V svetu hibridnega dela zagotovite svojemu podjetju konkurenčnost s storitvami upravljanja tiskanja

Ljubljana, Slovenija | 1 maj 2023

Delovno okolje se je v post-pandemičnem obdobju zelo spremenilo. Čeprav so se številna podjetja v celoti vrnila v pisarne, podatki analitične družbe Quocirca kažejo, da 27% zaposlenih še vedno v celoti dela na daljavo, medtem ko jih 32% opravlja hibridno delo med pisarno in domom.

Da bi olajšalo hibridno delo bo vaše podjetje verjetno uporabljalo določeno raven IT storitev v oblaku, vendar ali je vaša ponudba tiskanja temu primerna? Če je vaš odgovor negativen je čas, da razmislite o rešitvi za storitve upravljanja tiskanja in si zagotovite prednost pred konkurenco.


Kaj so storitve upravljanja tiskanja?
Če vodite ali ste lastnik malega podjetja, ste nedvomno že kdaj slišali za storitve upravljanja  tiskanja (MPS – Managed Print Services), vendar niste prepričani kaj to je, kako deluje in kakšne so prednosti?

Preprosto povedano, MPS je storitev, pri kateri je celotna tiskalniška infrastruktura zagotovljena in proaktivno vzdrževana, podprta in spremljana v vašem imenu za redno (običajno mesečno) določeno plačilo. To vključuje strojno opremo tiskalnikov, programsko opremo za tiskanje in licence, infrastrukturo za tiskanje (vključno z možnostjo tiskanja prek spleta, kjer je to primerno) in pogosto tudi potrošni material, kot je črnilo/toner.

Kakšne so prednosti storitev upravljanja tiskanja? 
Zagotavljanje lastne celovite tiskalniške rešitve je lahko drago in zapleteno. Začetni investicijski stroški so veliki, saj je treba kupiti strojno opremo za tiskanje in z njo povezane sisteme. Poleg tega pa je treba stalno vzdrževati opremo, kupovati potrošni material ter posodabljati programsko opremo in licence, pri čemer ne smemo pozabiti, da je treba vse to zagotoviti pravočasno, da ne pride do motenj v poslovanju. Tu lahko storitev upravljanja tiskanja za mala podjetja prinese resnične koristi.
MPS ima drugačen pristop. Namesto dolgoročne zaveze in naložbe, ko vse kupite neposredno, MPS običajno vključuje bolj praktične modele financiranja, pogosto z večjo prilagodljivostjo v smislu izbire in možnosti ter po potrebi popolno ponudbo izdelka kot storitve.
Prav tako je mogoče doseči precejšnje prihranke pri stroških, saj lahko rešitev in z njo povezane stroške prilagodite točno temu, kar potrebujete, z možnostjo razširitve rešitve glede na spreminjajoče se poslovne potrebe. Pri MPS ni treba skrbeti za vzdrževanje in nadgradnje tiskalnika/omrežja, saj se vsa ta opravila opravijo v vašem imenu, črnilo/toner pa se samodejno dobavlja, da je pripravljeno za uporabo takoj, ko je potrebno. Poleg tega številni ponudniki ponujajo izbirni program, v okviru katerega se stari potrošni material varno in pravilno odstrani ter reciklira, kadar je to mogoče. Če ima tiskalnik ali omrežje težave, ponudnik MPS brez dodatnega plačila zagotovi nadaljevanje storitve, zato ni nepričakovanih stroškov, s katerimi bi se bilo treba ukvarjati.
Ponudnik MPS bo kot strokovnjak za tiskanje našel najboljšo rešitev za vaše potrebe in ceno. Vedno boste imeli na voljo pravo vrsto in raven rešitve, ki bo ustrezala vašim poslovnim potrebam, rešitev za tiskanje pa bo vedno posodobljena, zato vam ne bo treba skrbeti, da bi morali sami načrtovati (in financirati) znatne stroške nadgradnje. Poleg tega je mogoče v rešitev vgraditi okoljske vidike, da zagotovite izpolnjevanje obveznosti glede trajnosti in to dokažete tudi svojim strankam in partnerjem.

