Pot, ki jo stranka prehodi, je lahko sledljiva. Preberite si, kako imajo podjetja lahko koristi od poznavanja poti strank.
Deset odstotkov večja prodaja in oglaševanje, ki stranke doseže ob pravem času. Zveni dobro? Poznavanje poti strank (customer journey) to omogoča. V tem članku si lahko preberete, kako deluje in kako lahko izkoristite njegove prednosti.

- Zavedanje: Problem ali zahteva obstaja. Izdelek bi lahko bil rešitev. Vzbudi se zanimanje.
- Ugodnost: Začetne informacije o izdelku in njegovih alternativah povečajo zanimanje. Kupci se zavedajo prednosti izdelka.
- Razmišljanje: Kupci razmišljajo o nakupu izdelka. Primerjajo cene ter pretehtajo prednosti in slabosti.
- Nakupna namera: Nakupna namera postane bolj konkretna. Manjka le še majhna spodbuda: ponudba, popust ali hitra dostava.
- Konverzija: Odločitev je sprejeta in nakup je zaključen
- Vrste strank: Katere ciljne skupine se zanimajo za izdelek?
- Stične točke: Skozi katere ciljne točke poteka uporabniška izkušnja?
- Lijak: V katero smer gredo ciljne skupine v kateri fazi?
- Konverzija: Kateri ukrepi lahko spodbudijo stranko k dokončanju nakupa?
| 1. Canvanizer je pregledno orodje za kartiranje, ki lahko hitro in nazorno združi informacije v pripravljenih predlogah. Funkcija skupine omogoča tudi ustvarjanje nalog in izmenjavo idej. 2. Smaply ima tri glavne elemente: kartiranje, persone in zemljevide deležnikov. Persone simulirajo vrste strank - uporabniki preverijo rezultate svojega kartiranja in s temi shranjenimi ciljnimi skupinami optimizirajo opredeljeno pot strank. Zemljevidi deležnikov analizirajo okolje postavitve izdelka na stičnih točkah. 3. Cilj Touchpoints Dashboard je izboljšati vse uporabniške stične točke. V ta namen vključuje obsežno področje, na katerem lahko skupine opredelijo naloge ali ustvarijo informativna poročila. |