WEBINAR - BREZPAPIRNO POSLOVANJE in ePODPIS

WEBINAR - BREZPAPIRNO POSLOVANJE in ePODPIS

Prehod na pisarno brez papirja ni tako preprost kot preklopiti stikalo za luč! Vendar je mogoče in veliko bolj enostavno, kot si verjetno predstavljate.


Dejstvo je, da smo zaradi digitalizacije že vsi deloma v brezpapirnem poslovanju. Vseeno pa je videti, da se tega papirja ne moremo znebiti. Eden takih primerov je podpisovanje dokumentov. Digitalne dokumente natisnemo samo za to, da jih lahko nekdo podpiše - in jih potem spet digitaliziramo. Z učinkovitim sistemom za upravljanje informacij, ki ima vključeno možnost elektronskega/digitalnega podpisovanja, bomo naredili še eden korak na poti pravega brezpapirnega poslovanja.
Na webinarju vam bomo predstavili kako v 6 korakih dosežete brezpapirno poslovanje, posvetili pa se bomo tudi ePODPISU.

UDELEŽBA NA WEBINARJU JE BREZPLAČNA

  

ZAKAJ SE REGISTRIRATI IN UDELEŽITI WEBINARJA?

Poleg očitnih koristi kot so, digitalni delovni procesi, avtomatizirani postopki pregledovanja, odobritve in podpisa, dostopnost do dokumentov na daljavo in 24/7, revizijska sled ... se je po podatkih ene od nedavnih študij 59 % podjetjem, ki so začela z brezpapirnim poslovanjem, naložba v celoti povrnila v manj kot 12 mesecih. Približno 84 % ostalih je želeno donosnost naložbe doseglo v manj kot 18 mesecih. To pomeni, da je v veliki večini primerov prehod na brezpapirno poslovanje dobesedno izkušnja, ki se povrne sama od sebe - in to prej kot pričakovano.
 

Koristi so več kot očitne. Zato, pridružite se webinarju in spoznali boste, kako lahko vpeljete ePodpis in brezpapirno poslovanje, ter naredite naslednji korak v digitalni preobrazbi.

Webinar bo vodil Tomaž Špendal, strokovni svetovalec za inteligentno upravljanje informacij, Konica Minolta Slovenija.

"Z našimi 'digitalnimi' rešitvami smo pomagali že številnim slovenskim podjetjem. Ker zvesto sledimo naši viziji, 'tehnologija mora pomagati ljudem', je tak tudi naš pristop. Vsaki stranki se posvetimo, jo poslušamo in kar je najbolj pomembno, jo vključimo v proces razvoja in implementacije rešitve. Rezultat, številne zadovoljnjne stranke, pri katerih naše rešitve opravljajo delo na način, da zaposlene stranke razbremeni pri njihovem vsakdanjem delu, podjetjem pa prinaša opazne koristi."

 

  

DIGITALNI / ELEKTRONSKI PODPIS

Podpisovanje dokumentov je ključni postopek v vsakodnevnih poslovnih procesih. Danes so skoraj vsi dokumenti ustvarjeni, urejeni in posredovani digitalno, vendar se zaradi podpisovanja pogosto natisnejo in nato ponovno spremenijo v digitalne dokumente. Če podpisnik ni fizično prisoten v pisarni in zato ne more podpisati dokumenta, pa lahko celoten proces celo stoji več dni.

Zahvaljujoč Konica Minolta storitvi digitalnega / elektronskega podpisa, lahko podpisnik (odgovorna oseba) vse dokumente podpiše z enim samim klikom, neodvisno od tega kje se nahaja in kdaj. Digitalni / elektronski podpis tako predstavlja naslednji korak v digitalni preobrazbi in zagotavlja nemoteno in skladno poslovanje.

Primerjava med fizičnim in digitalnim / elektronskim podpisom