Raziskava Konice Minolte razkriva vpliv COVID-19 na mala in srednje velika podjetja

Ljubljana, Slovenija | 6 september 2021

Raziskava Konice Minolte in Keypoint Intelligence o bolečih točkah IT in poslovnega delovanja razkriva globino izzivov na področju varnosti in dela od doma med pandemijo.

Pandemija Covid-19 je še povečala težave malih in srednje velikih podjetij v zvezi z varnostjo in zaščito podatkov. 48 odstotkov podjetij je varnost in zaščito podatkov označilo kot največja izziva na IT področju. 37 odstotkov podjetij je navedlo, da so se njihovi zaposleni zaradi pogojev, ki so nastali med pandemijo, srečali z virusi, zlonamerno programsko opremo ali varnostnimi grožnjami. Zaradi teh varnostnih težav je 47 odstotkov podjetij nabavilo ali nadgradilo programsko opremo ali storitve za IT varnost. Te ugotovitve je razkrila nova raziskava družbe Keypoint Intelligence "Top SMB IT Pain Points & Solutions", ki je nastala v imenu družbe Konica Minolta. Raziskava je zajela 550 odločevalcev na področju IT v malih in srednje velikih podjetjih v Združenih državah Amerike, Združenem kraljestvu, Franciji, Nemčiji, na Nizozemskem in Češkem, da bi opredelila njihove glavne izzive in bolečine, povezane s tehnologijo.



Infografika

V infografiki smo za vas povzeli najpomembnejše ugotovitve raziskave.

Prenesite si infografiko
Mala in srednje velika podjetja so se zaradi pandemije soočila s precejšnjimi izzivi pri prizadevanjih, za omogočanje dela na daljavo. Na primer, 38 odstotkov odločevalcev na IT področju je menilo, da je upravljanje dela na daljavo težavno ali zelo težavno. Za skoraj polovico malih in srednje velikih podjetij (49 odstotkov) je bila težava, povezana z delom na daljavo, pomanjkanje potrebne strojne ali programske opreme. Podobno je 44 odstotkov nosilcev odločanja o IT, kot izziv opredelilo servisiranje/podporo strojne ali programske opreme zaposlenih, ki delajo od doma. "Posledično je 33 odstotkov vprašanih zaradi Covid-19 investiralo v upravljanje IT storitev pri zunanjih ponudnikih," povzema Boštjan Kavčnik, direktor Konica Minolta Slovenija.
 
Z vidika vsakodnevnega dela, je delo na domu predstavljalo tudi posebne izzive. Ti so povezani s komunikacijo v skupini/oddelku ter z dostopom do datotek in sodelovanjem pri njih. 51 odstotkov vprašanih je komunikacijo z vodji ali drugimi zaposlenimi opredelilo kot izziv, ki je posledica ureditve dela na domu. Medtem je 37 odstotkov vprašanih navedlo, da je iskanje datotek izziv, ki je še posebej povezan z delom od doma, 30 odstotkov vprašanih pa je kot izziv pri poslovanju, ki je posledica dela na daljavo, navedlo sodelovanje pri digitalnih dokumentih. "Na podlagi teh ugotovitev je jasno, zakaj je 35 odstotkov malih in srednje velikih podjetij zaradi pandemije investiralo v aplikacije za izmenjavo dokumentov in sodelovanje," zaključuje Boštjan Kavčnik.
 
Izziv dela na daljavo spodbuja prizadevanja za digitalizacijo.
Tudi pri drugih tehnologijah se je povečala uporaba. 45 odstotkov podjetij je na primer zaradi Covid-19 nabavilo ali nadgradilo storitev shranjevanja podatkov v oblaku. "Izziv dela na daljavo je zagotovo spodbudil prizadevanja za digitalizacijo. V 65 odstotkih podjetij so nosilci odločanja dejali, da je pritisk pandemije pospešil njihovo pot k večji digitalizaciji," dodaja Boštjan Kavčnik. Običajen način za dosego tega cilja je digitalizacija dokumentov.  Verjetno je to razlog, zakaj je kar 56 odstotkov organizacij navedlo izjemno potrebo po skeniranju kot gonilo, za večjo digitalizacijo. Glede na to je kljub temu presenetljivo, da so številna mala in srednje velika podjetja še vedno močno odvisna od postopkov, ki temeljijo na papirju, saj 42 odstotkov poslovnih vsebin ostaja na papirju. 49 odstotkov organizacij je kot glavni razlog, zakaj še vedno uporabljajo papir, navedlo skrb za zasebnost in varnost.
 
"Hitre spremembe, ki jih je vsem vsilila pandemija, imajo nepopravljive posledice za prihodnost informacijske tehnologije delovnega okolja, zlasti za mala in srednje velika podjetja. Zaposleni in podjetja so na lastni koži občutili, koliko prilagodljivosti je mogoče doseči, zlasti v zvezi z delom na daljavo in sodelovanjem, pa tudi z optimiziranimi digitalnimi procesi na splošno. Izkoriščanje teh priložnosti je zelo dragoceno, hkrati pa je ključnega pomena zagotavljanje varnosti. Teh potreb se zavedamo, zato svojim strankam iz malih in srednje velikih podjetij zagotavljamo svetovanje in ustrezne rešitve, ki podpirajo njihovo digitalno preobrazbo."
Boštjan Kavčnik, direktor Konica Minolta Slovenija
 
Metodologija
Raziskava "The SMB IT and business operations pain points study" je bila v sodelovanju z družbo Keypoint Intelligence izvedena med februarjem in marcem 2021. V njej je sodelovalo 550 malih in srednje velikih podjetij v Združenih državah Amerike, Združenem kraljestvu, Franciji, Nemčiji, na Nizozemskem in Češkem. Anketiranci so iz storitvenega sektorja, zdravstva, proizvodnje, gostinstva in prostega časa ter nepremičnin. Vsaka od organizacij ima od 50 do 250 zaposlenih. Med anketiranci so bili tako tisti, ki v svojih organizacijah opravljajo vodstvene vloge na področju informacijske tehnologije kot tudi tisti, ki niso povezani z informacijsko tehnologijo.

