Kako izkoristiti učinkovite postopke digitalnega tiska

Ljubljana, Slovenija | 4 marec 2024

Od prejema naročila do naročila materiala in končnega tiskarskega izdelka: tiskarji, ki digitalizirajo svoje procese, delajo bolj učinkovito.

Delovni postopki so se spremenili. Delovni scenariji so postali bolj dinamični. Različne rešitve, storitve in ponudbe je treba kombinirati. Čas je, da tiskarne digitalizirajo svoje delovne procese, da bodo lahko znotraj podjetja delovale bolj produktivno in učinkovito. Osrednje vprašanje je: kako lahko digitalizacija uspe v zaledju tiskarn? Odgovore razkrivamo v tem prispevku.


Najprej si oglejmo digitalno tiskarno, ki že uporablja sodobne, spletne programske rešitve. Za stranke, ki oddajo posamezno povpraševanje na spletnem portalu, to v zaledju obdela inteligentni spletni informacijski sistem (Management Information System - MIS). Ta samostojno izračuna najboljšo proizvodno pot, ustrezna stroškovna mesta, potrebne materiale, proizvodne stroške in prodajno ceno. Zaposleni v tiskarni na podlagi teh informacij s klikom miške oblikujejo ponudbo, jo nemudoma pošljejo. Programska oprema samodejno prepozna manjkajoči material in aktivira predloge naročil, predlog tiskarskega stroja za izvedbo, posreduje vse trenutne podatke o naročilu, načrtovanje proizvodnje pa samodejno izračuna razporeditev ustreznih sodelavcev.

Prednosti digitalnega delovnega postopka za tiskarno so očitne: postopki so digitalno avtomatizirani, delovni postopek poteka učinkovito, brez človeških posegov, ki lahko povzročijo veliko napak, naročila pa so obdelana hitro in stroškovno učinkovito. Tako se lahko zaposleni osredotočijo na svetovanje strankam.

Nasvet 1: Uporabite spletne MIS sisteme
Tradicionalni tiskarji pogosto še vedno računajo individualno, kar je zamuden postopek. Načelo obrtnika, ki vsako delo obravnava kot enkratno, je zastarelo. Danes vse več strank cene za svoje tiskarske izdelke izračunava prek spleta v nekaj sekundah s pomočjo MIS spletnih rešitev, ki so dostopne v oblaku. Na ta način lahko izboljšate procese v podjetju. Obdelava naročil, sistem predtiska, tiskarski stroji in finančno računovodstvo si med seboj izmenjujejo podatke in hkrati komunicirajo z zunanjimi sistemi pošiljateljev paketov, spletnega bančništva, plačilnih storitev ali kalkulatorjev CO2 itd. Digitalizirani procesi tako brez prekinitve potekajo na več platformah in pokrivajo celotno vrednostno verigo in sistem delovnih tokov.

Nasvet 2: Povezovanje vseh udeležencev v delovnem postopku
Kot tiskar se morate osredotočiti na povezano komunikacijo med ljudmi in stroji. Proizvodne procese digitalnega delovnega toka lahko nadzorujete po vsem svetu prek prenosnega računalnika in interneta, naročila lahko izvajate in posredujete druge informacije, povežete procese naročil in komunikacije s strankami, ki jih prejemate prek trgovine, portalov za naročila in vmesnikov za delovna mesta, neposredno z MIS spletnim sistemom. Programsko opremo in zbirke podatkov, ki jih uporabljajo stranke, na primer sistem za upravljanje sredstev za spletni tisk, je prav tako treba vključiti v sistem upravljanja, da se racionalizirajo proizvodni procesi. Dobavitelji materialov so lahko prav tako neposredno povezani z vašo tiskarno. Takoj ko surovina v skladišču doseže raven ponovnega naročila, se lahko iz sistema pošlje samodejno naročilo neposredno dobavitelju. Notranji proces dopolnjuje in zaključuje samodejni prenos podatkov ponudnikom plačilnih storitev, logističnim podjetjem, dobaviteljem ali bonitetnim portalom. Samodejni nadzor procesov med vsemi vključenimi osebami in sistemi znatno poveča produktivnost, hkrati pa zmanjša stroške tiskarskih operacij. Koristi imajo tudi vaše stranke in ponudniki storitev, saj uživajo v popolni nakupovalni izkušnji ter gladkem in nemotenem delovnem procesu.