Ponudba storitve upravljanja tiskanja družbe Konica Minolta
Konica Minolta je kot ugleden strokovnjak in zelo izkušen specialist za IT storitve in tiskanje v odličnem položaju, da postane vaš izbrani ponudnik upravljanja storitev tiskanja. To je bilo poudarjeno tudi s tem, ko je Quocirca je imenovala Konico Minolto kot vodilnega ponudnika na trgu upravljanja storitev tiskanja.

Konica Minolta ima koncept MPS z imenom Optimized Print Services (OPS). Zagotavlja, da imajo naše stranke na voljo pravo rešitev za svoje zahteve in ne le najnovejšo in najbolj spektakularno tehnologijo zaradi nje same.

Ponudba OPS združuje svetovanje, strojno in programsko opremo ter upravljanje delovnih procesov za zmanjšanje porabe dokumentov. Vašemu podjetju pomagamo povečati učinkovitost vseh procesov, povezanih s tiskanjem in skeniranjem, medtem ko strategija preventivnega vzdrževanja zagotavlja, da naprave, ki jih uporabljate, vedno delujejo zanesljivo in da so morebitni izpadi čim manjši.

Konica Minolta ponuja individualno rešitev za vaše zahteve, ki zagotavlja največjo varnost podatkov in hkrati ustreza vašemu proračunu. Naš cilj je, da vas, vaše zaposlene in vašo podporno ekipo za IT razbremenimo izzivov upravljanja lastne tiskalniške infrastrukture in omogočimo, da se vaša organizacija v celoti osredotoči na svoje glavne naloge. Skrbimo za celotno infrastrukturo tiskanja in skeniranja, vključno z rutinskimi nalogami, kot je upravljanje potrošnega materiala (z avtomatiziranim naročanjem).

Vaš naslednji korak - tiskanje v oblaku 
Morda že razmišljate o izbiri MPS (ali pa ga celo že uporabljate), vendar ali ste vedeli, da obstaja  veliko dobrih razlogov, da ponudnik upravlja vašo tiskalniško infrastrukturo v oblakuin ne na lokaciji?

Tiskani dokumenti so še vedno zelo pomembni. Od hranjenja bistvenih pravnih in finančnih dokumentov v fizični obliki do pošiljanja osebnih tiskanih zapiskov z naročilom stranke ali pošiljanja kritične dokumentacije državljanom s strani vlade do tiskanja pomembnih podatkov za vsakega udeleženca pomembnega sestanka. Zato je pomembno zagotoviti, da je vaše tiskanje ekonomično, popolnoma varno in dovolj prilagodljivo, da se lahko spoprimete z nepričakovanimi dogodki. Pri tem je pristop, ki temelji na oblaku, resnično pomemben.

Medtem ko so informacijski sistemi v oblaku postali nepogrešljivi na delovnem mestu, številna podjetja pogrešajo bistveni element tiskanja v oblaku. Tiskanje v oblaku, ki vaši ekipi omogoča tiskanje česar koli, od koder koli in iz katere koli naprave, zagotavlja, da je vaša funkcija tiskanja v koraku s preostalimi agilnimi in prilagodljivimi informacijskimi sistemi na delovnem mestu.

Nujna storitev
Storitev upravljanja (ali optimizacije) tiskanja in tiskanje v oblaku so v dobi hibridnega dela postale ključnega pomena. Zagotavljanje tiskanja mora biti prav tako prilagodljivo kot preostali del podjetja, da se lahko spopade z razvijajočim se delovnim okoljem in spopade z izzivi, ki so pred nami.
MPS zagotavlja zelo prilagodljivo in stroškovno učinkovito rešitev, ki podjetjem omogoča, da se osredotočijo na svoje glavne dejavnosti in so povsem mirna, da bo zagotavljanje tiskanja še naprej v celoti izpolnjeno. Konica Minolta s ponudbo popolnoma optimiziranih storitev tiskanja naredi še korak dlje, saj zagotavlja, da vaša tiskalniška rešitev vedno zagotavlja največjo učinkovitost in vrednost za denar ter zagotavlja najboljšo možno rešitev za delovno mesto danes in jutri, vse to po dostopnih in predvidljivih stroških.