 

Raziskava

Vas zanima celotna raziskava? Prenesite si PDF z vsemi izsledki raziskave. Dokument je v angleškem jeziku.

Prenesite si raziskavo

Konica Minolta

 

Pot podjetja Konica Minolta se je začela pred 150 leti z vizijo, da bi delali drugače. Ustvarjamo inovacije v dobro družbe in sveta. Isti namen, ki nas je gnal naprej takrat, nas žene naprej tudi zdaj.

 

Konica Minolta Slovenija, d.o.o. s sedežem v Ljubljani je hčerinska družba Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH s sedežem v Langenhagnu v Nemčiji, ta je pa hčerinska družba Konica Minolta Inc., Tokio, Japonska. Konica Minolta s svojim edinstvenim strokovnim znanjem na področju upodabljanja (tiskanje, skeniranje, kopiranje), obdelave podatkov in odločanja na podlagi podatkov, ustvarja rešitve za svoje stranke - mala in srednje velika podjetja, velika podjetja in javni sektor - ter rešuje vprašanja, s katerimi se sooča družba.

 

Konica Minolta kot ponudnik rešitev za digitalna delovna okolja svojim strankam pomaga prepoznati in izkoristiti potencial, ki ga skriva digitalizacija, ter doseči naslednjo stopnjo digitalne zrelosti organizacije. V podporo "inteligentnemu povezanemu delovnemu mestu" Konica Minolta ponuja storitve v oblaku, IT, upravljanja tiskanja in video rešitev za delo na daljavo, sodelovanje, upravljanje ter avtomatizacijo delovnih procesov in varnost. Uspešnost podjetja pri spodbujanju preobrazbe je potrdila tudi družba IDC, saj je v raziskavi "IDC MarketScape, v poročilu "Worldwide Print Transformation 2020 Vendor Assessment" navedeno, da je Konica Minolta "globalno priznana kot vodilna na področju transformacije tiskanja". Konica Minolta je od leta 2021 tudi Microsoftov globalni partner.

 

Konica Minolta s ponudbo Igniting Print Possibilities pomaga tiskarnam in drugim ponudnikom storitev tiska maksimalno izkoristiti avtomatizacijo delovnih procesov za povečanje učinkovitosti. Podjetje zagotavlja vrhunske sisteme za digitalni produkcijski tisk, za tisk na embalažo in za tisk etiket. Naprave za dodelavo ustvarjajo tiskarske izdelke, ki izstopajo in ustvarjajo dodano vrednost. Konica Minolta se že več kot desetletje uveljavlja kot vodilna na trgu produkcijskega tiska v Evropi (InfoSource).

 

Za vse več organizacij je danes uspeh več kot le ozka opredelitev finančnega izkaza - vključuje tudi varovanje okolja in pozitiven vpliv na zaposlene ter družbo. Konica Minolta se je s svojo zavezanostjo ciljem trajnostnega razvoja zavezala, da bo dosledno sledila svojim ciljem na področju trajnosti in družbene odgovornosti. Podjetje je bilo večkrat prepoznano zaradi svoje bogate zgodovine družbenega prispevka ter zaradi prizadevanj za doseganje ciljev trajnostnega razvoja v celotni poslovni in dobavni verigi. Konica Minolta je uvrščena na seznam "2022 Global 100 Most Sustainable Corporations in the World" in je prejela najvišjo stopnjo na lestvici EcoVadis Sustainabilty Ratings.

 

Konica Minolta je za svoj inovativni pristop storitvam, ki odlično dopolnjuje njihove naprave, prejela prestižno nagrado "Buyers Lab PaceSetter Award for Serviceability and Support 2020/2021" podjetja Keypoint Intelligence.

 

Konica Minolta Slovenija zaposluje 51 predanih strokovnjakov (november 2022), ki na slovenskem trgu skrbijo za več kot 3.000 pogodbenih strank in aktivno promovirajo vse vertikale poslovanja. Na evropskem nivoju je podjetje Konica Minolta Business Solutions Europe zastopano s podružnicami in distributerji v več kot 80 državah v Evropi, Srednji Aziji, na Bližnjem vzhodu in v Afriki. S približno 8.700 zaposlenimi (april 2022) je Konica Minolta Europe v poslovnem letu 2021/2022 ustvarila več kot 1,9 milijarde evrov čiste prodaje. Po vsem svetu ima podjetje več kot 39.000 zaposlenih in posluje v več kot 150 državah.

 

Izrazi in imena izdelkov so lahko blagovne znamke ali registrirane blagovne znamke ustreznih lastnikov in so s tem priznani.

Kontakt

Kontakt

Matjaž Babnik

Vodja marketinga

Stiki z javnostjo

matjaz.babnik@konicaminolta.si

01 568 05 11

ŽELITE VEČ INFORMACIJ? KONTAKTIRAJTE NAS!