Nasvet 3: Pametnejša uporaba osebja
Izračun, nalaganje, urejanje ali naročanje in plačevanje zahtevajo nove procese in digitalne delovne tokove znotraj podjetja. Z uvedbo MIS spletnega sistema morate zato prilagoditi in standardizirati operativne procese, da bi izboljšali produktivnost. Zaposleni morajo od naročanja do dostave tiskovin izvajati le dejavnosti, pomembne za odločanje. Enostavna opravila, kot so generiranje in tiskanje dokumentov, obveščanje po elektronski pošti ali prenos podatkov, lahko opravi sistem sam.

Poleg nižjih stroškov postopka na naročilo imajo zaposleni več časa za prodajo in svetovanje strankam. Te poenostavitve niso opazne le v tiskarski produkciji; tudi finančno računovodstvo, nabava in sodelavci v odpremi imajo koristi od avtomatiziranega računovodstva in obračunavanja, samodejnega ponovnega naročanja, sledenja in tiskanja odpremnih nalepk.

Nasvet 4: Razmišljajte in delujte agilno  
Predpogoj za izvajanje digitaliziranih procesov niso le tehnične rešitve, temveč predvsem zaposleni v podjetju. Bolj in hitreje kot je mogoče digitalni delovni proces prilagoditi notranjim zahtevam in pričakovanjem stranke, bolj prilagodljivo se morajo nanje odzivati zaposleni v podjetju. Stroge smernice in navodila so stvar preteklosti. Tiskarna se mora vedno znati prilagoditi. To je mogoče le z agilnimi delovnimi metodami, ki jih je treba v podjetju dosledno uvesti.

Nasvet 5: Digitalizacija je stvar šefa
Tisti, ki uvajajo digitalizirane procese, pogosto preoblikujejo podjetje od temeljev. Nujno je, da vodstvo določi smer teh sprememb - le to lahko s seboj potegne zaposlene in določi smernice za uspešno digitalizacijo. Zaposleni poznajo zahteve strank, zahteve po kakovosti in storitvah, učinkovitosti in optimizaciji stroškov. Vodstvo ima notranji interes za uspeh podjetja in odgovornost za razvoj novih poslovnih modelov in digitalnih storitev. Strateška digitalizacija ni naloga oddelka IT, kot morda še vedno mislijo mnogi. In žal se trajnostne spremembe v podjetjih pogosto pojavijo šele takrat, ko vodstvo doživi eksistenčno grožnjo s strani konkurence in tako prepozna nujnost sprememb. Najpozneje takrat je čas za ukrepanje, zamenjavo preizkušenega z nečim novim in pozorno spremljanje trga.

Pogum za digitalizacijo
Tiskarska podjetja, ki želijo ustvariti več prihodkov in zmanjšati stroške, se ne morejo izogniti integriranim in digitaliziranim procesom. To je edini način za doseganje boljših marž in večje cenovne elastičnosti na trgu. Z vključevanjem strank v procese podjetja in z izboljšano komunikacijo lahko strankam ne ponudite le vizitk in letakov, temveč rešitve, dodano vrednost in edinstvene prodajne ponudbe. S tem se boste na spletu jasno razlikovali od konkurence.

Konica Minolta Slovenija in Konica Minolta

Konica Minolta Slovenija, d.o.o. s sedežem v Ljubljani je hčerinsko podjetje družbe Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH s sedežem v Langenhagnu v Nemčiji, ki je hčerinsko podjetje v popolni lasti družbe Konica Minolta Inc. s sedežem v Tokiu na Japonskem. Konica Minolta s svojim edinstvenim strokovnim znanjem na področju slikovne obdelave, obdelave podatkov in odločanja na podlagi podatkov ustvarja ustrezne rešitve za svoje stranke - mala in srednje velika podjetja, velika podjetja in javni sektor - ter rešuje vprašanja, s katerimi se sooča družba.