Konica Minolta Slovenija in Konica Minolta

Konica Minolta Slovenija, d.o.o. s sedežem v Ljubljani je hčerinsko podjetje družbe Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH s sedežem v Langenhagnu v Nemčiji, ki je hčerinsko podjetje v popolni lasti družbe Konica Minolta Inc. s sedežem v Tokiu na Japonskem. Konica Minolta s svojim edinstvenim strokovnim znanjem na področju slikovne obdelave, obdelave podatkov in odločanja na podlagi podatkov ustvarja ustrezne rešitve za svoje stranke - mala in srednje velika podjetja, velika podjetja in javni sektor - ter rešuje vprašanja, s katerimi se sooča družba.

 

Konica Minolta kot ponudnik rešitev za digitalno delovno okolje svojim strankam pomaga prepoznati in izkoristiti potencial, ki ga skriva digitalizacija, ter doseči naslednjo stopnjo digitalne zrelosti organizacije s ponovnim razmislekom o delovnem okolju. V podporo 'inteligentnemu povezanemu delovnemu mestu' Konica Minolta ponuja storitve v oblaku, IT, upravljanje tiskanja in video rešitev za delo na daljavo, sodelovanje, upravljanje delovnih procesov ter avtomatizacijo in varnost. Uspešnost podjetja pri spodbujanju preobrazbe je potrdila tudi družba IDC, saj je v raziskavi 'IDC MarketScape: Worldwide Print Transformation 2023 Vendor Assessment' družbo Konica Minolta imenovala za 'vodilno' na področju transformacije tiskanja. Konica Minolta je od leta 2021 Microsoftov globalni partner (Microsoft Global Managed Partner).

 

Konica Minolta s ponudbo Igniting Print Possibilities pomaga ponudnikom tiska, grafičnim ustvarjalcem in lastnikom blagovnih znamk maksimalno izkoristiti avtomatizacijo delovnega procesa za povečanje učinkovitosti. Podjetje zagotavlja svetovanje v vseh komunikacijskih zadevah ter vrhunske sisteme za profesionalni tisk za proizvodnjo, pakiranje in etikete. Naprave za dodelavo ustvarjajo tiskarske izdelke, ki izstopajo in ustvarjajo dodano vrednost. Konica Minolta se že več kot desetletje uveljavlja kot vodilna na trgu produkcijskega tiska v Evropi (InfoSource).

 

Za vse več organizacij je uspeh danes več kot le ozka opredelitev finančne blaginje - vključuje tudi varovanje okolja in pozitiven vpliv na zaposlene ter družbo. Konica Minolta se je s svojo zavezanostjo ciljem trajnostnega razvoja (Sustainable Development Goals - SDG) zavezala, da bo dosledno sledila svojim ciljem na področju trajnosti in družbene odgovornosti.

 

Podjetje je bilo večkrat prepoznano zaradi svoje bogate zgodovine družbenega prispevka ter zaradi prizadevanj za doseganje ciljev trajnostnega razvoja v celotni poslovni in dobavni verigi. Konica Minolta je prejela zlato priznanje 'GOLD Level Recognition Medal' v okviru trajnostnih ocen EcoVadis za leto 2024.

 

Konica Minolta je za svoje storitve na daljavo prejela prestižno nagrado 'Buyers Lab (BLI) 2023-2024 Pacesetter Award in Remote Service for the Western European market', ki jo podeljuje Keypoint Intelligence.

 

Podjetje Konica Minolta Business Solutions Europe je zastopano s podružnicami in distributerji v več kot 80 državah v Evropi, Srednji Aziji, na Bližnjem vzhodu in v Afriki. Konica Minolta Europe z več kot 8.800 zaposlenimi (od aprila 2024) je v poslovnem letu 2023/2024 ustvarila več kot 2,13 milijarde EUR čistih prihodkov od prodaje.

 

Po vsem svetu ima podjetje več kot 40.000 zaposlenih in posluje v več kot 150 državah.

 

Izrazi in imena izdelkov so lahko blagovne znamke ali registrirane blagovne znamke ustreznih lastnikov in so s tem priznani.

Kontakt

Kontakt

Matjaž Babnik

Vodja marketinga

Stiki z javnostjo

matjaz.babnik@konicaminolta.si

+38615680511

ŽELITE VEČ INFORMACIJ?
KONTAKTIRAJTE NAS!