi razvila preizkus koncepta (PoC). Izbrana skupina strank je vedno predložila dosledno oblikovana naročila, podjetje Rehau pa je s programom UiPath Document Understanding in strojnim učenjem iz teh naročil pridobilo potrebne informacije in vneslo potrebne podatke v ERP sistem.

Podjetje je kmalu lahko razširilo področje uporabe in v proces vključilo nestandardne oblike naročil. Danes je avtomatiziranih 25% naročil za oddelek za gradbene rešitve in 6% naročil za oddelek za pohištvene rešitve.

Do danes je podjetje Rehau s pomočjo avtomatizacije obdelalo 68.000 naročil, s čimer je prihranilo približno 16 ur ročnega dela na dan. Načrtujejo tudi razširitev na druge primere uporabe, kot so sledenje tovornemu prometu pošiljk, izdajanje računov ter finance in človeški viri (HR).

BSH gradi mrežo strokovnjakov za podatkovno znanost
Pri globalnem proizvajalcu gospodinjskih aparatov BSH je pot avtomatizacije potekala drugače. Pobuda se je začela leta 2017 z oblikovanjem skupine za podatkovno znanost v okviru IT-ja. Ta majhna ekipa se je osredotočila na ustvarjanje projektov PoC in na spodbujanje ozaveščenosti o potencialnih aplikacijah podatkovne znanosti v resničnem svetu. Ekipa je nato začela sodelovati z družbo UiPath pri oblikovanju skupine za inteligentno avtomatizacijo. Od samega začetka je bila gonilna vizija združevanje avtomatizacije robotskih procesov (RPA) z umetno inteligenco (AI) za razvoj pametnih robotov.

Leta 2019 je družba BSH združila vse svoje pobude na področju umetne inteligence pod enotno okrilje, da bi izmenjala izkušnje in usposabljala nove podatkovne znanstvenike. Danes ima podjetje več kot:
  • 20 primerov uporabe podatkovne znanosti, ki že delujejo,
  • 400 podatkovnih znanstvenikov v podjetju, ki razvijajo nove modele,
  • 100 avtomatizacij v produkciji.

Eden od primerov uporabe, ki ga je ustvarila ekipa, se osredotoča na poročanje o upravljanju kakovosti. Ko imajo stranke težave z napravo, tehnik pošlje poročilo v pisarno podjetja. Pred avtomatizacijo je morala ekipa za upravljanje kakovosti sama prebrati ta poročila in razvrstiti podatke. Zdaj model umetne inteligence zbira ustrezne podatke iz teh poročil, drug model pa poročilo prevede iz katerega koli od 30 različnih jezikov, da ga lahko ekipa uporabi. V pripravi so tudi drugi primeri uporabe, ki jih poganja umetna inteligenca, za interne robote za klepet in tiste, ki izkoriščajo razumevanje dokumentov UiPath.

Drager poenostavlja obdelavo računov med podjetji
Podjetje Drager, vodilni proizvajalec medicinske in varnostne tehnologije, je svojo pot z RPA začelo s pilotnim projektom leta 2017. Podjetje je nato s svojo RPA mrežo stopilo na globalno raven in povabilo sodelavce z vsega sveta na svoj sedež v Nemčiji, kjer so organizirali usposabljanja za UiPath. Danes ima podjetje več kot 200 avtomatizacij in z veseljem raziskuje prednosti semantične avtomatizacije.

Prvi primer uporabe avtomatizacije v podjetju se je osredotočil na račune med podjetji. Vsaka podružnica podjetja Drager predloži račune na sedež. Vsak račun vsake podružnice je nekoliko drugačen. Podjetje uporablja tudi dva različna ERP sistema. Za sistem, ki ga uporabljajo hčerinske družbe, orodje Document Understanding, ki temelji na strojnem učenju, zbira račune iz poštnih predalov in iz njih izlušči prave informacije. Nato programski robot vnese pridobljene informacije v ERP sistem. Umetna inteligenca oceni veljavnost informacij in jih posreduje zaposlenemu v morebitni potreben pregled.

Nenehno razvijajoča se vloga umetne inteligence v proizvodnji
Današnji proizvajalci so v vznemirljivem obdobju, ko se posvečajo avtomatizaciji procesov, ki podpirajo učinkovitejše proizvodne linije. Vas zanima več? Raziščite spreminjajočo se vlogo umetne inteligence in avtomatizacije v proizvodnji. Izpolnite obrazec spodaj in v najkrajšem možnem času se vam bo oglasil naš strokovnjak za avtomatizacijo.
 