 

Konica Minolta kot ponudnik rešitev za digitalno delovno okolje svojim strankam pomaga prepoznati in izkoristiti potencial, ki ga skriva digitalizacija, ter doseči naslednjo stopnjo digitalne zrelosti organizacije s ponovnim razmislekom o delovnem okolju. V podporo 'inteligentnemu povezanemu delovnemu mestu' Konica Minolta ponuja storitve v oblaku, IT, upravljanje tiskanja in video rešitev za delo na daljavo, sodelovanje, upravljanje delovnih procesov ter avtomatizacijo in varnost. Uspešnost podjetja pri spodbujanju preobrazbe je potrdila tudi družba IDC, saj je v raziskavi 'IDC MarketScape: Worldwide Print Transformation 2023 Vendor Assessment' družbo Konica Minolta imenovala za 'vodilno' na področju transformacije tiskanja. Konica Minolta je od leta 2021 Microsoftov globalni partner (Microsoft Global Managed Partner).

 

Konica Minolta s ponudbo Igniting Print Possibilities pomaga ponudnikom tiska, grafičnim ustvarjalcem in lastnikom blagovnih znamk maksimalno izkoristiti avtomatizacijo delovnega procesa za povečanje učinkovitosti. Podjetje zagotavlja svetovanje v vseh komunikacijskih zadevah ter vrhunske sisteme za profesionalni tisk za proizvodnjo, pakiranje in etikete. Naprave za dodelavo ustvarjajo tiskarske izdelke, ki izstopajo in ustvarjajo dodano vrednost. Konica Minolta se že več kot desetletje uveljavlja kot vodilna na trgu produkcijskega tiska v Evropi (InfoSource).

 

Za vse več organizacij je uspeh danes več kot le ozka opredelitev finančne blaginje - vključuje tudi varovanje okolja in pozitiven vpliv na zaposlene ter družbo. Konica Minolta se je s svojo zavezanostjo ciljem trajnostnega razvoja (Sustainable Development Goals - SDG) zavezala, da bo dosledno sledila svojim ciljem na področju trajnosti in družbene odgovornosti.

 

Podjetje je bilo večkrat prepoznano zaradi svoje bogate zgodovine družbenega prispevka ter zaradi prizadevanj za doseganje ciljev trajnostnega razvoja v celotni poslovni in dobavni verigi. Konica Minolta je prejela zlato priznanje 'GOLD Level Recognition Medal' v okviru trajnostnih ocen EcoVadis za leto 2024.

 

Konica Minolta je za svoje storitve na daljavo prejela prestižno nagrado 'Buyers Lab (BLI) 2023-2024 Pacesetter Award in Remote Service for the Western European market', ki jo podeljuje Keypoint Intelligence.

 

Podjetje Konica Minolta Business Solutions Europe je zastopano s podružnicami in distributerji v več kot 80 državah v Evropi, Srednji Aziji, na Bližnjem vzhodu in v Afriki. Konica Minolta Europe z več kot 8.800 zaposlenimi (od aprila 2024) je v poslovnem letu 2023/2024 ustvarila več kot 2,13 milijarde EUR čistih prihodkov od prodaje.

 

Po vsem svetu ima podjetje več kot 40.000 zaposlenih in posluje v več kot 150 državah.

 

Izrazi in imena izdelkov so lahko blagovne znamke ali registrirane blagovne znamke ustreznih lastnikov in so s tem priznani.

Kontakt

Kontakt

Matjaž Babnik

Vodja marketinga

Stiki z javnostjo

matjaz.babnik@konicaminolta.si

+38615680500

ŽELITE VEČ INFORMACIJ?
KONTAKTIRAJTE NAS!