PAMETNEJŠI NAČIN DELA
V današnjem konkurenčnem poslovnem okolju je ključno, da prepoznamo podatke, ki so uporabni, saj lahko le tako sprejemamo utemeljene odločitve na podlagi točnih in posodobljenih informacij. V takšnih pogojih je ključnega pomena, da organizacije vseh vrst nenehno optimizirajo ter povečujejo učinkovitost in produktivnost svojih poslovnih procesov, če želijo ostati korak pred tekmeci.
Z uvedbo inteligentnega sistema za upravljanje dokumentov in informacij lahko organizacije izkoristijo kakovost, celovitost in natančnost svojih ključnih informacij. Upravljanje informacij se lahko uporablja tudi kot sredstvo za obvladovanje tveganja, zagotavljanje skladnosti, omogočanje doslednih delovnih tokov in operativnih postopkov ter usklajevanje procesov.
M-Files vam pomaga:
- da hitro poiščete informacije in sprejemate utemeljene odločitve na podlagi najnovejših podatkov vašega podjetja,
- da z eno samo platformo dostopate do vseh pomembnih podatkov na različnih lokacijah,
- da s hitrim dostopom do podatkov pomembnih za podjetje in poslovanje zmanjšate stroške,
- povečate produktivnost podjetja z ustvarjanjem pospešenih in preglednih delovnih tokov/procesov,
- da spodbujate sodelovanje med oddelki,
- da povečate donosnost naložbe.
'The Total Economic Impact™ Of M-Files' poročilo!
Ste vedeli, da je ROI pri M-Files lahko kar 267%!

ŠTUDIJA PRIMERA
RCM d.o.o.
“V preteklih dveh letih smo v RCM ogromno investirali v digitalizacijo poslovanja in iskali najboljše IT-rešitve za naše podjetje. Uspešno smo kandidirali na javnem razpisu E-poslovanje in vzpostavili lastno okolje, ki omogoča elektronsko izmenjavo podatkov, ter vpeljali nov dokumentni sistem M-FILES in rešitev za elektronsko arhiviranje dokumentov ponudnika Konica Minolta Slovenija. Ta je poskrbel tudi za integracijo z obstoječimi sistemi in aplikacijami, ki podpirajo delo vseh ključnih oddelkov v podjetju, npr. računovodstva, carinskega oddelka, prodaje, vodstva itd. Še dolgo bom pomnil navdušenje nad prehodom na elektronsko poslovanje.”
Dejan Sušnik, generalni direktor
DIGITALNI / ELEKTRONSKI PODPIS
Podpisovanje dokumentov je ključni postopek v vsakodnevnih poslovnih procesih. Danes so skoraj vsi dokumenti ustvarjeni, urejeni in posredovani digitalno, vendar se zaradi podpisovanja pogosto natisnejo in nato ponovno spremenijo v digitalne dokumente. Če podpisnik ni fizično prisoten v pisarni in zato ne more podpisati dokumenta, pa lahko celoten proces celo stoji več dni.
Zahvaljujoč Konica Minolta storitvi digitalnega / elektronskega podpisa, lahko podpisnik (odgovorna oseba) vse dokumente podpiše z enim samim klikom, neodvisno od tega kje se nahaja in kdaj. Digitalni / elektronski podpis tako predstavlja naslednji korak v digitalni preobrazbi in zagotavlja nemoteno in skladno poslovanje.
VEČ INFORMACIJ
- Temelji na metapodatkih - hitro iskanje informacij ne glede na to kje so shranjene.
- Prilagodljiva namestitev - v oblaku, na lokaciji ali v hibridni obliki.
- Enostavno mobilno delo - dostop z vseh naprav.
- Enostavno sodelovanje - med oddelki, oddaljenimi lokacijami, s poslovnimi partnerji, s strankami.
- Izpolnjevanje standardov skladnosti - vsi podatki so varnostno podprti z uporabo celovitega koncepta avtorizacije.
- Enostavna integracija - M-Files se integrira v SharePoint Online, Office 365, Salesforce.
- Prilagodljivost - enostavna, a hkrati zelo dobra nastavljivost zagotavlja podporo vsem poslovnim procesom.
- Večkrat nagrajena rešitev - Gartner, Forrester, Nucleus Research.
ŠTUDIJA PRIMERA
RCM d.o.o.
“V preteklih dveh letih smo v RCM ogromno investirali v digitalizacijo poslovanja in iskali najboljše IT-rešitve za naše podjetje. Uspešno smo kandidirali na javnem razpisu E-poslovanje in vzpostavili lastno okolje, ki omogoča elektronsko izmenjavo podatkov, ter vpeljali nov dokumentni sistem M-FILES in rešitev za elektronsko arhiviranje dokumentov ponudnika Konica Minolta Slovenija. Ta je poskrbel tudi za integracijo z obstoječimi sistemi in aplikacijami, ki podpirajo delo vseh ključnih oddelkov v podjetju, npr. računovodstva, carinskega oddelka, prodaje, vodstva itd. Še dolgo bom pomnil navdušenje nad prehodom na elektronsko poslovanje.”
Dejan Sušnik, generalni direktor
M-Files za Microsoft Teams
Nedavni porast dela na daljavo je povzročil močno povečanje uporabe Microsoft Teams aplikacije. Medtem ko je Teams fantastično orodje za sodelovanje, odpira tudi veliko vprašanj, povezanih z upravljanjem informacij in potencialnim uhajanjem podatkov.Oglejte si ta kratek video, kako M-Files omogočajo uporabnikom Microsoft Teams dostop do ustreznih informacij, ne glede na to, kje so shranjene in hkrati zagotavlja, da so občutljive informacije zaščitene.
DIGITALNI / ELEKTRONSKI PODPIS
Podpisovanje dokumentov je ključni postopek v vsakodnevnih poslovnih procesih. Danes so skoraj vsi dokumenti ustvarjeni, urejeni in posredovani digitalno, vendar se zaradi podpisovanja pogosto natisnejo in nato ponovno spremenijo v digitalne dokumente. Če podpisnik ni fizično prisoten v pisarni in zato ne more podpisati dokumenta, pa lahko celoten proces celo stoji več dni.
Zahvaljujoč Konica Minolta storitvi digitalnega / elektronskega podpisa, lahko podpisnik (odgovorna oseba) vse dokumente podpiše z enim samim klikom, neodvisno od tega kje se nahaja in kdaj. Digitalni / elektronski podpis tako predstavlja naslednji korak v digitalni preobrazbi in zagotavlja nemoteno in skladno poslovanje.