WEBINAR - BREZPAPIRNO POSLOVANJE in ePODPIS
Prehod na pisarno brez papirja ni tako preprost kot preklopiti stikalo za luč! Vendar je mogoče in veliko bolj enostavno, kot si verjetno predstavljate.
Dejstvo je, da smo zaradi digitalizacije že vsi deloma v brezpapirnem poslovanju. Vseeno pa je videti, da se tega papirja ne moremo znebiti. Eden takih primerov je podpisovanje dokumentov. Digitalne dokumente natisnemo samo za to, da jih lahko nekdo podpiše - in jih potem spet digitaliziramo. Z učinkovitim sistemom za upravljanje informacij, ki ima vključeno možnost elektronskega/digitalnega podpisovanja, bomo naredili še eden korak na poti pravega brezpapirnega poslovanja.
Na webinarju vam bomo predstavili kako v 6 korakih dosežete brezpapirno poslovanje, posvetili pa se bomo tudi ePODPISU.
DIGITALNI / ELEKTRONSKI PODPIS
Podpisovanje dokumentov je ključni postopek v vsakodnevnih poslovnih procesih. Danes so skoraj vsi dokumenti ustvarjeni, urejeni in posredovani digitalno, vendar se zaradi podpisovanja pogosto natisnejo in nato ponovno spremenijo v digitalne dokumente. Če podpisnik ni fizično prisoten v pisarni in zato ne more podpisati dokumenta, pa lahko celoten proces celo stoji več dni.
Zahvaljujoč Konica Minolta storitvi digitalnega / elektronskega podpisa, lahko podpisnik (odgovorna oseba) vse dokumente podpiše z enim samim klikom, neodvisno od tega kje se nahaja in kdaj. Digitalni / elektronski podpis tako predstavlja naslednji korak v digitalni preobrazbi in zagotavlja nemoteno in skladno poslovanje.