Konica Minolta Slovenija in Konica Minolta

Konica Minolta Slovenija, d.o.o. s sedežem v Ljubljani je hčerinsko podjetje družbe Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH s sedežem v Langenhagnu v Nemčiji, ki je hčerinsko podjetje v popolni lasti družbe Konica Minolta Inc. s sedežem v Tokiu na Japonskem. Konica Minolta s svojim edinstvenim strokovnim znanjem na področju slikovne obdelave, obdelave podatkov in odločanja na podlagi podatkov ustvarja ustrezne rešitve za svoje stranke - mala in srednje velika podjetja, velika podjetja in javni sektor - ter rešuje vprašanja, s katerimi se sooča družba.

 

Konica Minolta kot ponudnik rešitev za digitalno delovno okolje svojim strankam pomaga prepoznati in izkoristiti potencial, ki ga skriva digitalizacija, ter doseči naslednjo stopnjo digitalne zrelosti organizacije s ponovnim razmislekom o delovnem okolju. V podporo 'inteligentnemu povezanemu delovnemu mestu' Konica Minolta ponuja storitve v oblaku, IT, upravljanje tiskanja in video rešitev za delo na daljavo, sodelovanje, upravljanje delovnih procesov ter avtomatizacijo in varnost. Uspešnost podjetja pri spodbujanju preobrazbe je potrdila tudi družba IDC, saj je v raziskavi 'IDC MarketScape: Worldwide Print Transformation 2023 Vendor Assessment' družbo Konica Minolta imenovala za 'vodilno' na področju transformacije tiskanja. Konica Minolta je od leta 2021 Microsoftov globalni partner (Microsoft Global Managed Partner).

 

Konica Minolta s ponudbo Igniting Print Possibilities pomaga ponudnikom tiska, grafičnim ustvarjalcem in lastnikom blagovnih znamk maksimalno izkoristiti avtomatizacijo delovnega procesa za povečanje učinkovitosti. Podjetje zagotavlja svetovanje v vseh komunikacijskih zadevah ter vrhunske sisteme za profesionalni tisk za proizvodnjo, pakiranje in etikete. Naprave za dodelavo ustvarjajo tiskarske izdelke, ki izstopajo in ustvarjajo dodano vrednost. Konica Minolta se že več kot desetletje uveljavlja kot vodilna na trgu produkcijskega tiska v Evropi (InfoSource).

 

Za vse več organizacij je uspeh danes več kot le ozka opredelitev finančne blaginje - vključuje tudi varovanje okolja in pozitiven vpliv na zaposlene ter družbo. Konica Minolta se je s svojo zavezanostjo ciljem trajnostnega razvoja (Sustainable Development Goals - SDG) zavezala, da bo dosledno sledila svojim ciljem na področju trajnosti in družbene odgovornosti.

 

Podjetje je bilo večkrat prepoznano zaradi svoje bogate zgodovine družbenega prispevka ter zaradi prizadevanj za doseganje ciljev trajnostnega razvoja v celotni poslovni in dobavni verigi. Konica Minolta je prejela zlato priznanje 'GOLD Level Recognition Medal' v okviru trajnostnih ocen EcoVadis za leto 2024.

 

Konica Minolta je za svoje storitve na daljavo prejela prestižno nagrado 'Buyers Lab (BLI) 2023-2024 Pacesetter Award in Remote Service for the Western European market', ki jo podeljuje Keypoint Intelligence.

 

Podjetje Konica Minolta Business Solutions Europe je zastopano s podružnicami in distributerji v več kot 80 državah v Evropi, Srednji Aziji, na Bližnjem vzhodu in v Afriki. Konica Minolta Europe z več kot 8.800 zaposlenimi (od aprila 2024) je v poslovnem letu 2023/2024 ustvarila več kot 2,13 milijarde EUR čistih prihodkov od prodaje.

 

Po vsem svetu ima podjetje več kot 40.000 zaposlenih in posluje v več kot 150 državah.

 

Izrazi in imena izdelkov so lahko blagovne znamke ali registrirane blagovne znamke ustreznih lastnikov in so s tem priznani.

Kontakt

Kontakt

Matjaž Babnik

Vodja marketinga

Stiki z javnostjo

matjaz.babnik@konicaminolta.si

+38615680511

ŽELITE VEČ INFORMACIJ?
KONTAKTIRAJTE NAS!